Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 762 505,00 UAH
UA-2023-09-05-010827-a a52548fd1573430da97e097134921371
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколетта Сабов

+380500242234 nikolsbv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр Сім’я"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48
Контактна особа: Ніколетта Сабов
+380500242234
nikolsbv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2023 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2023 00:00
Початок аукціону: 13 вересня 2023 13:06
Початок аукціону: 13 вересня 2023 13:06
Очікувана вартість: 1 762 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 812,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89647, Україна, Закарпатська область, с.Вільховиця, вул.Миру, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 15:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 вересня 2023 15:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2023 15:24
Додаток 7 до ТД.docx
05 вересня 2023 15:24
Додаток 6 до ТД.docx
05 вересня 2023 15:24
Додаток 5 до ТД.docx
05 вересня 2023 15:24
Додаток 3 до ТД.docx
05 вересня 2023 15:24
Додаток 2 до ТД.docx
05 вересня 2023 15:24
Додаток 1 до ТД.docx
05 вересня 2023 15:24
Додаток 4 до ТД.docx
05 вересня 2023 15:24
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-09-05-010827-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МЕЙКБУД", Код ЄДРПОУ:40809616
Дата подання: 29 вересня 2023 15:40
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування 05.09.2023 Комунальне некомерційне підприємство «Медичний центр Сім’я» (код ЄДРПОУ 40390032) - (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» (далі – відкриті торги за Особливостями). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13.09.2023. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ТОВ "МЕЙКБУД"; ФОП ТАЦЮН ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" 28.09.2023 року протокольним рішенням щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Медичний центр Сім’я», відповідальною за організацію та проведення закупівель товарів, робіт та послуг в електронній системі PROZORRO, зокрема: проведення процедур закупівель, спрощених закупівель та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (далі – Уповноважена особа) № 162 було визнано переможцем процедури закупівлі за послугою: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» Учасника ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" (надалі –Переможець), ЄДРПОУ 3273214279 з ціновою пропозицією 1 747 500, 30 грн. з ПДВ. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙКБУД" (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення замовника, яке було прийнято після оцінки тендерної пропозиції учасника, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке: Згідно Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області», затвердженої рішенням Уповноваженої особи Замовника від 05.09.2023 року передбачено: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ по об’єкту: «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, а саме, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01на на Загальнобудівельні роботи Будівля Амбулаторії 226 КР20-21-3 Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах 100м2 0,88 227 КР20-21-1 Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатів м3 2,67 Вказаний від робіт відноситься до зовсім іншого коду класифікатора (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій”), що потребує окремої ліцензії. На виконання вказаних пунктів локального кошторису ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" в тендерній пропозиції надав довідку про залучення субпідрядника, якій має відповідну ліцензію, але при цьому ані в локальному кошторисі, ані в підсумковій відомості ресурсів ані в жодному іншому документі не надав інформацію про використання сертифікованих матеріалів, що передбачені для виконання цього виду робіт відповідно до діючого законодавства України. Так, відповідно до наказу МВС України № 1064 від 26.12.2018 року “Про затвердження Правил з вогнезахисту” (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230) послуги з обробки (просочення) дерев’яних покрівель забезпечується послідовним виконанням таких робіт: - проектування робіт з вогнезахисного просочування, що здійснюється відповідно до чинного законодавства; - очищення дерев'яних конструкцій; - вогнезахист дерев'яних конструкцій просочувальною сумішшю; - антисептування водними сумішами дерев'яних конструкцій просочувальною сумішшю; - перевірка відповідності вогнезахисту. Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних покрівель передбачають використання сертифікованого матеріалу, зокрема просочувальної вогнезахисної речовини з терміном вогнезахисної дії не менше 3 років, яка повинна відповідати вимогам ДБН В.1.1.-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» та має високий захист від вогню (група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства). Для підтвердження якості складу суміші виконавець повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: - сертифікати відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України; - регламент робіт з вогнезахисту; - документи виробника вогнезахисної суміші, що підтверджують підгрупу вогнезахисної ефективності 1А; - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інші документи, що засвідчують якість та безпеку продукції, якою проводитиметься обробка дерев’яних покрівель. Нічого з вказаних документів у складі тендерної пропозиції ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" не надано. Відповідно до наданих Учасником локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів для виконання цього виду робіт заплановані такі матеріали - “Контакт Петрова гасовий”, “Амоній сірчанокислий [сульфат амонію]”, ”Амоній фосфорнокислий двозаміщений”. Вказані матеріали відносяться до фосфатів та добрива та ніяк не відносяться до сертифікованих матеріалів, що передбачені для виконання робіт з вогнезахисту. На усі інші виді фарб та сумішей, що є складі кошторисної документації Учасником також не надані підтверджуючи документи, що вони можуть бути віднесені до сертифікованих матеріалів, що використовуються при виконанні робіт з вогнезахисту. Таким чином, при складані договірної ціни та інших кошторисних розрахунків ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" не врахована вартість сертифікованих матеріалів, необхідних для виконання робіт з вогнезахисту. Вищевказане свідчить про те, що кошторисна документація складена без урахування відповідних матеріалів, що передбачені технічним завданням Замовника та вимогами законодавства України, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" не відповідає умовам технічної специфікації та повинна була відхилена Замовником на підставі абз.2 підпункту 2 пункту 44 в редакції Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, яка діяла на той час й на підставі якої була оголошена закупівля, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені ді, а саме, повним скасуванням прийнятого рішення Замовником. Виходячи з вищевикладеного та керуючись положеннями ст. 3, 5, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника, а саме, протокольне рішення Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Медичний центр Сім’я», відповідальною за організацію та проведення закупівель товарів, робіт та послуг в електронній системі PROZORRO, зокрема: проведення процедур закупівель, спрощених закупівель та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель № 162 від 28.09.2023 щодо визнання переможцем процедури закупівлі за послугою: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» Учасника ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 3273214279 неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Медичний центр Сім’я», відповідальною за організацію та проведення закупівель товарів, робіт та послуг в електронній системі PROZORRO, зокрема: проведення процедур закупівель, спрощених закупівель та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель № 162 від 28.09.2023 процедури закупівлі за послугою: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області, яким визначено переможцем ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 3273214279 Додатки: - ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю: Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - 15 арк.; - Додаток №1 до тендерної документації на закупівлю: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ по об’єкту: «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – 7 арк.; - Локальні кошториси на будівельні роботи ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" - 17 арк.; - Підсумкова відомість ресурсів ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" - 11арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 жовтня 2023 17:14
рішення від 03.10.2023 № 15654.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2023 17:14
рішення від 09.10.2023 № 16079.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2023 09:47

Документи подані скаржником

29 вересня 2023 15:13
Тендерна документація.docx

Документи подані замовником

05 жовтня 2023 16:49
Додаток 2 до ТД.docx
05 жовтня 2023 16:49
Додаток 5 до ТД.docx
05 жовтня 2023 16:49
Додаток 7 до ТД.docx
05 жовтня 2023 16:50
Протокол 148 від 21.09.2023.pdf
05 жовтня 2023 16:53
Додаток 6 до ТД.docx
05 жовтня 2023 16:53
Додаток 1 до ТД.docx
05 жовтня 2023 16:53
Вих. №1040.01-19 від 05.10.2023.pdf
05 жовтня 2023 16:53
ТД.docx
05 жовтня 2023 16:54
Протокол 162 від 28.09.2023.pdf
05 жовтня 2023 16:54
Вих. №1040.01-19 від 05.10.2023.docx
05 жовтня 2023 16:54
20. Довідка субпідряд.pdf
05 жовтня 2023 16:54
Додаток 3 до ТД.docx
05 жовтня 2023 16:54
Додаток 4 до ТД.docx
05 жовтня 2023 16:54
Протокол 142 від 20.09.2023.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-28-000003 ● 1274ae3ab13d46bc9558554b1419ae24
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2023 09:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

28.11.2023 № 75-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО


Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 28.11.2023 № 75-З

Витяг з переліку процедур закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-09-05-010827-a, 05.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-01 12:23:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ № 20 та благоустрій території по вул. Миру, 15, у с. Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області», ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-05-010827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі?
- чому договір про закупівлю, укладений з переможцем відкритих торгів ФОП ОСТРОВКА М.М. від 12.10.2023 № 321 та додатки до нього не містять обсягів робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-05 16:50:24

Відповідь на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Щодо першого питання:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, локальних кошторисів) на об’єкт «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області», що має позитивний експертний звіт виданий ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» за номером №1353Є-07/23 від 20.07.2023 року.
Очікувану вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначено з урахуванням НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва) на об’єкт «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області», що має позитивний експертний звіт виданий ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» за номером №1353Є-07/23 від 20.07.2023 року.
Щодо другого питання:
Проєкт договору (Додаток 4 до ТД) містить два додатка, які є невід’ємними частинами договору – Додаток №1 «Договірна ціна» та Додаток №2 «Графік виконання робіт». Договір про закупівлю від 12.10.2023 №321 укладено з переможцем відкритих торгів ФОП ОСТРОВКА М.М. у відповідності до проєкту договору закупівлі «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
В укладеному договорі зазначено назву робіт і місце знаходження об’єкта згідно проєктно-кошторисної документації, в якій, в свою чергу, зазначено техніко-економічні показники і види робіт, які є на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва.
В укладеному договорі міститься пункт 1.3., де визначено, що «1.3. Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені договірною ціною та проєктно-кошторисною документацією. Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі будівництва у разі внесення змін до проєктної документації».
Разом з тим, відповідно до п.10.1. Договору від 12.10.2023 №321 «Замовник за актом передасть Підряднику проєктно-кошторисну документацію протягом 5 днів з дня підписання Договору, та всю дозвільну документацію протягом 5 днів з дня її отримання».
Отже, склад та обсяги робіт, що підлягають виконанню підрядником за Договором від 12.10.2023 №321, передбачені проєктно-кошторисною документацією на об’єкт «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області», яка отримала позитивний експертний звіт виданий ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» за номером №1353Є-07/23 від 20.07.2023 року та внесена на Портал державної електронної системи у сфері будівництва, яка в свою чергу не є додатком до Договору від 12.10.2023 №321.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.12.2023р. здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема приведено договір у відповідність до вимог законодавства шляхом укладення додаткової угоди. Крім того, проаналізовано висновок та враховано усі зауваження, задля недопущення в подальшому таких порушень.

2023-12-15 15:15:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 26 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону) • усунуто

Договір про закупівлю приведено у відповідність до вимог законодавства.

2023-12-26 11:09:17

Ризики, що спрацювали

sas-3-5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МЕЙКБУД" 1 635 594,62
UAH з ПДВ
1 624 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ТАЦЮН ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ 1 637 000,00
UAH з ПДВ
1 625 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" 1 747 500,30
UAH з ПДВ
1 747 500,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 вересня 2023 14:36
Електронний підпис
12 вересня 2023 14:36
Електронний підпис
12 вересня 2023 14:34
виписка с держ.реєстру.pdf
12 вересня 2023 14:34
Довідка про довіреність.pdf
12 вересня 2023 14:34
73.imd
12 вересня 2023 14:34
Декларації МТБ з ОП 2.08.22.pdf
12 вересня 2023 14:34
ВПО Дейкин В.В.jpeg
12 вересня 2023 14:34
Аналог договір 5.pdf
12 вересня 2023 14:34
Рішення засновника.pdf
12 вересня 2023 14:34
Дипломы Дудка.pdf
12 вересня 2023 14:34
Ліцензія ТОВ МЕЙКБУД.PDF
12 вересня 2023 14:34
кошторис в АВК.pdf
12 вересня 2023 14:34
Проект договору.pdf
12 вересня 2023 14:34
Дозвіл 070.17.23 КВЕД 42.11.pdf
12 вересня 2023 14:34
Відомості про учасника.pdf
12 вересня 2023 14:34
Аналог договір 2.PDF
12 вересня 2023 14:34
Аналог договір 1.pdf
12 вересня 2023 14:34
Статут Мейкбуд 07.07.22 (2).pdf
12 вересня 2023 14:34
Дозвіл 027.22.23 (1).pdf
12 вересня 2023 14:34
Технічна специфікація.pdf
12 вересня 2023 14:34
Дозвіл ДСУ з ПОП 027.22.23.pdf

Публічні документи

12 вересня 2023 21:01
Електронний підпис
12 вересня 2023 21:01
Електронний підпис
12 вересня 2023 21:01
280.idc.p7s
12 вересня 2023 21:01
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
12 вересня 2023 21:01
280.imd
12 вересня 2023 21:01
Гарантійний лист.pdf.p7s
12 вересня 2023 21:01
Витяг з ЄДР від 11.09.2023.pdf.p7s
12 вересня 2023 21:01
280.idc
12 вересня 2023 21:01
Гарантійний лист.pdf
12 вересня 2023 21:01
Довідка рф-рб.pdf.p7s
12 вересня 2023 21:01
Довідка щодо ліцензії.pdf
12 вересня 2023 21:01
280.imd.p7s
12 вересня 2023 21:01
Довідка про працівників.pdf
12 вересня 2023 21:01
Диплом Ольховик О.І..pdf.p7s
12 вересня 2023 21:01
Витяг з ЄДР від 11.09.2023.pdf
12 вересня 2023 21:01
Довідка рф-рб.pdf
12 вересня 2023 21:01
Диплом Ольховик О.І..pdf
12 вересня 2023 21:01
Довідка про підписанта.pdf

Публічні документи

30 вересня 2023 09:43
Електронний підпис
29 вересня 2023 09:30
Електронний підпис
29 вересня 2023 09:27
Довідка (корупція).zip
27 вересня 2023 14:38
Електронний підпис
27 вересня 2023 14:33
Лист-згода.pdf
12 вересня 2023 17:43
Електронний підпис
12 вересня 2023 17:43
Електронний підпис
12 вересня 2023 17:41
225.imd
12 вересня 2023 17:41
20. Довідка субпідряд.pdf
12 вересня 2023 17:41
7. Розрахунок зарплата.pdf.p7s
12 вересня 2023 17:41
15. Ліцензія, пояснення.pdf
12 вересня 2023 17:41
7. Розрахунок зарплата.pdf
12 вересня 2023 17:41
225.imd.p7s
12 вересня 2023 17:41
3. Локальні кошториси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕЙКБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП ТАЦЮН ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕЙКБУД"
#40809616
Відхилено 1 624 999,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2023 10:35
ФОП ТАЦЮН ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
#3033315770
Відхилено 1 625 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2023 17:18
ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#3273214279
Переможець 1 747 500,30
UAH з ПДВ
28 вересня 2023 10:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2023 19:13

Документи

20 вересня 2023 10:35
Електронний підпис
13 вересня 2023 13:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 вересня 2023 17:18
Електронний підпис
21 вересня 2023 17:17
Протокол 148 від 21.09.2023.pdf
20 вересня 2023 10:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ» у процедурі закупівлі UA-2023-09-05-010827-a виявлено наступну невідповідність. Відповідно до вимоги, що міститься в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен надати «Лист-згоду на обробку персональних даних всіх фізичних осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатку 6 до тендерної документації;». Проте в складі пропозиції відсутній лист-згода на обробку персональних даних від фізичної особи, РНОКПП якої міститься в Довідці про субпідрядників/співвиконавців. Учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних за формою згідно Додатку 6 до тендерної документації від особи, персональні дані якої містяться у Довідці про субпідрядників/співвиконавців (файл «20. Довідка субпідряд.pdf»).

Документи

28 вересня 2023 10:55
Довідка НАЗК
28 вересня 2023 10:55
Електронний підпис
28 вересня 2023 10:54
Протокол 162 від 28.09.2023.pdf
21 вересня 2023 17:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2023 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#3273214279
1 747 500,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2023 10:55
Довідка НАЗК
28 вересня 2023 10:55
Електронний підпис
28 вересня 2023 10:54
Протокол 162 від 28.09.2023.pdf
21 вересня 2023 17:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2024 14:18
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 17:22
Додаткова угода №3 від 29.03.2024.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 17:17
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 15:56
Додаткова угода №2 від 29.12.2023.pdf зміни до договору
02 січня 2024 15:55
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 15:04
Додаткова угода №1 від 15.12.2023.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 15:02
Документи Додатку 1 Договору №321 від 12.10.2023.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 15:02
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2023 15:47
Договір 321 від 12.10.2023.pdf укладений
12 жовтня 2023 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.12.2023р. Замовник та Підрядник погодились змінити й доповнити Договір № 321 від 12 жовтня 2023р. (З доступних в електронній системі пунктів обрано "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" задля технічної можливості оприлюднення даної Додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 321
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з відмовою у наданні Повідомлення про початок виконання будівельних робіт та направлення документу на доопрацювання, відповідно до Реєстру будівельної діяльності від 27.10.2023р., приведенням дозвільної документації у відповідність до вимог законодавства України, керуючись абз.3 п.17.1.1 Договору, Сторони дійшли згоди на внесення змін до Договору. 2. Змінити нижче вказані умови Договору, виклавши їх у такій редакції: 2.1. «2.1. Підрядник зобов’язаний розпочати виконання робіт протягом 10-ти днів з дати отримання Повідомлення про початок виконання будівельних робіт, відомості про яке внесено до Реєстру будівельної діяльності та закінчує протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати отримання такого повідомлення, але не пізніше 31.03.2024р.». 2.2. «18.1. Строком Договору є час, протягом якого сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно до Договору. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2024р., а в частині розрахунків – до їх повного проведення».
Номер договору про закупівлю: 321
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою приведення Договору у відповідність до фактичного виконання Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 303 786,67 грн (триста три тисячі сімсот вісімдесят шість гривень, шістдесят сім копійок) та викласти п.3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі зведеного кошторису, є тверда і складає 1 443 713,63 грн (один мільйон чотириста сорок три тисячі сімсот тринадцять гривень, шістдесят три копійки) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 321
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2023 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 1 443 713,63
UAH