Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 178 167,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 890,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника такий акт передається Замовнику для вирішення питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 4 - проект договору) | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 13:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 13:44 |
(Нова редакція) Тендерна документація - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc | |
09 листопада 2023 13:44 |
(Нова редакція) Додаток 3 до ТД - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc | |
09 листопада 2023 13:44 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.doc | |
07 листопада 2023 14:04 |
Додаток 4 до ТД - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc | |
07 листопада 2023 14:04 |
Додаток 2 до ТД - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc | |
07 листопада 2023 14:04 |
Додаток 1 до ТД - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc |
09 листопада 2023 13:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2023 13:44 |
(Нова редакція) Тендерна документація - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc
|
|||
09 листопада 2023 13:44 |
(Нова редакція) Додаток 3 до ТД - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc
|
|||
09 листопада 2023 13:44 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.doc
|
|||
07 листопада 2023 14:04 |
Додаток 4 до ТД - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc
|
|||
07 листопада 2023 14:04 |
Додаток 2 до ТД - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc
|
|||
07 листопада 2023 14:04 |
Додаток 1 до ТД - КР мереж ЗО на вул.Січових стрільців.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000088 ● 6c8a631664984068990c1ef0f90aea0b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 10:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20. UA-2023-11-07-009523-a, 07.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 11:51:47
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 178 167,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-009523-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 16:14:18
Відповідь на запит
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення на вул. Січових Стрільців в м.Чернівці» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-11-07-009523-a) повідомляємо про наступне.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2023-11-07-009523-a).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 16:44:15
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 178 167,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-009523-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Чому при формуванні Договірної ціни (Додатку 1, що є невід’ємною частиною Договору) до Договору № 629 від 28.11.2023 передбачено вид договірної ціни «тверда», в той час як пункт 3.1 Договору передбачає, що договірна ціна робіт визначається на підставі кошторису та не повинна відрізнятися від змісту пропозиції переможця закупівлі, є динамічною в межах кошторисної вартості……?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 17:07:56
Відповідь на запит_2
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт мережі зовнішнього освітлення на вул. Січових Стрільців в м.Чернівці» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-11-07-009523-a) повідомляємо про наступне.
Переможцем процедури закупівлі під час формування договірної ціни було допущено технічну помилку, у зв’язку з чим в додатку 1 (договірна ціна) неправильно зазначено її вид, а саме «тверда».
Дану помилку буде виправлено шляхом укладення відповідної додаткової угоди.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-26 17:19:26
Пояснення
Станом на сьогодні додаток 1 приведено у відповідність до умов пункту 3.1. договору (сканкопія додаткового договору додається).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ЧЕРНІВЕЦЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" |
3 107 518,80
UAH з ПДВ
|
3 107 518,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ЧЕРНІВЕЦЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" #05451090 |
Переможець |
3 107 518,80
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 08:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2023 08:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2024 14:53
|
ДД 4 - КР мережі ЗО на вул.Січових Стрільців.pdf | зміни до договору |
07 червня 2024 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2024 17:17
|
ДД 3 - КР мереж ЗО - Січових Стрільців.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:29
|
ДД 2 - КР мереж ЗО - Січових Стрільців.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:23
|
ДД 1 - КР мереж ЗО - Січових Стрільців.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 10:36
|
КР мережі ЗО - Січових Стрільців.pdf | укладений |
28 листопада 2023 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1., 3.3. та додаток 1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 629 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжено до 10.04.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 629 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з технічною помилкою Додаток 1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 629 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 629 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |