Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | https://pleso.kyiv.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Ія Яценко +380675954142 iyayatcenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 12:29 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 12:29 |
Очікувана вартість: | 7 897 272,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 972,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2023 12:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 12:39 |
ТД сміття КА.pdf | |
28 грудня 2023 12:39 |
проект договору сміття КА.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має мати в наявності не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом ВІД 12 м3 для встановлення на зонах відпочинку (надати довідку в довільній формі про надання в користування 6 контейнерів об’ємом 12 м3 із зазначенням їх приналежності до учасника (власність/оренда/тощо) та підтвердженням інформації викладеній в довідці документами (оборотно-сальдовою відомістю за підписом головного бухгалтера/бухгалтера або договором оренди/тощо).
Тобто Учасник має мати не менше 6-ти великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом ВІД 12 м3 для встановлення на зонах відпочинку, тобто без обмежень, але в самій довідці Учасник має підтвердити надання в користування 6 контейнерів об’ємом САМЕ 12 м3.
Тобто приймати участь зможе учасник, який має у власності чи користуванні користування 6 контейнерів об’ємом САМЕ 12 м3. Але, Замовником необґрунтовано чому саме такі контейнери.
Дана вимога є дискримінаційною, адже Учасник, який має в наявності контейнери об’ємом ДО 12 м. куб, та контейнери об’ємом ВІД 12 м. куб. не зможе прийняти участь в даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо надання в користування 6 контейнерів об’ємом ВИКЛЮЧНО 12 м. куб.
2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, Учасник має мати в наявності затверджений тариф Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) для бюджетних організацій та інших (на підтвердження надати копію відповідного документу).
Тобто приймати участь зможе учасник, який має затверджений КМДА тариф з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) для бюджетних організацій та інших.
Дана вимога є дискримінаційною. Адже Замовник проводить конкурентну закупівлю, а не переговорну процедуру з Виконавцем послуг по м. Києву де наявність тарифу передбачена Законом.
Крім того, Порядок формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010, втратив чинність ще у жовтні 2023 року, тому затвердити такі тарифи не має можливості.
А затвердити тариф на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, згідно Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ № 1031 від 26 вересня 2023 р., можна лише після визначення Адміністратора послуг та проведення конкурсу на визначення суб’єктів господарювання, що здійснюють операції із збирання та перевезення побутових відходів.
Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо наявності затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) для бюджетних організацій та інших (на підтвердження надати копію відповідного документу).
3. Також, просимо Замовника пояснити, чому йому не потрібен тариф на вивезення опалого листя, яке теж є предметом закупівлі?
Адже його так хвилює подальша утилізація (переробка відходів листя). Натомість Замовника зовсім не цікавить місце оброблення, утилізації чи захоронення побутових відходів (твердих та великогабаритних), куди будуть вивозитися дані відходи, чи зможе потенційний Учасник забезпечити дотримання безпеки щодо навколишнього середовища при вивезенні твердих побутових та великогабаритних відходів… Адже вимоги мають буди однаковими до всіх видів відходів, тим більше, що всі ці відходи входять в один лот, а не закуповуються окремо.
Також, просимо врахувати, що при не усуненні дискримінаційних умов, при наданні формальних необґрунтованих відписок, дана закупівля може потрапити під Фін. Моніторинг Держаудитслужби.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із нормами ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та має містити інформацію передбачену статтею 22 Закону.
Щодо наявності не менше 6 великогабаритних контейнерів (кубо), об’ємом від 12 м3.
Відповідно до інформації наведеній в п.1 та 2 технічного завдання, яке викладене в Додатку 2 до тендерної документації на Закупівлю, встановлена вимога щодо наявності в учасника, зокрема, «…не менше 6 великогабаритних контейнерів (КУБО), об’ємом від 12 м3 для встановлення на зонах відпочинку...». На підтвердження зазначеної вимоги, учасник у складі пропозиції має надати, зокрема, «…довідку в довільній формі про надання в користування 6 контейнерів об’ємом 12 м3 із зазначенням їх приналежності до учасника (власність/оренда/тощо) та підтвердженням інформації викладеній в довідці документами…».
Відтак, враховуючи норми вимоги, речення ««…довідку в довільній формі про надання в користування 6 контейнерів об’ємом 12 м3 із зазначенням їх приналежності до учасника (власність/оренда/тощо) та підтвердженням інформації викладеній в довідці документами…» слід читати як: ««…довідку в довільній формі про надання в користування 6 контейнерів об’ємом від 12 м3 із зазначенням їх приналежності до учасника (власність/оренда/тощо) та підтвердженням інформації викладеній в довідці документами…».
Щодо наявності тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення).
Відповідно до норм Закону України «Про управління відходами» тариф на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифи на збирання, перевезення, відновлення, видалення побутових відходів встановлюються органом місцевого самоврядування окремо за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні, відходи зелених насаджень).
Суб'єкти господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Виконавчий орган місцевої ради на конкурсних засадах може визначити декількох суб'єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність із збирання та перевезення побутових відходів, на території територіальної громади за територіальним принципом та/або за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні).
Відповідно до норм постанови Кабінету міністрів України від 26 вересня 2023 р. №1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів» тариф на послугу, а також тарифи на операції встановлюються органом місцевого самоврядування окремо за видами побутових відходів (змішані, роздільно зібрані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні, відходи зелених насаджень).
На виконання вищевикладеного, розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів з урахування операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)» від 26.12.2018 р. №2351 (із змінами та доповненнями) встановлено тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) та тарифи на послуги з вивезення великогабаритних побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення).
Таким чином, відповідно до норм глави 21 Господарського кодексу України та закону України «Про ціни та ціноутворення» ціни на вищенаведені послуги є державними регульованими цінами.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на Закупівлю містить, зокрема, вимогу щодо наявності в учасника затвердженого тарифу Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на послуги з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) для бюджетних організацій та інших (на підтвердження надати копію відповідного документу).
Щодо відсутності вимоги про наявність затвердженого тарифу на з вивезення перевезення, утилізації/захоронення опалого листя.
Відповідно до норм глави 21 Господарського кодексу України та закону України «Про ціни та ціноутворення» ціни на послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення опалого листя не є державними регульованими цінами.
Стаття 180 Господарського кодексу України передбачає обов’язок сторін, зокрема, досягнути згоди щодо усіх істотних умов договору та погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Нормами статті 632 Цивільного кодексу України передбачено що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.
Враховуючи те, що послуга з вивезення перевезення, утилізації/захоронення опалого листя не затверджена тарифом, отже відповідає визначенню «вільна ціна», умови додатку №1 до тендерної документації на закупівлю, містять, зокрема, вимогу для учасника щодо надання калькуляції розрахунку вартості послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення опалого листя, яка в подальшому має слугувати додатком №3 до договору про надання послуг і передбачена в його проекті.
Зазначені Замовником вимоги тендерної документації жодним чином не порушують принципів здійснення закупівель, встановлених Законом та Постановою, а передбачені низкою нормативно-правових актів, що регулюють діяльність такого виду послуг.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає відхиленню
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-27-000013 ● 37e0a44c44064a9fa04f092721e3f11b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2024 10:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2024 № 21-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 27.03.2024
№ 21-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» UA-2023-12-28-004836-a 28.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 18:50:19
питання для пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів та опалого листя) (ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-28-004836-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів при необхідності) з наступних питань:
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-12-28-004836-a.
3.Надати документальне підтвердження інформації, наведеної в пункті 7 річного плану закупівель (UA-P-2023-12-28-001504-b), зокрема: «код згідно з КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» при ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-03 15:31:30
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 27.03.2024р. UA-M-2024-03-27-000013) процедури закупівлі: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів та опалого листя)», код ДК 021:2015: 90510000-5 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-28-004836-a), в частині надання пояснень (інформації та документів), Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» надає відповідь по суті запиту
Повна відповідь у вкладенні
- 077-221-1218.pdf
- 077-221-1218.pdf.p7s
- DBN-B225-2011.pdf
- Pravyla blagoustroiu mista Kyieva.pdf
- відповідь аудитслужба додатки.pdf
- відповідь аудитслужба.docx
- план + розрахунок.pdf
- протокол 4.pdf
- ПРОТОКОЛ_ТЕБ_та_НС_від_18_05_2023_№_24_щодо_літнього_періоду_—_копия.pdf
- протоколи.pdf
- РКМДА-551-04042018.pdf
- розпорядження 59.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2024 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецкомунтехніка" |
5 505 000,00
UAH з ПДВ
|
5 505 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТФАТЕР КИЇВ" |
7 581 590,00
UAH з ПДВ
|
7 581 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фірма "Володар-Роз" |
7 774 800,00
UAH з ПДВ
|
7 774 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецкомунтехніка" #24724487 |
Переможець |
5 505 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2024 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2025 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2024 12:02
|
2270_ДУ №1 зміна калькул від 14,02,2024.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2024 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2024 15:02
|
2270_ДУ №1 выд 26.01.23 зміна калькул.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 15:32
|
2270 выд 17,01,2023.pdf | укладений |
17 січня 2024 15:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення твердих побутових відходів | 26200 | метри кубічні |
165,00
UAH з ПДВ
|
Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення великогабаритних відходів | 5000 | метри кубічні |
150,00
UAH з ПДВ
|
Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення опалого листя | 3000 | метри кубічні |
144,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, п.3 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пп.3 п.19 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 та п.п.2, пункту 11.1 Договору про надання послуг від 17.01.2024 р. № 2270 (далі – Договір), Сторони, з метою покращення якості предмета закупівлі без впливу на основні характеристики та зміни предмету закупівлі дійшли взаємної згоди та уклали цю додаткову угоду до Договору (далі – Додаткова угода) про наведене нижче: 1. Ціна договору залишається незмінною та становить 5 505 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 917 500,00 грн. (дев’ятсот сімнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). 2. Додаток № 3 «Калькуляція» викласти у новій редакції, що додається. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода складена українською мовою, в двох екземплярах, для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 2270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уповноваженою особою допущено технічну помилку під час оприлюднення файлу додаткової угоди. Враховуючи технічний регламент роботи електронних майданчиків, виправити технічну помилку можливо виключно шляхом повторного внесення змін та завантаження файлу документа, який є вірним. |
Номер договору про закупівлю: | 2270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення твердих побутових відходів | 26200 | метр кубічний |
165,00
UAH з ПДВ
|
Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення великогабаритних відходів | 5000 | метр кубічний |
150,00
UAH з ПДВ
|
Послуги з вивезення перевезення, утилізації/захоронення опалого листя | 3000 | метр кубічний |
144,00
UAH з ПДВ
|