Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт і заміна заповнення віконних прорізів (поточний ремонт) адміністративної будівлі Житомирської обласної ради за адресою: вул. Шевченка, 18 А, м. Житомир (ремонт і заміна заповнення віконних прорізів) (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 048 891,66 UAH
UA-2023-12-23-000659-a 9f3af531783241e6a6f1aceb625a6630
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Калінко

+380412420784 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Анастасія Калінко
+380412420784
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт і заміна заповнення віконних прорізів (поточний ремонт) адміністративної будівлі Житомирської обласної ради за адресою: вул. Шевченка, 18 А, м. Житомир (ремонт і заміна заповнення віконних прорізів) (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Шевченка, 18 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

23 грудня 2023 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2023 11:26
Обгрунтування підстави лс.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-13-000020 ● 641902cef7094c72a4a470a14a7fa5f9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


12.02.2024 № 7-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2024 № 7-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

20. UA-2023-12-23-000659-a, яку проводить Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-14 11:31:54

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт, яку проводить
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-23-000659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на надання послуг, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення чому договір на Ремонт і заміна заповнення віконних прорізів (поточний ремонт) адміністративної будівлі Житомирської обласної ради за адресою: вул. Шевченка, 18 А, м. Житомир укладено саме з ТОВ "АРТХАУС".
3. Надати інформацію та відповіді документи про стан виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.


Провідний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Євген СОРОКІН

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-19 17:47:54

Відповідь на запит

1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, надаємо:
• Зведений кошторисний розрахунок
• Розпорядження Житомирської обласної державної (військової) від 14.12.2023 № 601 «Про затвердження переліку витрат на ліквідацію наслідків воєнних дій та відновлення інфраструктури населених пунктів, здійснення заходів з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах Житомирської області»

2. Щодо пояснення чому договір за предметом закупівлі укладено саме з ТОВ "АРТХАУС", вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до Наказу № 183 від 18.12.2023 Начальника Житомирської обласної державної адміністрації «Про здійснення публічних закупівель у звʼязку з нагальною потребою ліквідації наслідків бойових дій та відновлення інфраструктури населених пунктів у Житомирській області», з метою ліквідації наслідків бойових дій та відновлення інфраструктури населених пунктів Житомирської області в умовах воєнного стану, Департаменту регіонального розвитку Житомирської ОДА доручено здійснювати придбання послуг, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн та робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень за переліком визначеним розпорядженням Житомирської обласної державної (військової) від 14.12.2023 № 601 «Про затвердження переліку витрат на ліквідацію наслідків воєнних дій та відновлення інфраструктури населених пунктів, здійснення заходів з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах Житомирської області» та з технічного нагляду на обʼєктах без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Оскільки станом на дату здійснення закупівлі, чинним законодавством у сфері закупівель не передбачено механізму пошуку та відбору субʼєктів господарювання з метою укладення договорів на виконання робіт для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану, Департаментом було укладено договір про закупівлю з одним з локальних підприємств, що здійснює діяльність у сфері будівництва на постійній основі, а саме – ТОВ «АртХаус».

3. Повідомляємо, що договір за даним предметом виконано у повному обсязі, на підтвердження чого надається Довідка за формою №КБ-3 про вартість виконаних будівельних та витрати від 23.12.2023.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТХАУС"
#34394610
Переможець 1 048 891,66
UAH з ПДВ
23 грудня 2023 11:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №1862-23 від 19.12. 2023р..PDF укладений
23 грудня 2023 11:27