Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФРАНКІВСЬК АГРО" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44315975 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул.Залізнична, будинок 22 |
Контактна особа: |
Іван Яремчук +380982409653 1agro.if@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 20:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 540 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 701,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 25 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 75 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2023 20:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 20:18 |
Додаток №2 - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (2) (2) (1) (1) (1) (2) (2).docx | |
07 листопада 2023 20:18 |
Додаток №4 - Довідка, що містить інформацію про учасника (2) (1) (1) (1) (1) (2) (2).docx | |
07 листопада 2023 20:18 |
Додаток №1 Технічна специфікаці (1) (4) (4) (2) (2) (7) (7) (1) (1) (2).docx | |
07 листопада 2023 20:18 |
Додаток №6 - проєкт договір (3).docx | |
07 листопада 2023 20:18 |
Тендерна документація (2) (2) (5) (1) (1).doc | |
07 листопада 2023 20:18 |
Додаток №5- Комерційна (цінова) пропозиція (1) (1) (2) (1) (2) (2) (1).docx | |
07 листопада 2023 20:18 |
Протокол прийняття рішення про погодження переможця.docx | |
07 листопада 2023 20:18 |
Додаток №3- Лист-згода на обробку персональних даних (1) (1) (1) (1) (1) (3) (2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-21-000014 ● f4d4a5f2e1854a00acc33ff6ba0504ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2023 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2023 № 61-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/14193-2023 від 07.12.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 21.12.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.12.2023 №61-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-07-016608-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 5 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-21 16:11:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-016608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Пунктом 6-1 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено, що замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15% у 2023 році та 20% у 2024 році. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону передбачено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до наступних товарів - причепи та напівпричепи.
У зв"язку з чим просимо надати пояснення яким чином Замовником дотримано вимоги Закону щодо локалізації при проведенні закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери ?
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі. Просимо надати підтверджуючи документи у разі здійснення оплати (авансу), отримання товару.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-27 19:32:08
Відповідь на звернення
1. Розмір бюджетного призначення визначено 30000000 грн рішеннями сесії 8 демократичного скликання: №268-11 від 08.07.2021р. «Про створення комунального підприємства "Франківськ АГРО" Івано-Франківської міської ради"», № 403-18 від 26.11.2021р. «Про затвердження Програми розвитку комунального підприємства "Франківськ АГРО" Івано-Франківської міської ради», №155-37 від 31.07.2023 р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 26.11.2021 №403-18 "Про затвердження Програми розвитку комунального підприємства "Франківськ АГРО" Івано-Франківської міської ради"», №154-37 від 31.07.2023 р. «Про збільшення статутного капіталу та затвердження нової редакції статуту комунального підприємства "Франківськ АГРО" Івано-Франківської міської ради»; КЕКВ 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Очікувана вартість розрахована відповідно до середньоринкової ціни товару на ринку.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбулось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку.
Закупівля напівпричепа з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з огляду на специфіку господарської діяльності Замовника для транспортування зі складу посівного матеріалу, добрив, засобів захисту рослин, ємності для води для виготовлення бакових сумішей, зібраного врожаю сільськогосподарських культур до складу, тощо, - з метою вирощування зернових, бобових, олійних, технічних сільськогосподарських культур на території Івано-Франківської територіальної громади, що передбачено статутом Підприємства, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради №154 від 31.07.2023р. та Програмою розвитку (із змінами від 31.07.2023 р.) комунального підприємства «Франківськ АГРО» Івано-Франківської міської ради на 2022-2026 р., затвердженої Рішення міської ради №403 від 26.11.2021р., №155 від 31.07.2023 р., з урахуванням габаритів наявних основних засобів для зберігання/транспортування води, розміщення будівлі складу в центральній частину міста, розміру воріт складу для заїзду/виїзду, конструкції (модифікації) трактора з пневматичними гальмами, маневреності причепа, географічної протяжності громади, помірних експлуатаційних витратах, а також надійності, технологічності та високого рівня безпеки з врахуванням виділених коштів. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю напівпричепа з наведеними технічними і якісними характеристиками.
2. Замовником було опрацьовано Перелік локалізованих товарів сторінці Prozorro, та з’ясовано що ступінь локалізації товару Тракторний самоскидний причіп ТСП-10 перевищує 51.75% відсотків й товар включений до Переліку (переліку локалізованих товарів), інформація про що міститься на сайті prozorro.gov.ua в Переліку локалізованих товарів та відображається під пунктом Тракторний самоскидний причіп ТСП-10 (https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10&text=%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D1%96%D0%BF%20%D0%A2%D0%A1%D0%9F-10). Що також підтверджується довідкою від Заводу виробника.
3. Замовником було проведено оплату авансу згідно з умовами договору в розмірі 25% вартості Товару 21.11.2023 року.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-27 19:30:21
Відповідь на звернення
1. Розмір бюджетного призначення визначено 30000000 грн рішеннями сесії 8 демократичного скликання: №268-11 від 08.07.2021р. «Про створення комунального підприємства "Франківськ АГРО" Івано-Франківської міської ради"», № 403-18 від 26.11.2021р. «Про затвердження Програми розвитку комунального підприємства "Франківськ АГРО" Івано-Франківської міської ради», №155-37 від 31.07.2023 р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 26.11.2021 №403-18 "Про затвердження Програми розвитку комунального підприємства "Франківськ АГРО" Івано-Франківської міської ради"», №154-37 від 31.07.2023 р. «Про збільшення статутного капіталу та затвердження нової редакції статуту комунального підприємства "Франківськ АГРО" Івано-Франківської міської ради»; КЕКВ 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Очікувана вартість розрахована відповідно до середньоринкової ціни товару на ринку.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбулось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку.
Закупівля напівпричепа з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з огляду на специфіку господарської діяльності Замовника для транспортування зі складу посівного матеріалу, добрив, засобів захисту рослин, ємності для води для виготовлення бакових сумішей, зібраного врожаю сільськогосподарських культур до складу, тощо, - з метою вирощування зернових, бобових, олійних, технічних сільськогосподарських культур на території Івано-Франківської територіальної громади, що передбачено статутом Підприємства, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради №154 від 31.07.2023р. та Програмою розвитку (із змінами від 31.07.2023 р.) комунального підприємства «Франківськ АГРО» Івано-Франківської міської ради на 2022-2026 р., затвердженої Рішення міської ради №403 від 26.11.2021р., №155 від 31.07.2023 р., з урахуванням габаритів наявних основних засобів для зберігання/транспортування води, розміщення будівлі складу в центральній частину міста, розміру воріт складу для заїзду/виїзду, конструкції (модифікації) трактора з пневматичними гальмами, маневреності причепа, географічної протяжності громади, помірних експлуатаційних витратах, а також надійності, технологічності та високого рівня безпеки з врахуванням виділених коштів. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю напівпричепа з наведеними технічними і якісними характеристиками.
2. Замовником було опрацьовано Перелік локалізованих товарів сторінці Prozorro, та з’ясовано що ступінь локалізації товару Тракторний самоскидний причіп ТСП-10 перевищує 51.75% відсотків й товар включений до Переліку (переліку локалізованих товарів), інформація про що міститься на сайті prozorro.gov.ua в Переліку локалізованих товарів та відображається під пунктом Тракторний самоскидний причіп ТСП-10 (https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10&text=%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D1%96%D0%BF%20%D0%A2%D0%A1%D0%9F-10). Що також підтверджується довідкою від Заводу виробника.
3. Замовником було проведено оплату авансу згідно з умовами договору в розмірі 25% вартості Товару 21.11.2023 року.
- IMG_0001.pdf
- IMG_0002.pdf
- IMG_0003.pdf
- Довідка ТСП-10_231227_170620.pdf
- Договір ЛРЗ.pdf
- Комерційна 2.pdf
- Комерційна.pdf
- Опис Статут 2023_08_07.pdf
- Платіжна інструкція.pdf
- Рішення про створення КП.pdf
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором.
2024-01-08 17:43:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТЕРА" |
538 250,00
UAH з ПДВ
|
538 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТЕРА" #38181454 |
Переможець |
538 250,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 18:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 12:27
|
Додаткова А-Тера.pdf | укладений |
05 січня 2024 12:26
|
cb111677-c240-4d30-b01e-27e40443a0fb.pdf | укладений |
05 січня 2024 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 17:25
|
IMG_0003 (2).pdf | укладений |
21 листопада 2023 17:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 листопада 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно з пунктом 10.6 Договору та висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-07-016608-a від 02.01.2024 року Південного офісу Держаудитслужби. |