Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052169 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
Контактна особа: |
Личана Тетяна Володимирівна 0564920308 vdzue@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2023 14:21 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2023 14:21 |
Очікувана вартість: | 2 182 571,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 912,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2023 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2023 17:35 |
ЗТД висвітлення 06 особливості_2.docx | |
22 грудня 2023 17:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.docx | |
12 грудня 2023 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 16:46 |
Договор проект бп 2023 Таня.rtf |
22 грудня 2023 17:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
22 грудня 2023 17:35 |
ЗТД висвітлення 06 особливості_2.docx
|
||||
22 грудня 2023 17:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.docx
|
||||
12 грудня 2023 16:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
12 грудня 2023 16:46 |
Договор проект бп 2023 Таня.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 08 січня 2024 13:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000113 ● 33e8656b317c495085474155961ab67f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-12-12-020053-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2023-12-12-020053-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 17:27:16
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Послуга з висвітлення офіційної інформації щодо діяльності виконкому міської ради у друкованих засобах масової інформації» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-020053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Відповідно до частин 22 та 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Рішення органу оскарження від 18.01.2024 за №1115-р/пк-пз оприлюднене в електронній системі закупівель 23 січня 2024 року о 12:30 год.
З огляду на інформацію розміщену в електронній системі закупівель Рішення органу оскарження не виконане.
Поясніть причини не виконання рішення органу оскарження від 18.01.2024 за №1115-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-21 14:29:29
Відповідь Замовника на запит
Інформацію викладено в окремому файлі "Інформація на запит ДАСУ"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2023 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕДАКЦІЯ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ ГАЗЕТИ "ЧЕРВОНИЙ ГІРНИК" |
1 097 832,71
UAH з ПДВ
|
1 097 832,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДРУК-КР" |
1 789 707,40
UAH з ПДВ
|
1 789 707,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕДАКЦІЯ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ ГАЗЕТИ "ЧЕРВОНИЙ ГІРНИК" #02471933 |
Відхилено |
1 097 832,71
UAH з ПДВ
|
04 січня 2024 15:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 грудня 2023 00:00
|
ТОВ "ДРУК-КР" #38254737 |
Переможець |
1 789 707,40
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 08:35
|