Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188946 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26 |
Контактна особа: |
Ткачик Віта 380976065499 vitatkachik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2023 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 14:40 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 16:28 |
Оголошення.docx | |
21 листопада 2023 16:21 |
Проект договору.doc |
21 листопада 2023 16:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2023 16:28 |
Оголошення.docx
|
|||
21 листопада 2023 16:21 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-20-000014 ● 571ca34f9ab34e53adeabdf7892111c8
- Статус: вирішено ● Дата: 11 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 10:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.03.2024 № 15-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 20.03.2024 № 15-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-11-21-015538-a 21.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 11:10:30
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-015538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 18:03:45
Щодо моніторингу закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектува
Розмір очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснювались на підставі комерційних пропозицій, наданих проєктними організаціями та на підставі завдання на проєктування. Відповідні документи додаються. А також згідно умов укладеного договору буде здійснено перерахунок вартості проєктно-кошторисних робіт після отримання позитивного експертного звіту по вищевказаному об’єкту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 16:03:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-015538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» шляхом застосування спрощеної закупівлі, а також щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ" в межах проведення спрощеної закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 21:03:58
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7,
Замовником було проведено Спрощену закупівлю відповідно до пункту 28 частини першої статті 1
Закону спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює
або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини
першої статті 3 цього Закону.
Замовники проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, які КМУ
затвердив постановою №1178 від 12.10.2022
Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у
порядку, передбаченому Законом.
Системою Prozorro передбачена технічна реалізація функціоналу у випадку, коли замовник бажає
провести конкурентну закупівлю у вартісних межах, що є меншими для проведення відкритих торгів з
особливостями.
Після розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ» було визнано переможцем
процедури закупівлі відповідно до протоколу №196 від 07.12.2023 р.. Учаснику ТОВ
«ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ» не надавалось Замовником усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 12:11:09
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-015538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Під час здійснення моніторингу встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон» протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.12.2023 №187, була відхилена у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей.
Водночас згідно наявної в електронній системі закупівель інформації та документів встановлено, що Замовник 01.12.2023 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон» в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції вказаного учасника, наступного змісту: «Невідповідність в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог».
Таким чином, повідомлення, яке оприлюднив Замовник не містить переліку виявлених невідповідностей, а також переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, відповідно, відсутність опису виявлених невідповідностей унеможливлює виконання учасником даної вимоги.
Виходячи з вищезазначеного, просимо надати відповідь, за наявності яких причин/обставин Замовником під час розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не зазначено інформацію щодо виявлених невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон» (так як це вказано замовником в Протоколі № 187 від 05.12.2023 р.) та переліку інформації та/або документів, які мають бути подані вказаним учасником на їх усунення?
Також, поясніть яким чином здійснювався розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон» з урахуванням викладених обставин та прийнято рішення про його відхилення, а не відповідне рішення щодо відміни закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, допущених під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-08 18:52:54
Щодо моніторингу закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва»
Відповідно до п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати, зокрема, електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель.
На виконання норм п. 11 Особливостей та з метою впорядкування використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ДП «Прозорро» ухвалило наказ від 20.10.2022 № 25 (далі — наказ № 25), яким затвердило Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях (далі — Інструкція № 25).
Так, згідно Інструкції № 25 для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати ЕСЗ способом здійснення закупівель через електронний каталог у порядку, визначеному законодавством, та/або здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення по роз’яснення, звернення з вимогою усунути порушення, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, скасування закупівлі.
Під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до п.11, 12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу ІІ Інструкції №25.
Технічна реалізація функціоналу у випадку проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, системою Prozorro передбачена, у вигляді відображення спрощеної закупівлі.
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон», замовником були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією та відповідно до Інструкції було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інструкції та ст.14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Учасник в складі своєї пропозиції не надав всю необхідну інформацію для підтвердження умов, визначених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, отже, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, відповідно до Закону пропозиція Учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон», підлягає відхиленню.
Враховуючи вищезазначене Замовник діяв в рамках Інструкції №25 та ст.14 Закону.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-12 18:45:30
Щодо моніторингу процедури закупівлі
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 09 квітня 2024 року, ID моніторингу: UA-M-2024-03-20-000014) (далі – Висновок) по предмету закупівлі Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-11-21-015538-a) Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертається про роз’яснення змісту Висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку щодо наступного.
1) Результати моніторингу процедури закупівлі зазначені у Висновку, вказують на порушення Замовником вимог пункту 11 Особливостей, пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону № 922-VIII та пунктів 2, 3 Розділу II Інструкції №25 відповідно до якого Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» в електронній системі закупівель без зазначення невідповідностей, виявлених Замовником під час розгляду пропозиції та не вказав, що саме необхідно виправити учаснику, тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, так і в частині виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, при тому, що інформація та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі – «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)», були подані учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» у складі його пропозиції та містили певні невідповідності.
Зважаючи на вказану у Висновку інформацію, в порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону Замовник звертається по роз’яснення змісту Висновку в частині пунктів 11 Особливостей, пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону № 922-VIII та пунктів 2, 3 Розділу II Інструкції №25 за якими посадовою особою Держаудитслужби були визначені критерії щодо обов’язкового зазначення переліку невідповідностей, виявлених Замовником у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей. Оскільки такі вимоги передбачені п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та є обов’язковими під час проведення Відкритих торгів та Відкритих торгів за Особливостями. Інструкцією №25 не врегульоване це питання під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель.
2) Результати моніторингу процедури закупівлі зазначені у Висновку, вказують на порушення Замовником вимог законодавства в частині відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Зважаючи на вказану у Висновку інформацію, в порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону Замовник звертається по роз’яснення змісту Висновку в частині відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), а саме в частині критеріїв за якими посадовою особою Держаудитслужби були визначені обставини про відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-04-16 13:04:37
Відповідь на звернення за роз’ясненням щодо висновку
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу закупівлі Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва" надає іроз’яснення у прикріпленому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району міста Києва" взято до уваги висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-21-015538-a, прийнято рішення розірвати дію договору № 144 від 18.12.2023 на виконання робіт по виготовленню проєктно-кошторисної документації з урахуванням ст.188 ГКУ та ст. 651 ЦКУ. Пропозицію на розірвання дії договору з проектом додаткової угоди надіслано на розгляд Виконавцю - ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ". Проведено роз'яснювальну роботу щодо дотримання вимог законодавства про закупівлі уповноваженим особам підприємства. З метою підвищення кваліфікації, наказом директора підприємства, зобов'язано уповноважену особу В. Ткачик, пройти навчання з публічних закупівель та впродовж місяця надати для підтвердження відповідний сертифікат або підтвердження проходження відповідного навчання.
2024-04-16 21:56:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору на загальну суму 335964,90 гривень (сума оплати за договором складає 213270,00 гривень)
2024-04-29 13:42:17
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" #41780588 |
Відхилено |
539 274,35
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 11:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 15:55
|
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ" #36957016 |
Переможець |
549 234,90
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2023 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 16:06
|
дод угода від 23 04 24 до дог 144.pdf | укладений |
24 квітня 2024 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 11:04
|
Договір № 144.pdf | укладений |
18 грудня 2023 11:04
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
549 234,90
UAH
|
Причини розірвання договору: | Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-21-015538-a, прийнято рішення розірвати дію договору № 144 від 18.12.2023 на виконання робіт по виготовленню проєктно-кошторисної документації з урахуванням ст.188 ГКУ та ст. 651 ЦКУ. |