Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт 2-го поверху приміщення будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 літ.«Б» для облаштування «Миколаївського міського молодіжного простору» (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 731 237,02 UAH
UA-2023-12-08-003159-a c8a7aa51afd64da59f84ebb91e95da8f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Олійникова

+380734372418 zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04056612
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 20
Контактна особа: Валерія Олійникова
+380734372418
zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт 2-го поверху приміщення будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 літ.«Б» для облаштування «Миколаївського міського молодіжного простору» (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 літера "Б"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

08 грудня 2023 10:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-13-000034 ● fd7671a98bc748aba50988fb00ba3425
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


12.02.2024 № 7-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2024 № 7-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

33. UA-2023-12-08-003159-a, яку проводить Виконавчий комітет Миколаївської міської ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-16 14:21:14

Запит замовнику на пояснення.

У межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-12-08-003159-a, код ДК 021:2015 - 4 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, встановлено наступне:
- відповідно до обґрунтування уповноваженої особи від 04.12.2023 №107 затвердженого керуючим справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради закупівля здійснювалась шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі передбаченої пп.6 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178).

Відповідно до положень пп.6 п.13 Особливостей №1178 - предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

З огляду на зазначене, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 та з врахуванням ст.351-1 Кримінального кодексу України, постала потреба в отриманні достовірних, точних та повних пояснень, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.

1. Надати інформацію та відповідні документи на підтвердження відповідності ТОВ "НДБ-ГРУПП", з яким укладено договір про закупівлю від 05.12.2023 № 377/02.02.01-34/02/23, вимогам встановленим Замовником:
- У розділі 1, розділі 3 додатку №2 до тендерної документації затвердженої Рішенням Уповноваженої особи виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 21.11.2023 № 98 (далі – ТД);
- у додатку №3 до ТД.

2. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію, реєстраційні номери у ЄДЕССБ тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

3. Надати інформацію та документи щодо стану виконання договору (акти виконаних робіт, накладні тощо).

Достовірні, точні та повні пояснення відповідно кожного питання, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-20 16:04:57

Надання пояснення на запит

Надання пояснення на запит


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НДБ-ГРУПП"
#44761828
Переможець 3 731 237,02
UAH
08 грудня 2023 10:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2024 14:55
u_229_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf зміни до договору
30 квітня 2024 14:44
u_229_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf зміни до договору
30 квітня 2024 14:44
217_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf зміни до договору
30 квітня 2024 14:44
217_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf зміни до договору
30 квітня 2024 14:44
233_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf зміни до договору
30 квітня 2024 14:44
233_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf зміни до договору
30 квітня 2024 14:44
ДУ 6.pdf зміни до договору
30 квітня 2024 14:44
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2024 15:05
ДУ 5.pdf зміни до договору
28 березня 2024 15:03
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2024 10:15
Ду 4.pdf зміни до договору
31 січня 2024 10:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 13:18
Додаткова угода НДБ.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 13:10
218_ДЦ_ЛС1_02-01-01 заг.rtf зміни до договору
27 грудня 2023 13:10
203_ДЦ_ССР_5 заг.rtf зміни до договору
27 грудня 2023 13:10
217_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf зміни до договору
27 грудня 2023 13:10
217_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf зміни до договору
27 грудня 2023 13:10
u_216_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls зміни до договору
27 грудня 2023 13:10
u_216_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls зміни до договору
27 грудня 2023 13:10
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 11:32
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 11:30
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 10:48
408 14.12.2023 доп1 к дог.377 (НДБ-Групп).pdf зміни до договору
18 грудня 2023 10:44
Договір 377.pdf укладений
08 грудня 2023 10:59
u_203_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf укладений
08 грудня 2023 10:59
Обгрунтування.pdf укладений
08 грудня 2023 10:59
u_203_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf укладений
08 грудня 2023 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність п.3.1. Договору згідно договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 377/02.02.01-34/02/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 408/02.02.01-34/02/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у зв'язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 377/02.02.01-34/02/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 432/02.02.01-34/02/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 377/02.02.01-34/02/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 377/02.02.01-34/02/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/02.02.01-34/02/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 377/02.02.01-34/02/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п.3.1 договору, додатку 1 договору та кошторисної документації в новій редакції, у звязку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 377/02.02.01-34/02/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML