Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вертіївська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04414313 |
Місцезнаходження: | 16624, Україна , Чернігівська обл., с. Вертіївка, вул. Миру, 126 |
Контактна особа: |
Юлія Старостенко +380463168172 starostenkoya@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2023 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2023 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2023 23:00 |
Очікувана вартість: | 963 459,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 635,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2023 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2023 11:04 |
Додаток Проєкт Договору.docx | |
28 вересня 2023 11:04 |
Оголошення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000117 ● 7809f4227a7247b8af2d5186689f8c60
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 30-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.03.2024 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-09-28-003556-a, 28.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 13:53:29
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 963 459,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-28-003556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі;
- На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 12:34:27
Пояснення на запит
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 22.03.2024 року Замовником надаються наступні пояснення.
Відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178, яка затверджена 20.10.2022 наказом Державного підприємства «Прозорро» №25 (далі-Інструкція) визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Відповідно до п.6 розділу 1 «Загальні положення» Інструкції Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавала послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України.
Згідно п.1, 2, 4 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції Замовники у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавала послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі. Під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до пункту З8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” в електронній системі закупівель.
Враховуючи п.11 Особливостей відповідно до Інструкції з метою відбору виконавця робіт з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель 28 вересня 2023 року уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Будівництво бювету в селі Велика Кошелівка Ніжинського району Чернігівської області (код ДК 021:2015 – 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи )» та в електронній системі оприлюднене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі : «Будівництво бювету в селі Велика Кошелівка Ніжинського району Чернігівської області (код ДК 021:2015 – 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи )» (далі-предмет закупівлі) очікуваною вартістю 963 459,60 грн. з ПДВ., вид предмета закупівлі-роботи.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначено згідно локальних кошторисів на будівельні роботи №№02-01-01 - 02-01-05, 02-02-01, 02-03-01, 04-01-01 – 01-01-02 кошторисної документації робочого проєкту «Будівництво бювету в селі Велика Кошелівка Ніжинського району Чернігівської області», службової записки начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, містобудування, архітектури та земельних відносин від 28.09.2023 року
Бюджетні призначення та очікувана вартість предмету закупівлі розраховувалася виходячи із Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва «Будівництво бювету в селі Велика Кошелівка Ніжинського району Чернігівської області», Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проектом «Будівництво бювету в селі Велика Кошелівка Ніжинського району Чернігівської області» від 20.12.2023 року, службової записки начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, містобудування, архітектури та земельних відносин від 28.09.2023 року.
На виконання вимог ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем при підписанні Договору надано наступні документи :
• Довідка щодо повноважень підпису договору про закупівлю від 13.10.2023 року
• Лист - роз’яснення щодо ліцензії або документа дозвільного характеру від 13.10.2023 року
• Копію паспорта.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-09-28-003556-a органом державного фінансового контролю 19.03.2024 року було оприлюднене рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-03-19-000117. 22.03.2024 року через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі. 25.03.2024 року Замовником надані пояснення на запит органу державного фінансового контролю. 09.04.2024 року органом державного фінансового контролю оприлюднений висновок, яким встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Постанови № 1178; пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Замовник вважає що встановлені порушення не відповідають дійсним обставинам справи та нормам чинного законодавства, тому відповідно до абз.2ч.8ст.8 Закону надає органу державного фінансового контролю аргументовані заперечення на Висновок . Відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Згідно з Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчикі, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. N 166 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. N 704) адміністратор системи (далі – адміністратор) – юридична особа, визначена Уповноваженим органом (Мінекономрозвитку) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 473 (зі змінами) веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу – Державне підприємство “ПРОЗОРРО”. На виконання вищезазначеного п.11 Особливостей Державне підприємство «Прозоро» 20.10.2022 року наказом №25 затвердило Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 (далі-Інструкція). Інструкція визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання. Відповідно до п.6 розділу 1 «Загальні положення» Інструкції Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України. Згідно п.1, 2, 4 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції Замовники у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавала послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі. Під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до пункту З8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” в електронній системі закупівель. Враховуючи, що Закупівля не перевищує межі, встановлені п.12 Особливостей (963 459,60 грн. з ПДВ., вид предмета закупівлі-роботи) згідно п.11 Особливостей керуючись Інструкцією з метою відбору виконавця робіт з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель 28 вересня 2023 року уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про проведення спрощеної закупівлі ( а не прямого договору) за предметом закупівлі «Будівництво бювету в селі Велика Кошелівка Ніжинського району Чернігівської області (код ДК 021:2015 – 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи )» та в електронній системі оприлюднене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі : «Будівництво бювету в селі Велика Кошелівка Ніжинського району Чернігівської області (код ДК 021:2015 – 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи )» (далі-предмет закупівлі) очікуваною вартістю 963 459,60 грн. з ПДВ., вид предмета закупівлі-роботи. Згідно Реєстру отриманих пропозицій по Закупівля 08 жовтня 2023 13:49 подана пропозиція ФОП ЧИЖ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, ідентифікаційний код учасника в ЄДР 2857802778 (далі-Учасник). Згідно з пунктом 3 Розділу 2 Інструкції якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду поданої пропозиції Учасника Уповноваженою особою виявлені наступні невідповідності: «1. Відповідно до п.2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі пропозиції мав надати «Гарантійний лист від Учасника такого змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. Учасником в складі пропозиції даного Гарантійного лимта не надано. 1. Відповідно до п.6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі пропозиції мав надати «Інформацію про залучення/незалучення субпідрядника (субпідрядників) в довільній формі». Учасником в складі пропозиції надано довідку №01 від 07 жовтня 2023 року щодо незалучення субпідрядних організацій в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, що невідповідає встановленій вимозі Замовника. 3. Відповідно до п.7 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі пропозиції мав надати : «Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (не менш одного), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, обов’язково вказати:номер договору,дату укладання договору, найменування контрагента, ЄДРПОУ контрагента, контактну особу та номер телефону, строк дії договору. В якості документального підтвердження додатково надати: 1) оригінал або завірену Учасником копію аналогічного договору із всіма додатками до договора, які є його невід’ємною частиною (не менш одного), інформація щодо якого зазначена в наданій Учасником довідці; 2)сканований оригінал або копію відгуку (відгук повинен містити посилання на номер договору, зазначеного в довідці) від контрагента за аналогічним договором, інформація щодо якого зазначена в наданій Учасником довідці. Учасник надає інформацію щодо аналогічного договору, який повністю виконаний на дату кінцевого строку подання пропозиції. Учасником надано Довідку №01 від 07.10.2023 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка не містить інформацію щодо контактної особи контрагента та її номер телефону, строку дії договору. КРІМ ТОГО Учасником не надано оригінал або завірену Учасником копію аналогічного договору із всіма додатками до договора, які є його невід’ємною частиною (не менш одного), інформація щодо якого зазначена в наданій Учасником довідці» На виконання норм пункту 3 Розділу 2 Інструкції 10.10.2023 року Уповноваженою особою затверджено повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі робіт. Учасником на виконання Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 10.10.2023 року усунено невідповідності. На підставі вище викладеного, в Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника. 11 жовтня 2023 року Уповноваженою особою прийнято рішення про визначення учасника переможцем Закупівлі та 11.10.2023 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір. 16.10.2023 року з Переможцем закупівлі ФОП ЧИЖ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, ідентифікаційний код учасника в ЄДР 2857802778 підписано Договір №398. У зв’язку з тим, пропозиція Учасника повністю відповідає встановленим Замовником вимогам в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі а укладений Договір перебуває в стадії виконання відсутні правові підстави для його розірвання. Замовник вищевказаним аргументовано заперечує викладеним у Висновку від 09.04.2024 року порушенням, вважає його незаконним, протиправним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.
2024-04-12 11:20:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду пропозиції учасника встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Постанови № 1178.)
Оскарження в суді
Опис: | 16.04.2024 року Вертіївською сільською радою Ніжинського району Чернігівської області подано позовну заяву до Чернігівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування Висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-28-003556-a Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській від 09.04.2024 року. |
Дата публікації: | 16 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 620/5855/24 |
Дата відкриття провадження: | 08 травня 2024 |
Документи:
09 травня 2024 10:24
|
Електронний підпис |
09 травня 2024 10:24
|
Електронний підпис |
16 квітня 2024 14:46
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ЧИЖ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2857802778 |
Переможець |
962 340,73
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2023 09:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 жовтня 2023 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:50
|
Додаткова угода 229122023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 10:49
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 20:39
|
Договір 39816102023.pdf | укладений |
16 жовтня 2023 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 398 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження |
Номер договору про закупівлю: | 398 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 жовтня 2023 — 26 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | при бурінні випереджувальної свердловини виявлені невідповідності в частині Робочий проект том 2 робочі креслення 198/2-21-РК проектно-кошторисної документації по Об’єкту «Будівництво бювету в селі Велика Кошелівка Ніжинського району Чернігівської області», фактичному геологічному розрізу ділянки, що унеможливлює виконання робіт по Договору підряду №398 від 16 жовтня 2023 року |