Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ВИПАСНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ" МОЛОГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34254377 |
Місцезнаходження: | 67752, Україна , Одеська обл., село Випасне, вулиця Кишинівська, будинок 83 |
Контактна особа: |
Валентина Дмитрівна Герасименко +380960773985 vyp1bu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2023 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 6 113 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 135,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. Категорія замовника передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 14:31 |
ТД - кап.ремонт тиру (під облаштування укриття).docx | |
17 серпня 2023 14:31 |
Додаток 2_проект договору.docx | |
17 серпня 2023 14:31 |
Додаток 1_технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт – передбачені Додатком 1 до тендерної документації. Дефектний акт, містить усю необхідну інформацію, яка потрібна для вірного розрахунку вартості пропозиції. Згідно п.6.5. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документаці6 передбачено наступне:
з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою. Замовник не перешкоджає жодному часнику у питаннях одержання всієї додаткової інформації, яка, на думку Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
• Кошторис вартості підрядних робіт сформований з урахуванням «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281, розроблену в програмному комплексі АВК-5 (або іншому сумісному з ним ПК) та додатково інформаційну модель (формат IMD, тощо).
Кошторис вартості підрядних робіт має складатися з:
‒ Договірної ціни (вид – тверда);
‒ Локальних кошторисів (кошторисних розрахунків).
Відповідний перелік є вичерпний.
Натомість, замовник не забороняє надавати додаткову інформацію, яку Учасники вважають за необхідне надати. Надання додаткової інформації не буде розцінюватись замовником як невідповідність і не призведе до відхилення такої тендерної пропозиції.
Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами мають бути враховані у договірній ціні.
Наголошуємо, що вимогами тендерної документації передбачено, що кошторис вартості підрядних робіт має бути сформований з урахуванням «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-02-000012 ● d3a62a2674dc426eaadcebfb31275adf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2023 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.11.2023 №50-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12568-2023 від 01.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 02.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
02.11.2023 №50-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-17-008276-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-02 17:39:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт тиру під облаштування найпростішого укриття Випаснянської філії № 1 ОЗО «Випаснянський ЗЗСО» Мологівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області за адресою: 67752, Одеська область, Б.-Дністровський р-н., с. Випасне, вул. Кишинівська, 208» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-008276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник надає пояснення щодо висновку
2023-11-23 16:09:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬДЕР-ГРУП" |
4 832 760,30
UAH з ПДВ
|
4 832 760,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬДЕР-ГРУП" #40726891 |
Переможець |
4 832 760,30
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 09:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2023 21:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:54
|
Дод Альдер.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2023 11:13
|
дод угода Альдер.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 15:12
|
договор на кап ремонт тиру.pdf | укладений |
08 вересня 2023 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк виконання робіт до 25.12.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 08/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості будівельних матеріалів,частково зменшення обсягу робіт |
Номер договору про закупівлю: | 08/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |