Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (лавки)
Очікувана вартість
1 007 421,44 UAH
UA-2023-10-10-012585-a ● 6bf8aa23ddff4a01ba81b0291ae52faa
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 00:05 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2023 14:46 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2023 14:46 |
Очікувана вартість: | 1 007 421,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 037,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Мінекономрозвитку України № 2628 від 14.12.2020 року із безумовним та безвідкличним зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів, починаючи з дати розкриття |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
751 штуки
лавки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Відповідно до дислокації закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 23:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 23:34 |
ЗМІНИ_13.10.2023.pdf | |
13 жовтня 2023 23:34 |
ТД _ лавки_зміни.pdf | |
10 жовтня 2023 16:12 |
ТД _ лавки.pdf | |
10 жовтня 2023 16:12 |
Додаток_2_лист-згода.pdf | |
10 жовтня 2023 16:12 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.pdf | |
10 жовтня 2023 16:12 |
Додаток_3_проект_договору.pdf |
13 жовтня 2023 23:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2023 23:34 |
ЗМІНИ_13.10.2023.pdf
|
|||
13 жовтня 2023 23:34 |
ТД _ лавки_зміни.pdf
|
|||
10 жовтня 2023 16:12 |
ТД _ лавки.pdf
|
|||
10 жовтня 2023 16:12 |
Додаток_2_лист-згода.pdf
|
|||
10 жовтня 2023 16:12 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.pdf
|
|||
10 жовтня 2023 16:12 |
Додаток_3_проект_договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 12 жовтня 2023 16:07
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 16:10
Доброго дня.
Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набирають чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога тендерної документації надати діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на
запропонований товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 12 жовтня 2023 16:08
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 16:10
Доброго дня. Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набирають чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога тендерної документації надати діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар не є правомірною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 жовтня 2023 17:10
Дата відповіді: 16 жовтня 2023 16:00
Доброго дня!
Після дослідження умов тендерної документації, у нас, як потенційних учасників закупівлі, є ряд питань, на які просимо надати відповідь.
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовник вимагає в складі тендерної пропозиції: «надати документи щодо випробування виданий(ні) випробувальною лабораторією та/або випробувальним центром на матеріали, з яких буде виготовлено товар, а саме:
«…
1) метал та вироби з металу на визначення радiоактивностi на вiдповiднiсть НРБУ-97(ДГН 6.6.1.-6.5.001-98);
2) порошкову фарбу на визначення питомої активності радіонуклідів (не менше трьох показників 232Th, 226Ra, 40K);
3) ЛДСП на вміст радіоактивних речовин (показники вмісту радіонуклідів не повинні перевищувати граничні норми зазначені в Державному гігієнічному нормативі «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини)».
Також, звертаємо Вашу увагу, що Вами в тендерній документації, одночасно з вищезазначеними документами ви запитуєте: «діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Діючий сертифікат відповідності на запропонований учасником товар має підтверджувати дотримання при виробництві вимог пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:201».
Тобто, фактично інформація про відповідність товару встановленим вимогам підтверджується одночасно різними документами.
Учасники які мають необхідні сертифікати відповідності та сертифікати СЕС, але не мають протоколів випробувань не можуть взяти участь в закупівлі. Також, звертаємо вашу увагу, що запитувані документи не є обовʼязковими для постачання товару, що закуповується.
Фактично, тендерна документація в поточній редакції є дискримінаційною та суттєво обмежую коло потенційних учасників закупівель.
У звʼязку з цим, просимо повідомити підстави для внесення саме таких вимог (окрім дискримінації та потенційної зацікавленості Замовника у виборі переможцем заздалегідь визначеного учасника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, виходячи з наведеного, Замовники не обмежені у виборі визначення у тендерній документації вимог щодо наявності у учасника відповідних сертифікатів (тощо), які підтверджують відповідні технічні характеристики товару разом з документами, що підтверджують екологічні характеристики товару. Вважаємо за необхідне зауважити та звернути увагу учасника, що товар має використовуватися у навчальних закладах міста, а отже Замовник намагається досягти максимальної впевненості та мати відповідні документи, які свідчать, що учасниками пропонується товар який у повному обсязі відповідає діючим вимогам державних стандартів та екологічним вимогам, що діють на території країни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-10-012585-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ", Код ЄДРПОУ:03972867
Дата подання: 13 жовтня 2023 14:59
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Доброго дня. Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога тендерної документації надати діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар не є правомірною. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2023 16:01
Відповідні зміни були внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2023-10-10-012585-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ", Код ЄДРПОУ:03972867
Дата подання: 13 жовтня 2023 16:33
Вимога голографічного знаку
Шановний Замовник!
В технічному завданні щодо закупівлі Ви прописали вимогу надати:
-діючий сертифікат(ти) щодо системи екологічного управління стосовно зокрема: виробництва меблів, надання послуг з торгівлі меблями, та обслуговування меблів, повинен відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Компетенція органу оцінки має відповідати ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, сертифікат повинен містити відповідний голографічній знак підтвердження;
- діючий сертифікат(ти) щодо системи управління якістю стосовно зокрема: виробництва меблів, надання послуг з торгівлі меблями та обслуговування меблів, повинен відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Компетенція органу оцінки має відповідати ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, сертифікат повинен містити відповідний голографічній знак підтвердження.
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо наявності голографічного знаку підтвердження є неправомірною, оскільки данні документи не входять в перелік документів і груп товарів, які підлягають захисту голографічними елементами.
Перевірку компетенцію органу оцінки щодо відповідності ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Замовник має можливість перевірити в Реєстрі акредитованих ООВ на сайті Національного Агентства з Акредитації України за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov
Розгорнути
Згорнути
В технічному завданні щодо закупівлі Ви прописали вимогу надати:
-діючий сертифікат(ти) щодо системи екологічного управління стосовно зокрема: виробництва меблів, надання послуг з торгівлі меблями, та обслуговування меблів, повинен відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Компетенція органу оцінки має відповідати ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, сертифікат повинен містити відповідний голографічній знак підтвердження;
- діючий сертифікат(ти) щодо системи управління якістю стосовно зокрема: виробництва меблів, надання послуг з торгівлі меблями та обслуговування меблів, повинен відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Компетенція органу оцінки має відповідати ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, сертифікат повинен містити відповідний голографічній знак підтвердження.
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо наявності голографічного знаку підтвердження є неправомірною, оскільки данні документи не входять в перелік документів і груп товарів, які підлягають захисту голографічними елементами.
Перевірку компетенцію органу оцінки щодо відповідності ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Замовник має можливість перевірити в Реєстрі акредитованих ООВ на сайті Національного Агентства з Акредитації України за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2023 16:19
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що відповідно до ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено «якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації (голографічний знак), опис, правила застосування та графічний вираз якого затверджено «Правилами застосування національного знака акредитації» затверджені Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України 21.11.2002 N 339 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.11.2002 № 924/7212, надалі – Правила).
Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до Правил, щоб мати право посилатися на акредитацію або використовувати знак акредитації (Знак), орган з оцінки відповідності повинен бути акредитованим НААУ. Акредитованому органу з оцінки відповідності дозволяється використовувати Знак на протоколах чи сертифікатах, які він видає у межах своєї галузі акредитації.
У зв’язку з чим вважаємо, що наведена вимога тендерної документації відповідає нормам діючого законодавства та не містить дискримінаційних умов, що обмежують конкуренцію.
Також, зазначаємо, що Замовник не має можливості за наведеним у запитанні посиланням перевірити сферу компетенції органу оцінки. На сьогоднішній день дана інформації на сайті відкрита частково в форматі PDF файлу. В даному файлі міститься узагальнена інформація щодо переліку органів оцінки але відсутня інформація про сферу їх компетенції. В будь-кому випадку вимогами тендерної документації не вимагається додаткової інформації щодо перевірки сфери компетенції органу оцінки, окрім вимог щодо відповідності наданих сертифікатів вищенаведеним вимогам діючого законодавства.
Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до Правил, щоб мати право посилатися на акредитацію або використовувати знак акредитації (Знак), орган з оцінки відповідності повинен бути акредитованим НААУ. Акредитованому органу з оцінки відповідності дозволяється використовувати Знак на протоколах чи сертифікатах, які він видає у межах своєї галузі акредитації.
У зв’язку з чим вважаємо, що наведена вимога тендерної документації відповідає нормам діючого законодавства та не містить дискримінаційних умов, що обмежують конкуренцію.
Також, зазначаємо, що Замовник не має можливості за наведеним у запитанні посиланням перевірити сферу компетенції органу оцінки. На сьогоднішній день дана інформації на сайті відкрита частково в форматі PDF файлу. В даному файлі міститься узагальнена інформація щодо переліку органів оцінки але відсутня інформація про сферу їх компетенції. В будь-кому випадку вимогами тендерної документації не вимагається додаткової інформації щодо перевірки сфери компетенції органу оцінки, окрім вимог щодо відповідності наданих сертифікатів вищенаведеним вимогам діючого законодавства.
Номер вимоги: UA-2023-10-10-012585-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ", Код ЄДРПОУ:03972867
Дата подання: 14 жовтня 2023 00:19
Дискрімінація учасників та обмеження конкуренції
Шановний Замовник!
В вимогах тендерної документації Вами прописана необхідність надання Сертифікату відповідності на продукцію,що обгрунтовано, оскільки продукція поставляється в заклади освіти і має відповідати ДСТУ ГОСТ 16371 -2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 19917:201 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови» та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
В той же час, відсутність вимоги до сертифікату відповідності продукціі щодо ДСТУ ГОСТ 16371 -2016 і ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та вимога «Діючий сертифікат відповідності на запропонований учасником товар має підтверджувати дотримання при виробництві вимог пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:201» викликає припущення , що умови були прописані під конкретного учасника.
Нагадуємо,що згідно з частиною четвертою статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо внести зміни в тендерну документацію відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
В вимогах тендерної документації Вами прописана необхідність надання Сертифікату відповідності на продукцію,що обгрунтовано, оскільки продукція поставляється в заклади освіти і має відповідати ДСТУ ГОСТ 16371 -2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 19917:201 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови» та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
В той же час, відсутність вимоги до сертифікату відповідності продукціі щодо ДСТУ ГОСТ 16371 -2016 і ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та вимога «Діючий сертифікат відповідності на запропонований учасником товар має підтверджувати дотримання при виробництві вимог пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:201» викликає припущення , що умови були прописані під конкретного учасника.
Нагадуємо,що згідно з частиною четвертою статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо внести зміни в тендерну документацію відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2023 14:33
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, виходячи з наведеного, Замовники не обмежені у виборі визначення у тендерній документації вимог щодо наявності у учасника відповідних сертифікатів (тощо), що підтверджують екологічні та інші технічні характеристики товару.
Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022 (надалі-Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Наведеною вимогою Учасник не зазначає в порушення якої норми діючого законодавства Замовник вимагає сертифікат щодо підтвердження відповідності товару вимогам пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:2016. Наразі припущення, які наводить Учасник, не є підставою для внесення будь-яких змін до тендерної документації.
Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022 (надалі-Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Наведеною вимогою Учасник не зазначає в порушення якої норми діючого законодавства Замовник вимагає сертифікат щодо підтвердження відповідності товару вимогам пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 пунктів 5.2.2.2, 5.2.8, 5.2.14, 5.2.16, 5.3.1 ДСТУ ГОСТ 19917:2016. Наразі припущення, які наводить Учасник, не є підставою для внесення будь-яких змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-10-10-012585-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ", Код ЄДРПОУ:03972867
Дата подання: 14 жовтня 2023 23:24
Дискримінаційні вимоги.
Шановний Замовник.
В вимогах тендерної документації прописано наступне:
«Учасник повинен у складі пропозиції надати документи щодо випробування виданий(ні) випробувальною лабораторією та/або випробувальним центром на матеріали, з яких буде виготовлено товар, а саме: 1) метал та вироби з металу на визначення радiоактивностi на вiдповiднiсть НРБУ-97(ДГН 6.6.1.-6.5.001-98); 2) порошкову фарбу на визначення питомої активності радіонуклідів (не менше трьох показників 232Th, 226Ra, 40K); 3) ЛДСП на вміст радіоактивних речовин (показники вмісту радіонуклідів не повинні перевищувати граничні норми зазначені в Державному гігієнічному нормативі «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини).»
Звертаємо Вашу увагу на те,що Вами особливо виокремлені вимоги щодо радіоактивності та активності радіонуклідів, що не є типовими для металу,фарби та ЛДСП, не є об’єктом експертизи даних матеріалів щодо встановлених медичних критеріїв безпеки та показників.
В той же час аналіз проведеної раніше Вами і скасованої процедури за тим же предметом закупівлі (причина скасування закупівлі-неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель) з одним учасником та аналіз документів даного учасника вказують на те,що данні нетипові вимоги, імовірно, виписані саме з поданих документів цього учасника.
Оскільки отримання документів щодо випробування виданих випробувальною лабораторією та/або випробувальним центром на матеріали, з яких буде виготовлено товар, іншими постачальниками вимагатиме часу, більшого ніж термін подання пропозиції, дана вимога є дискримінацією щодо учасників та порушенням принципу економічної конкуренції.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З повагою, потенційний учасник закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В вимогах тендерної документації прописано наступне:
«Учасник повинен у складі пропозиції надати документи щодо випробування виданий(ні) випробувальною лабораторією та/або випробувальним центром на матеріали, з яких буде виготовлено товар, а саме: 1) метал та вироби з металу на визначення радiоактивностi на вiдповiднiсть НРБУ-97(ДГН 6.6.1.-6.5.001-98); 2) порошкову фарбу на визначення питомої активності радіонуклідів (не менше трьох показників 232Th, 226Ra, 40K); 3) ЛДСП на вміст радіоактивних речовин (показники вмісту радіонуклідів не повинні перевищувати граничні норми зазначені в Державному гігієнічному нормативі «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини).»
Звертаємо Вашу увагу на те,що Вами особливо виокремлені вимоги щодо радіоактивності та активності радіонуклідів, що не є типовими для металу,фарби та ЛДСП, не є об’єктом експертизи даних матеріалів щодо встановлених медичних критеріїв безпеки та показників.
В той же час аналіз проведеної раніше Вами і скасованої процедури за тим же предметом закупівлі (причина скасування закупівлі-неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель) з одним учасником та аналіз документів даного учасника вказують на те,що данні нетипові вимоги, імовірно, виписані саме з поданих документів цього учасника.
Оскільки отримання документів щодо випробування виданих випробувальною лабораторією та/або випробувальним центром на матеріали, з яких буде виготовлено товар, іншими постачальниками вимагатиме часу, більшого ніж термін подання пропозиції, дана вимога є дискримінацією щодо учасників та порушенням принципу економічної конкуренції.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З повагою, потенційний учасник закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2023 14:36
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, виходячи з наведеного, Замовники не обмежені у виборі визначення у тендерній документації вимог щодо наявності у учасника відповідних протоколів випробування (тощо), що підтверджують екологічні та інші технічні характеристики товару. В свою чергу посилання на іншу закупівлю вважаємо недоречним, яка не може стосуватися вказаної нової закупівлі.
Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022 (надалі-Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Наведеною вимогою Учасник не зазначає посилання на норми діючого законодавства щодо неможливості та/або не проведення експертизи металу, порошкової фарби та ЛДСП щодо встановлення питомої активності радіонуклідів та вмісту радіоактивних речовин
Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від12.10.2022 (надалі-Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Наведеною вимогою Учасник не зазначає посилання на норми діючого законодавства щодо неможливості та/або не проведення експертизи металу, порошкової фарби та ЛДСП щодо встановлення питомої активності радіонуклідів та вмісту радіоактивних речовин
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-10-012585-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МОСКАЛЕЦЬ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3151316822
Дата подання: 27 жовтня 2023 16:54
Дата подання: 27 жовтня 2023 16:54
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2023 15:38
рішення від 31.10.2023 № 17412.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2023 15:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2023 № 17840.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2023 17:56
рішення від 07.11.2023 № 17840.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2023 17:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2023 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОСКАЛЕЦЬ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" |
991 320,00
UAH з ПДВ
|
976 207,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" |
993 573,00
UAH з ПДВ
|
978 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" #34373957 |
Рішення скасоване |
978 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 16:44
|
|
ФОП "МОСКАЛЕЦЬ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" #3151316822 |
Рішення скасоване |
976 207,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 14:47
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" #34373957 |
Рішення скасоване |
978 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 14:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 16:52
|
ФОП "МОСКАЛЕЦЬ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" #3151316822 |
Відхилено |
976 207,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 14:56
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" #34373957 |
Відхилено |
978 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 15:03
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій