Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області
Очікувана вартість
23 712 675,00 UAH
UA-2023-11-15-011419-a 5aa556ef00ad4bdaaa496d7624655939
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Банашко Анна Олександрівна

380980395294 a.banashko17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського, буд. 53
Контактна особа: Банашко Анна Олександрівна
380980395294
a.banashko17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2023 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2023 18:00
Очікувана вартість: 23 712 675,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 563,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область, с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ, та інших Актів, не заборонених чинним законодавством України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 14:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 листопада 2023 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 16:23
Перелік змін в документацію.docx
21 листопада 2023 16:23
ТД КР зі змінами.docx
21 листопада 2023 16:22
Додаток 3 КР проект договору зі змінами.docx
21 листопада 2023 16:22
Додаток 2 КР зі змінами.docx
21 листопада 2023 16:22
Додаток 1 КР.docx
21 листопада 2023 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2023 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 16:23
Перелік змін в документацію.docx
21 листопада 2023 16:23
ТД КР зі змінами.docx
15 листопада 2023 14:57
ТД КР.docx
21 листопада 2023 16:22
Додаток 3 КР проект договору зі змінами.docx
15 листопада 2023 14:57
Додаток 3 КР проект договору.docx
21 листопада 2023 16:22
Додаток 2 КР зі змінами.docx
15 листопада 2023 14:57
Додаток 2 КР.docx
21 листопада 2023 16:22
Додаток 1 КР.docx
15 листопада 2023 14:57
Додаток 1 КР.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-28-000091 ● 8821283b7b5940179be81fb4a52d0d38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024 12:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.02.2024 №43

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 12. UA-2023-11-15-011419-a, 15.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-01 16:04:11

Запит про надання пояснень

Дата: 01.03.2024

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-15-011419-a, яка проводилась Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-06 14:17:52

пояснення на запит

1. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради №69-аг «Про внесення змін до кошторису та плану асигнувань спеціального фонду бюджету на 2023 рік» від 01.03.2023 року.
Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, замовником проведено відкриті торги за предметом: «Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області» за номером ID: UA-2023-11-15-011419-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта: «Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Хмельницькій області №23-0188/01-23 від 31.10.2023 року, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку. Всього по зведеному кошторисному розрахунку сума становить – 25 022 708,00 грн в тому числі ПДВ 20% з врахуванням витрат на здійснення технічного нагляду, формування страхового фонду документації, сплати послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію ( в тому числі кошти на оплату послуг, пов’язаних з приєднанням об’єкта будівництва до діючих інженерних мереж) видачі сертифікату, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації, здійснення авторського нагляду та на покриття ризику всіх учасників будівництва. Сума очікуваної вартості закупівлі становить – 23 712 675,00 грн ПДВ 20% без врахування витрат на здійснення технічного нагляду, формування страхового фонду документації, сплати послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію ( в тому числі кошти на оплату послуг, пов’язаних з приєднанням об’єкта будівництва до діючих інженерних мереж) видачі сертифікату, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації, здійснення авторського нагляду та на покриття ризику всіх учасників будівництва.

Перелік та вимоги до робіт, що є предметом закупівлі, встановлені в проєктно-кошторисній документації, що розроблена згідно з положеннями законодавства, вимогами будівельних норм, стандартів, правил та з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Проєктно-кошторисна документація містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до ч.1 ст.877 Цивільного кодексу України, Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (перелік та види робіт) зазначені, виходячи із вимог проєктно-кошторисної документації.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osvita.khm.gov.ua/?p=18028

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-14 11:46:32

Запит про надання пояснень

Дата: 14.03.2024

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-15-011419-a, яка проводилась Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами тендерної документації Замовника (пункт 5 таблиці 3 Додатку 1) учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 2).
Так, з цією метою, учасники і переможець подають у складі своїх тендерних пропозицій наступні документи: договірну ціну; локальні кошториси.
Крім того, у тендерній документації зазначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, кошторисний прибуток; кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва. Остаточною є цінова пропозиція учасника із врахуванням всіх податків та зборів. Пунктом 5.2 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова) визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Разом з тим, пунктом 1.2 Настанови визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати до моніторингу розрахунки статтей витрат, на підставі яких сформована договірна ціна учасника ТОВ «ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ» (зокрема, загальновиробничих, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами).
Під час моніторингу встановлено, що додатковою угодою від 22.02.2024 №2 до укладеного договору від 15.12.2023 №120 продовжено строк виконання робіт до 01.03.2025 та продовжено строк дії договору до 31.12.2025.
Відповідно до норм підпункту 4 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, можуть змінюватися у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати обґрунтування (з відповідним документальним підтвердженням) щодо підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю від 15.12.2023 №120 та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за вказаним договором.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-18 14:17:45

пояснення на запит

1. Надати документи на запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби на підставі яких сформована договірна ціна учасника ТОВ «ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ» (зокрема, загальновиробничих, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області» за номером ID: UA-2023-11-15-011419-a.
2. В 2023 році між Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради та ТОВ «Домобудівна компанія» був укладений договір на будівництво об’єкта: «Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області». Проте, рішенням сесії Хмельницької міської ради №15 від 21.12.2023 року «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2024 рік» (витяг з рішення стор.15-17 – додається), було виділено фінансування лише на частину суми, решта фінансування має бути виділено в 2025 році. Тож сторони дійшли спільної згоди про необхідність продовжити термін виконання робіт та дії договору до 2025 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо вказаного висновку надаємо інформацію про усунення порушення: Замовником були усунені виявленні порушення шляхом укладання додаткової угоди до Договору № 120 від 15.12. 2023, у зв’язку із приведенням календарного графіку виконання робіт у відповідність до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668. З метою недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерних документацій було проведено роз’яснювальну роботу для фахівців з публічних закупівель Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради. Крім того, планується направити уповноважених осіб на навчання для підвищення професійної кваліфікації.

2024-03-29 15:44:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пункт 17 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ" 23 671 785,60
UAH з ПДВ
23 671 785,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 грудня 2023 14:13
Електронний підпис
05 грудня 2023 14:05
Довідка.zip
05 грудня 2023 14:05
Довідка юо.zip
05 грудня 2023 14:04
Довідка переможця.pdf
05 грудня 2023 14:04
ПЕРЕМОЖЕЦЬ.rar
01 грудня 2023 20:25
Електронний підпис
01 грудня 2023 20:24
Звіт з ЄДР.pdf
01 грудня 2023 20:24
4. Декларація.rar
01 грудня 2023 20:24
3. Обладнання.rar
01 грудня 2023 20:24
2. Пожежка.rar
01 грудня 2023 20:24
1. Локалізація.rar
27 листопада 2023 17:38
Електронний підпис
27 листопада 2023 17:38
Електронний підпис
27 листопада 2023 17:35
Довідка директор.zip
27 листопада 2023 17:35
2.rar.p7s.zip
27 листопада 2023 17:35
п.47.pdf
27 листопада 2023 17:35
Паспорт директора.pdf
27 листопада 2023 17:35
Статут Кольоровий.pdf
27 листопада 2023 17:35
Дозвола.pdf
27 листопада 2023 17:35
ДЦ ТА ЛК.pdf.p7s.zip
27 листопада 2023 17:35
Довідка про субпідряд.pdf
27 листопада 2023 17:35
деклар.pdf
27 листопада 2023 17:35
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2023 17:35
1. Кваліфікація.rar
27 листопада 2023 17:35
ISO 9001 Дарекс ЕНЕРГО.pdf
27 листопада 2023 17:35
vytiah_pro_nesudymist_2023-11-27.pdf
27 листопада 2023 17:35
Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2023 17:35
Гарантійні листи.pdf
27 листопада 2023 17:35
Договори по техніці.pdf
27 листопада 2023 17:35
Заповнений проект договору.pdf
27 листопада 2023 17:35
рішення директор.pdf
27 листопада 2023 17:35
Довідка ЮО.zip
27 листопада 2023 17:35
довідка машини.pdf
27 листопада 2023 17:35
3. Субпідрядник.rar
27 листопада 2023 17:35
Додаток 2 КР зі змінами.pdf
27 листопада 2023 17:35
акт шаровечка.pdf
27 листопада 2023 17:35
Витяг новий.pdf
27 листопада 2023 17:35
Згода персональні дані.pdf
27 листопада 2023 17:35
машини-обладння.pdf
27 листопада 2023 17:35
Довідка про договір.pdf
27 листопада 2023 17:35
відгук.pdf
27 листопада 2023 17:35
4. Технічна частина.rar
27 листопада 2023 17:35
Свідоцтво статистика.pdf
27 листопада 2023 17:35
Довідка на повноваження.pdf
27 листопада 2023 17:35
Довідка локалізація.pdf
27 листопада 2023 17:35
Довідка після поставки.pdf
27 листопада 2023 17:35
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 листопада 2023 17:35
Договір на землю Озерна6_2Б.pdf
27 листопада 2023 17:35
Довідкаро бенефіціара.pdf
27 листопада 2023 17:35
Документи по пІТР.pdf
27 листопада 2023 17:35
Ліцензія.pdf
27 листопада 2023 17:35
Лист 12.jpg
27 листопада 2023 17:35
Довідка про реєстрацію.pdf
27 листопада 2023 17:35
Лист шаров.pdf
27 листопада 2023 17:35
2. Відповідність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ"
#32600877
Переможець 23 671 785,60
UAH з ПДВ
04 грудня 2023 12:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 13:36

Вимога про усунення невідповідностей

Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ"(код ЄДРПОУ 32600877) в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-15-011419-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ТОВ "ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ"(код ЄДРПОУ 32600877) не надав: 1. сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності на насос. У інформації, що надана Учасником (файл «Довідка локалізація.pdf») зазначено, що Виробником насосу WILO є ТОВ «Айч енд К’ю», однак сертифікат відповідності (файл «Certificate ISO 9001_2015 з перекладом 2021.pdf») виданий на іншого Виробника. 2. ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Учасником надано Наказ №25 від 17.01.2017 року про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «БЕСТ ТЕХНОЛОДЖІ КОМПАНІ». Якщо ліцензія видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. 3. довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка містить конкретні назви транспортних засобів, які будуть залучені до виконання робіт та копії документів, що підтверджують власність/користування нею. У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ» надано довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка не містить конкретних назв транспортних засобів, які будуть залучені до виконання робіт. 4. діючий дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на наступні види робіт: - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; - роботи в траншеях і котлованах; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; зварювальні роботи; - зведення, монтаж будинків, споруд. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. абз. 1 п. 2 Примітки Додатку 2 до тендерної документації. 2. п. 3 «Інші документи від Учасника» Додатку 1 до тендерної документації 3. кваліфікаційний критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації. 4. п. 3 «Інші документи від Учасника» Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику процедури закупівлі ТОВ "ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ" (код ЄДРПОУ 32600877) надається 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження вищезазначених документів.

Документи

04 грудня 2023 12:10
Довідка НАЗК
04 грудня 2023 12:09
Електронний підпис
04 грудня 2023 12:07
протокол 694.pdf
01 грудня 2023 10:31
протокол 691.pdf
27 листопада 2023 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2023 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ"
#32600877
23 671 785,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2023 12:10
Довідка НАЗК
04 грудня 2023 12:09
Електронний підпис
04 грудня 2023 12:07
протокол 694.pdf
01 грудня 2023 10:31
протокол 691.pdf
27 листопада 2023 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 13:41
ду8.pdf зміни до договору
24 грудня 2024 13:41
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2024 08:41
ду7.pdf зміни до договору
25 жовтня 2024 08:40
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2024 16:38
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2024 16:37
ду6додог120.PDF зміни до договору
27 серпня 2024 16:35
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2024 08:58
д.у.5 (120).pdf зміни до договору
04 червня 2024 08:57
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2024 15:12
д.у.4 (120) від 29.03.24_organized.pdf зміни до договору
29 березня 2024 15:11
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2024 14:45
д.у.3 (120).pdf зміни до договору
01 березня 2024 14:44
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2024 15:47
д.у.2 (120)_organized.pdf зміни до договору
26 лютого 2024 15:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:23
ду 1 до договору 120.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:20
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 11:15
120 від 15.12.23.pdf укладений
18 грудня 2023 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни в Договір 120 від 15.12.23 а саме: - сума бюджетних асигнувань на 2024 рік становить 1 618 283, 60 грн; - строк виконання робіт - до 01.03.2025 року; - строк дії договору - до 31.12.2025 року; - викласти Додаток 1 "Договірна ціна та Додаток 2 "Календарний графік виконання та фінансування робіт" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п.2.1. розділу 2 "Ціна договору " Договору " №120 від 15.12.23 у новій редакції. Викласти Додаток №2 "Календарний графік виконання та фінансування робіт" №120 від 15.12.23 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до договору № 120 від 15.12.2024 року т а викласти Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п.2.1. розділу 2 "Ціна договору " Договору " №120 від 15.12.23 у новій редакції. Викласти Додаток "Договірна ціна" та "Календарний графік виконання та фінансування робіт" №120 від 15.12.23 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п.2.1 розділу 2 "Ціна договору" Договору №120 від 15.12.23 року у новій редакції; викласти в новій редакції додатки "Договірна ціна". та "Календарний графік виконання та фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п. 2.1 розділу 2 "Ціна договору" Договору №120 від 15.12.2023 року у новій редакції; викласти в новій редакції додатки "Договірна ціна" та "Календарний графік виконання та фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п. 2.1 розділу 2 "Ціна договору" Договору №120 від 15.12.2023 року у новій редакції; викласти в новій редакції додатки "Договірна ціна" та "Календарний графік виконання та фінансування робіт".
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML