Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ШКОЛА ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02928114 |
Місцезнаходження: | 02098, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОСПЕКТ ТИЧИНИ, будинок 18 |
Контактна особа: |
Павло Панченко +380683406368 tendera9@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2023 00:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2024 00:10 |
Початок аукціону: | 02 січня 2024 15:29 |
Початок аукціону: | 02 січня 2024 15:29 |
Очікувана вартість: | 7 499 909,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що становить: 37 600,00 (тридцять сім тисяч шістсот гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 37600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги з поточного ремонту здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3в. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2023 23:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2023 23:48 |
Перелік Змін 27.12.23.docx | |
27 грудня 2023 23:48 |
зміни_Тендерна_документація_27_12_23.docx | |
27 грудня 2023 23:48 |
Додаток_1_до_ТД_Кваліфікаційні_критерії_27_12_23.docx | |
22 грудня 2023 20:15 |
Зміни Тендерна документація(2).pdf | |
22 грудня 2023 20:15 |
Зміни_Додаток_2_до_ТД_Інформація_про_технічні.pdf | |
22 грудня 2023 20:15 |
Перелік Змін.pdf | |
20 грудня 2023 00:11 |
Додаток_1_до_ТД_Кваліфікаційні_критерії.docx | |
20 грудня 2023 00:11 |
Додаток_3_до_тендерної_документації.docx |
27 грудня 2023 23:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 грудня 2023 23:48 |
Перелік Змін 27.12.23.docx
|
||||||
27 грудня 2023 23:48 |
зміни_Тендерна_документація_27_12_23.docx
|
||||||
27 грудня 2023 23:48 |
Додаток_1_до_ТД_Кваліфікаційні_критерії_27_12_23.docx
|
||||||
22 грудня 2023 20:15 |
Зміни Тендерна документація(2).pdf
|
||||||
22 грудня 2023 20:15 |
Зміни_Додаток_2_до_ТД_Інформація_про_технічні.pdf
|
||||||
22 грудня 2023 20:15 |
Перелік Змін.pdf
|
||||||
20 грудня 2023 00:11 |
Додаток_1_до_ТД_Кваліфікаційні_критерії.docx
|
||||||
20 грудня 2023 00:11 |
Додаток_3_до_тендерної_документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000037 ● 7a6630f3cd324018a6a9df4756ffd39e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2024 № 83
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.04.2024 № 83.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2023-12-20-000029-a, 20.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 17:21:18
Запит про надання пояснення
України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-12-20-000029-a, яка проведена Київською міською школою вищої спортивної майстерності (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 23:34:25
Відповідь щодо запиту
Щодо запиту
Київська міська школа вищої спортивної майстерності (далі – КМШВСМ), розглянувши запит від 24.04.2024 моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Поточний ремонт приміщень третього поверху (влаштування реабілітаційного центру) Київської міської школи вищої спортивної майстерності за адресою: м. Київ, проспект Павла Тичини, 18, код - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», замовником якої є Київська міська школа вищої спортивної майстерності, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-20-000029-a (далі – запит) повідомляє наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?
В грудні 2023 року замовником отримано експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт приміщень третього поверху (влаштування реабілітаційного центру) Київської міської школи вищої спортивної майстерності за адресою: м. Київ, проспект Павла Тичини, 18».
Замовник будівництва - КИЇВСЬКА МІСЬКА ШКОЛА ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ. Генеральний проектувальник - ТОВ "Архівіжн".
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 02 грудня 2023 р.
складала: всього - 7 924,371 тис. грн.,
у тому числі: будівельні роботи - 5 568,872 тис. грн.; устаткування - 1 049,183 тис. грн.; інші витрати - 1 306,316 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 12 грудня 2023 р. складала: всього - 7 499,909 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 5 377,482 тис. грн.; устаткування - 873,155 тис. грн.; інші витрати - 1 249,272 тис. грн.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Відповідна обгрунтована інформація зазначена замовником та розміщена на сторінці:
https://kyivaudit.gov.ua
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону.
На етапі перед підписанням сторонами договору ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надало документи в підтвердження повноважень згідно вимог постанови №1178.
Зміст наданих ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» документів відповідає змісту документів, наданих під участі ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» у закупівлі ID: UA-2023-12-20-000029-a.
Уповноважена особа Павло ПАНЧЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2024 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
6 650 028,76
UAH з ПДВ
|
6 650 028,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ |
7 447 235,23
UAH з ПДВ
|
7 447 235,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Рішення скасоване |
6 650 028,76
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 23:39
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
6 650 028,76
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 23:59
|
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ #42029603 |
Переможець |
7 447 235,23
UAH з ПДВ
|
17 січня 2024 21:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2024 22:25
|
Додаткова угода 4 від 14.06.2024 з додатками 1 та 3.pdf | зміни до договору |
17 червня 2024 22:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2024 22:13
|
Додаткова угода 3 від 13.06.2024.pdf | зміни до договору |
17 червня 2024 22:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 22:03
|
Додаткова угода 2 з додатками до договору підряду ПРПТП.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 21:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2024 20:25
|
ЗКРВОБ (додаток 3).pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 20:23
|
ДЦ (додаток 1).pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 20:23
|
Додаткова угода 1 до договору підряду ПРПТП.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 20:23
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 23:23
|
Договір підряду ПРПТП.pdf | укладений |
01 лютого 2024 23:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 01/02-24ПРПТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 01/02-24ПРПТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 01/02-24ПРПТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі; погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 01/02-24ПРПТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |