Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748517 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 75 899 444,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 379 497,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» , Закону та Особливостей (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000,00 грн (пʼятдесят тисяч гривень 00 коп.). *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 15:56 |
ТД Склозаводська 9.doc | |
23 листопада 2023 15:56 |
Додаток 2. Проект договору.docx | |
23 листопада 2023 15:56 |
ВІдомість обсягів ресурсів.xls | |
23 листопада 2023 15:56 |
ВІдомість обсягів робіт.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000050 ● bf3b5ced2edd4f7a9a7f96957f68897f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2024 № 55
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-11-23-014758-a 23.11.2023
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 09:53:21
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-29 13:07:12
Відповідь на запит
На запит про надання інформації та відповідних документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі повідомляємо наступне: Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 м. Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» та Експертний звіт. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та становить 75 899 444,40 грн. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі відомості робіт та зведеної відомості ресурсів до проектно-кошторисної документації на об’єкт.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
2. Експертний звіт (позитивний) № V-0181-23/ПРОЕКСП від 15.11.2023р. щодо розгляду проєктної документації на будівництво «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
3. Відомість обсягів робіт «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
4. Підсумкова відомість ресурсів «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Бучанської міської ради за посиланням: https://bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ua-2023-11-23-014758
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 16:29:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця до вимог тендерної документації встановлених в Додатку № 5 до ТД щодо наявності в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі в частині наявності віброущільнювачів (віброплити) з бензиновим двигуном легких масою до 100 кг у відповідності?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця до вимог тендерної документації встановлених в Додатку № 5 до ТД щодо наявності в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме в частині наявності люльки двомісної самопідйомної, вантажопідйомністю 300/500 кг в кількості 2 одиниці?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації в частині наявності в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі згідно з вимогами підпункту 5.1.1 пункту 5 Розділу 3 ТД та Додатку № 5 до ТД в частині зазначення приналежності МТБ, а саме пунктів 4-15 та 18-21 відповідно до довідки від 29.11.2023 № 29/11/03 (файл 3. Довідка МТБ.pdf) наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВІДБУДОВА»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 13:12:18
Пояснення на запит
На Ваш запит яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця до вимог тендерної документації встановлених в Додатку № 5 до ТД щодо наявності в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі в частині наявності віброущільнювачів (віброплити) з бензиновим двигуном легких масою до 100 кг у відповідності повідомляємо наступне: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 29.11.2023 № 29/11/03 (файл 3. Довідка МТБ.pdf) в якій п. 1 зазначено: Віброущільнювачів (віброплити) з бензиновим двигуном легких масою до 100 кг в кількості 1 шт. та Договір надання послуг спецтехніки №01-09-Н від 01 вересня 2023 року, у п. 36 якого зазначено, що він орендує віброущільнювачі (віброплити) з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг.
В додатку 3 до Тендерної документації - Технічне завдання на закупівлю зазначено:
«У разі, якщо у даному технічному завданні йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічне завдання містить вираз (або еквівалент).»
Додаток 5 до Тендерної документації є підтвердженням можливості учасника виконати вимоги Технічного завдання до закупівлі, то віброущільнювачі (віброплити) з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг, які зазначив учасник в своїй тендерній пропозиції є підтвердженням наявності в нього обладнання, що вимагав Замовник, оскільки дане обладнання повністю забезпечує технологічний процес відповідно до Додатку 3 до ТД.
На Ваш запит яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця до вимог тендерної документації встановлених в Додатку № 5 до ТД щодо наявності в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме в частині наявності люльки двомісної самопідйомної, вантажопідйомністю 300/500 кг в кількості 2 одиниці повідомляємо наступне: Учасник ТОВ «БК ВІДБУДОВА» у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку № 29/11/03 від 29.11.2023 року надав відомості, що у нього наявні Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг та надав посилання на Договір оренди майна №0109/01 від 01 вересня 2023 року, у якому зазначено, що Учасник орендує люльки ZLP-630 у кількості 3 штук. Ознайомившись з технічними характеристиками даного обладнання Замовник прийшов до висновку, що дані люльки відповідають умовам тендерної документації, оскільки є двохмісними самопідйомними та мають вантажопідйомність до 630 кг, а отже можуть піднімати вантажі як 300/500 кг, тобто є еквівалентом Люльці двомісній самопідйомній, вантажопідйомністю 300/500 кг і повністю забезпечують технологічний процес відповідно до Додатку 3 до ТД.
На Ваш запит яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації в частині наявності в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі згідно з вимогами підпункту 5.1.1 пункту 5 Розділу 3 ТД та Додатку № 5 до ТД в частині зазначення приналежності МТБ, а саме пунктів 4-15 та 18-21 відповідно до довідки від 29.11.2023 № 29/11/03 (файл 3. Довідка МТБ.pdf) наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВІДБУДОВА» повідомляємо наступне.
На підтвердження наявності обладнання та матерально-технічної бази відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5.1 Розділу 3 ТД Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції надав Договір оренди обладнання №01-09-Н від 01 вересня 2023 року та Договір оренди майна №0109/01 від 01 вересня 2023 року, де міститься інформація про орендовану техніку, про яку учасник зазначив в пунктах 4-15 та 18-21 довідки від 29.11.2023 № 29/11/03 (файл 3. Довідка МТБ.pdf) , а саме:
У пункті 66 наявні молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій (пункт 4 довідки);
У пункті 68 наявні навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т (пункт 5 довідки);
У пункті 69 наявні навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т (пункт 6 довідки);
У пункті 71 наявні підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т (пункт 7 довідки);
У пункті 72 наявні підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т (пункт 8 довідки);
У пункті 5 наявні розчинозмiшувачi пересувнi, мiсткiсть 65 л (пункт 9 довідки);
У пункті 82 наявні бадді, місткість 2 м3 (пункт 10 довідки);
У пункті 84 наявні вібратори поверхневі (пункт 11 довідки);
У пункті 86 наявні дрилі електричні (пункт 12 довідки);
У пункті 89 наявні лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т] (пункт 13 довідки);
Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг наявні у Договорі оренди майна №0109/01 від 01 вересня 2023 року;
У пункті 93 наявний пістолет монтажний (пункт 15 довідки);
У пункті 96 наявні перфоратори електричні (пункт 18 довідки);
У пункті 97 наявна пилка дискова електрична (пункт 19 довідки);
У пункті 28 наявний станок для різання керамічної плитки (пункт 20 довідки);
У пункті 100 наявні фарборозпилювачі ручні (пункт 21 довідки);
Довідка від 29.11.2023 № 29/11/03 (файл 3. Довідка МТБ.pdf); Договір надання послуг спецтехніки №01-09-Н від 01 вересня 2023 року(файл 3.1. Договір оренди Відбулова.pdf); Договір оренди майна №0109/01 від 01 вересня 2023 року (файл 3.2. Договір оренди люлек Відбудова.pdf) в складі тендерної пропозиції учасника-переможця
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-08 09:43:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно з вимогами підпункту 5.4 пункту 5 Розділу 3 ТД в частині надання з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №1 та Квитанція №2) фінансової звітності, а саме: в тендерній пропозиції ТОВ «БК «ВІДБУДОВА» відсутня Квитанція №1.
2. Аналізом документів ТОВ «БК «ВІДБУДОВА» встановлено, що учасником було надано фінансову звітність за 2022 рік. Поруч з тим, вимогами ТД Замовником передбачено надання копії фінансового звіту учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за 2020, 2021, 2022 роки (або за менший звітний період) (на вибір учасника). Згідно з умовами ТД, які зазначені у підпункті 5.4 пункту 5 Розділу 3 ТД учасник повинен надати лист-пояснення щодо неподання одного або кількох зазначених документів. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність вимогам ТД, які встановлені підпунктом 5.4 пункту 5 Розділу 3 ТД?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації в частині подання тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВІДБУДОВА» згідно з вимогою підпункту 8 пункту 1 Розділу ІІІ ТД в частині звернення з листом до Замовника, реєстрації листа у Замовника, та погодження дати та часу відвідування об’єкту. А саме, відсутності реєстрації листа відвідування від 27.11.2023 № 27/11/13 у Замовника, який надав учасник у тендерній пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-13 13:15:35
Пояснення на запит
1.На Ваш запит яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно з вимогами підпункту 5.4 пункту 5 Розділу 3 ТД в частині надання з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №1 та Квитанція №2) фінансової звітності, а саме: в тендерній пропозиції ТОВ «БК «ВІДБУДОВА» відсутня Квитанція №1 слід зазначити, що учасник надав наступні документи:
-фінансова звітність малого підприємств за 2022 рік (файл 28.3. So110013 1-V_2-m.pdf) з відміткою «Документ прийнято» та Електронний підпис контролюючого органу, та квитанція 2 (файл 28.4 Квитанція_2. Pdf) які свідчать, що, фінасова звітність подана та прийнята контролюючим органом. Відсутність квитанції 1 була розглянута замовником як формальна помилка.
2.На Віш запит яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність вимогам ТД, які встановлені підпунктом 5.4 пункту 5 Розділу 3 ТД повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» малими є підприємства, які не відповідають критеріям для мікропідприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів - до 4 мільйонів євро включно; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - до 8 мільйонів євро включно; середня кількість працівників - до 50 осіб включно.
Згідно розділу 1 п. 4 Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» №39 від 25 лютого 2000 року форми Фінансової звітності малого підприємства та Фінансової звітності мікропідприємства наведені відповідно в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту). Форми Фінансової звітності малого підприємства містяться в Додатку 1 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», що передбачає подачу форми №1-м та №2-м фінансової звітності.
Отже, Учасник подав всі документи, які підтверджують його фінансову спроможність, а відсутність листа-пояснення щодо не подання учасником копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за 2020, 2021, 2022 роки (або за менший звітний період) (на вибір учасника) – віднесено до формальних помилок.
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації в частині подання тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВІДБУДОВА» згідно з вимогою підпункту 8 пункту 1 Розділу ІІІ ТД в частині звернення з листом до Замовника повідомляємо наступне:
В складі тендерної пропозиції учасник надав Лист відвідування №27/11/13 від 27.11.2023 року з візою про прийняття даного документу Чейчуком Дмитром Миколайовичем та який був засвідчений печаткою Бучанської міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-11 15:32:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів згідно з вимогами підпункту 5.3.2 пункту 5 Розділу 3 ТД в частині надання сканованих оригіналів договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі, з усіма додатками; скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були; сканований оригінал документів на підтвердження повного виконання договорів (актами виконання робіт КБ-2 та № КБ-3) зазначених в наданій учасником довідці, а саме, за наданими учасником актами виконання робіт КБ-2 та № КБ-3 договір виконаний на суму 7 598 887,66 грн., проте, сума зазначена в Довідці про наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів від 29.11.2023 № 29/11/05 становить 7 708 890,29 грн.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-13 15:17:04
Пояснення на запит
На Ваш запит на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів згідно з вимогами підпункту 5.3.2 пункту 5 Розділу 3 ТД в частині надання сканованих оригіналів договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі, з усіма додатками; скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були; сканований оригінал документів на підтвердження повного виконання договорів (актами виконання робіт КБ-2 та № КБ-3) зазначених в наданій учасником довідці повідомляємо наступне.
Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку вих. № 29/11/05 від 29.11.2023р. (файл 5. Довідка аналогічні договори,pdf), копію договору підряду № 417 від 07.11.2022р. (файл 5.1. Договір 417 від.07.11.2022р., pdf), довідка КБ-2, КБ-3 (файли 5.2. Акт Договір 417, листопад 2023, pdf, файл 5.3. Акг Договір 417, грудень, pdf), Лист-відгук вих. № 12.1-09/3364 від 18.09.2023р. (файл 5.4 Лист відгук, pdf) та лист-відповідь вих. № 12.1-09/3418 від 21.09.2023р. (файл 5.5. Лист про повне виконання аналогічного договору, pdf).
Як в листі-відгуку так і в листі-відповіді зазначено, що договір № 417 від 07.11.2022 року виконано в повному обсязі на 100% відповідно до проєктно-кошторисної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" 24.04.2024 року Бучанської міською радою подано позовну заяву про визнання незаконним та скасування висновку про результати моніторингу до Київського окружного адміністративного суду. Інформація про відкриття провадження у справі буде оприлюднена протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 05 квітня 2024 |
Документи:
05 квітня 2024 09:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВІДБУДОВА" |
61 671 528,82
UAH з ПДВ
|
61 671 528,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВІДБУДОВА" #44737100 |
Переможець |
61 671 528,82
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2024 11:33
|
додугода 2 до дог 465 Відбудова.pdf | зміни до договору |
29 липня 2024 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 14:01
|
додугода 1 до дог 465 Відбудова.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 13:22
|
465.pdf | укладений |
19 грудня 2023 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування робіт за договором по роках: 2023 рфк - 3 336 0525,43 грн.; 2024 рік - 58 335 476,39 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 465 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили змінити ціну договору про закупівлю в сторону зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 465 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |