Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Зарицька Мар'яна Романівна +380666988940 zarytska120788@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2023 13:41 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2023 13:41 |
Очікувана вартість: | 8 948 055,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89 480,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції вимагається. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200000,00 (двісті тисяч) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Місцезнаходження Замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018 Код ЄДРПОУ: 37794186 IBAN № UA 378201720355169001000079444 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги протягом 120 – ти банківських днів після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів наданих послуг (Форма КБ-2в) та довідок про вартість наданих послуг (Форма КБ-3) | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2023 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2023 15:46 |
Проект договору - поточ. рем. дорожнього покриття на вул. Чорновола docx | |
29 серпня 2023 15:46 |
ТУ - поточ. рем. дорожнього покриття на вул. Чорновола .docx | |
29 серпня 2023 15:46 |
ТД - поточ. рем. дорожнього покриття на вул. Чорновола |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-08-000033 ● d6144ee62eda4a4ca914dcc9d6e592af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2023 № 56-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-08-29-009838-a 29.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 16:28:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014», очікуваною вартістю 8 948 055,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-29-009838-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС» вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
3. Просимо повідомити відсоток виконання договору укладеного за результатами зазначеної процедури закупівлі та суму сплачених коштів за надані послуги (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-14 11:13:51
Відповідь на запит
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на отримане повідомлення органу державного фінансового контролю про проведення моніторингу Закупівлі і запит про надання пояснень повідомляє. На виконання норми частини 5 статті 8 Закону, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Відповідно до дефектного акту, який складений в результаті обстеження та обміру дорожнього покриття на вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ, Замовником виготовлено кошторисну документацію на поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ на загальну кошторисну вартість 8954,442 тис. грн. Проведена експертиза даної кошторисної документації, в результаті якої ТОВ «Будексперт – ІФ» надало Замовнику експертну оцінку кошторисної документації даного об’єкта. Сканкопії цих документів додаються:
- дефектний акт;
- завдання на проєктування робочого проєкту (кошторисної документації) «Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ»;
- розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 07-01-01;
- відомість ресурсів до зведеного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 07-01-01;
- кошторисний розрахунок ПДВ;
- кошторисний розрахунок адміністративних витрат;
- кошторисний розрахунок прибутку;
- експертна оцінка.
Посилання на сторінку власного веб-сайту http://www.komynalka.com.ua/ (розділ «публічні закупівлі» «оголошення про проведення торгів»), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» та вимог останнього абзацу додатку № 3 тендерної документації Замовника «переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати (у паперовій формі) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Переможець даної закупівлі ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ - ПЛЮС» надав під час укладання договору завірені копії наступних документів, сканкопії яких додаються:
- рішення № 3 загальних зборів учасників ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ - ПЛЮС» від 16.08.2021;
- рішення № 4 загальних зборів учасників ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ - ПЛЮС» від 06.11.2019;
- наказ ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ - ПЛЮС» № 08-к від 06.11.2019.
3. За результатами проведеної процедури закупівлі переможцем торгів визначено ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ - ПЛЮС», з яким укладено договір про надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття на вул. Чорновола на суму 7899999,0 грн. Сума наданих послуг згідно форми № КБ-2в і форми № КБ-3 становить 7879820,39 грн., що в процентному відношенні становить 99,7. Оплата за надані послуги ще не проводилась. Додаються сканкопії таких документів:
- договір про закупівлю послуг № 222/23 від 21.09.2023 р.;
- договірна ціна;
- локальний кошторис зі всіма розрахунками до нього;
- форма довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (№ КБ-3);
- форма акта приймання виконаних будівельних робіт зі всіма розрахунками до нього (№ КБ-2в).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: Зауваження 1. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (пункт 8 частини 2 статті 22). На виконання вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи від 29.08.2023 року, згідно з предметом закупівлі: поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) (далі — тендерна документація) встановлено такі вимоги, відповідно до пункту 19 Особливостей: «18.5. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до Договору у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої потреби обсягу послуг. У такому випадку ціна Договору зменшується залежно від зміни таких обсягів; 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Сторони можуть внести зміни до Договору у разі покращення якості предмета закупівлі за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості. Підтвердженням можуть бути документи технічного характеру з відповідними висновками, наданими уповноваженими органами, що свідчать про покращення якості, яке не впливає на функціональні характеристики предмета; 3) продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. Строк дії Договору та виконання зобов’язань може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Замовником у момент виникнення об’єктивних обставин (з огляду на їхні особливості) з дотриманням чинного законодавства; 4) погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни обсягу) та якості послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Сторони можуть внести зміни до Договору в разі узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг); 5) зміни ціни в Договорі у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Сторони можуть внести зміни до Договору в разі зміни згідно із законодавством ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Зміна ціни у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування — пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Може відбуватися як в бік збільшення, так і в бік зменшення, сума Договору може змінюватися залежно від таких змін без зміни обсягу закупівлі. Підтвердженням можливості внесення таких змін будуть чинні (введені в дію) нормативно-правові акти Держави; 6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в Договорі, у разі встановлення в Договорі про закупівлю послуг порядку зміни ціни. Сторони можуть внести відповідні зміни в разі зміни регульованих цін (тарифів), при цьому підтвердженням можливості внесення таких змін будуть чинні (введені в дію) нормативно-правові акти відповідного уповноваженого органу або Держави щодо встановлення регульованих цін (застосовується у разі зміни ціни, у зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів)).» Замовник у проєкті договору тендерної документації не зазначив підстави для зміни істотних умов, викладених у підпункті 2 пункту 19 Особливостей, оскільки така вимога стосується закупівлі товару. У даному випадку предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту дороги і замовник не буде застосовувати дану норму. З приводу даного питання надано роз’яснення Мінекономіки листом № 3304-04/69987-06 від 24.11.2020 р., в якому чітко прописано, що «Норма пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар» і висновок роз’яснення «Радника у сфері публічних закупівель» від 27.11.2023 р., а саме: «З огляду на актуальну практику моніторингів процедур закупівель рекомендуємо прописувати перелік внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вашого предмета закупівлі» (сканкопії додаються». Замовник у проєкті договору тендерної документації також не зазначив підстави для зміни істотних умов, викладених у підпункті 8 пункту 19 Особливостей, оскільки «Ця норма застосовується замовником саме у разі необхідності проведення процедури закупівлі на початку наступного року», відповідно до роз’яснення Мінекономіки листом № 3304-04/69987-06 від 24.11.2020 р. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом Мінекономіки № 708 «Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм…» Тому в даному випадку нема потреби проводити знову закупівлю на початку наступного року. Згідно висновоку роз’яснення «Радника у сфері публічних закупівель» від 27.11.2023 р., а саме: «З огляду на актуальну практику моніторингів процедур закупівель рекомендуємо прописувати перелік внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вашого предмета закупівлі» (сканкопії додаються). Враховуючи вищенаведене замовник діяв у межах чинного законодавства щодо публічних закупівель. Зауваження 2. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що у тендерній документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності Учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. На виконання вимог пункту 2 частини 2 статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій - «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи від 29.08.2023 року на закупівлю послуг: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014 встановлено спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленому критерію: підпунк 3.2, пункту 3, Додатку 1 тендерної документації «До довідки додати сканкопію з оригіналу документу на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). На виконання вищезазначених вимог тендерної документації, Учасником (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано скановану копію наказу від 08.06.2021 № 19к про прийняття на роботу Гончарука Юрія Васильовича (інженер будівельник) на якому відсутня печатка, що не суперечить вимогам тендерної документації в цій частині та чинному законодавстку Украіни, а саме статті 581 Гоподарського кодексу України, якою чітко передбачено, що суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим (ч.1 цієї статті). Частиною 2 даної статті визначено, що відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків (ч.3 даної статті). Тому, враховуючи вищенаведе вважаємо, що поданий документ, а саме сканована копія наказу від 08.06.2021 № 19к про прийняття на роботу Гончарука Юрія Васильовича (інженер будівельник) без печатки є правомірним. Таким чином, Учасником дотримано вимогу тендерної документації щодо виконання вимог підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 ТД, отже тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації а Замовником дотримано вимоги Закону з урахуванням положень Особливостей щодо визначення Учасника переможцем. Враховуючи вищенаведене замовник діяв у межах чинного законодавства щодо публічних закупівель. Зауваження 3. На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей Замовником у тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи від 29.08.2023 року на закупівлю послуг: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014, встановлено способи підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленому критерію: - підпунктом 2.1, пункту 2, Додатку 1 ТД - «Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі (таблиця № 2); - підпункт 2.2, пункту 2, Додатку 1 ТД - «Скановані з оригіналів: один (чи декілька) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (локальний кошторис зі всіма розрахунками до нього або локальний кошторис з розрахунком договірної ціни зі всіма розрахунками до нього) та документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі та в строки визначені таким договором (акти приймання наданих послуг) разом з довідкою про вартість наданих послуг та витрат або іншого документа, що підтверджує приймання наданих послуг, передбаченого аналогічним договором). На виконання вищевказаних вимог тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції було надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 04.09.2023 № 6 відповідно до якої термін виконання договору від 06.10.2021 № 175 зазначено «жовтень 2021 року». При цьому, в тендерній пропозиції учасника, на виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації надано копію аналогічного договору від 06.10.2021 № 175. Відповідно до пункту 2.1 розділу ІІ аналогічного договору «Строки виконання робіт», підрядник розпочне виконання робіт з моменту підписання договору та завершить виконання робіт до 31.12.2022 року з правом дострокового виконання, що не суперечить вимогам тендерної документації в цій частині, оскільки відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ- 3 договір виконано в жовтні 2021 року. Таким чином, Учасником дотримано вимогу тендерної документації щодо подання довідки про досвід виконання аналогічного договору від 04.09.20213 р. № 6, відповідно до якої термін виконання договору від 06.10.2021 р. № 175 зазначено жовтень 2021 року (фактично виконані роботи) а отже, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищенаведене замовник діяв у межах чинного законодавства щодо публічних закупівель. Зауваження 4. На виконання вимог пункту 1, частини 2, статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей Замовником у тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій- «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», тендерною документацією затвердженою рішенням уповноваженої особи від 29.08.2023 року на закупівлю послуг: Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014, встановлено такі вимоги: - підпунк 1.1, пункту 1, Додатку 1 ТД «1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію, він повинен подати наступні документи та інформацію: 1.1. Довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг та при розрахунках договірної ціни і є необхідні та достатні для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, серед яких в обов’язковому порядку має бути: - коток масою від 8 тон – 2 шт. - машина поливо-мийна – 1 шт. - асфальтоукладальник – 2 шт. - автомобіль вантажний – 1 шт. Учасник повинен надати документ, що підтверджує правові підстави користування технікою: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (сканкопії з оригіналу); - на інші машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України учасник надає у складі тендерної пропозиції – інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства (сканкопії з оригіналу) (якщо фізичні особи чи ФОП не ведуть такий облік, вказують про це у довідці довільної форми). Якщо техніка буде використовуватися відповідно до договорів оренди/суборенди, лізингу/сублізингу та інших правочинів, передбачених чинним законодавством України, учасник має надати: лист-підтвердження у складі тендерної пропозиції від орендодавця або надавача послуг, або власника, тощо щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі» На виконання вищевказаних вимог тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 04.09.2023 р. № 2, відповідно до якої Учасником для надання послуг запропоновано використати компресор Airpress BM 200/330 на базі двигуна внутрішнього згорання Honda. При цьому, на підтвердження правової підстави користування даною технікою надано бухгалтерську довідку про наявність основних засобів на балансі підприємства від 04.09.2023 р. № 3 та інвентарну картку обліку основних засобів від 12.08.2020 р. № 4, відповідно до яких на балансі підприємства обліковується компресор Airpress BM 200/330 на базі двигуна внутрішнього згорання Honda GХ. У довідці про наявність матеріально-технічної бази, Учасником вказана основна назва моделі компресора, що відповідає назві моделі компресора у бухгалтерській довідці та інвентарній картці обліку основних засобів, а Honda GХ є лише уточненням власної назви двигуна. Таким чином, Учасником дотримано вимоги тендерної документації щодо подання довідки про наявність матеріально-технічної бази від 04.09.2023 р. № 2 а отже, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації. Тому Замовник діяв у межах та спосіб визначений чинним законодавством України під час проведення вищевказаних торгів. Зауваження 5. На виконання вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Замовник повідомляє. Враховуючи вищенаведені заперечення, Замовник не вбачав будь-яких невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, тому будь-які підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, відсутні. Тому Замовник діяв у межах та спосіб визначений чинним законодавством України під час проведення вищевказаних торгів.
2023-12-04 18:08:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
8 312 364,00
UAH з ПДВ
|
7 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" |
8 559 894,00
UAH з ПДВ
|
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Переможець |
7 899 999,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 15:58
|
дод.уг.132.PDF | зміни до договору |
06 листопада 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 10:24
|
222-23.PDF | укладений |
22 вересня 2023 10:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014 | 1 | послуга |
7 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, відповідно до корегуючого дефектного акту |
Номер договору про закупівлю: | 222/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 132 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт дорожнього покриття вул. Чорновола в м. Івано-Франківськ за (ДК 021:2015–45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Єдиного закупівельного словника, ДБН А.2.2-3:2014 | 1 |
7 879 820,39
UAH з ПДВ
|