Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння" І черга
Очікувана вартість
7 542 911,00 UAH
UA-2023-11-03-012008-a 5cfa5824087b40de9973dd93b0f378b5
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлізавета Твардовська

+380978909656 lizaut@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНЦІЯ МУНІЦИПАЛЬНОЇ НЕРУХОМОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 30579655
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ КАМ'ЯНЕЦЬКА, будинок 2
Контактна особа: Єлізавета Твардовська
+380978909656
lizaut@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2023 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 7 542 911,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 714,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння» І черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Проскурівська 4/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 15:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 листопада 2023 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2023 16:46
Тендерна документація нова редакція.doc
08 листопада 2023 16:46
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx
08 листопада 2023 16:46
перелік змін до тд.doc
03 листопада 2023 15:47
ДОДОТОК 5.docx
03 листопада 2023 15:47
ДОДАТОК 4.doc
03 листопада 2023 15:47
ДОДАТОК 1.doc
03 листопада 2023 15:47
ДОДАТОК 3.doc
03 листопада 2023 15:47
ДОДАТОК 6.doc
08 листопада 2023 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2023 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2023 16:46
Тендерна документація нова редакція.doc
03 листопада 2023 15:47
Тендерна документація.doc
08 листопада 2023 16:46
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx
03 листопада 2023 15:47
ДОДАТОК 2.docx
08 листопада 2023 16:46
перелік змін до тд.doc
03 листопада 2023 15:47
ДОДОТОК 5.docx
03 листопада 2023 15:47
ДОДАТОК 4.doc
03 листопада 2023 15:47
ДОДАТОК 1.doc
03 листопада 2023 15:47
ДОДАТОК 3.doc
03 листопада 2023 15:47
ДОДАТОК 6.doc

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-05-000001 • c4baa464a78f4e5bbc135958dba39bb3
Автор звернення: Наливайська
Дата створення звернення: 2023-11-05 13:54
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання коштів під час дефіциту бойового спорядження на війні. Як ви цим ремонтом пришвидшите перемогу
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-11-04-000004 • ceef93b57ea749fd93cb75ac853659f4
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-11-04 08:05
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільна витрата коштів з бюджету під час війни. Ремонт не допоможе знищити ворога. А 8 млн грн на фронті - це безліч врятованих життів наших захисників та багато знищеної русні ті її техніки. Держані гроші мають використовуватися в інтересах держави в порядку приоритету. Наш приорітет - перемога. А не ремонт тррговельного центру, який не може конкурувати з іншими центрами. Гроші на ЗСУ!!!!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-29-000105 ● 98ae5b531f484933968786eed3a1f3b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2024 13:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13. UA-2023-11-03-012008-a 03.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-06 21:12:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння» І черга (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-012008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-09 14:04:46

Відповідь на запит ДАСу від 06.02.2024 року

У відповідь на запит ДАСУ від 06.02.2024 року про надання пояснень по закупівлі UA - 2023-11-03-012008-а «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння» І черга, Комунальне підприємство «Агенція муніципальної нерухомості» повідомляє наступне.
1. Розрахунок вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами) та відповідно до положень Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Ці Настанови є обов’язковими для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Для того щоб визначити очікувану вартість робіт з будівництва, замовнику слід замовити проектні роботи. Зокрема, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі грунтуються на проєктній документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння». Після створення проектної документації потрібно провести експертизу проектної документації на будівництво, що остаточно підтвердить ціну проекту. Враховуючи те, що згідно із нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проєктної документації, яка пройшла експертизу, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням результату експертизи (позитивного) № 44922 від 27 жовтня 2023 року виданого ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» (копія додається).
На підтвердження вищевикладеного надаємо наступні документи:
- копію експертного звіту ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК»;
- Кошторисну документацію (зведений кошторис, локальні кошториси на загальнобудинкові роботи, вентиляцію, опалення, електромонтажні роботи).
2. Також, надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://www.khm.gov.ua/ , та на саме оголошення https://www.khm.gov.ua/uk/content/kp-agenciya-municypalnoyi-neruhomosti-informuye-pro-pochatok-provedennya-zakupivli.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-19 00:40:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння» І черга (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-012008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- за результатами проведення закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «АРКА ЕМ» укладено договір про закупівлю від 28.11.2023 № 28/11 (далі – Договір) термін дії якого - до 31.12.2024 року. В ході виконання Договору додатковими угодами № 1 від 04.12.2023, № 2 від 22.12.2023 та № 3 від 26.12.2023 внесено зміни в частині перерозподілу фінансування на 2023 та 2024 роки та порядку проведення розрахунків між сторонами.
Просимо надати пояснення та обґрунтування причин внесення вищезазначених змін до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-19 18:12:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння» І черга (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-012008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
На виконання вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник – в підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» разом з Інформаційною довідкою у довільній формі, що містить опис обладнання та матеріально-технічної бази підприємства у разі якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником обов’язково додаються: скан-копії договорів (з додатками), що посвідчують право користування такою технікою: договори оренди, лізингу, суборенди, тощо. Надані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації. Договір повинен містити істотну умову про ціну договору в грошовому еквіваленті.
Так, учасник-переможець ТОВ «АРКА ЕМ» разом з Інформаційною довідкою у довільній формі, що містить опис обладнання, машин та механізмів підприємства від 11.11.2023 № 858 надав договір про надання послуг будівельною технікою від 01.07.2023 № 40/2 згідно якого ТОВ «Хмельницьке управління механізації» надає Учаснику послуги будівельної техніки, а саме – кранами автомобільними вантажопідйомністю 10 і 16 тон. Однак, вищезазначений договір не містить істотної умови про ціну договору в грошовому еквіваленті, як того вимагає підпункт 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Просимо надати пояснення з причин не надання учаснику ТОВ «АРКА ЕМ» вимоги про усунення невідповідностей, як того вимагає пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись із висновком про результати моніторингу від 21 лютого 2024 року КП «Агенція муніципальної нерухомості» повідомляє наступне. На виконання вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник – в підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» разом з Інформаційною довідкою у довільній формі, що містить опис обладнання та матеріально-технічної бази підприємства у разі якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником обов’язково додаються: скан-копії договорів (з додатками), що посвідчують право користування такою технікою: договори оренди, лізингу, суборенди, тощо. Надані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації. Договір повинен містити істотну умову про ціну договору в грошовому еквіваленті. Звертаємо увагу на те, що умовами тендерної документації не визначено обов’язковий перелік машин і механізмів та кількість, які Учасник обов’язково повинен надати чи мати на момент участі у торгах. Так, учасник-переможець ТОВ «АРКА ЕМ» разом з Інформаційною довідкою у довільній формі, що містить опис обладнання, машин та механізмів підприємства від 11.11.2023 № 858 надав договір про надання послуг будівельною технікою від 01.07.2023 № 40/2 згідно якого ТОВ «Хмельницьке управління механізації» надає Учаснику послуги будівельної техніки, а саме – кранами автомобільними вантажопідйомністю 10 і 16 тон. В інформаційній довідці Учасником також зазначено, що у випадку виробничої необхідності залучення іншого обладнання, устаткування, машин, механізмів, вони будуть придбанні чи залучені на підставі договорів оренди або надання послуг. У разі перемоги Учаснику не заборонено закуповувати чи орендувати, чи брати у лізинг необхідне йому обладнання, інвентар, машини і механізми для виконання робіт, зазначених у технічному завданні. Враховучи те, що Учасником надано скан-копію Договору про надання послуг будівельною технікою (саме надання послуг, а не оренди/ суборенди, лізингу) та те, що умовами тендерної документації не визначено обов’язковий перелік машин і механізмів та кількість, які Учасник обов’язково повинен надати чи мати на момент участі у торгах, Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачав підстав для надання учаснику ТОВ «АРКА ЕМ» вимоги про усунення невідповідностей. Проте, Замовником взято до уваги висновок ДАСУ від 21 лютого 2024 року та здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень. Документ, що свідчить про вжиття відповідних заходів додається.

2024-02-26 09:58:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник не виявив невідповідностей в тендерній пропозиції учасника-переможця та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику-переможцю ТОВ «АРКА ЕМ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АРКА ЕМ" 7 522 500,00
UAH з ПДВ
7 522 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 листопада 2023 14:19
Електронний підпис
20 листопада 2023 14:18
ліцензія декларація.pdf
20 листопада 2023 14:18
Довідка товариство.zip
20 листопада 2023 14:18
довідка п 47 Особливостей.pdf
20 листопада 2023 14:18
Довідка керівник.zip
20 листопада 2023 14:18
витяг МВС.rar
20 листопада 2023 14:18
абз 14 п 47.pdf
13 листопада 2023 12:12
Електронний підпис
13 листопада 2023 12:12
Електронний підпис
13 листопада 2023 12:10
28 імд.rar
13 листопада 2023 12:10
26 Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2023 12:10
24 ліцензія декларація.pdf
13 листопада 2023 12:10
10 гарант лист еколог вимоги.pdf
13 листопада 2023 12:10
5 п 47 Особливостей.pdf
13 листопада 2023 12:10
6 абз 14 п 47 Особливостей.pdf
13 листопада 2023 12:10
32 проект договору.pdf
13 листопада 2023 12:10
14 Статут Арка Ем опис.pdf
13 листопада 2023 12:10
15 витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2023 12:10
25 гарант лист ЗУ Про санкці.pdf
13 листопада 2023 12:10
13 відомості про товариство.pdf
13 листопада 2023 12:10
29 ЗВВ.pdf
13 листопада 2023 12:10
27 довідка про субпідряд.pdf
13 листопада 2023 12:10
27 1 документи субпідрядника.rar
13 листопада 2023 12:10
22 гарант лист ціна тверда.pdf
13 листопада 2023 12:10
34 гарант лист тов не з рф.pdf
13 листопада 2023 12:10
18 гарант лист товари не з рф.pdf
13 листопада 2023 12:10
29 Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРКА ЕМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРКА ЕМ"
#42017231
Переможець 7 522 500,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2023 13:50

Документи

20 листопада 2023 13:50
Довідка НАЗК
20 листопада 2023 13:50
Електронний підпис
17 листопада 2023 15:12
Електронний підпис
14 листопада 2023 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2023 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРКА ЕМ"
#42017231
7 522 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2023 13:50
Довідка НАЗК
20 листопада 2023 13:50
Електронний підпис
17 листопада 2023 15:12
Електронний підпис
14 листопада 2023 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2024 11:28
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2024 15:34
календарний графік нов. ред..pdf зміни до договору
19 липня 2024 15:14
дод. угода 7.pdf зміни до договору
19 липня 2024 15:14
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2024 14:08
Додаткова угода 6.PDF зміни до договору
11 квітня 2024 14:05
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 16:17
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 15:57
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 15:36
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2024 13:32
Додаткова угогда 4.pdf зміни до договору
05 березня 2024 13:28
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 10:23
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 10:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 15:18
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 15:10
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 16:48
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 16:45
Електронний підпис укладений
28 листопада 2023 12:56
договір.pdf укладений
28 листопада 2023 12:46
додатки до договору.pdf укладений
28 листопада 2023 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'язку із змінами реквізитів та внесенням змін в Додаток до Договору «Календарний графік фінансування та виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою:м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння» І черга , та викладенням пункту 2.1. Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору, а саме пункт 5.1. розділу V Договору "Порядок здійснення оплати", а саме " 5.1. Замовник проводить оплату вартості Робіт на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) або акта-звіта (видаткових накладних) про використання коштів, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати прийняття Робіт, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків призначених на оплату Робіт, Замовник проводить оплату виконаних Робіт протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника.
Номер договору про закупівлю: 28/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Врахувавши суму бюджетних асигнувань на 2023 рік відповідно до фактичного виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння» І черга, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в договір.
Номер договору про закупівлю: 28/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа від Підрядника №1 від 27.02.2024 р. про необхідність продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт визначених Договором, пунктів 11.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань по Договору щодо виконання робіт. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором.
Номер договору про закупівлю: 28/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа від Підрядника №2 від 29.03.2024 р. про необхідність продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт визначених Договором, пункту 12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди строк виконання зобов’язань по Договору щодо виконання робіт. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором.
Номер договору про закупівлю: 28/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа від Підрядника №3 від 08.04.2024 р. про необхідність продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт визначених Договором, в зв’язку з необхідністю внесення змін до проєктно-кошторисної документації, відповідно до пункту 12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання зобов’язань по Договору щодо виконання робіт. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором.
Номер договору про закупівлю: 28/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв'язку з меншенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обслягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 4 936 853,16
UAH (в тому числі ПДВ 822 808,86 UAH)