Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування в житловому будинку ЖБК «ХІМІК-22» за адресою: м. Київ, вул. Лаврухіна Миколи, 11 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 169 908,80 UAH
UA-2023-09-14-009229-a edced51b64b0493c9e7b56fea7774911
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410, +380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2023 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2023 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 1 169 908,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.05.2023 року № 32-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2023 році у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках» (зі змінами)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 30.11.2023. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%.
Закупівля проводиться з урахуванням умов абз.1 п.11 особливостей згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”. з використанням електроннної системи закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»(Інструкція, затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування в житловому будинку ЖБК «ХІМІК-22» за адресою: м. Київ, вул. Лаврухіна Миколи, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02034, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Лаврухіна Миколи, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Заходи з енергозбереження здійснюються з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590 (із змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс). Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).
Форма підтвердження: документ
Назва документу: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору.
Вимоги до документу: Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
14 вересня 2023 14:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2023 14:34
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc
14 вересня 2023 14:34
Проект договору.docx
14 вересня 2023 14:34
Інструкція учасника БМР.doc
14 вересня 2023 14:34
Оголошення.doc
14 вересня 2023 14:34
Додаток 1 Обсяги.doc
14 вересня 2023 14:34
Додаток 2 Технічін вимоги.doc
14 вересня 2023 14:34
Додаток 3 Вимоги.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-15-000003 ● ef081e7c65b543929608ace08b140cb0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2023 10:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

15.11.2023 № 73-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023, від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 15.11.2023 № 73-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-09-14-014415-a, 14.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 11:27:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування в житловому будинку ЖБК «ХІМІК-22» за адресою: м. Київ, вул. Лаврухіна Миколи, 11», ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-14-009229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі;
- надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-24 16:31:51

Відповідь-Пояснення ДАСУ

Відповідь (надання пояснень):

Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ пояснення (інформацію, документи) щодо вищезазначених питань:

1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі:

Закупівля здійснюється відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.05.2023 року № 32-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2023 році у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках» (зі змінами) (додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування. (додається розрахунок)
Розмір фінансування (бюджетного призначення) визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2023 рік, паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік, затверджений наказом ДЖКІ від 03.05.2023 року № 10, лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2023 рік, наказ Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.05.2023 року № 32-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2023 році у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках» (зі змінами). (додається).

2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.

Закупівля проводиться з урахуванням умов абз.1 п.11 особливостей згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” з використанням електроннної системи закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Інструкція, затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).

Абзац 1 пункт 11 Особливостей: Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.
У розділі ІІ Інструкції затвердженої Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 зазначено порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівель.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Інструкції замовники в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеного згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозиції, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозиції, визначення переможця, відміни закупівлі.


Разом з цим надаємо наступні документи:

1. Наказ ДЖКІ від 09.05.2023 року № 32-ОД
2. Лімітна довідка
3. План використання бюджетних коштів на 2023 рік
4. Довідка про зміни плану використання бюджетних коштів на 2023 рік
5. Наказ ДЖКІ від 03.05.2023 року № 10
6. Обґрунтування вартості

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-23 15:45:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування в житловому будинку ЖБК «ХІМІК-22» за адресою: м. Київ, вул. Лаврухіна Миколи, 11», ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-14-009229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- відповідно до якого пункту Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у спрощеній закупівлі Замовник надав 24 години для виправлення невідповідностей в документах, що подані учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД»?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-27 14:26:31

Відповідь-пояснення на питання ДАСУ

Відповідь (надання пояснень):

Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ пояснення (інформацію, документи) щодо вищезазначених питань:

1. Відповідно до якого пункту Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у спрощеній закупівлі Замовник надав 24 години для виправлення невідповідностей в документах, що подані учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД»?


Закупівля проводиться з урахуванням умов абз.1 п.11 особливостей згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” з використанням електроннної системи закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Інструкція, затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).

Абзац 1 пункт 11 Особливостей: Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.
У розділі ІІ Інструкції затвердженої Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 зазначено порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівель.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Інструкції замовники в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеного згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозиції, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозиції, визначення переможця, відміни закупівлі.
Під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11, 12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу II цієї Інструкції.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Інструкції: Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та / або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-24 15:07:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування в житловому будинку ЖБК «ХІМІК-22» за адресою: м. Київ, вул. Лаврухіна Миколи, 11», ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-14-009229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- чому не відхилена пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», якщо на головного інженера проекту Цибулкіна О.В. та головного інженера Шведченка С.О. не надані повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби на місцем обліку, чим не виконано вимогу пункту 4 додатку 3 «Вимоги до учасників»?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-29 12:21:41

Відповідь-пояснення ДАСУ -3

Відповідь (надання пояснень):

Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ пояснення (інформацію, документи) щодо вищезазначених питань:

1. Чому не відхилена пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», якщо на головного інженера проекту Цибулкіна О.В. та головного інженера Шведченка С.О. не надані повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби на місцем обліку, чим не виконано вимогу пункту 4 додатку 3 «Вимоги до учасників»?

Закупівля проводиться з урахуванням умов абз.1 п.11 особливостей згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” з використанням електроннної системи закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Інструкція, затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
Замовником у пункті 4 додатку 3 «Вимоги до учасників» встановлені вимоги щодо кваліфікованого персоналу необхідного для виконання будівельно-монтажних робіт та чітко визначені необхідні фахівці інженерно-технічної кваліфікації: інженер або виконроб (майстер), інженер або відповідальна особа з техніки безпеки та охорони праці. Вимог щодо наявності та документального підтвердження таких фахівців, як головний інженер проекту, головний інженер, інженер з проектно-кошторисної роботи Замовником не встановлювались, тому інформація щодо працівників - Цибулкіна О.В., Шведченко С.О., Якушкіна Т.В. не розглядалась.
Відповідно до умов пункту 4 додатку 3 «Вимоги до учасників» Учасник підтвердив наявність достатньої кількості кваліфікованого персоналу - фахівців інженерно-технічної кваліфікації необхідного для виконання будівельно-монтажних робіт, а саме:
- вимога: інженер або виконроб (майстер) - не менше 1 особи – підтверджено у пропозиції - виконавець робіт Лукін Андрій Валерійович;
- вимога: інженер або відповідальна особа з техніки безпеки та охорони праці (надати копію дійсного посвідчення із зазначенням у посвідченні назви підприємства, в якому він працевлаштований та у разі відповідальної особи надати іще копію Наказу по підприємству про призначення відповідальної особи) - не менше 1особи – підтверджено у пропозиції: інженер з охорони праці Смоловик Валерій Григорович.

Замовник прийняв пропозицію учасника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п. 13.1. Договору генпідряду № 164-Г-БМ-70/30 від 04.10.2023 р. цей Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2023 року та в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачене договором або законом. Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-14-009229-a від 4 грудня 2023 року з зобов’язанням щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема шляхом розірвання Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір генпідряду № 164-Г-БМ-70/30 від 04.10.2023 р. з 08.12.2023 року.

2023-12-11 09:27:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Договір розірвано

2023-12-11 15:12:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 1 169 900,00
UAH з ПДВ
1 169 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 вересня 2023 14:24
Електронний підпис
28 вересня 2023 14:23
Платіжна інструкція_4.pdf
27 вересня 2023 09:37
Електронний підпис
22 вересня 2023 12:04
Електронний підпис
22 вересня 2023 12:04
Електронний підпис
22 вересня 2023 12:03
1. Цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2023 12:03
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
22 вересня 2023 12:03
4. Проект договору.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.8. Витяг ЄДР ЦБ 15.08.23.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.11.1. Поясн. св.ПДВ, ЄП.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.5.3. Дозвіл механізми.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.10.3. Наказ Кушнарьов В.С..pdf
22 вересня 2023 12:03
3.8.1. Виписка ЄДР ЦБ 10.08.23.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.5.4. Дозвіл люльки.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.13. Гарантійний ДКСУ.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.15. Гарантійний РФ,РБ.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.6.1. Довідка ст. 17 та п. 47.pdf
22 вересня 2023 12:03
2.5. Лист-гарантія ОП і ТБ.pdf
22 вересня 2023 12:03
2.1. Гарантія 10 років.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.10.5.1. Опис СтатутЦБ2020.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.2.3. Договір Божедарівка.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.2.1. Договір НАУ корп.11.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.2.2. Договір НАУ корп. 2.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.3. Довідка МТБ.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.4.2 Накази, ТК, ТД.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.2.4. Договір Ортопедія.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.4.4. Інженер з ОП.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.4.1. Дипломи,сертиф. ЦБ.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.3.1. ОСВ ЦБ.pdf
22 вересня 2023 12:03
3.4. Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
Переможець 1 169 900,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2023 17:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2023 16:37

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД""не надав: - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (для українських учасників - виданого структурним підрозділом МВС України) не раніше дати публікації оголошення про закупівлю. (умови розділу 6 Додатку 3 до оголошення). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (для українських учасників - виданого структурним підрозділом МВС України) не раніше дати публікації оголошення про закупівлю. (умови розділу 6 Додатку 3 до оголошення). У разі, якщо учасник не усунув виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник вимушений буде відхилити тендерну пропозицію відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

Документи

27 вересня 2023 17:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2023 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
1 169 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2023 17:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 09:44
ДУ №1 від 08.12.2023_Розірвання.pdf укладений
11 грудня 2023 09:42
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2023 12:00
Договір № 164-Г-БМ-70х30 від 04.10.2023 двері_ Центра Буд_Хімік-22 1 об..pdf укладений
05 жовтня 2023 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 044 975,83
UAH (в тому числі ПДВ 174 162,64 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачене договором або законом. Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-14-009229-a від 4 грудня 2023 року з зобов’язанням щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема шляхом розірвання Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір генпідряду № 164-Г-БМ-70/30 від 04.10.2023 р. з 08.12.2023 року.