Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ ЛЕОНІДА КУРОЄДОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 01999678 |
Вебсайт: | https://poltava4mkl.itmed.org/ |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., м.Полтава, вул.Залізна, 17 |
Контактна особа: |
Юлія Полтавська +380999370068 4mkl.poltava@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2023 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 18 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 186 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань на розрахунковий рахунок Постачальника, але не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2023 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2023 14:17 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
08 серпня 2023 14:17 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
08 серпня 2023 14:17 |
Додаток 4 форма тендерної пропозиції.docx | |
08 серпня 2023 14:17 |
ТД КТ.docx | |
08 серпня 2023 14:17 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно вимог тендерної документації усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою, у разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Відповідно до п.2.10 розділу 2 проєкту Договору, «Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань на розрахунковий рахунок Постачальника, але не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.»
Ваша вимога є некоректною, необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000091 ● 2fdd534d0ac740cb8f199f752ad46033
- Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-08-08-007080-a 08.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:36:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі томографа комп’ютерного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-08-007080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 15:44:32
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості Інформація щодо процедури закупівлі
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «4-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ ЛЕОНІДА КУРОЄДОВА», вул. Залізна, 17 м. Полтава 36021, Код ЄДРПОУ 01999678 Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ДК 021:2015: 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» 37618 - Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» (Томограф комп’ютерний) – 1 найменування
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі - Відкриті торги з особливостями
за ID: UA-2023-08-08-007080-a
Розмір бюджетного призначення/ Очікувана вартість предмета закупівлі – 18 600 000,00/18 600 000,00 грн.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до специфіки надання медичної допомоги в умовах значного збільшення кількості звернень пацієнтів (в тому числі пацієнтів з окупованих територій та територій, де проводяться чи проводились бойові дії (внутрішньопереміщені особи). Крім того, яке перебувало на балансі Підприємства на момент закупівлі, морально застаріле і постійно ремонтувалося. Тому працівниками діагностичної служби, враховуючи специфіку проведення досліджень, визначені об’єктивні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» та в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду товари.
Джерело отримання інформації Ціна за одиницю товару/послуги, грн. Очікувана вартість предмета закупівлі
ТОВ «КОСЕНКО» 19 600 000,00 5 300 000,00
ТОВ «Медгарант» 18 900 000,00
ТОВ «Мед Ексім» 18 600 000,00
Таким чином, очікувана вартість закупівлі 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Ультразвукова система експертного класу) НК 024:2019 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації – 1 найменування становить 18 600 000,00 гривень з ПДВ.
2. Оскільки технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням специфіки проведення досліджень та контингенту, посилання на веб –сайт відсутнє.
Цінові пропозиції для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, які наведені вище, будуть, за необхідності, надані додатково.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
18 598 000,00
UAH з ПДВ
|
18 598 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" #38406011 |
Переможець |
18 598 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2023 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 15:01
|
повідомлення про внесення змін Медхолдінг 18598000.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 15:00
|
ду Медхолдінг 18598000.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 14:42
|
договір Медхолдінг 18598000.pdf | укладений |
28 серпня 2023 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнено п. 5.2.5. Замовник має право експлуатувати Товар тільки за наявності ліцензії з використання джерел іонізуючого випромінювання (надалі – ДІВ) або, якщо він знаходиться на етапі отримання дійсної ліцензії з використання ДІВ, − копії, яку в обов’язковому порядку повинен надати Постачальнику. В іншому випадку Замовник не має права експлуатувати Товар та п. 5.3.3. Ввести в експлуатацію Товар після отримання листа Замовника про прийняття документів на внесення змін Замовником до ліцензії на роботу з ДІВ. |
Номер договору про закупівлю: | 379 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |