Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) |
Код ЄДРПОУ: | 45134733 |
Місцезнаходження: | 62495, Україна , Харківська обл., селище міського типу Васищеве, вул. Промислова, будинок 9 |
Контактна особа: |
Олександр Ігорович +380957798416 ivanovoleksandr1993@icloud.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2023 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 42 150 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
12 вересня 2023 20:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2023 20:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стандарт ГСТУ 46.004-99, згідно з вашим повідомленням, не передбачає проведення мікробіологічних досліджень.
Однак цей стандарт вимагає проведення дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставляємого харчового продукту вимогам даного нормативного документа.
У цьому випадку вимоги до продуктів харчування що будуть постачатись, повинні відповідні стандарту ГСТУ 46.004-99.
Державна лабораторія, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування), повинна підтвердити відповідність поставленої партії харчового продукту цим вимогам і видати експертний висновок або протокол досліджень.
Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку використовуються для документування якості та безпеки продуктів і можуть бути важливими для забезпечення відповідності нормативним вимогам та вимогам замовника в галузі харчової промисловості.
У Україні, як і в багатьох інших країнах, вимоги до мікробіологічних показників продуктів харчування визначаються законодавством та стандартами, що розроблені національними інститутами та органами стандартизації. Ось деякі з основних стандартів і регуляторних документів, які можуть використовуватися для визначення мікробіологічних показників продуктів харчування в Україні:
ДСТУ 3649:2017 "Продукти харчування. Метод визначення кількості гетеротрофних мікроорганізмів" - Цей стандарт визначає методику визначення кількості гетеротрофних мікроорганізмів у харчових продуктах.
ДСТУ 4439:2015 "Продукти харчування. Визначення кількості колі-формних бактерій" - Цей стандарт визначає методику визначення кількості колі-формних бактерій у продуктах харчування.
ДСТУ 4724:2007 "Продукти харчування. Визначення кількості Есхерихія-колі" - Стандарт визначає методику визначення кількості бактерій роду Escherichia coli у харчових продуктах.
ДСТУ ISO 21528-2:2019 "Мікробіологія харчових продуктів та кормів для тварин. Методи визначення кількості есшеріхій (Escherichia coli) і інших колі-формних бактерій. Частина 2. Метод із використанням хрому-жовтого агару" - Цей стандарт визначає метод визначення кількості есшеріхій у продуктах харчування.
ДСТУ ISO 6887-1:2014 "Мікробіологія харчових продуктів та кормів для тварин. Підготовка відобраного зразка, приготування початкового розчину та розведення послідовності десятих розчинів для визначення мікроорганізмів" - Цей стандарт встановлює методи підготовки зразка та розведення для визначення мікроорганізмів у продуктах харчування.
Ці стандарти і методики визначаються Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики (ДКСПТР). Вони допомагають виробникам та органам контролю забезпечувати безпеку та якість харчових продуктів, а також дотримуватися вимог законодавства України. Важливо враховувати, що ці стандарти можуть періодично оновлюватися, тому рекомендується користуватися актуальними версіями при проведенні мікробіологічних аналізів продуктів харчування
Стандарт ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 1055:2006; ДСТУ 7700:2015; ДСТУ 7698:2015; ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 7697:2015; ГОСТ 6292-93, згідно з вашим повідомленням, не передбачають проведення мікробіологічних досліджень.
Однак ці стандарт вимагають проведення дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставляємого харчового продукту вимогам даних нормативних документів.
У цьому випадку вимоги до продуктів харчування що будуть постачатись, повинні відповідні стандартів ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 1055:2006; ДСТУ 7700:2015; ДСТУ 7698:2015; ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 7697:2015; ГОСТ 6292-93.
Державна лабораторія, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування), повинна підтвердити відповідність поставленої партії харчового продукту цим вимогам і видати експертний висновок або протокол досліджень.
Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку використовуються для документування якості та безпеки продуктів і можуть бути важливими для забезпечення відповідності нормативним вимогам та вимогам замовника в галузі харчової промисловості.
У Україні, як і в багатьох інших країнах, вимоги до мікробіологічних показників продуктів харчування визначаються законодавством та стандартами, що розроблені національними інститутами та органами стандартизації. Ось деякі з основних стандартів і регуляторних документів, які можуть використовуватися для визначення мікробіологічних показників продуктів харчування в Україні:
ДСТУ 3649:2017 "Продукти харчування. Метод визначення кількості гетеротрофних мікроорганізмів" - Цей стандарт визначає методику визначення кількості гетеротрофних мікроорганізмів у харчових продуктах.
ДСТУ 4439:2015 "Продукти харчування. Визначення кількості колі-формних бактерій" - Цей стандарт визначає методику визначення кількості колі-формних бактерій у продуктах харчування.
ДСТУ 4724:2007 "Продукти харчування. Визначення кількості Есхерихія-колі" - Стандарт визначає методику визначення кількості бактерій роду Escherichia coli у харчових продуктах.
ДСТУ ISO 21528-2:2019 "Мікробіологія харчових продуктів та кормів для тварин. Методи визначення кількості есшеріхій (Escherichia coli) і інших колі-формних бактерій. Частина 2. Метод із використанням хрому-жовтого агару" - Цей стандарт визначає метод визначення кількості есшеріхій у продуктах харчування.
ДСТУ ISO 6887-1:2014 "Мікробіологія харчових продуктів та кормів для тварин. Підготовка відобраного зразка, приготування початкового розчину та розведення послідовності десятих розчинів для визначення мікроорганізмів" - Цей стандарт встановлює методи підготовки зразка та розведення для визначення мікроорганізмів у продуктах харчування.
Ці стандарти і методики визначаються Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики (ДКСПТР). Вони допомагають виробникам та органам контролю забезпечувати безпеку та якість харчових продуктів, а також дотримуватися вимог законодавства України. Важливо враховувати, що ці стандарти можуть періодично оновлюватися, тому рекомендується користуватися актуальними версіями при проведенні мікробіологічних аналізів продуктів харчування.
Вимоги про усунення порушення
Розділ 7 передбачає посилання на ГОСТ 26791, який не є чинним в Україні та на «инструкция по хранению зерна маслосемян муки и крупы», які в свою чергу також не встановлюють окремих температурних режимів для транспортування гороху, що є предметом закупівлі.
Наголошуємо що конкретних температурних режимів для транспортування борошна не встановлено, а тому необхідність вимагати від учасника наявність автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів не обґрунтована. Борошно може транспортуватись звичайним транспортним засобом, який пристосований для перевезення харчових продуктів. Звертаємо увагу, що предмет закупівлі, зокрема борошно, не є швидкопсувним продуктом та є товаром довгого зберігання, а тому для транспортування таких товарів не встановлюється низькотемпературний режим, дотримання якого забезпечується шляхом перевезення у ізотермічному транспортному засобі чи рефрижераторі.
Таким чином, вважаємо вимогу про наявність в учасника автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів необгрунованою та дискримінаційною, по відношенню до учасників, які мають у розпорядженні транспортний засіб, який не є ізотермічним чи рефрижератором, оскільки стандартами, яким має відповідати предмет закупівлі, горох, не передбачено окремих вимог до температурних режимів його транспортування.
На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити вимогу щодо надання Довідки з переліком автомобілів САМЕ ізотермічних чи рефрижераторів.
Вимагаємо перегляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІСПЛІН ПЛЮС», яких визнано переможцем, з огляду на невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації, а саме:
- Згідно додатку 2 Оголошення вимагається: «Гарантійний лист в довільній формі, в якому має бути зазначено, що оператор ринку /виробник, постачальник/ гарантує:
- що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог;
- що харчовий продукт буде безпечним для споживання та відповідатиме окремим показникам якості;
- транспортна тара і споживче пакування будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні;
- своєчасне проходження персоналом оператора ринку (постачальника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.» - тобто Учасник надає гарантійний лист від постачальника та виробника. Згідно правил пунктуації української мови, щодо роздільного знаку «кома»: «У простому реченні кома ставиться:1. Між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками». Тому у Учасника не має вибору від кого надати гарантійний лист, і він повинен бути поданий від виробника та постачальника. Вимога, згідно викладеного Оголошення, не виконана ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС».
- ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» на виконання вимоги : «Довідка з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів якими мають транспортуватись макаронні вироби, відповідно до ДСТУ 7043:2020, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг постачальнику – зазначити таку інформацію в довідці та надати копії Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг постачальнику.» надає Договір найму (оренди) транспортного засобу №2212НК/22 від 22.12.2022р. відповідно до даних відкритих реєстрів ФОП Петрова Т.О. не має права на такий вид діяльності, як надання в оренду транспортних засобів.
Також, згідно договору найму від 20.01.2021р, який надано в складі пропозиції, у п. 3 зазначається: «не передавати транспортні засоби в піднайм». Вище зазначене ставить під сумнів правочинність вказаного договору Договір найму (оренди) транспортного засобу №2212НК/22 від 22.12.2022р. з огляду на те, що він суперечить первинним документам та чинному законодавству України. Вимога є не виконаною, щодо підтвердження транспортних засобів.
Вимагаємо від Замовника звернути увагу на невідповідності пропозиції учасника, якого визнано переможцем, що суперечить чинному законодавству у сфері закупівель та вимагаємо відхилення даного учасника за невідповідність!
У відповідь на перше питання, Вашої, вимоги, а саме: - Згідно додатку 2 Оголошення вимагається: «Гарантійний лист в довільній формі, в якому має бути зазначено, що оператор ринку /виробник, постачальник/ гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - що харчовий продукт буде безпечним для споживання та відповідатиме окремим показникам якості; - транспортна тара і споживче пакування будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом оператора ринку (постачальника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.» - тобто Учасник надає гарантійний лист від постачальника та виробника. Згідно правил пунктуації української мови, щодо роздільного знаку «кома»: «У простому реченні кома ставиться:1. Між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками». Тому у Учасника не має вибору від кого надати гарантійний лист, і він повинен бути поданий від виробника та постачальника. Вимога, згідно викладеного Оголошення, не виконана ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» зазначимо наступне:
- Згідно правил пунктуації української мови, щодо роздільного знаку «кома», вона ставиться не лише у простому реченні між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками. Кома - це розділовий знак, який вказує на паузу в реченні або поділ речей у списку. Коми можна використовувати найрізноманітнішими способами. Виробник, постачальник, оператор, імпортер – іменники. Дозволяється використовувати коми, щоб перерахувати як прикметники, так і іменники. Тому вимога Замовника «Гарантійний лист в довільній формі, в якому має бути зазначено, що оператор ринку /виробник, постачальник/ гарантує» не змушує Учасника надавати гарантійні листи від виробника і постачальника.
Стосовно другого питання, Вашої, вимоги, а саме: - ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» на виконання вимоги : «Довідка з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів якими мають транспортуватись макаронні вироби, відповідно до ДСТУ 7043:2020, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг постачальнику – зазначити таку інформацію в довідці та надати копії Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг постачальнику.» надає Договір найму (оренди) транспортного засобу №2212НК/22 від 22.12.2022р. відповідно до даних відкритих реєстрів ФОП Петрова Т.О. не має права на такий вид діяльності, як надання в оренду транспортних засобів. Також, згідно договору найму від 20.01.2021р, який надано в складі пропозиції, у п. 3 зазначається: «не передавати транспортні засоби в піднайм». Вище зазначене ставить під сумнів правочинність вказаного договору Договір найму (оренди) транспортного засобу №2212НК/22 від 22.12.2022р. з огляду на те, що він суперечить первинним документам та чинному законодавству України. Вимога є не виконаною, щодо підтвердження транспортних засобів зазначимо наступне:
- 12 вересня 2023 року до спрощеної закупівлі Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, 2 лоти: лот 1 – Рис; Гречка; Крупа перлова; Крупа пшенична; Вівсянка; Крупа кукурудзяна; Крупа ячмінна; Пшоно; Булгур, лот 2 – (ДК 021:2015 – 15612100-2) Борошно пшеничне І сорту були внесенні відповідні зміни які викладені у Новій редакції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме Додатку 2 до оголошення Технічні вимоги. З пункту: Довідка з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів якими мають транспортуватись макаронні вироби, відповідно до ДСТУ 7043:2020, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу було вилучено ізотермічних чи рефрижераторів та у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу, що в свою чергу було оприлюднено в електронній системі закупівель 12 вересня 2023 року о 20:02 годин. Тому, договір оренди, який було надано Учасником процедури спрощеної закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», до уваги Замовником не приймався, так як саме в цьому договорі зазначено лише автомобіль рефрижератор.
Враховуючи вищеперераховане, вимушені відхилити Вам у задоволенні вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000061 ● 74693a28c09a4a9c8b9b9202799a6aa1
- Статус: завершено ● Дата: 13 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-09-07-010847-a 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 14:08:03
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості, 2 лоти: лот 1 – Рис; Гречка; Крупа перлова; Крупа пшенична; Вівсянка; Крупа кукурудзяна; Крупа ячмінна; Пшоно; Булгур, лот 2 – (ДК 021:2015 – 15612100-2) Борошно пшеничне І сорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-010847-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (Лот 1-2).
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 13.10.2023 № 1, від 18.10.2023 № 2, від 26.10.2023 № 3 до Договору від 13.10.2023 № 4-ПЗ (лот 1) та додаткових угод від 13.10.2023 № 1, від 18.10.2023 № 2, від 26.10.2023 № 3 до Договору від 13.10.2023 № 8-ПЗ (лот 2).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 15:05:35
Надання відповіді
Доброго дня. Надаємо відповіді на поставлені питання.
- Роз'яснення1_.docx
- Щодо_питання_1_Перелік_та_обсяги_закупівель_очікувана_вартість.pdf
- Щодо_питання_1_Підстава_для_проведення_закупівлі.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_борошно.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_крупа_булгур.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_крупа_вівсяні.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_крупа_гречана.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_крупа_кукурудзяна.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_крупа_перлова.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_крупа_пшенична.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_крупа_пшоняна.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_крупа_рис.pdf
- Щодо_питання_1_Тех_вимоги_крупа_ячмінна.pdf
- Електронний підпис
- Щодо питання 2 Зменшення обсягів.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 – Рис; Гречка; Крупа перлова; Крупа пшенична; Вівсянка; Крупа кукурудзяна; Крупа ячмінна; Пшоно; Булгур |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 22 650 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 113 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості або тари або упаковки або маркування, Замовником проводяться шляхом 100% оплати у безготівковій формі за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом 90 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 20 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2023 20:14 |
Нова редакція Оголошення, додатки 1561 КРУПИ.docx |
12 вересня 2023 20:14 |
Перелік змін крупи.docx |
12 вересня 2023 20:14 |
Нова редакція Оголошення, додатки 1561 КРУПИ.docx
|
||
12 вересня 2023 20:14 |
Перелік змін крупи.docx
|
Запитання до процедури
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" |
19 365 000,00
UAH з ПДВ
|
19 251 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШЕІЛ" |
19 937 500,00
UAH з ПДВ
|
19 824 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
21 180 000,00
UAH з ПДВ
|
19 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВОЛТЕРЛЕЙС ГРУП |
21 298 000,00
UAH з ПДВ
|
19 845 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ |
21 060 000,00
UAH з ПДВ
|
21 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" #41947413 |
Переможець |
19 251 750,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 10:55
|
ДУ № 4 від 01.12.23 до дог. № 4-ПЗ.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 17:07
|
Додаткова 3 крупи.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 18:25
|
Додаткова угода крупи_2.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 18:17
|
Додаткова крупи 2.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 16:41
|
Крупи договір (цілий)_compressed-23-24.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 16:13
|
Крупи договір (цілий)_compressed-1-22.pdf | укладений |
13 жовтня 2023 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 4-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон). покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 4-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме - змінено країну походження рису. |
Номер договору про закупівлю: | 4-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
рис | 100000 | кілограм |
45,54
UAH з ПДВ
|
гречка | 100000 | кілограм |
27,54
UAH з ПДВ
|
Крупа перлова | 50000 | кілограм |
11,34
UAH з ПДВ
|
Крупа пшенична | 50000 | кілограм |
11,52
UAH з ПДВ
|
вівсянка | 50000 | кілограм |
23,28
UAH з ПДВ
|
Крупа кукурудзяна | 50000 | кілограм |
14,94
UAH з ПДВ
|
Крупа ячмінна | 50000 | кілограм |
11,58
UAH з ПДВ
|
пшоно | 50000 | кілограм |
24,48
UAH з ПДВ
|
Булгур | 50000 | кілограм |
44,58
UAH з ПДВ
|