Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Вебсайт: | https://kowelrada.gov.ua/zhkg/ |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 ukb@kovelrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 098 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2023 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2023 15:37 |
План Фінансування-Кал.графік.doc | |
19 липня 2023 15:37 |
Додаток 5.doc | |
19 липня 2023 15:37 |
Обгрунтування.pdf | |
19 липня 2023 15:37 |
Додаток 2.doc | |
19 липня 2023 15:37 |
Тендерна документація.doc | |
19 липня 2023 15:37 |
Додаток 4.docx | |
19 липня 2023 15:37 |
Додаток 1.docx | |
19 липня 2023 15:37 |
Додаток 3.doc | |
19 липня 2023 15:37 |
АД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-20-000013 ● 23459ae3941848eca0b44bd04b52f4f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2023 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.09.2023 № 40-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 20.09.2023 № 40-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-07-19-009541-a від 19.07.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 12:22:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт перехрестя вулиць Шевченка-Грушевського в м. Ковель Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-19-009541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 09:59:06
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі «Капітальний ремонт перехрестя вулиць Шевченка-Грушевського в м. Ковель Волинської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-19-009541-a інформуємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі визначено згідно рішення сесії Ковельської міської ради від 28.02.2023р. № 32/16 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022р. № 29/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік». З даним рішенням можна ознайомитись на офіційному сайті Ковельської міської ради за посиланням: https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проектно-кошторисної документації (зокрема дефектних актів, локальних кошторисів, тощо) та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. До основних технічних характеристик закупівлі відносяться наступні показники: холодне фрезерування асфальтобетонного покриття із застосуванням фрези – 2500 м2, перекладання горловин колодязiв трирядовою кладкою – 8 шт., установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних – 550 м, улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих, тип А марка І асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,5 м [верхнього шару товщиною 50 мм] – 2544 м2, Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв брукування [ФЭМ] товщ. 6 см на основі із висівковоцементної суміші товщ. 0,04м (100 кг цементу на 1 м3 висівок) – 692 м2, установлення дорожніх знаків на металевих стояках – 20 шт. Детальний опис технічних характеристик закупівлі відображено в Додатку 3 до тендерної документації. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано з врахуванням рекомендацій, викладених в позитивному експертному звіті від 03.07.2023р. № 03/112-07/23 ТзОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ: 42431096) згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 8 326 680,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 8 098 000,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування коштів на здійснення технічного нагляду, вартості проектних робіт, вартості експертизи проектної документації та коштів на здійснення авторського нагляду. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом на 2023 рік.
Водночас надаємо скріншот з оприлюдненими документами закупівлі, серед яких наявне обґрунтування, а також посилання на сторінку та скріншот з офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель інформуємо, що з уповноваженою особою проведено роз'яснювальну роботу на предмет не допущення в подальшому аналогічних порушень та необхідності прийняття участі в економічних навчаннях.
2023-10-02 16:20:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІДЕЯ" |
8 040 000,00
UAH з ПДВ
|
8 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІДЕЯ" #32616122 |
Переможець |
8 040 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 08:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 09:45
|
ДУ № 3 від 26.09.2024.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 17:25
|
ДУ № 2 від 15.04.2024.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:51
|
ДУ № 1 від 27.12.2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 09:10
|
Договір № 183 від 11.08.2023.pdf | укладений |
11 серпня 2023 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в реквізити Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 183 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |