Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування. (Додаткові роботи).
Очікувана вартість
8 194 521,16 UAH
UA-2023-12-07-012338-a 44eefdbd6f894e56bd12e0de7305090f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барщовська Людмила Степанівна

+380978201032 poleva_komarno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 26411516
Місцезнаходження: 81562, Україна , Львівська обл., місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34
Контактна особа: Барщовська Людмила Степанівна
+380978201032
poleva_komarno@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування. (Додаткові роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81557, Україна, Львівська область, с. Монаститрець, с. Монаститрець
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Тендерна документація

07 грудня 2023 14:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2023 14:15
Розпорядження про затвердження обгрунтувань міст.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000197 ● 25559062957142b08a9c101b8a6304bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 19:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.01.2024 №11
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
34 UA-2023-12-07-012338-a 07.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-16 10:07:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування. (Додаткові роботи).» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-012338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП «Транс-Сервіс» (22345320), з яким укладений договір від 07.12.2023 № 729 без використання електронної системи закупівель?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-19 13:58:34

Відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо інформації та документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо розміру бюджетних призначень
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Комарнівської міської ради Львівського району Львівської області та затверджений розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації №433/0/5-23ВА від 12.06.2023р.(Розпорядження додається)

Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Комарнівської міської ради Львівського району Львівської області у зв’зку з незакінченим об’єктом «Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування.», з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування. (Додаткові роботи).» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини №14-0762/01-23 від 27 листопада 2023. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. (Експертиза додається)

Щодо визначення очікуваної вартості
Відповідно до пп.8 п.13 Особливостей, Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на виконання вимог законодавства, прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель (що зазначено в розпорядчому рішенні замовника, що розміщене в ЕСЗ), оскільки у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі; (Протокол засідання робочої групи – додається). На підтвердження розрахунку очікуваної вартості даних робіт Замовником, на основі протоколу засідань робочої групи, отримано договірну ціну де визначено вартість робіт за об’єктом «Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування. (Додаткові роботи).». (Договірна ціна додається)

2. Щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель
Відповідно до п. 3-7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Враховуючи зазначене, процедури закупівель визначаються відповідно до вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині, що не врегульовані Особливостями.
Відповідно до п.14 Особливостей - Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.»
Відповідно до пп.8 п.13 Особливостей, Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;

Враховуючи вищезазначене, Замовником, на виконання вимог законодавства, прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель (що зазначено в розпорядчому рішенні замовника, що розміщене в ЕСЗ), оскільки у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі; (Протокол засідання робочої групи – додається).

3. Щодо критеріїв за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано ПП «Транс-Сервіс» (22345320).
Повідомляємо, що Замовником здійснено закупівлю відповідно до пп.6 п.13 Постанови 1178, яка визначає, що Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Відтак, відповідно до вимог, передбачених даним пунктом, замовник здійснює закупівлю в того самого виконавця робіт з яким було укладено основний договір про закупівлю, укладений за результатами проведення закупівлі (дог. №323 від 02.06.2023р.; UA-2023-05-11-014792-a).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зважаючи на Висновок про результати моніторингу закупівлі без використання електронної системи закупівель щодо закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування. (Додаткові роботи). (ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів), порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2024-01-15-000197), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, на виконання висновку про результати моніторингу закупівлі без використання електронної системи закупівель щодо закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування. (Додаткові роботи). (ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів), Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку моніторингу, проведеного Північним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель. Також, Уповноважена особа відвідає онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель, в тому числі порушеннь вимог Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.

2024-02-09 12:55:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «ТРАНС-СЕРВІС»
#22345320
Переможець 8 194 521,16
UAH з ПДВ
07 грудня 2023 14:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2024 14:47
ДУ №3 до Договору №729.pdf зміни до договору
09 серпня 2024 14:46
Електронний підпис укладений
02 липня 2024 10:57
ДУ №2 до Договору №729.pdf зміни до договору
02 липня 2024 10:53
Договір №729 зміни до договору
02 липня 2024 10:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 17:38
Додаткова угода _ 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 17:37
Електронний підпис укладений
08 грудня 2023 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із змінами до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 729
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк (термін) виконання робіт продовжено до 31.12.2024 року включно
Номер договору про закупівлю: 729
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів (додано рахунок)
Номер договору про закупівлю: 729
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML