Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43876025 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29 |
Контактна особа: |
Євгеній Богушевич +380522322736 dkbid@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2023 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2023 19:00 |
Очікувана вартість: | 24 761 100,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 123700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
менше 150 днів: | 15% |
від 220 до 249 днів: | 5% |
від 250 до 270 днів: | 0% |
Термін оплати: | 15% |
відтермінування платежу – до 30 днів: | 15% |
відтермінування платежу до 15 днів: | 5% |
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 дні: | 0% |
09 жовтня 2023 13:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2023 13:41 |
Проект договору Додаток 7.doc | |
09 жовтня 2023 13:41 |
Тенд докум ЗОШ ВЛАСІВК.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000034 ● a556c242c88a4f3d923559a89815ec33
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 № 27-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.04.2024 № 27-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-10-09-007060-a 09.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 09:35:24
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-09-007060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно із пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації учасникам необхідно надати: «Довідка у формі табл. 1.3, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів на будівництво, капітальний ремонт, реконструкцію.
Аналогічним договором вважаються роботи з будівництва або капітального ремонту, або реконструкції навчального або навчально-виховного закладу, який був предметом закупівлі.
Учасники мають надати копії аналогічних договорів (кількість - за бажанням Учасника), указаних в довідці (з періодом виконання 2020 – 2022 роки, з копіями додатків до них у разі наявності таких). Учасники повинні надати відгуки про належне виконання договорів, визначених у табл. 1.3., у кольоровому зображенні, зробленому з оригіналів таких відгуків. У наданому відгуку має бути зазначена інформація щодо відсутності факту застосування санкцій, у т.ч. оперативно-господарських санкцій, передбачених Цивільним та/або Господарським кодексами України Замовником до Учасника по аналогічному договору, а також актуальні контактні дані посадових осіб які надали вищезазначений відгук».
В склад тендерної пропозиції ТОВ «Монтажні системи», після виправлення учасником невідповідностей на вимогу Замовника, надано довідку від 20.10.2023 № 1 «Досвід виконання аналогічного договору», в якій зазначено два аналогічні договори на закупівлі робіт, укладені з управлінням капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації: «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області» та «Реконструкція позашкільного закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості» по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)».
В яких файлах (документах) тендерної пропозиції ТОВ «Монтажні системи», після виправлення учасником невідповідностей на вимогу Замовника, міститься відгуки про належне виконання вищевказаних договорів, визначених у табл. 1.3., у кольоровому зображенні, зробленому з оригіналів таких відгуків. У наданому відгуку має бути зазначена інформація щодо відсутності факту застосування санкцій, у т.ч. оперативно-господарських санкцій, передбачених Цивільним та/або Господарським кодексами України Замовником до Учасника по аналогічному договору, а також актуальні контактні дані посадових осіб які надали вищезазначений відгук»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 10:53:54
про надання відповіді на звернення
Щодо звернення по моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-007060-a) "Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області. Коригування" повідомляємо наступне.
У своїй вимозі на надання виправленої документації, замовником вимагався лише договір з додатками як інший аналогічний досвід, який відповідає вимогам додатку 3 до договору. Оскільки по наданому аналогічному досвіду Замовником робіт були у різний час управління капітального будівництва Кіровоградської ОДА, Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва Кіровоградської ОДА, Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА, правонаступником яких є нинішній департамент капітального будівництва Кіровоградської ОДА, то скоріш за все відгуку до оновленого договору про аналогічний досвід не надавалось підрядником саме з цих міркувань.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 09:36:35
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-09-007060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 11:08:26
про надання відповіді на моніторинг
Щодо звернення по моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-007060-a) "Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області. Коригування" повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі, скоригованого проекту, який надається замовнику будівництва автором проекту, а також на підставі та експертного звіту. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.
Щодо розміщення на власному веб-сайті інформації про процедури відкритих торгів, то всі відкриті торги, переговорні процедури тощо, розміщено за наступним посиланням:
https://www.kr-admin.gov.ua/start.php?q=Aktualno/Ua/aktualno/13102023.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 15:03:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2023-10-09-007060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Чому в пункті 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації визначено підстави на відхилення тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, а не відповідно до пункту 44 Особливостей (в редакції від 19.09.2023)?
2. Чому проектом договору підряду не передбачена наявність невід’ємної частини цього Договору - плану фінансування, чим порушено вимоги пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови)?
3. Чому в пункті 16.1 розділу XVI «Гарантійні терміни експлуатації об’єкта» Договору від 31.10.2023 № 36/2023 встановлено умову щодо гарантії якості виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов проекту впродовж 3 років, тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття Замовником, в той час як Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 11:34:45
про надання відповіді
Щодо звернення по моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-007060-a) "Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Світловодської міської ради Кіровоградської області по вул. Труда, 86, смт. Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області. Коригування" повідомляємо наступне.
Щодо зазначення пункту 41 замість пункту 44 у пункті 4 "Відхилення тендерних пропозицій", розділу V "Оцінка тендерних пропозицій", то у даному випадку мало місце описка при складанні тендерної документації.
Щодо відсутності плану фінансування – як однієї з невід'ємних частин договору то зазначаємо, що відсутність застереження про це у договорі не впливає на зміст договору в цілому, а план фінансування робиться Замовником у будь - якому випадку, без цього документа реєстрація ні юридичних ні фінансових зобов’язань органами державного казначейства не є можливим.
Щодо відсутності у договорі застереження про гарантію у 10 років зазначаємо, що таке порушення дійсно має місце, у подальшому зобов'язуємося, при оголошенні закупівель, внести відповідні зміни до договору про виконання (монтажно-будівельних) підрядних робіт до проекту договору що надається як додаток до тендерної документації.
У зв'язку з виявленими порушеннями під час проведення моніторингу, Замовником прийнято рішення про розірвання з Підрядником договору, укладеного за наслідками даної проведеної процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання відповіді на висновок на моніторинг
2024-04-30 10:45:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення законодавства)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення законодавства) • усунуто
-
2024-05-23 13:40:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ Монтажні системи |
23 865 394,38
UAH
|
23 865 394,38
UAH
|
1.4285714286 | 16 705 776.07 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Монтажні системи #40303510 |
Переможець |
23 865 394,38
UAH
|
23 жовтня 2023 14:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 16:41
|
Протокол про розірвання Власівка.PDF | укладений |
10 квітня 2024 16:23
|
додатки до протоколу.PDF | укладений |
10 квітня 2024 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:42
|
ДУ Власівська ЗОШ зменш фінанс.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 10:33
|
Дог Власівська ЗОШ відкр торги.PDF | укладений |
31 жовтня 2023 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 36/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/2023/63 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 жовтня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
6 511 500,15
UAH (в тому числі ПДВ 1 085 250,02 UAH)
|
Причини розірвання договору: | одностороння відмова від договору з боку Замовника у наслідок неможливості підрядника виконати умови договору у визначений строк |