Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Володимир Даценко +380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2024 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2024 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 23:00 |
Очікувана вартість: | 588 000 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
35 тис. к-тів до 29.02.2024
35 тис. к-тів до 31.03.2024
Лот 2
35 тис. к-тів до 29.02.2024
35 тис. к-тів до 31.03.2024
Лот 3
35 тис. к-тів до 29.02.2024
35 тис. к-тів до 31.03.2024
Лот 4
35 тис. к-тів до 29.02.2024
35 тис. к-тів до 31.03.2024
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
А саме копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС A01XJ.33387-422:2023 (01)). Проте для отримання акту виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління такого терміну замало, тому що для отримання акту, зразок потрібно перевірити для отримання протоколу від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України; *у разі наявності “Обсягу перевіркиˮ на предмет закупівлі, суб’єкт господарювання повинен надавати оригінали протоколів випробувань відповідно до “Обсягу перевірки” на предмет, який опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України та для того щоб лабаротія опломбувала сам зразок.
Прохання внести зміни в частині строку надання переможцем документів згідно пунктів 1-4 Додатку 8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору, з п'яти робочих днів, на 10 робочих днів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000038 ● 0305bb79086649798f9b35a83e0e2f38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-01-09-006073-a 09.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 17:19:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-006073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням на нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в Додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Замовника.
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотами 1, 2, 3 та 4 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії державних контрактів (договорів) про закупівлю за Лотами 1, 2, 3, 4 та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 14:23:19
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000038 (UA-2024-01-09-006073-a)
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Костюм літній польовий (тип 1)» ТС A01XJ.33387-422:2023 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
Щодо визначення очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом від 18.02.2020 року №275 та Наказу питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони», із застосуванням методу найбільш економічно вигідної цінової пропозиції.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням на нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в Додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Замовника.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно умов Додатку № 8 до Оголошення про закупівлю Учасник повинен надати замовнику документи згідно пунктів 1-2 цього Додатку шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель (у разі відсутності технічної можливості такого оприлюднення - електронною поштою: procurement@dotua.org та volodymyr.datsenko@dotua.org)
Звертаємо увагу, що під час проведення спрощеної закупівлі учасниками подавались інформація та документи виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовник під час проведення закупівлі не вимагав та не отримував від учасників будь-якої інформації та документів поза електронною системою закупівель, в тому числі на електронну пошту.
Також зауважимо, що згідно зі статтею 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Таким чином, Закон містить вимоги щодо завантаження через електронну систему закупівель виключно пропозиції. При цьому зауважимо, що документи, які вимагались у додатку 8 від переможця процедури закупівлі не є складовою пропозиції, та відповідно Закон не містить вимог щодо завантаження таких документів переможцем саме через електронну систему закупівель.
Таким чином, зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотами 1, 2, 3 та 4 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
Зазначені документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 1, 4 Додатку № 1 до Оголошення у складі документів пропозиції.
Документи додаються.
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії державних контрактів (договорів) про закупівлю за Лотами 1, 2, 3, 4 та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Документи додаються.
Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»;
2. Протокол робочої групи №07.01.24-1 від 07.01.2024 року.
3. Копії документів щодо продовження строку постачання за Лотами 1, 2, 3, 4.
4. Копії документів переможців закупівлі згідно статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», подані через електронну систему закупівель.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
- Відповідь на запит UA-2024-01-09-006073-a КЛП.pdf
- 6073-а КЛП, Лот 1 (1).pdf
- 6073-а, клп, лот 2 (1).pdf
- 6073-а, клп, лот 4.pdf
- 6073-а,клп, лот 3 (1).pdf
- UA 6073-а 41 ст. КЛП 1 лот (1. Довідка щодо ліцензування).pdf
- UA 6073-а 41 ст. КЛП 1 лот (Документи, що підтверджують повноваження особи).pdf
- UA 6073-а 41 ст. КЛП 2 лот (Довіреність уповноваженої особи).pdf
- UA 6073-а 41 ст. КЛП 2 лот (Лист щодо ліцензування).pdf
- UA 6073-а 41 ст. КЛП 2 лот (Повноваження директора).pdf
- UA 6073-а 41 ст. КЛП 3 лот (Довідка щодо ліцензування).pdf
- UA 6073-а 41 ст. КЛП 3 лот (Повноваження керівника (протокол та наказ)).pdf
- UA 6073-а 41 ст. КЛП 4 лот (Не підлягає ліцензуванню).pdf
- UA 6073-а 41 ст. КЛП 4 лот (Рішення для підписання договору).pdf
- КЛП (UA 6073) Аналітична записка.pdf
- КЛП (UA 6073) Протокол РГ 07.01.24-1 від 07.01.2024 року.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 17:15:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-006073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 18:43:28
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000038 (UA-2024-01-09-006073-a)
1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Костюм літній польовий (тип 1)» ТС A01XJ.33387-422:2023 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:26:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-006073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання.
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «МІК» (Лот 4) надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» на директора виконавчого ТОВ «МІК» Марфіна А.А. та директора з розвитку ТОВ «МІК» Мітрохіна О.Є.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 18:00:21
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000038 (UA-2024-01-09-006073-a)
1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання.
Попередня оплата за укладеними договорами не здійснювалася.
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «МІК» (Лот 4) надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» на директора виконавчого ТОВ «МІК» Марфіна А.А. та директора з розвитку ТОВ «МІК» Мітрохіна О.Є.
Відповідно п. 11 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції повинен надати сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Лист-згода надається від імені особи уповноваженої на підписання пропозиції та/або проекту договору.
Учасником ТОВ «МІК» надано наказ про призначення Шустової Аліни Сергіївни та довіреність на представництво інтересів учасника в закупівлях з боку Шустової Аліни Сергіївни зокрема щодо складання, подачі та підписання пропозицій учасника тощо
Учасником надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” на Шустову Аліну Сергіївну.
Таким чином учасником дотримано вимог п. 11 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:26:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-006073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання.
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «МІК» (Лот 4) надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» на директора виконавчого ТОВ «МІК» Марфіна А.А. та директора з розвитку ТОВ «МІК» Мітрохіна О.Є.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 18:01:29
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000038 (UA-2024-01-09-006073-a)
1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання.
Попередня оплата за укладеними договорами не здійснювалася.
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «МІК» (Лот 4) надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» на директора виконавчого ТОВ «МІК» Марфіна А.А. та директора з розвитку ТОВ «МІК» Мітрохіна О.Є.
Відповідно п. 11 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції повинен надати сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Лист-згода надається від імені особи уповноваженої на підписання пропозиції та/або проекту договору.
Учасником ТОВ «МІК» надано наказ про призначення Шустової Аліни Сергіївни та довіреність на представництво інтересів учасника в закупівлях з боку Шустової Аліни Сергіївни зокрема щодо складання, подачі та підписання пропозицій учасника тощо
Учасником надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” на Шустову Аліну Сергіївну.
Таким чином учасником дотримано вимог п. 11 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-26 09:27:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-006073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення щодо не відповідності пропозиції ТОВ «ОЛТЕКС» вимогам пункту 3 Додатку 4 Оголошення в частині відсутності у складі пропозиції наказу про призначення головного бухгалтера Сердюк Т.В., який зазначений п. 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.01.2024 № 42 (файл «Довідка працівники.pdf») - лот № 3.
2. Надати інформацію щодо стану виконання контрактів (договорів) про закупівлю від 08.02.2024 № 13/02-04-РМ (лот 1), від 09.02.2024 № 14/02-24-РМ (лот 2), від 09.02.2024 № 15/02-24-РМ (лот 3), від 09.02.2024 № 16/02-24-РМ (лот 4).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-01 17:15:30
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000022 (UA-2024-03-12-013232-a)
1. Учасник ТОВ «МІЛІТЕКС» (дата реєстрації 13.03.2024) на вимогу пункту 2 Додатку 8 Оголошення надав акт від 20.11.2023, виданий ТОВ «СІВЕРТЕКС» та лист Центрального управління речового забезпечення Тилу Командування Сил логістики ЗСУ від 16.01.2024 № 370/6/4/159 у відповідь на звернення ТОВ «СІВЕРТЕКС» (лист від 16.01.2024 №1/1-26). Водночас, вимогами пункту 2 Додатку 8 Оголошення не передбачено умов щодо надання таких документів іншими суб’єктами господарювання, окрім як учасником - переможцем закупівлі. Однак жодних документів які б підтверджували що саме учасник ТОВ «МІЛІТЕКС» звертався до Центрального управління та отримував від нього відповідний Акт у закупівлі не надано. Чим керувався Державний оператор тилу при укладенні договору із ТОВ «МІЛІТЕКС», в частині виконання останнім вимог визначених пунктом 2 Додатку 8 Оголошення?
Відповідно п. 2 Додатку №8 до Оголошення переможець закупівлі у строк, що не перевищує п’ять робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у Додатку №3).
Учасником ТОВ «МІЛІТЕКС» в ціновій пропозиції, наданій згідно форми, наведеної в Додатку №2 зазначено, що запропонованим товаром є «Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Внутрішній намет» виробництва ТОВ «СІВЕРТЕКС», Україна.
Учасником ТОВ «МІЛІТЕКС» надано акт відповідності на запропонований до постачання товар, відповідно ним дотримано вимоги п. 2 Додатку №8 до Оголошення.
Також звертаємо увагу, що алгоритм щодо процедури отримання акту відповідності речового майна, розміщений за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/ogoloshennya.html, є інформаційним повідомленням для учасників закупівель та не є нормативним документом. Розробником технічної специфікації «Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований» є інший уповноважений орган військового управління, а саме Командування Сил логістики Збройних Сил України.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2024-04-10-000038 (UA-2024-01-09-006073-a) Державна аудиторська служба за результатами моніторингу доходить наступного висновку: «Відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Однак, ДОТ в додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановив можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Замовника, чим не дотримався вимог частини восьмої статті 12 Закону. З приводу встановленого, Державний оператор тилу надав письмове пояснення, що «…зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.». Варто зазначити, що Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема, обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів». Замовник не погоджується з висновками Держаудитслужби, адже Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог щодо подання документів поза електронною системою закупівель. Відповідно умов Додатку № 8 до Оголошення про закупівлю Учасник повинен надати замовнику документи згідно пунктів 1-2 цього Додатку шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель (у разі відсутності технічної можливості такого оприлюднення - електронною поштою: procurement@dotua.org та volodymyr.datsenko@dotua.org) Замовником наголошено, що під час проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-06-014872-a) учасниками подавались інформація та документи виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовник під час проведення закупівлі не вимагав та не отримував від учасників будь-якої інформації та документів поза електронною системою закупівель, в тому числі на електронну пошту. Також зауважимо, що згідно зі статтею 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Згідно з частиною 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Таким чином, Закон містить вимоги щодо завантаження через електронну систему закупівель виключно пропозиції. При цьому зауважимо, що документи, які вимагались у додатку 8 від переможця процедури закупівлі не є складовою пропозиції, та відповідно Закон не містить вимог щодо завантаження таких документів переможцем саме через електронну систему закупівель. Таким чином, зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
2024-05-08 18:41:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу спрощеної закупівлі оскаржено до Київського окружного адміністративного суду України. |
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Документи:
20 травня 2024 16:36
|
Електронний підпис |
20 травня 2024 16:36
|
Заява 006073-a.pdf |
20 травня 2024 16:36
|
Заява 006073-a (е-суд).pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) |
Опис предмету закупівлі: |
35 тис. к-тів до 29.02.2024
35 тис. к-тів до 31.03.2024 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 147 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 735 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2024 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" |
125 298 600,00
UAH з ПДВ
|
125 298 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІК" |
146 832 000,00
UAH з ПДВ
|
146 832 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" |
132 883 800,00
UAH з ПДВ
|
132 883 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
132 930 000,00
UAH з ПДВ
|
132 930 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Олтекс" |
136 500 000,00
UAH з ПДВ
|
136 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АнВа" |
132 300 000,00
UAH з ПДВ
|
132 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТУСМО" |
138 600 000,00
UAH з ПДВ
|
138 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" |
139 314 000,00
UAH з ПДВ
|
139 314 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" |
139 860 000,00
UAH з ПДВ
|
139 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" |
143 497 200,00
UAH з ПДВ
|
143 497 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД" |
146 300 000,00
UAH з ПДВ
|
146 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" |
147 000 000,00
UAH з ПДВ
|
147 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД" |
147 000 000,00
UAH з ПДВ
|
147 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "АЛЛЕН-БІЗНЕС" |
147 000 000,00
UAH з ПДВ
|
147 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" #42752897 |
Відхилено |
125 298 600,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 18:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 11:36
|
ТОВ "АнВа" #03058052 |
Переможець |
132 300 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 18:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 18:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 лютого 2024 15:00
|
ДУ №1 до Дог №13 02-24-РМ.PDF | зміни до договору |
29 лютого 2024 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 14:54
|
Договір №13 02-24-РМ від 08.02.2024 1.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 14:46
|
Протокол УО (технічна помилка) договір.PDF | зміни до договору |
13 лютого 2024 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 16:46
|
Договір №13 02-24-РМ від 08.02.2024.PDF | укладений |
09 лютого 2024 12:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) | 70000 | комплект |
1 890,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 13/02-24-РМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13.02.24-9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | -покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю -продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 13/02-24-РМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) | 70000 | комплект |
1 890,00
UAH з ПДВ
|