Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146920 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського, буд. 53 |
Контактна особа: |
Банашко Анна Олександрівна 380980395294 a.banashko17@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 23 712 675,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 118 563,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ, та інших Актів, не заборонених чинним законодавством України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 16:23 |
Перелік змін в документацію.docx | |
21 листопада 2023 16:23 |
ТД КР зі змінами.docx | |
21 листопада 2023 16:22 |
Додаток 3 КР проект договору зі змінами.docx | |
21 листопада 2023 16:22 |
Додаток 2 КР зі змінами.docx | |
21 листопада 2023 16:22 |
Додаток 1 КР.docx |
21 листопада 2023 16:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2023 16:23 |
Перелік змін в документацію.docx
|
|||
21 листопада 2023 16:23 |
ТД КР зі змінами.docx
|
|||
21 листопада 2023 16:22 |
Додаток 3 КР проект договору зі змінами.docx
|
|||
21 листопада 2023 16:22 |
Додаток 2 КР зі змінами.docx
|
|||
21 листопада 2023 16:22 |
Додаток 1 КР.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000091 ● 8821283b7b5940179be81fb4a52d0d38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2024 №43
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 12. UA-2023-11-15-011419-a, 15.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 16:04:11
Запит про надання пояснень
Дата: 01.03.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-15-011419-a, яка проводилась Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 14:17:52
пояснення на запит
1. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради №69-аг «Про внесення змін до кошторису та плану асигнувань спеціального фонду бюджету на 2023 рік» від 01.03.2023 року.
Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, замовником проведено відкриті торги за предметом: «Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області» за номером ID: UA-2023-11-15-011419-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта: «Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Хмельницькій області №23-0188/01-23 від 31.10.2023 року, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку. Всього по зведеному кошторисному розрахунку сума становить – 25 022 708,00 грн в тому числі ПДВ 20% з врахуванням витрат на здійснення технічного нагляду, формування страхового фонду документації, сплати послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію ( в тому числі кошти на оплату послуг, пов’язаних з приєднанням об’єкта будівництва до діючих інженерних мереж) видачі сертифікату, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації, здійснення авторського нагляду та на покриття ризику всіх учасників будівництва. Сума очікуваної вартості закупівлі становить – 23 712 675,00 грн ПДВ 20% без врахування витрат на здійснення технічного нагляду, формування страхового фонду документації, сплати послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію ( в тому числі кошти на оплату послуг, пов’язаних з приєднанням об’єкта будівництва до діючих інженерних мереж) видачі сертифікату, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації, здійснення авторського нагляду та на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Перелік та вимоги до робіт, що є предметом закупівлі, встановлені в проєктно-кошторисній документації, що розроблена згідно з положеннями законодавства, вимогами будівельних норм, стандартів, правил та з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Проєктно-кошторисна документація містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до ч.1 ст.877 Цивільного кодексу України, Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (перелік та види робіт) зазначені, виходячи із вимог проєктно-кошторисної документації.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osvita.khm.gov.ua/?p=18028
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-14 11:46:32
Запит про надання пояснень
Дата: 14.03.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-15-011419-a, яка проводилась Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами тендерної документації Замовника (пункт 5 таблиці 3 Додатку 1) учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 2).
Так, з цією метою, учасники і переможець подають у складі своїх тендерних пропозицій наступні документи: договірну ціну; локальні кошториси.
Крім того, у тендерній документації зазначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, кошторисний прибуток; кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва. Остаточною є цінова пропозиція учасника із врахуванням всіх податків та зборів. Пунктом 5.2 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова) визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Разом з тим, пунктом 1.2 Настанови визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати до моніторингу розрахунки статтей витрат, на підставі яких сформована договірна ціна учасника ТОВ «ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ» (зокрема, загальновиробничих, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами).
Під час моніторингу встановлено, що додатковою угодою від 22.02.2024 №2 до укладеного договору від 15.12.2023 №120 продовжено строк виконання робіт до 01.03.2025 та продовжено строк дії договору до 31.12.2025.
Відповідно до норм підпункту 4 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, можуть змінюватися у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати обґрунтування (з відповідним документальним підтвердженням) щодо підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю від 15.12.2023 №120 та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за вказаним договором.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-18 14:17:45
пояснення на запит
1. Надати документи на запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби на підставі яких сформована договірна ціна учасника ТОВ «ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ» (зокрема, загальновиробничих, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області» за номером ID: UA-2023-11-15-011419-a.
2. В 2023 році між Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради та ТОВ «Домобудівна компанія» був укладений договір на будівництво об’єкта: «Нове будівництво споруди цивільного захисту для Шаровечківської ЗОШ I-III ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області, за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10, Хмельницького району, Хмельницької області». Проте, рішенням сесії Хмельницької міської ради №15 від 21.12.2023 року «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2024 рік» (витяг з рішення стор.15-17 – додається), було виділено фінансування лише на частину суми, решта фінансування має бути виділено в 2025 році. Тож сторони дійшли спільної згоди про необхідність продовжити термін виконання робіт та дії договору до 2025 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо вказаного висновку надаємо інформацію про усунення порушення: Замовником були усунені виявленні порушення шляхом укладання додаткової угоди до Договору № 120 від 15.12. 2023, у зв’язку із приведенням календарного графіку виконання робіт у відповідність до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668. З метою недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерних документацій було проведено роз’яснювальну роботу для фахівців з публічних закупівель Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради. Крім того, планується направити уповноважених осіб на навчання для підвищення професійної кваліфікації.
2024-03-29 15:44:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пункт 17 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ" |
23 671 785,60
UAH з ПДВ
|
23 671 785,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ" #32600877 |
Переможець |
23 671 785,60
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 12:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 13:41
|
ду8.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2024 08:41
|
ду7.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2024 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2024 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2024 16:37
|
ду6додог120.PDF | зміни до договору |
27 серпня 2024 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2024 08:58
|
д.у.5 (120).pdf | зміни до договору |
04 червня 2024 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 15:12
|
д.у.4 (120) від 29.03.24_organized.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 14:45
|
д.у.3 (120).pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2024 15:47
|
д.у.2 (120)_organized.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:23
|
ду 1 до договору 120.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 11:15
|
120 від 15.12.23.pdf | укладений |
18 грудня 2023 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни в Договір 120 від 15.12.23 а саме: - сума бюджетних асигнувань на 2024 рік становить 1 618 283, 60 грн; - строк виконання робіт - до 01.03.2025 року; - строк дії договору - до 31.12.2025 року; - викласти Додаток 1 "Договірна ціна та Додаток 2 "Календарний графік виконання та фінансування робіт" у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п.2.1. розділу 2 "Ціна договору " Договору " №120 від 15.12.23 у новій редакції. Викласти Додаток №2 "Календарний графік виконання та фінансування робіт" №120 від 15.12.23 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до договору № 120 від 15.12.2024 року т а викласти Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п.2.1. розділу 2 "Ціна договору " Договору " №120 від 15.12.23 у новій редакції. Викласти Додаток "Договірна ціна" та "Календарний графік виконання та фінансування робіт" №120 від 15.12.23 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п.2.1 розділу 2 "Ціна договору" Договору №120 від 15.12.23 року у новій редакції; викласти в новій редакції додатки "Договірна ціна". та "Календарний графік виконання та фінансування робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п. 2.1 розділу 2 "Ціна договору" Договору №120 від 15.12.2023 року у новій редакції; викласти в новій редакції додатки "Договірна ціна" та "Календарний графік виконання та фінансування робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди викласти п. 2.1 розділу 2 "Ціна договору" Договору №120 від 15.12.2023 року у новій редакції; викласти в новій редакції додатки "Договірна ціна" та "Календарний графік виконання та фінансування робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |