Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2023-11-21-015538-a e97b9ff16ecb4de1ac3f54433e5073c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачик Віта

380976065499 vitatkachik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188946
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Контактна особа: Ткачик Віта
380976065499
vitatkachik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2023 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2023 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2023 14:40
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2023 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 16:28
Оголошення.docx
21 листопада 2023 16:21
Проект договору.doc
21 листопада 2023 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 16:28
Оголошення.docx
21 листопада 2023 16:21
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 22 листопада 2023 11:20
Дата відповіді: 23 листопада 2023 14:32
Просимо надати уточнення чи необхідно у складі пропозиції надавати кошторисні розрахунки вартості предмету закупівлі?
Відповідь: Так, розроблені в ліцензованому програмному забезпечені
Інженерно-технічні заходи цивільного захисту.
Дата подання: 22 листопада 2023 11:33
Дата відповіді: 23 листопада 2023 14:33
Відповідно до умов договору Замовник вимагає інженера-проектувальника у частині інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки). Законом України від 29.07.2022 № 2486-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення вимог цивільного захисту під час планування та забудови територій» передбачається, зокрема, що проектна документація на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб або періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб, обов’язково повинна передбачати розділ щодо інженерно-технічних заходів цивільного захисту. Крім того, у розумінні підп. 9.1 п. 9, п. 16 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, на розділи проектної документації на будівництво об’єкта накладається електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису осіб, відповідальних за їх розроблення (безпосередніх розробників цих розділів). Наразі схвалено та рекомендовано до застосування програму підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників за напрямом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, що має назву «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту». Тобто працівник може мати лише свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямком «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту» що отримане на підставі вже наявного кваліфікаційного сертифікату. Відповідно передбачити в тендерній документації вимогу щодо можливості надання свідоцтва про підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників за напрямом інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження кваліфікації потрібно надати Кваліфікаційний сертифікат інженера-проєктувальника та свідоцтво про підвищення кваліфікації в частині – інженерно-технічних заходів цивільного захисту, виданих на одну і ту ж особу.
Страхові поліси
Дата подання: 22 листопада 2023 11:34
Дата відповіді: 23 листопада 2023 14:33
Чи може учасник замість договорів добровільного страхування професійної відповідальності ГАПа та ГІПа, власників сертифікатів надати у складі пропозиції страхові поліси ГАПа та ГІПа, власників сертифікатів?
Відповідь: Так.
Аналогічний договір
Дата подання: 22 листопада 2023 11:46
Дата відповіді: 23 листопада 2023 14:34
Чи може учасник у якості аналогічного надати договір на коригування проектно-кошторисної документації?
Відповідь: Так, може, якщо коригування виконувалось всієї проєктно-кошторисної документації та експертний звіт надано на робочий проект (а не на кошторисну частину проєктної документації).
Виконання аналогічного договору
Дата подання: 22 листопада 2023 14:19
Дата відповіді: 23 листопада 2023 14:31
Просимо надати уточнення щодо виконання аналогічних договорів у 2023р, а саме якщо договір було укладено у 2022 та виконано протягом 2022-2023 років, чи буде це належним підтвердженням відповідності вимогам тендерної жокументації?
Відповідь: Так. Це належне підтвердження
Щодо страхових полісів
Дата подання: 23 листопада 2023 14:44
Дата відповіді: 24 листопада 2023 14:21
Просимо уточнити, чи потрібно надати в складі пропозиції на всіх працівників страхові поліси, чи лише га ГІПа та ГАПа?
Відповідь: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати перелік документів та інформації для підтвердження відповідності відповідно до додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-20-000014 ● 571ca34f9ab34e53adeabdf7892111c8
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 лютого 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2024 10:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

20.03.2024 № 15-з

Ужгород



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Сергій ТУРЕНОК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 20.03.2024 № 15-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-11-21-015538-a 21.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-20 11:10:30

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-015538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-22 18:03:45

Щодо моніторингу закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектува

Розмір очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснювались на підставі комерційних пропозицій, наданих проєктними організаціями та на підставі завдання на проєктування. Відповідні документи додаються. А також згідно умов укладеного договору буде здійснено перерахунок вартості проєктно-кошторисних робіт після отримання позитивного експертного звіту по вищевказаному об’єкту.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-27 16:03:19

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-015538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» шляхом застосування спрощеної закупівлі, а також щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ" в межах проведення спрощеної закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-29 21:03:58

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7,

Замовником було проведено Спрощену закупівлю відповідно до пункту 28 частини першої статті 1
Закону спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює
або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини
першої статті 3 цього Закону.
Замовники проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, які КМУ
затвердив постановою №1178 від 12.10.2022
Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у
порядку, передбаченому Законом.
Системою Prozorro передбачена технічна реалізація функціоналу у випадку, коли замовник бажає
провести конкурентну закупівлю у вартісних межах, що є меншими для проведення відкритих торгів з
особливостями.
Після розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ» було визнано переможцем
процедури закупівлі відповідно до протоколу №196 від 07.12.2023 р.. Учаснику ТОВ
«ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ» не надавалось Замовником усунення невідповідностей протягом 24 годин.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-03 12:11:09

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-015538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Під час здійснення моніторингу встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон» протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.12.2023 №187, була відхилена у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей.
Водночас згідно наявної в електронній системі закупівель інформації та документів встановлено, що Замовник 01.12.2023 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон» в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції вказаного учасника, наступного змісту: «Невідповідність в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог».
Таким чином, повідомлення, яке оприлюднив Замовник не містить переліку виявлених невідповідностей, а також переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, відповідно, відсутність опису виявлених невідповідностей унеможливлює виконання учасником даної вимоги.
Виходячи з вищезазначеного, просимо надати відповідь, за наявності яких причин/обставин Замовником під час розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не зазначено інформацію щодо виявлених невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон» (так як це вказано замовником в Протоколі № 187 від 05.12.2023 р.) та переліку інформації та/або документів, які мають бути подані вказаним учасником на їх усунення?
Також, поясніть яким чином здійснювався розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон» з урахуванням викладених обставин та прийнято рішення про його відхилення, а не відповідне рішення щодо відміни закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, допущених під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-08 18:52:54

Щодо моніторингу закупівлі «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва»

Відповідно до п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати, зокрема, електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель.
На виконання норм п. 11 Особливостей та з метою впорядкування використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ДП «Прозорро» ухвалило наказ від 20.10.2022 № 25 (далі — наказ № 25), яким затвердило Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях (далі — Інструкція № 25).
Так, згідно Інструкції № 25 для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати ЕСЗ способом здійснення закупівель через електронний каталог у порядку, визначеному законодавством, та/або здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення по роз’яснення, звернення з вимогою усунути порушення, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, скасування закупівлі.
Під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до п.11, 12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу ІІ Інструкції №25.
Технічна реалізація функціоналу у випадку проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, системою Prozorro передбачена, у вигляді відображення спрощеної закупівлі.
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон», замовником були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією та відповідно до Інструкції було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інструкції та ст.14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Учасник в складі своєї пропозиції не надав всю необхідну інформацію для підтвердження умов, визначених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, отже, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, відповідно до Закону пропозиція Учасника ТОВ «Інжинірингова компанія Аркон», підлягає відхиленню.
Враховуючи вищезазначене Замовник діяв в рамках Інструкції №25 та ст.14 Закону.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-04-12 18:45:30

Щодо моніторингу процедури закупівлі

Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 09 квітня 2024 року, ID моніторингу: UA-M-2024-03-20-000014) (далі – Висновок) по предмету закупівлі Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-11-21-015538-a) Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району м.Києва» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертається про роз’яснення змісту Висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку щодо наступного.
1) Результати моніторингу процедури закупівлі зазначені у Висновку, вказують на порушення Замовником вимог пункту 11 Особливостей, пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону № 922-VIII та пунктів 2, 3 Розділу II Інструкції №25 відповідно до якого Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» в електронній системі закупівель без зазначення невідповідностей, виявлених Замовником під час розгляду пропозиції та не вказав, що саме необхідно виправити учаснику, тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, так і в частині виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, при тому, що інформація та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі – «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт приміщень Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 8 на вул. Остафія Дашкевича, 7, Дніпровського району, м. Києва» (код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)», були подані учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» у складі його пропозиції та містили певні невідповідності.
Зважаючи на вказану у Висновку інформацію, в порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону Замовник звертається по роз’яснення змісту Висновку в частині пунктів 11 Особливостей, пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону № 922-VIII та пунктів 2, 3 Розділу II Інструкції №25 за якими посадовою особою Держаудитслужби були визначені критерії щодо обов’язкового зазначення переліку невідповідностей, виявлених Замовником у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей. Оскільки такі вимоги передбачені п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та є обов’язковими під час проведення Відкритих торгів та Відкритих торгів за Особливостями. Інструкцією №25 не врегульоване це питання під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель.

2) Результати моніторингу процедури закупівлі зазначені у Висновку, вказують на порушення Замовником вимог законодавства в частині відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Зважаючи на вказану у Висновку інформацію, в порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону Замовник звертається по роз’яснення змісту Висновку в частині відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), а саме в частині критеріїв за якими посадовою особою Держаудитслужби були визначені обставини про відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2024-04-16 13:04:37

Відповідь на звернення за роз’ясненням щодо висновку

Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу закупівлі Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва" надає іроз’яснення у прикріпленому файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району міста Києва" взято до уваги висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-21-015538-a, прийнято рішення розірвати дію договору № 144 від 18.12.2023 на виконання робіт по виготовленню проєктно-кошторисної документації з урахуванням ст.188 ГКУ та ст. 651 ЦКУ. Пропозицію на розірвання дії договору з проектом додаткової угоди надіслано на розгляд Виконавцю - ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ". Проведено роз'яснювальну роботу щодо дотримання вимог законодавства про закупівлі уповноваженим особам підприємства. З метою підвищення кваліфікації, наказом директора підприємства, зобов'язано уповноважену особу В. Ткачик, пройти навчання з публічних закупівель та впродовж місяця надати для підтвердження відповідний сертифікат або підтвердження проходження відповідного навчання.

2024-04-16 21:56:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.)
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору на загальну суму 335964,90 гривень (сума оплати за договором складає 213270,00 гривень)

2024-04-29 13:42:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" 539 274,35
UAH з ПДВ
539 274,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ" 549 234,90
UAH з ПДВ
549 234,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2023 11:42
Електронний підпис
28 листопада 2023 11:41
01. Статут ІК АРКОН.pdf
28 листопада 2023 11:41
01. Статут ІК АРКОН.pdf (13).p7s
28 листопада 2023 11:41
02. Опис до статуту.pdf
28 листопада 2023 11:41
02. Опис до статуту.pdf (14).p7s
28 листопада 2023 11:41
04. Опис передачі часток.pdf
28 листопада 2023 11:41
06. Структура власності.pdf
28 листопада 2023 11:41
06. Структура власності.pdf (12).p7s
28 листопада 2023 11:41
13. Кошторис.PDF
28 листопада 2023 11:41
13. Кошторис.PDF.p7s
28 листопада 2023 11:41
15. Завдання на проектування.pdf
28 листопада 2023 11:41
17. Проект договору.pdf
28 листопада 2023 11:41
17. Проект договору.pdf (10).p7s
28 листопада 2023 11:41
18. Виписка ЄДРПОУ.PDF
28 листопада 2023 11:41
18. Виписка ЄДРПОУ.PDF.p7s
28 листопада 2023 11:41
18.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2023 11:41
18.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
28 листопада 2023 11:41
19. Витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2023 11:41
19. Витяг ПДВ.pdf (7).p7s
28 листопада 2023 11:41
21. Накази на працівників.pdf
28 листопада 2023 11:41
22.1. Страхові поліси.pdf
28 листопада 2023 11:41
22.1. Страхові поліси.pdf (1).p7s
28 листопада 2023 11:41
25. Акт огляду.pdf
28 листопада 2023 11:41
25. Акт огляду.pdf.p7s
28 листопада 2023 11:41
28. Довідка п.47 Особливостей.pdf
28 листопада 2023 11:41
30. Довідка про аналогічний.pdf
28 листопада 2023 11:41
31. Аналогічні договори_.pdf
28 листопада 2023 11:41
31. Аналогічні договори_.pdf.p7s
28 листопада 2023 11:41
32. Експертні звіти.pdf
28 листопада 2023 11:41
32. Експертні звіти.pdf.p7s
28 листопада 2023 11:41
34. Підтвердження МТБ.pdf
28 листопада 2023 11:41
34. Підтвердження МТБ.pdf (1).p7s

Публічні документи

07 грудня 2023 15:11
Електронний підпис
07 грудня 2023 15:09
Довідка щодо ліцензії
07 грудня 2023 15:09
Повноваження директора
29 листопада 2023 15:07
Електронний підпис
29 листопада 2023 14:50
Інформація про під-во.pdf.p7s.zip
29 листопада 2023 14:50
Довідка МТБ.pdf.p7s.zip
29 листопада 2023 14:50
Довідка огляд обєкту.pdf.p7s.zip
29 листопада 2023 14:50
Довідка працівники.pdf.p7s.zip
29 листопада 2023 14:50
Довідки з банку.pdf.p7s.zip
29 листопада 2023 14:50
Довідки та гант. листи.pdf.p7s.zip
29 листопада 2023 14:50
Цінова пропозиція.pdf.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"

ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"
#41780588
Відхилено 539 274,35
UAH з ПДВ
05 грудня 2023 11:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 15:55
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ"
#36957016
Переможець 549 234,90
UAH з ПДВ
07 грудня 2023 11:12

Вимога про усунення невідповідностей

Невідповідність в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог.

Документи

05 грудня 2023 11:07
Електронний підпис
05 грудня 2023 11:06
Протокол № 187.pdf

Документи

07 грудня 2023 11:11
Електронний підпис
07 грудня 2023 11:10
Протокол № 196.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2023 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ"
#36957016
549 234,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2023 11:11
Електронний підпис
07 грудня 2023 11:10
Протокол № 196.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2024 16:06
дод угода від 23 04 24 до дог 144.pdf укладений
24 квітня 2024 16:05
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 11:04
Договір № 144.pdf укладений
18 грудня 2023 11:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 549 234,90
UAH
Причини розірвання договору: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-21-015538-a, прийнято рішення розірвати дію договору № 144 від 18.12.2023 на виконання робіт по виготовленню проєктно-кошторисної документації з урахуванням ст.188 ГКУ та ст. 651 ЦКУ.