Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї))
Очікувана вартість
1 159 816,59 UAH
UA-2023-12-08-003597-a 32d86116759d4359a70adab386e4a774
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90730000-3 — Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення

Тендерна документація

08 грудня 2023 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2023 10:33
Дефектний акт.pdf
08 грудня 2023 10:33
Обгрунтування.pdf
08 грудня 2023 10:33
Протокол_додаткові роботи.pdf
08 грудня 2023 10:33
Лист.pdf
08 грудня 2023 10:33
ЗКР.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000113 ● d0f41627f70d491c830e91380933aaed
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 17:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

11.01.2024
№ 2-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.01.2024 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-12-08-003597-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-17 16:27:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 код 90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-003597-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей визначено, що «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
Так, в обґрунтуванні підстави для здійснення замовником вказаної закупівлі Управління комунального господарства Коломийської міської ради (далі – Замовник) зазначено, що «Відповідно до листа Виконавця, фізичної особи-підприємця Шевчишина Василя Степановича, від 19 жовтня 2023 року № 22, існує потреба у здійсненні додаткових послуг, що виникли непередбачено безпосередньо в процесі надання послуг».
Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2023-03-16-003061-a встановлено, що за результатами вказаної процедури закупівлі укладено договір підряду від 07.04.2023 № 58 з ФОП Шевчишин Василь Степанович на суму 4 627 045,11 гривень.
Відповідно до додаткової угоди від 06.12.2023 № 3/58 до договору підряду від 07.04.2023 № 58 ціну договору було зменшено на 1 187 957,90 гривень та яка становить 3 415 980,17 гривень, а також оприлюднено звіт про виконання договору на суму 3 415 980,17 гривень.
При цьому, згідно даної закупівлі укладено договір підряду від 06.12.2023 № 416 з ФОП Шевчишин Василь Степанович на суму 1 159 816,59 гривень.
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових послуг, прошу надати копії документів виконання договорів підряду від 07.04.2023 № 58 та від 06.12.2023 № 416, а саме: актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Форми № КБ-3) та платіжні доручення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-19 15:36:26

Відповідь на звернення

На Ваш Запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-08-003597-a), повідомляємо наступне:
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі розробленої та затвердженої кошторисної документації, що додається. Розмір бюджетного призначення затверджений на підставі кошторисної документації.
Для документального підтвердження виду та обсягу додаткових послуг надаємо копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Форми № КБ-3) та платіжних доручень до договорів підряду № 58 від 07.04.2023 р. та № 416 від 06.12.2023 р.
Додатки: 1. Кошторисний розрахунок.
2. Акт_1 до договору № 58.
3. Акт_2 до договору № 58.
4. Акт_3 до договору № 58.
5. Акт_4 до договору № 58.
6. Акт_1 до договору № 416.
7. Акт_2 до договору № 416.
8. Платіжне доручення_1 до дог. 58.
9. Платіжне доручення_2 до дог. 58.
10. Платіжне доручення_3 до дог. 58.
11. Платіжне доручення_4 до дог. 58.
12. Платіжне доручення_1 до дог. 416.
13. Платіжне доручення_2 до дог. 416.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Шевчишин Василь Степанович
#3352800038
Переможець 1 159 816,59
UAH
08 грудня 2023 10:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 09:39
Договір_416.pdf укладений
08 грудня 2023 10:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 159 816,58
UAH