Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)
Очікувана вартість
200 304 000,00 UAH
UA-2023-12-13-011255-a 45741d1aecf343ad9537907a7bb0bb71
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Британська, буд.21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2023 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 200 304 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 003 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі Сумської міської територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання тротуарів Сумської міської територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання штучних споруд Сумської міської територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Суми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2024 рік передбачених планом фінансування. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг по ф. № КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 13:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 грудня 2023 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2023 14:47
Перелік змін.docx
15 грудня 2023 14:47
Тендерна документація (нова редакція).docx
15 грудня 2023 14:46
Додаток 1 (нова редакція).docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 6.docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 5 .docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 4 Проєкт договору.docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 2 .docx
13 грудня 2023 13:48
Оголошення.docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 3.docx
15 грудня 2023 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2023 13:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2023 14:47
Перелік змін.docx
15 грудня 2023 14:47
Тендерна документація (нова редакція).docx
13 грудня 2023 13:48
Тендерна документація.docx
15 грудня 2023 14:46
Додаток 1 (нова редакція).docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 1.docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 6.docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 5 .docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 4 Проєкт договору.docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 2 .docx
13 грудня 2023 13:48
Оголошення.docx
13 грудня 2023 13:48
Додаток 3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-15-000031 ● be7b707c63c24bc996e777c3b68118bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2024 13:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.02.2024 № 17

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2023-12-13-011255-a 13.12.2023 Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-22 13:45:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)» за ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-011255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-22 15:00:00

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-13-011255-a) Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає пояснення про те, що потреба в послузі з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади) визначалася на підставі аналізу фактичної потреби для забезпечення діяльності Сумської міської територіальної громади у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2024 рік. Для формування опису послуг були залучені працівники відділу дорожнього господарства Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради, які відповідають за повноту надання послуг. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
Для забезпечення потреби в послугах у 2024 році, Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради наприкінці 2023 року розпочав закупівлю вищезазначених послуг на очікувану вартість 200 304 000,00 грн.
Відповідно до ст.35 БКУ, головний розпорядник бюджетних коштів забезпечує складання бюджетних запитів для подання до Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради. Після опрацювання бюджетних запитів головних розпорядників, Департаментом фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради доводяться граничні показники видатків. Наказом Сумської міської воєнної адміністрації №114-СМР від 25.12.2023 доведено бюджет Сумської територіальної громади на 2024 р., після чого, на головних розпорядників бюджетних коштів направляються витяги з річного розпису асигнувань та помісячного розпису асигнувань видатків.
Так, при укладанні договору про закупівлю №3-б від 01.01.2024 р., за підсумками проведених відкритих торгів, Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради були враховані вимоги БКУ, які забороняють взяття бюджетних зобов’язань без відповідних бюджетних призначень, а тому були внесені зміни до договору в частині зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 112 773 809,20 грн. (ціна Договору №3-б становить 69 200 000,00 грн.). Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язання здійснення заходів, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-13-011255-a Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради провів роз"яснювальну роботу та навчання уповноваженій особі, повторну перевірку тендерної документації на відповідність вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 та Особливостям та в подальшому зобов’язується не допускати встановлені порушення. Водночас хочемо зазначити, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій знаходиться в п.2 Розділу V тендерної документації.

2024-03-13 09:24:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 181 973 809,20
UAH з ПДВ
181 973 809,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 грудня 2023 16:14
Електронний підпис
27 грудня 2023 16:14
Документи переможця.pdf
25 грудня 2023 18:44
Електронний підпис
25 грудня 2023 18:44
Вимога 24 години.PDF
20 грудня 2023 17:14
Електронний підпис
20 грудня 2023 17:13
Додаток 1 Форма 2 ч.5.1.PDF
20 грудня 2023 17:13
Додаток 1 Форма 2 ч.6.1.PDF
20 грудня 2023 17:13
Додаток 1 Форма 2 ч.7.2.PDF
20 грудня 2023 17:13
Додаток 1 Форма 2 ч.6.2.PDF
20 грудня 2023 17:13
Додаток 1 Форма 2 ч.3.2.PDF
20 грудня 2023 17:13
Додаток 1 Форма 2 ч.3.1.PDF
20 грудня 2023 17:13
Додаток 1 Форма 2 ч.5.2.PDF
20 грудня 2023 17:13
Додаток 1 Форма 2 ч.7.1.PDF
20 грудня 2023 16:49
Додаток 1 Форма 2 ч.8.PDF
20 грудня 2023 16:35
Додаток 1 Форма 2 ч.1.PDF
20 грудня 2023 16:35
Додаток 1 Форма 2 ч.4.PDF
20 грудня 2023 16:35
Додаток 1 Форма 2 ч.2.PDF
20 грудня 2023 14:45
Додаток 1 Форма 1.pdf
20 грудня 2023 14:06
Додаток 3.PDF
20 грудня 2023 14:06
Додаток 1 Форма 3 ч.1.PDF
20 грудня 2023 14:06
Додаток 6.PDF
20 грудня 2023 14:06
Додаток 2.PDF
20 грудня 2023 14:06
Додаток 4.PDF
20 грудня 2023 14:06
Додаток 1 Форма 3 ч.2.PDF
20 грудня 2023 14:06
Додаток 1 Форма 4.PDF
20 грудня 2023 14:06
Додаток 5.PDF
20 грудня 2023 14:05
Договірна ціна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#05433057
Переможець 181 973 809,20
UAH з ПДВ
26 грудня 2023 10:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2023 09:59

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду документів КП "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме. п.п. 1.1 п.1 Додатку 1 встановлена вимога щодо надання Довідки, яка складається за Формою 1 та містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг, зокрема наявність у учасника машин поливально-мийних не менше 7 одиниць та спеціальних піскорозкидувачів не менше 7 одиниць. В Довідці №02/1264 від 15.12.2023, яка надана КП "ШЛЯХРЕМБУД" відсутня така інформація. На вимогу п.3 Додатку 1 учасники повинні надати документи, що підтверджують наявність досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі. В складі документів тендерної пропозиції КП "ШЛЯХРЕМБУД" наданий Договір №38-б від 03.02.2022 на суму 40 760 000,00 грн., проте довідки про вартість виконаних робіт надані на суму 40 060 000,00 грн. та на таку ж суму надані і банківські виписки, а тому ВИМАГАЮ: 1) надати інформацію та підтверджуючі документи про наявність у учасника машин поливально-мийних не менше 7 одиниць та спеціальних піскорозкидувачів не менше 7 одиниць; 2) надати довідки про вартість виконаних робіт та банківські виписки на суму 40 760 000,00 грн.

Документи

26 грудня 2023 10:02
Довідка НАЗК
26 грудня 2023 10:01
Електронний підпис
26 грудня 2023 10:01
Протокол №617_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2023 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#05433057
181 973 809,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2023 10:02
Довідка НАЗК
26 грудня 2023 10:01
Електронний підпис
26 грудня 2023 10:01
Протокол №617_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2024 10:08
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2024 10:07
Протокол виправл помилки №46_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2024 10:07
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2024 11:32
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
26 січня 2024 11:31
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 14:54
Додаток №2 до договору.pdf укладений
02 січня 2024 14:53
Договір 3-б.pdf укладений
02 січня 2024 14:53
Додаток №3 до договору.pdf укладений
02 січня 2024 14:53
Додаток №1 до договору.pdf укладений
02 січня 2024 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Наказу СМВА №114-СМР від 25.12.2023 фактичний обсяг видатків замовника на 2024 рік складає 69 200 000,00 грн., а тому обсяг закупівлі зменшено на 112 773 809,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 3-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із опискою в Додатках№1,2,3 до Додаткової угоди №1 до договору №3-б, укладеного 01.01.2024 р., а саме - в даті реєстрації договору замість 01.01.2024 було зазначено 26.01.2024, а тому, у зв’язку із відсутністю технічної можливості видалення Додаткової угоди №1 до договору №3-б, укладеного 01.01.2024 р. виникла необхідність у виправленні технічної помилки (описки) та повторній публікації виправленої додаткової угоди до договору. Всі інші документи викладені вірно.
Номер договору про закупівлю: 3-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML