Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 620 454,00 UAH
UA-2023-10-04-009216-a 50a9e56b3e504876a8f80f99396f6c21
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Лойко

+380666302884 olhalloiko1994@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43375352
Вебсайт: https://kivertsi-gumviddil.department.org.ua/
Місцезнаходження: 45201, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Киричука, буд. 1
Контактна особа: Ольга Лойко
+380666302884
olhalloiko1994@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2023 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 5 620 454,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 204,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2023 14:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічна специфікація
Дата подання: 05 жовтня 2023 17:27
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 12:13
згідно пункту 6 "Технічної специфікації" учаснику потрібно до кінцевого строку подання пропозицій надати протокол узгодження договірної ціни. Тобто учасник повинен озвучити свою цінову пропозицію замовнику до проведення аукціону?
Відповідь: Так, але якщо після аукціону цінова пропозиція учасника зміниться тоді можна замінити на новий протокол узгодження договірної ціни з сумами, які будуть відповідати аукціону.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-04-000007 ● 923ed2bfd391405db68adb815b458760
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2024 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.01.2024 № 1-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.01.2024 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-10-04-009216-a від 04.10.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-05 09:59:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-009216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-09 10:05:14

Пояснення на запит по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-04-009216-a)(ID моніторингу: UA-M-2024-01-04-000007)

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені згідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувану вартість закупівлі розраховано відповідно до кошторису проектно-кошторисної документації розробленої, пройдену державну експертизу відповідно до Порядку затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 р. N 1269 та затверджену Замовником.
Технічна документація і кошторис розроблені проектною організацією відповідно до нормативно-правових актів, яким регулюються питання в сфері будівництва та проведення будівельних робіт. Зокрема, згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДБН Д. 1.1-1-2000, затвердженими наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України N 174 від 27.08.2000 року, Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт для будівництва, що здійснюється на території України, ДБН Д. 1.1-7-2000 та іншими нормативно-правовими актами залежно від виду робіт та відповідно вся інформація опублікована на сайті гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради
Таким чином для підтвердження надаємо Вам наказ на затвердження проектно-кошторисної документації, експертний звіт та пояснювальну записку до проектно-кошторисної документації та зведений кошторисний розрахунок, також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://kivertsi-gumviddil.departmentorg.ua/ua.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-08 12:02:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-009216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додаткова угода від 29.12.2023 №3 до Договору підряду від 20.10.2023 №24 укладена сторонами з посиланням на норми підпункту 4 пункту 19 Особливостей.
Замовнику надати пояснення з документальним підтвердженням щодо виникнення 29.12.2023 документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії Договору підряду від 20.10.2023 №24.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-10 17:06:07

Пояснення на запит по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-04-009216-a)(ID моніторингу: UA-M-2024-01-04-000007)

Відповідно до листа №324 від 18.12.2023 року в зв’язку з дією воєнного стану та загальної мобілізації на території України, низка підприємств, які виробляють матеріали та вироби, необхідні для виконання вищевказаних робіт ТОВ «АБ «ЯНКОР», не можуть забезпечити вчасну поставку таких матеріалів. Також, враховуючи той факт, що багато працівників були мобілізовані до лав ЗСУ та умови постачальників матеріалів та виробів по даному об’єкту, з метою недопущення зриву виконання робіт просимо внести зміни до Договору підряду №24 від 20.10.2023 року та продовжити виконання робіт та термін дії Договору підряду до 31 грудня 2024 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-17 17:28:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-009216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає подання Учасником у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, зокрема інформації від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме встановленим у пункті 3 Додатку 1: інформації про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановленої форми та надання сканованої з оригіналу копії аналогічного(них) договору(рів), у кількості не менше одного, який/які повністю виконані.
Однак, надані Учасником у файлі «Аналогічний договір.rar» Договір від 04.06.2018 №31 (далі – Договір) та додаткові угоди до Договору, зокрема, додаткова угода до Договору від 31.12.2020 №16, якою внесено зміни в пункт 2.1 Договору та викладено його в новій редакції, де ціна Договору становить 157 000 000,00 грн та додаткова угода до Договору від 29.06.2021 №17, згідно з якою Сторони дійшли згоди припинити дію Договору стосовно часткового виконання взятих на себе зобов’язань за Договором. У файлі «Відгук на аналогічний договір.pdf» Замовник підтверджує, що товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Янкор» виконало комплекс робіт по Договору та сума Договору склала 149 150 000,00 грн., що підтверджується Звітом про виконання договору про закупівлю, наданим Учасником у своїй тендерній пропозиції (файл «UA-2018-03-13-001175-a-contract-ongoing.pdf»).
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження щодо виконання Учасником вимоги тендерної документації щодо надання Договору від 04.06.2018 №31, всіх додаткових угод, як невід’ємної його частини, та його виконання у повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-19 11:21:34

Пояснення на запит по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Ківерцівського центру позашкільної освіти (із впровадженням заходів енергозбереження) на вулиці Киричука, 1 у м. Ківерці Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-04-009216-a)(ID моніторингу: UA-M-2024-01-04-000007)

Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, далі Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною 2 статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі цього Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Способом документального замовника підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є - довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання, аналогічного/их договору/договорів, за умовами якого/яких учасник надавав/надає послуги з оцінки майна за договором/договорами із зазначенням інформації про договір(и) - лист-відгук від замовника такого аналогічного договору про співпрацю з Учасником. Саме для того, щоб Замовник міг переконатись у тому, що Учасник дійсно виконав заявлений(і) аналогічний(і) договір(ори), послуги надано вчасно, якісно та без зауважень, тендерною документацію передбачена необхідність надання щонайменше одного позитивного відгуку від замовника/контрагента за аналогічним договором із зазначенням його номеру та дати укладання.
Таким чином, учасник у свої пропозиції надає аналогічний договір №31 від 04.06.2018 р., всі документи які мають безпосереднє відношення до цього договору, позитивний лист-відгук, що складені замовником, який підтверджує успішне виконання договору та будь-які претензії з боку замовника, та звіт про виконання договору, що свідчить про виконання повністю зазначеного договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноваженій особі буде взято до уваги висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, відповідно до якого потрібно здійснити заходи щодо недопущення подальшому порушень зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В подальшому Уповноваженій особі необхідно неухильно дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України №1178, не допускати технічних помилок про проведення закупівель, а також постійно займатися самоосвітою.

2024-01-25 10:08:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 5 598 885,60
UAH з ПДВ
5 598 885,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 жовтня 2023 19:21
Електронний підпис
13 жовтня 2023 19:19
Довідка ТОВ АБ Янкор.zip
13 жовтня 2023 19:19
Довідка Корнійчук.zip
11 жовтня 2023 21:55
Електронний підпис
11 жовтня 2023 21:54
Штатний розпис.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
Фінансова звітність.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
Сертифікати.rar.p7s
11 жовтня 2023 21:54
Субпідрядник.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
ліцензії_декларації.7z.p7s
11 жовтня 2023 21:54
Документи установчі.rar.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_Т2.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ОС_02-01_1.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ЛС1_02-01-02.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ОПР.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392.rar.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ВРЛС_02-01-02.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
392_ДЦ_ВРЛС_02-01-01.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
12 абзац 14 пункту 47.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
9 працівники.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
8 Обладнання.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
4 субпідряд.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:54
3 проект договору.pdf.p7s
11 жовтня 2023 21:53
4 субпідряд.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_Т2.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
11 жовтня 2023 21:53
Сертифікати.rar
11 жовтня 2023 21:53
довідка позашкільна.pdf
11 жовтня 2023 21:53
ліцензії_декларації.7z
11 жовтня 2023 21:53
13. Тендерна пропозиція.pdf
11 жовтня 2023 21:53
Аналогічний договір.rar
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ДЦ.pdf
11 жовтня 2023 21:53
Фінансова звітність.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ОПР.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ВРЛС_02-01-01.pdf
11 жовтня 2023 21:53
Документи установчі.rar
11 жовтня 2023 21:53
6. уповноважена особа.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ВРЛС_02-01-02.pdf
11 жовтня 2023 21:53
3 проект договору.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ИВР.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392.rar
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ЛС1_02-01-02.pdf
11 жовтня 2023 21:53
8 Обладнання.pdf
11 жовтня 2023 21:53
Субпідрядник.pdf
11 жовтня 2023 21:53
12 абзац 14 пункту 47.pdf
11 жовтня 2023 21:53
392_ДЦ_ОС_02-01_1.pdf
11 жовтня 2023 21:53
Штатний розпис.pdf
11 жовтня 2023 21:53
9 працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"
#33353494
Переможець 5 598 885,60
UAH з ПДВ
13 жовтня 2023 09:31

Документи

13 жовтня 2023 09:31
Довідка НАЗК
13 жовтня 2023 09:31
Електронний підпис
13 жовтня 2023 09:28
177.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2023 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"
#33353494
5 598 885,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2023 09:31
Довідка НАЗК
13 жовтня 2023 09:31
Електронний підпис
13 жовтня 2023 09:28
177.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2024 13:55
дод угода 4.pdf зміни до договору
06 лютого 2024 13:52
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 11:29
дод угода 3.pdf зміни до договору
02 січня 2024 11:08
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2023 10:58
дод угода 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2023 10:51
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2023 08:53
дод угода 1.pdf зміни до договору
24 жовтня 2023 08:52
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2023 10:12
договір 24.pdf укладений
20 жовтня 2023 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з дією воєнного стану та загальної мобілізації на території України, дійшли згоди про продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML