Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, 2 лоти: лот 1 – Рис; Гречка; Крупа перлова; Крупа пшенична; Вівсянка; Крупа кукурудзяна; Крупа ячмінна; Пшоно; Булгур, лот 2 – (ДК 021:2015 – 15612100-2) Борошно пшеничне І сорту
Очікувана вартість
42 150 000,00 UAH
UA-2023-09-07-010847-a e1298b71405c43f38f607c498ee11501
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ігорович

+380957798416 ivanovoleksandr1993@icloud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: 62495, Україна , Харківська обл., селище міського типу Васищеве, вул. Промислова, будинок 9
Контактна особа: Олександр Ігорович
+380957798416
ivanovoleksandr1993@icloud.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2023 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 42 150 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Тендерна документація

12 вересня 2023 20:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2023 20:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2023 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи які мають супроводжувати предмет закупівлі
Дата подання: 11 вересня 2023 16:18
Дата відповіді: 12 вересня 2023 09:41
Добрий день, згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі лот 1 – Рис; Гречка; Крупа перлова; Крупа пшенична; Вівсянка; Крупа кукурудзяна; Крупа ячмінна; Пшоно; Булгур. Потрібно надати: гарантійний лит в довільній формі, в якому має бути зазначено, що оператор ринку (виробник, постачальник) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - що харчовий продукт буде безпечним для споживання та відповідатиме окремим показникам якості; - транспортна тара і споживче пакування будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом оператора ринку медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927. Отже в вище зазначеному пункті міститься дискримінаційна вимога (змога участі тільки виробника, постачальника), яка обмежує коло учасників закупівлі, а саме: дистрибьютора, дилера. Прошу внести відповідні зміни в оголошення. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник! Дякуємо, що приділили увагу нашому оголошенню. В даному пункті відсутня будь-яка дискримінаційна вимога, яка б обмежувала коло учасників закупівлі, а саме: дистриб'ютора, дилера, так як вони можуть запросити вказану в оголошенні підтверджуючу документацію у виробника для участі у процедурі закупівлі, та надати її у складі пропозиції.
запитання
Дата подання: 12 вересня 2023 08:24
Дата відповіді: 12 вересня 2023 20:02
Доброго дня! Стандартом ГСТУ 46.004-99, відповідність якому передбачається вимогами замовника, не передбачено проведення мікробілогічних досліджень, на відповідність якому стандарту має бути надана копія Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними та радіологічними показниками) виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю на всю партію харчового продукту (предмета закупівлі) для виконання вимог замовника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора!
Стандарт ГСТУ 46.004-99, згідно з вашим повідомленням, не передбачає проведення мікробіологічних досліджень.
Однак цей стандарт вимагає проведення дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставляємого харчового продукту вимогам даного нормативного документа.
У цьому випадку вимоги до продуктів харчування що будуть постачатись, повинні відповідні стандарту ГСТУ 46.004-99.
Державна лабораторія, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування), повинна підтвердити відповідність поставленої партії харчового продукту цим вимогам і видати експертний висновок або протокол досліджень.
Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку використовуються для документування якості та безпеки продуктів і можуть бути важливими для забезпечення відповідності нормативним вимогам та вимогам замовника в галузі харчової промисловості.

У Україні, як і в багатьох інших країнах, вимоги до мікробіологічних показників продуктів харчування визначаються законодавством та стандартами, що розроблені національними інститутами та органами стандартизації. Ось деякі з основних стандартів і регуляторних документів, які можуть використовуватися для визначення мікробіологічних показників продуктів харчування в Україні:

ДСТУ 3649:2017 "Продукти харчування. Метод визначення кількості гетеротрофних мікроорганізмів" - Цей стандарт визначає методику визначення кількості гетеротрофних мікроорганізмів у харчових продуктах.

ДСТУ 4439:2015 "Продукти харчування. Визначення кількості колі-формних бактерій" - Цей стандарт визначає методику визначення кількості колі-формних бактерій у продуктах харчування.

ДСТУ 4724:2007 "Продукти харчування. Визначення кількості Есхерихія-колі" - Стандарт визначає методику визначення кількості бактерій роду Escherichia coli у харчових продуктах.

ДСТУ ISO 21528-2:2019 "Мікробіологія харчових продуктів та кормів для тварин. Методи визначення кількості есшеріхій (Escherichia coli) і інших колі-формних бактерій. Частина 2. Метод із використанням хрому-жовтого агару" - Цей стандарт визначає метод визначення кількості есшеріхій у продуктах харчування.

ДСТУ ISO 6887-1:2014 "Мікробіологія харчових продуктів та кормів для тварин. Підготовка відобраного зразка, приготування початкового розчину та розведення послідовності десятих розчинів для визначення мікроорганізмів" - Цей стандарт встановлює методи підготовки зразка та розведення для визначення мікроорганізмів у продуктах харчування.

Ці стандарти і методики визначаються Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики (ДКСПТР). Вони допомагають виробникам та органам контролю забезпечувати безпеку та якість харчових продуктів, а також дотримуватися вимог законодавства України. Важливо враховувати, що ці стандарти можуть періодично оновлюватися, тому рекомендується користуватися актуальними версіями при проведенні мікробіологічних аналізів продуктів харчування
запитання
Дата подання: 12 вересня 2023 08:27
Дата відповіді: 12 вересня 2023 20:03
Доброго дня! Стандартами ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 1055:2006 ; ДСТУ 7700:2015; ДСТУ 7698:2015;ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 7697:2015 ; ГОСТ 6292-93 відповідність яким передбачається вимогами замовника, не передбачено проведення мікробілогічних досліджень, на відповідність якому стандарту має бути надана копія Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними та радіологічними показниками) виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю на всю партію харчового продукту (предмета закупівлі) для виконання вимог замовника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора!
Стандарт ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 1055:2006; ДСТУ 7700:2015; ДСТУ 7698:2015; ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 7697:2015; ГОСТ 6292-93, згідно з вашим повідомленням, не передбачають проведення мікробіологічних досліджень.
Однак ці стандарт вимагають проведення дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставляємого харчового продукту вимогам даних нормативних документів.
У цьому випадку вимоги до продуктів харчування що будуть постачатись, повинні відповідні стандартів ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 1055:2006; ДСТУ 7700:2015; ДСТУ 7698:2015; ДСТУ 7699:2015; ДСТУ 7697:2015; ГОСТ 6292-93.
Державна лабораторія, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування), повинна підтвердити відповідність поставленої партії харчового продукту цим вимогам і видати експертний висновок або протокол досліджень.
Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку використовуються для документування якості та безпеки продуктів і можуть бути важливими для забезпечення відповідності нормативним вимогам та вимогам замовника в галузі харчової промисловості.

У Україні, як і в багатьох інших країнах, вимоги до мікробіологічних показників продуктів харчування визначаються законодавством та стандартами, що розроблені національними інститутами та органами стандартизації. Ось деякі з основних стандартів і регуляторних документів, які можуть використовуватися для визначення мікробіологічних показників продуктів харчування в Україні:

ДСТУ 3649:2017 "Продукти харчування. Метод визначення кількості гетеротрофних мікроорганізмів" - Цей стандарт визначає методику визначення кількості гетеротрофних мікроорганізмів у харчових продуктах.

ДСТУ 4439:2015 "Продукти харчування. Визначення кількості колі-формних бактерій" - Цей стандарт визначає методику визначення кількості колі-формних бактерій у продуктах харчування.

ДСТУ 4724:2007 "Продукти харчування. Визначення кількості Есхерихія-колі" - Стандарт визначає методику визначення кількості бактерій роду Escherichia coli у харчових продуктах.

ДСТУ ISO 21528-2:2019 "Мікробіологія харчових продуктів та кормів для тварин. Методи визначення кількості есшеріхій (Escherichia coli) і інших колі-формних бактерій. Частина 2. Метод із використанням хрому-жовтого агару" - Цей стандарт визначає метод визначення кількості есшеріхій у продуктах харчування.

ДСТУ ISO 6887-1:2014 "Мікробіологія харчових продуктів та кормів для тварин. Підготовка відобраного зразка, приготування початкового розчину та розведення послідовності десятих розчинів для визначення мікроорганізмів" - Цей стандарт встановлює методи підготовки зразка та розведення для визначення мікроорганізмів у продуктах харчування.

Ці стандарти і методики визначаються Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики (ДКСПТР). Вони допомагають виробникам та органам контролю забезпечувати безпеку та якість харчових продуктів, а також дотримуватися вимог законодавства України. Важливо враховувати, що ці стандарти можуть періодично оновлюватися, тому рекомендується користуватися актуальними версіями при проведенні мікробіологічних аналізів продуктів харчування.
вимоги до документів
Дата подання: 12 вересня 2023 13:39
Дата відповіді: 12 вересня 2023 20:06
Шановний Замовник, згідно Додатку 2 до оголошення Ви вимагаєте форму подання документів: "Засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020 ̶ «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» копія " - просимо внести зміни додавши "слова скан оригіналу або..." . Або ж уточніть чи вважаєте Ви підставою для відхиилення подання сканів оригіналів документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора, шановний учаснику! Підстави для відхилення вважаються лише у випадку невідповідності поданої пропозиції Додатку 2 та Додатку 4 Оголошення.
Питання щодо протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку
Дата подання: 12 вересня 2023 19:14
Дата відповіді: 12 вересня 2023 20:09
Підскажіть будь ласка якщо деякі показники нормативного документа ДСТУ, ТУ, ТУУ будуть видані державною лабораторією, але документ буде називатися по іншому. Чи буде виконана вимога оголошення. Якщо ні, просимо внести зміни в оголошення доповнивши пункт "чи інші документи" та розширити коло учасників. Дякуємо
Відповідь: Доброго вечора! Внесення пункту "чи інші документи" неможливо, так як технічними вимогами чітко зазначені які саме мають бути документи.
Запитання
Дата подання: 12 вересня 2023 22:55
Дата відповіді: 13 вересня 2023 13:24
Виходячи з Вашої відповіді на запитання щодо мікробіологічних досліджень протокол дослідження (випробувань) чи Експертний висновок який надає учасник має містити мікробіологічні дослідження з одного або декількох основних стандартів, що розроблені національними інститутами та органами стандартизації. Вірно?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! протокол дослідження (випробувань) чи Експертний висновок який надає учасник має відповідати вимогам Додатку 2 до Оголошення.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-09-07-010847-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 12 вересня 2023 12:56
вимога виключити дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу, щодо надання Довідки з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг постачальнику – зазначити таку інформацію в довідці та надати копії Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг постачальнику, оскільки відповідно до ГСТУ 46.004-99, а саме Розділу 7 не встановлено особливих температурних режимів для транспортування борошна, що є предметом закупівлі.
Розділ 7 передбачає посилання на ГОСТ 26791, який не є чинним в Україні та на «инструкция по хранению зерна маслосемян муки и крупы», які в свою чергу також не встановлюють окремих температурних режимів для транспортування гороху, що є предметом закупівлі.
Наголошуємо що конкретних температурних режимів для транспортування борошна не встановлено, а тому необхідність вимагати від учасника наявність автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів не обґрунтована. Борошно може транспортуватись звичайним транспортним засобом, який пристосований для перевезення харчових продуктів. Звертаємо увагу, що предмет закупівлі, зокрема борошно, не є швидкопсувним продуктом та є товаром довгого зберігання, а тому для транспортування таких товарів не встановлюється низькотемпературний режим, дотримання якого забезпечується шляхом перевезення у ізотермічному транспортному засобі чи рефрижераторі.
Таким чином, вважаємо вимогу про наявність в учасника автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів необгрунованою та дискримінаційною, по відношенню до учасників, які мають у розпорядженні транспортний засіб, який не є ізотермічним чи рефрижератором, оскільки стандартами, яким має відповідати предмет закупівлі, горох, не передбачено окремих вимог до температурних режимів його транспортування.
На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити вимогу щодо надання Довідки з переліком автомобілів САМЕ ізотермічних чи рефрижераторів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 вересня 2023 20:02
Доброго вечора! Дякуємо за звернення, вашу зауваження прийняті та відповідні зміни будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2023-09-07-010847-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ШЕІЛ", Код ЄДРПОУ:44088660
Дата подання: 27 вересня 2023 10:06
Вимога щодо рішення про визначення переможця
Шановний Замовник!
Вимагаємо перегляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІСПЛІН ПЛЮС», яких визнано переможцем, з огляду на невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації, а саме:
- Згідно додатку 2 Оголошення вимагається: «Гарантійний лист в довільній формі, в якому має бути зазначено, що оператор ринку /виробник, постачальник/ гарантує:
- що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог;
- що харчовий продукт буде безпечним для споживання та відповідатиме окремим показникам якості;
- транспортна тара і споживче пакування будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні;
- своєчасне проходження персоналом оператора ринку (постачальника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.» - тобто Учасник надає гарантійний лист від постачальника та виробника. Згідно правил пунктуації української мови, щодо роздільного знаку «кома»: «У простому реченні кома ставиться:1. Між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками». Тому у Учасника не має вибору від кого надати гарантійний лист, і він повинен бути поданий від виробника та постачальника. Вимога, згідно викладеного Оголошення, не виконана ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС».
- ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» на виконання вимоги : «Довідка з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів якими мають транспортуватись макаронні вироби, відповідно до ДСТУ 7043:2020, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг постачальнику – зазначити таку інформацію в довідці та надати копії Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг постачальнику.» надає Договір найму (оренди) транспортного засобу №2212НК/22 від 22.12.2022р. відповідно до даних відкритих реєстрів ФОП Петрова Т.О. не має права на такий вид діяльності, як надання в оренду транспортних засобів.
Також, згідно договору найму від 20.01.2021р, який надано в складі пропозиції, у п. 3 зазначається: «не передавати транспортні засоби в піднайм». Вище зазначене ставить під сумнів правочинність вказаного договору Договір найму (оренди) транспортного засобу №2212НК/22 від 22.12.2022р. з огляду на те, що він суперечить первинним документам та чинному законодавству України. Вимога є не виконаною, щодо підтвердження транспортних засобів.
Вимагаємо від Замовника звернути увагу на невідповідності пропозиції учасника, якого визнано переможцем, що суперечить чинному законодавству у сфері закупівель та вимагаємо відхилення даного учасника за невідповідність!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2023 09:49
Доброго дня, Шановний Учаснику!
У відповідь на перше питання, Вашої, вимоги, а саме: - Згідно додатку 2 Оголошення вимагається: «Гарантійний лист в довільній формі, в якому має бути зазначено, що оператор ринку /виробник, постачальник/ гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - що харчовий продукт буде безпечним для споживання та відповідатиме окремим показникам якості; - транспортна тара і споживче пакування будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом оператора ринку (постачальника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.» - тобто Учасник надає гарантійний лист від постачальника та виробника. Згідно правил пунктуації української мови, щодо роздільного знаку «кома»: «У простому реченні кома ставиться:1. Між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками». Тому у Учасника не має вибору від кого надати гарантійний лист, і він повинен бути поданий від виробника та постачальника. Вимога, згідно викладеного Оголошення, не виконана ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» зазначимо наступне:
- Згідно правил пунктуації української мови, щодо роздільного знаку «кома», вона ставиться не лише у простому реченні між однорідними членами речення, не з’єднаними сполучниками. Кома - це розділовий знак, який вказує на паузу в реченні або поділ речей у списку. Коми можна використовувати найрізноманітнішими способами. Виробник, постачальник, оператор, імпортер – іменники. Дозволяється використовувати коми, щоб перерахувати як прикметники, так і іменники. Тому вимога Замовника «Гарантійний лист в довільній формі, в якому має бути зазначено, що оператор ринку /виробник, постачальник/ гарантує» не змушує Учасника надавати гарантійні листи від виробника і постачальника.
Стосовно другого питання, Вашої, вимоги, а саме: - ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» на виконання вимоги : «Довідка з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів якими мають транспортуватись макаронні вироби, відповідно до ДСТУ 7043:2020, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг постачальнику – зазначити таку інформацію в довідці та надати копії Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг постачальнику.» надає Договір найму (оренди) транспортного засобу №2212НК/22 від 22.12.2022р. відповідно до даних відкритих реєстрів ФОП Петрова Т.О. не має права на такий вид діяльності, як надання в оренду транспортних засобів. Також, згідно договору найму від 20.01.2021р, який надано в складі пропозиції, у п. 3 зазначається: «не передавати транспортні засоби в піднайм». Вище зазначене ставить під сумнів правочинність вказаного договору Договір найму (оренди) транспортного засобу №2212НК/22 від 22.12.2022р. з огляду на те, що він суперечить первинним документам та чинному законодавству України. Вимога є не виконаною, щодо підтвердження транспортних засобів зазначимо наступне:
- 12 вересня 2023 року до спрощеної закупівлі Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, 2 лоти: лот 1 – Рис; Гречка; Крупа перлова; Крупа пшенична; Вівсянка; Крупа кукурудзяна; Крупа ячмінна; Пшоно; Булгур, лот 2 – (ДК 021:2015 – 15612100-2) Борошно пшеничне І сорту були внесенні відповідні зміни які викладені у Новій редакції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме Додатку 2 до оголошення Технічні вимоги. З пункту: Довідка з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів якими мають транспортуватись макаронні вироби, відповідно до ДСТУ 7043:2020, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу було вилучено ізотермічних чи рефрижераторів та у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу, що в свою чергу було оприлюднено в електронній системі закупівель 12 вересня 2023 року о 20:02 годин. Тому, договір оренди, який було надано Учасником процедури спрощеної закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», до уваги Замовником не приймався, так як саме в цьому договорі зазначено лише автомобіль рефрижератор.
Враховуючи вищеперераховане, вимушені відхилити Вам у задоволенні вимоги.

Документи подані скаржником

27 вересня 2023 10:06
договір найму.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-06-000061 ● 74693a28c09a4a9c8b9b9202799a6aa1
  • Статус: завершено ● Дата: 13 грудня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.11.2023 № 318

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-09-07-010847-a 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-13 14:08:03

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості, 2 лоти: лот 1 – Рис; Гречка; Крупа перлова; Крупа пшенична; Вівсянка; Крупа кукурудзяна; Крупа ячмінна; Пшоно; Булгур, лот 2 – (ДК 021:2015 – 15612100-2) Борошно пшеничне І сорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-010847-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (Лот 1-2).
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 13.10.2023 № 1, від 18.10.2023 № 2, від 26.10.2023 № 3 до Договору від 13.10.2023 № 4-ПЗ (лот 1) та додаткових угод від 13.10.2023 № 1, від 18.10.2023 № 2, від 26.10.2023 № 3 до Договору від 13.10.2023 № 8-ПЗ (лот 2).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-16 15:05:35

Надання відповіді

Доброго дня. Надаємо відповіді на поставлені питання.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 – Рис; Гречка; Крупа перлова; Крупа пшенична; Вівсянка; Крупа кукурудзяна; Крупа ячмінна; Пшоно; Булгур
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 22 650 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 113 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 вересня 2023 13:04
Закінчення: 20 вересня 2023 13:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100000 кг
рис
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 грудня 2023
100000 кг
гречка
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 грудня 2023
100000 кг
Крупа перлова
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 грудня 2023
100000 кг
Крупа пшенична
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 грудня 2023
100000 кг
вівсянка
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 грудня 2023
100000 кг
Крупа кукурудзяна
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 грудня 2023
100000 кг
Крупа ячмінна
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 грудня 2023
100000 кг
пшоно
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 грудня 2023
50000 кг
Булгур
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 11 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості або тари або упаковки або маркування, Замовником проводяться шляхом 100% оплати у безготівковій формі за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом 90 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 20 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо ветеринарного документу
Дата подання: 12 вересня 2023 18:13
Дата відповіді: 13 вересня 2023 13:26
Добрий день, згідно вимог оголошення потрібно надати: "-У разі поставки предмету закупівлі (харчового продукту), ввезеного на митну територію України та виробником якого є нерезидент України, Постачальник зобов’язаний надати загальний ветеринарний документ на ввезення (документ встановленої форми, що складається з двох частин, у першій з яких оператор ринку зазначає (декларує) інформацію про вантаж з продуктами, який підлягає ввезенню (пересиланню) на митну територію України через призначений прикордонний інспекційний пост, у тому числі про вид, країну і потужність походження, місце призначення вантажу, а у другій частині державний ветеринарний інспектор зазначає інформацію про результати державного контролю такого вантажу) та зазначити в товаросупроводжувальних документах код УКТЗЕД товару, номер та дату митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару". Відповідно до норм чиного законодавства предмет даної закупівлі не передбачає отримання ветеринарного документу, що потрібно надати на виконання данної вимоги. Або внесіть зміни у відповідний пункт оголошення (прибравши цю вимогу).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Пропозиція учасника має відповідати вимогам які вказані в Оголошенні та Додатках до неї.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" 19 365 000,00
UAH з ПДВ
19 251 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШЕІЛ" 19 937 500,00
UAH з ПДВ
19 824 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 21 180 000,00
UAH з ПДВ
19 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВОЛТЕРЛЕЙС ГРУП 21 298 000,00
UAH з ПДВ
19 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ 21 060 000,00
UAH з ПДВ
21 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2023 23:13
Електронний підпис
29 вересня 2023 23:08
Документи переможця ецп.rar
29 вересня 2023 22:41
Документи переможця.rar
19 вересня 2023 23:22
Електронний підпис
19 вересня 2023 23:22
Електронний підпис
19 вересня 2023 23:20
Пропозиція.rar

Публічні документи

19 вересня 2023 21:56
Електронний підпис
19 вересня 2023 21:56
Електронний підпис
19 вересня 2023 21:55
4.1.pdf.p7s
19 вересня 2023 21:55
1.pdf.p7s
19 вересня 2023 21:55
4.2.pdf
19 вересня 2023 21:55
Протоколи.pdf
19 вересня 2023 21:55
5.pdf
19 вересня 2023 21:55
2.pdf.p7s
19 вересня 2023 21:55
3.pdf.p7s
19 вересня 2023 21:55
Цінова пропозиція крупи.pdf
19 вересня 2023 21:55
4.1.pdf
19 вересня 2023 21:55
ТТН Зразок.pdf
19 вересня 2023 21:55
2.pdf
19 вересня 2023 21:55
4.2.pdf.p7s
19 вересня 2023 21:55
3.pdf
19 вересня 2023 21:55
ТТН Зразок.pdf.p7s
19 вересня 2023 21:55
1.pdf
19 вересня 2023 21:55
5.pdf.p7s
19 вересня 2023 21:55
Протоколи.pdf.p7s

Публічні документи

19 вересня 2023 19:24
Електронний підпис
19 вересня 2023 19:22
потужності ІСПОЛІН ПЛЮС.pdf
19 вересня 2023 19:22
Платіжна інстр 23.02.2022.pdf
19 вересня 2023 19:22
ТТН як зразок для участі.pdf
19 вересня 2023 19:22
право власності.pdf
19 вересня 2023 19:22
Статут.rar
19 вересня 2023 19:22
договір Круп'яний двір.pdf
19 вересня 2023 19:22
цінова пропозиція лот 1.pdf
19 вересня 2023 19:22
статутні документи 2022.pdf
19 вересня 2023 19:22
Акт 447.pdf
19 вересня 2023 19:22
Якість на споживчу тару.pdf
19 вересня 2023 19:22
Платіжна інстр 10.05.2022.pdf

Публічні документи

19 вересня 2023 20:53
Електронний підпис
19 вересня 2023 20:52
17 ISO 22000 Лайндгрейн.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
7 відгук.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
! 7 Відгук.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
17 ISO 22000 Волтерлейс.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
14 Зразок ТТН крупа.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
22 МД-2 РИС.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
! 17 ISO 22000 Паляниця.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
22_1 МД-2 БУЛГУР.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
17 ISO 22000 Паляниця.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
! 17 ISO 22000 Волтерлейс.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
! 14 Зразок ТТН борошно.pdf.p7s
19 вересня 2023 20:52
5 Видаткова накладна 192.pdf
19 вересня 2023 20:52
17 ISO 22000 Паляниця.pdf
19 вересня 2023 20:52
22_1 МД-2 БУЛГУР.pdf
19 вересня 2023 20:52
17 ISO 22000 Волтерлейс.pdf
19 вересня 2023 20:52
22 МД-2 РИС.pdf
19 вересня 2023 20:52
17 ISO 22000 Лайндгрейн.pdf
19 вересня 2023 20:52
5 Видаткова накладна 193.pdf
19 вересня 2023 20:52
11 Довідка щодо ліцензії.pdf
19 вересня 2023 20:52
7 відгук.pdf
19 вересня 2023 20:52
14 Зразок ТТН крупа.pdf

Публічні документи

18 вересня 2023 11:34
Електронний підпис
15 вересня 2023 17:39
Цінова крупи.pdf
15 вересня 2023 17:39
Гарантійний лист.pdf
15 вересня 2023 17:39
Погодження.pdf
15 вересня 2023 17:39
Аналогічні.pdf
15 вересня 2023 17:39
Повноваження.pdf
15 вересня 2023 17:39
Відгук ФОП Карпенко 01-12.pdf
15 вересня 2023 17:39
МТБ.pdf
15 вересня 2023 17:39
Виписка за 24.12.2021 р..pdf
15 вересня 2023 17:39
Акт звіряння ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"

ТОВ "ШЕІЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

ТОВ "ВОЛТЕРЛЕЙС ГРУП"

ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"
#41947413
Переможець 19 251 750,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2023 10:01

Документи

26 вересня 2023 10:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2023 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"
#41947413
19 251 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2023 10:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 13:30
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2023 10:55
ДУ № 4 від 01.12.23 до дог. № 4-ПЗ.pdf зміни до договору
01 грудня 2023 10:54
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2023 17:07
Додаткова 3 крупи.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:06
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2023 18:25
Додаткова угода крупи_2.pdf зміни до договору
19 жовтня 2023 18:17
Додаткова крупи 2.pdf зміни до договору
19 жовтня 2023 16:43
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2023 16:41
Крупи договір (цілий)_compressed-23-24.pdf зміни до договору
13 жовтня 2023 16:38
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2023 16:13
Крупи договір (цілий)_compressed-1-22.pdf укладений
13 жовтня 2023 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 4-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон). покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 4-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме - змінено країну походження рису.
Номер договору про закупівлю: 4-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
рис 100000 кілограм 45,54
UAH з ПДВ
гречка 100000 кілограм 27,54
UAH з ПДВ
Крупа перлова 50000 кілограм 11,34
UAH з ПДВ
Крупа пшенична 50000 кілограм 11,52
UAH з ПДВ
вівсянка 50000 кілограм 23,28
UAH з ПДВ
Крупа кукурудзяна 50000 кілограм 14,94
UAH з ПДВ
Крупа ячмінна 50000 кілограм 11,58
UAH з ПДВ
пшоно 50000 кілограм 24,48
UAH з ПДВ
Булгур 50000 кілограм 44,58
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 14 394 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 399 000,00 UAH)