Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Марія Панасюк +380671344281 m.panasyuk@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2023 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2023 12:01 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 420 701 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 103 509,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА (крім нерезидентів), відкритий в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, з подальшим використанням таких коштів на цілі визначені Додатковою угодою до Договору. У випадку, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України, оплата Товару за Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої оплати за умови надання ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, наданої обслуговуючим банком ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаним у розділі 17 Договору. Наданий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ оригінал безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинен бути виконаний у формі автентичного повідомлення системою SWIFT та/або на паперовому носії з урахуванням примірної форми згідно з Додатком 4 до Договору. Попередня оплата за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату або, у випадку, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України,- забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, при цьому сума рахунку на оплату або банківської гарантії повинна дорівнювати загальній ціні Товару за Договором, визначеній у п. 3.1 Договору. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 15:27 |
ТД (Інструкція) у ред від 25.08..docx | |
25 серпня 2023 15:27 |
Додаток 1 (МТВ) зі змінами від 25.08.23.docx | |
25 серпня 2023 15:27 |
Перелік змін від 25.08.2023.docx | |
24 серпня 2023 17:22 |
Додаток 4 (проект до договору) від 24.08.23.docx | |
24 серпня 2023 17:22 |
Додаток 2 (Перелік інформації) зі змінами від 24.08..docx | |
24 серпня 2023 17:22 |
Перелік змін від 24.08.2023.docx | |
06 липня 2023 16:54 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
06 липня 2023 16:54 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
06 липня 2023 16:54 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
06 липня 2023 16:54 |
Додаток 3-а (абз. 14 п. 47 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
06 липня 2023 16:54 |
Додаток 2-в (абз. 14 п. 47 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник має надти довідку у довільній формі із зазначенням назви закладів охорони здоров'я, встановленої моделі системи магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом, дати інсталяції, та контактну інформацію зазначених закладів охорони здоров'я України. Кількість систем МРТ, які будуть зазначені у довідці, визначається Учасником."
Пропозиція «Довжина магніту не більше 1,5 м»: Виробник 1 - 1,62; Виробник 2 - 1,45±3; Виробник 3 - 1,74; Виробник 4 - 1,4.
Пропозиція «Вага магніту не більше 3 000 кг»: Виробник 1 – 2300; Виробник 2 – 2700; Виробник 3 – 3300; Виробник 4 – 3810.
Пропозиція «Кількість незалежних РЧ каналів не менше 180 з використанням в одному полі дослідження одночасно не менше 32, або використання каналонезалежного РЧ тракту з використанням оптоволоконної широкосмугової передачі цифрових даних, де кількість активних каналів визначається кількістю каналів підключеної приймальної РЧ котушки. Це пов’язано із якістю дослідження та використанням одномоментно декількох котушок»: Виробник 1 - Канало-незалежний РЧ тракт; Виробник 2 - 204/32; 48; 64; Виробник 3 - До 65/33; 49; 65; Виробник 4 - 128/32.
У медико-технічних вимогах до предмету закупівлі вимога сформульована “Кількість незалежних РЧ каналів не менше 40, які можуть застосовуватися одночасно при одному дослідженні або використання каналонезалежного РЧ тракту з використанням оптоволоконної широкосмугової передачі цифрових даних, де кількість активних каналів визначається кількістю каналів підключеної приймальної РЧ котушки”, що розширює потенційне коло учасників.
Пропозиції «Багатоканальна котушка для плеча» та «Багатоканальна котушка для коліна» - медико-технічними вимогами до предмета закупівлі встановлено, зокрема і вимогу щодо наявності двох гнучких котушок різних розмірів (п. 5.6 таблиці 3 додатка 1 до тендерної документації), які дозволяють проводити дослідження коліна і плеча в тому числі.
Пропозиція «Максимальна потужність передавача РЧ сигналів, кВт, не менше 20 кВт»: Виробник 1 – 18; Виробник 2 - 29,2; Виробник 3 – 16; Виробник 4 – 24.
Пропозиція «Діапазон сканування, см, не менше 200»: Виробник 1 - 215; Виробник 2 - 205; Виробник 3- 170; Виробник 4 – 145.
Пропозиція «внести вимогу щодо необхідної кількості каналів для кожної РЧ катушки, передбаченої МТВ (пункт 5)» – пунктом 15.1. Додатка 2 до документації встановлено, що «Учасник у складі пропозиції має надати гарантійний лист про те, що Система магнітно-резонансної томографії, яка є предметом закупівлі, буде укомплектована РЧ-котушками з максимально можливою кількістю каналів, які сумісні із запропонованою моделлю обладнання». Інформація, яка буде зазначена у такому гарантійному листі має бути підтверджена у файлі з технічним описом, визначеним у Додатку 1. Внесення запропонованих змін, призведе до штучного звуження конкуренції та дискримінації учасників.
Пропозиція «внести вимогу щодо наявності програмного забезпечення, яке автоматичне визначає анатомічні особливості пацієнта та автоматичне налаштовує МРТ систему на відповідне дослідження» - Зазначене програмне забезпечення притаманне тільки виробнику «2», що звужує конкуренцію і може призвести до дискримінації учасників, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, з кожним пацієнтом - окремий клінічний випадок, лікар і оператор мають проводити підготовку до дослідження виключно індивідуально для кожного пацієнта.
Пропозиції «наявність камери за контролем руху пацієнта», «наявність системи аварійного виклику медичного персоналу», «наявність освітлення та вентиляції у тунелі магніту» та «наявність функції регулювання висоти столу МРТ за допомогою пульта або кнопками на столі» - зазначені функції наявні у базових комплектаціях кожного з виробників.
Пропозиція «наявність монітору за контролем життєвих функцій пацієнта на гентрі магніту та у пультовій» - вимога є надмірною, оскільки при сканування пацієнта життєві функції контролюються оператором.
Враховуючи викладене вище, у разі внесення запропонованих змін, медико-технічним вимогам до предмета закупівлі в сукупності буде відповідати лише 1 виробник, що суперечить нормам і принципам Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Додаток, який ви додаєте до вимоги у своєму зверненні містить вимоги до Токсикологічного аналізатору на базі рідинного хроматографу з мас-спектрометричним детектором високої роздільної здатності типу орбітальна іонна пастка, та не стосується предмета закупівлі Системи магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1.5 Тесла). Будьте уважнішими при формуванні вимог у подальшому. Мирного неба!
Dear Participant! Appendix 1 of the tender documents contains the requirements for the MRI System (with a magnetic field strength of at least 1.5 Tesla), which specifies that the delivery period for the subject of procurement is 1 unit. - until January 15, 2024 inclusive, 7 units. - until June 30, 2024 inclusive.
The appendix that you add to the requirements in your application contains requirements for a Toxicological analyzer based on a liquid chromatograph with a high-resolution mass spectrometric detector of the orbital ion trap type and does not relate to the subject of procurement of a magnetic resonance imaging system (with a magnetic field strength of at least 1.5 Tesla). Be more careful when formulating requirements in the future. Peaceful sky!
Before easy declining this reasonable demand - think. If you will ignore this explanation and demand as well, this case will be reported to the corresponding competent authority (not AMCU).
==================
Ви або не розумієте, або "на дурня пускаєтесь". Звичайно лабораторне обладнання це не МРТ. Але вимоги мають бути ті самі. Не як вимоги до пристроїв для імплантації чи ліків (стерильних тощо). Забудьте про специфікацію - ваша правильна. Але вимоги неправильні.
Перш ніж легко відмовитися від цієї розумної вимоги - подумайте. Якщо ви проігноруєте це роз’яснення, а також вимогу, про цей випадок буде повідомлено відповідний компетентний орган (не АМКУ).
Медичні вироби, які запропонує учасник для цієї закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, АБО Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, АБО Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують.
Медичні вироби, запропоновані для цієї закупівлі, повинні бути введені в обіг та/або експлуатацію у законний спосіб на момент подання тендерної пропозиції.
Таким чином, законодавством встановлено визначення поняття медичний виріб, а тендерна документація є уніфікованою в розумінні значення поняття ""медичний виріб"".
Звертаємо увагу, що згідно чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі комунікація між Замовником та учасниками тендеру здійснюється виключно через електронну систему закупівель та державною мовою згідно із Законом України ""Про забезпечення функціонування української мови як державної». Така комунікація є офіційною для всіх сторін закупівельного процесу, при цьому використання неділових, неетичних формулювань, або погрози є ознакою непрофесійності та неповаги до всіх учасників закупівельного процесу."
Договір, укладений за результатами проведення закупівлі, буде виконуватися у рамках бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» на 2023 рік та постанови Кабінету Міністірів України від 17 березня 2011 р. № 298 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров'я».
Пунктом 3.1.1 проекту Договору передбачено, що загальна ціна Товару може бути зменшена за взаємною згодою Сторін шляхом укладання Додаткової угоди до цього Договору у порядку, передбаченому даним Договором.
У випадку, якщо податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України, не буде продовжена, то загальна ціна Товару, визначена у п. 3.1, не буде збільшена, але при цьому можливе зменшення кількості Товару до закупівлі пропорційно зростанню його вартості на розмір ставки податку на додану вартість, встановлену на 01.01.2024.
Щодо пунктів 4.1. Розділу 4 та п. 11.1 Розділу 11 проекту договору, технічної помилки не допущено. Пункт 4.1 стосується строку поставки, пункт 11.1 - терміну дії договору.
Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації, нами виявлено відсутність в ній вимоги щодо надання учасником даної процедури закупівлі гарантійного (авторизаційного) листа виробника (або представництва/ філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки учасником запропонованого товару.
Враховуючи те, що предметом даної закупівлі є високовартісне спеціалізоване медичне обладнання, надання гарантійного листа від виробника або представника / філії виробника є необхідним та таким, що слугуватиме гарантією в першу чергу належної якості запропонованого учасником товару, а також підтверджуватиме походження товару дійсно від компанії-виробника.
Крім того, надання такого листа підтверджує те, що учасник є надійним постачальником, який має відповідні повноваження представляти та пропонувати до поставки товар того чи іншого виробника, що в свою гарантує якість та своєчасну поставку товару замовнику, авторизоване сервісне обслуговування, гарантійні строки експлуатації, а також мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом.
Слід зазначити, що надання учасником гарантійного (авторизаційного) листа є усталеною та поширеною вимогою в тендерній документації, яка встановлюється з метою підтвердження взаємовідносин виробника або дистриб’ютора з постачальником та отримання замовником необхідних гарантій.
Така вимога жодним чином не обмежить учасників даної процедури закупівлі та при цьому забезпечить дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все вищезазначене, з метою ефективного здійснення процедури закупівлі та досягнення максимальної економії, ефективності та пропорційності, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, доповнивши її вимогою про надання учасником процедури закупівлі відповідного листа виробника (або представництва/ філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України з наданням документального підтвердження повноважень).
При цьому наявність авторизаційного листа від виробника не є серед обов’язкових вимог до тендерної документації, більш того така вимога може трактуватись як дискримінаційна та неправомірна по відношенню до потенційних учасників закупівель, що суперечить положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритість та прозорость на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також, ч.4 ст. 22 , якою визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім цього зауважуємо, що проектом договору передбачені вимоги до якості товару, кількості, термінів поставки, невиконання яких є підставою для застосування санкцій, передбачених умовами договору. Невиконання виробником гарантійних зобов'язань щодо якості, кількості товару та термінів його поставки, що містяться в гарантійному листі, не тягне за собою жодних юридичних наслідків для такого виробника. Невиконання ж Учасником договірних зобов'язань, у тому числі щодо якості, кількості та строків поставки, створює підстави для застосування санкцій згідно договору.
У зв'язку з зазначеним відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації."
Скарги до процедури
Дата подання: 13 липня 2023 17:00
Дата подання: 14 вересня 2023 17:52
Дата подання: 20 жовтня 2023 16:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000012 ● 3b128ceb5da74799996811aa53305908
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-07-06-012415-a 06.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 08:33:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-06-012415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами ( аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 16:34:52
Пояснення (інформація та документи)
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі відповідно – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє.
На запит Державної аудиторської служби України від 05.12.2023 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла))» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-06-012415-a) надаємо пояснення (інформацію та документи).
Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України.
Одержувачем бюджетних коштів є ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 (зі змінами та доповненнями) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14) затверджено Перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2023 № 342 «Про внесення змін до переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я» внесено зміни до переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я.
Наказом МОЗ України від 08.05.2023 № 857 (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-08052023--857-pro-zatverdzhennja-zmin-do-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom) затверджено зміни до зведених показників 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах, та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться державним підприємством «Медичні закупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2023 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Закупівля високовартісного медичного обладнання для закладів охорони здоров'я, які забезпечують надання медичної допомоги військовослужбовцям та/або онкологічної медичної допомоги, а також на закупівлю медичного та лабораторного обладнання для судово-медичних установ та закладів охорони здоров'я, що належать до сфери управління МОЗ та забезпечують токсиколого-гігієнічну оцінку та розроблення гігієнічних нормативів і регламентів», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 17.02.2023 № 329 (копія наказу додається) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2023 рік (копія паспорту додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в рамках бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Закупівля високовартісного медичного обладнання для закладів охорони здоров'я, які забезпечують надання медичної допомоги військовослужбовцям та/або онкологічної медичної допомоги, а також на закупівлю медичного та лабораторного обладнання для судово-медичних установ та закладів охорони здоров'я, що належать до сфери управління МОЗ та забезпечують токсиколого-гігієнічну оцінку та розроблення гігієнічних нормативів і регламентів».
Визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 13.07.2022 № 383-ОД (далі - Методика) (додається), методом порівняння ринкових цін, з урахуванням виключення з розрахунку аномально низьких і аномально високих цін, які об’єктивно випадають з цінового діапазону (під поняттям «аномально низька ціна» в Методиці розуміється ціна, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни пропозицій інших учасників, та/або є більшою на 30 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни пропозицій інших учасників).
Під час попередніх ринкових консультацій, що відбувалися шляхом надання запиту на інформацію за предметом закупівлі Система магнітно-резонансної томографії 1,5 Т до потенційних учасників закупівлі через електронну систему SAP Ariba (ID запиту: Doc1444145543), що регламентовано наказом ДП «Медзакупівлі України» від 14.07.2022 № 385-ОД «Про введення в дослідну експлуатацію SAP Ariba» (додається) та отримано п’ять цінових пропозицій на системи магнітно-резонансної томографії 1,5 Т з внутрішнім діаметром тунелю в ізо центрі магніту, не менше 70 см , 4 з яких прийнято до розрахунку очікуваної вартості Процедури закупівлі, 1 пропозиція визначена як аномально висока та відповідно до Методики не взята до розрахунку. Інформація з системи SAP Ariba, зокрема значення отриманих цінових пропозицій на предмет закупівлі, додається у вигляді зображень екрану зазначеної системи.
Відповідно до пункту 9 Порядку, технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначено державним підприємством “Медичні закупівлі України” в установленому законодавством порядку, з урахуванням медико-технічних вимог до медичного обладнання, що погоджені рішенням групи експертів і фахівців за відповідним напрямом (копія протоколу засідання групи експертів та фахівців при МОЗ України № 22/06/2023 від 22.06.2023 додається) та МОЗ України (лист додається).
Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://medzakupivli.com/uk/postachalnikam/publicprocurementtz/33398-ua-2023-07-06-012415-a).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла))» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-06-012415-a) За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла))» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-06-012415-a) (далі – Процедура закупівлі), оголошеної ДП «Медзакупівлі України» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у частині складання тендерної документації. Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-06-012415-a від 22.12.2023 (далі – Висновок) та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Під час проведення закупівель Замовник керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Згідно з пунктом 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника Процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що Закон не встановлює конкретних вимог до способу, методу, форми тощо подання Замовником учаснику вимоги про продовження строку дії тендерної пропозиції. Крім того, електронна система закупівель не містить технічного функціоналу для Замовника, що дозволяє йому із застосуванням електронного майданчика направити учасникам вимогу про продовження строку дії тендерних пропозицій. Тому така вимога може бути направлена або у паперовому вигляді (поштою), або у вигляді електронного документа (електронною поштою) тощо. Водночас учасники мають можливість на власний розсуд направляти відповідь на вимогу замовника на електронну пошту чи на адресу замовника, оскільки на етапі кваліфікації в учасників процедури закупівлі також відсутня технічна можливість завантажувати будь-які документи, крім виправлення невідповідностей протягом 24 годин на відповідну вимогу замовника. Слід зазначити, що Міністерство економіки України відповідно до Закону є Уповноваженим органом, одним з основних завдань якого є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Так, на запит від 02.10.2023 року № 661/2023 від Замовника АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (режим доступу: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=796a46b3-92c4-4fe4-bd9d-bb92b9d01c7e&lang=uk-UA) щодо пункту 31 Особливостей (продовження строку дії тендерної пропозиції), Замовник просить надати роз'яснення у який спосіб замовник може звернутися до учасників з вимогою про продовження строку дії їх тендерних пропозицій, у який спосіб учасник може надати відповідь на звернення замовника про продовження строку дії тендерної пропозиції, а також у який спосіб учасник може з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції. Чи може така вимога, відповідь на таку вимогу та окреме звернення учасника щодо продовження строку дії тендерної пропозиції бути направлена у паперовому вигляді поштою або у вигляді електронного документа електронною поштою, оскільки відсутня технічна можливість надати відповідь на вимогу замовника щодо продовження строку дії тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, а також відсутня технічна можливість учаснику з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. У своїй відповіді на запит Мінекономіки повідомляє, що Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство «ПРОЗОРРО» (далі – ДП «ПРОЗОРРО»). Тому, з питань технічної реалізації вимог законодавства слід звертатися до адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО». Таким чином, Мінекономіки підтверджує відсутність технічної можливості для Замовників та учасників здійснювати комунікацію в частині питань, що стосуються продовження строку дії тендерної пропозиції, через електронну систему закупівель. У свою чергу, ДП «Медзакупівлі України» також звернулось до технічної підтримки Support Zakupivli.pro (майданчик, яким користується Замовник під час проведення закупівель) на електронному майданчику www.my.zakupivli.pro щодо пункту 31 Особливостей, з метою отримання роз'яснень чи реалізований на майданчику технічний функціонал для Замовника в частині направлення вимоги щодо продовження строку дії тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, а також можливість постачальника надати відповідь або з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. На вищезазначене звернення отримана відповідь (додається у вигляді знімків екрану), що у замовника/постачальника відсутній такий технічний функціонал та можливості завантажувати документи не буде до моменту визначення учасника переможцем. Також повідомлено, що Замовник може скористатись функціоналом на виправлення невідповідностей протягом 24 годин або постачальник може завантажити ці документи разом з документами переможця, що суперечить пункту 31 Особливостей та Закону. Також, учасник не має можливості з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель, незважаючи на те, що це прямо передбачено пунктом 31 Особливостей, оскільки такий технічний функціонал не реалізований в електронній системі закупівель. Таким чином, в даному випадку ані Замовник, ані Постачальник немає технічної можливості вчинити будь-які дії через електронну систему закупівель, щоб виконати норми, викладені в пункті 31 Особливостей, оскільки електронна система закупівель не передбачає відповідного функціоналу. Також окремо звертаємо увагу, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник взагалі не використовував норми пункту 31 Особливостей, тобто не вимагав від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій, а отже, учасники Процедури закупівлі не надавали Замовнику жодної інформації в письмовому та/або електронному вигляді поза межами електронної системи закупівель та не надавали Замовнику будь-яких документів в письмовому (на адресу Замовника) та/або електронному вигляді, зокрема, на електронну пошту Замовнику. Частиною восьмою статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З формулювання даної частини статті слідує, що вона стосується подання учасниками інформації саме «під час проведення процедури закупівлі», а Замовникам заборонено вимагати від учасників у паперовому вигляді ту інформацію, яка була подана учасниками «під час проведення процедури закупівлі». Як було зазначено вище, Замовник під час проведення Процедури закупівлі не використовував норми пункту 31 Особливостей, тобто не вимагав від учасників Процедури закупівлі продовження строку дії їх тендерних пропозицій, а отже, учасники під час проведення Процедури закупівлі не подавали Замовнику інформації стосовно подовження або відмови від подовження строку дії тендерних пропозицій, оскільки Замовник не звертався до учасників з такою вимогою, відповідно, тендерна документація не містила вимог до учасників подавати таку інформацію під час проведення Процедури закупівлі. Таким чином, встановлення Замовником у складі тендерної документації вимоги щодо документів, які можуть бути надані на вимогу Замовника стосовно подовження строку дії тендерних пропозицій, жодним чином не порушує норм частини восьмої статті 12 Закону, оскільки Замовник під час проведення Процедури закупівлі не використовував норми пункту 31 Особливостей, тобто не вимагав від учасників процедури закупівлі продовження строку дії їх тендерних пропозицій, а отже учасники під час проведення Процедури закупівлі не подавали Замовнику інформації стосовно подовження або відмови від подовження строку дії тендерних пропозицій. Підтвердження позиції Замовника також відображено, зокрема, у рішенні Хмельницького окружного адміністративного суду у справі за № 560/7225/20, де суд, зокрема, встановив, що на стадії подання тендерних пропозицій позивач не вимагав від учасників надання ними будь-яких документів у паперовому вигляді, тоді як документи, подані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись документами тендерної пропозиції учасника: «Статтею 30 Закону № 922, яка регулює порядок проведення електронного аукціону, не передбачене надання учасником одночасно з пониженням ціни предмета закупівлі в електронній формі розрахунків та інших документів, які підтверджують її складові, необхідні для перевірки замовником під час укладання договору про закупівлю. Оскільки договір про закупівлю укладається в письмовій формі, то, відповідно, і договірна ціна та розрахунки, які її обґрунтовують, як невід`ємна частина договору, також повинні надаватись переможцем закупівлі в паперовій формі. Відтак, умова замовника щодо надання переможцем торгів договірної ціни та розрахунків, які її підтверджують у письмовій формі, не суперечить статті 22 Закону № 922 та не порушує приписи ч. 8 статті 12 Закону № 922. Відповідач не надав суду докази подання переможцем закупівлі під час аукціону розрахунків та інших документів, які підтверджують складові запропонованої ним ціни предмету закупівлі, визнаної найнижчою. Судом встановлено, що на стадії подання тендерних пропозицій позивач не вимагав від учасників надання ними будь-яких документів у паперовому вигляді, тоді як документи, подані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись документами тендерної пропозиції учасника. Зважаючи на це, застосування відповідачем під час моніторингу закупівлі ч. 8 статті 12 Закону № 922 для оцінки тендерної документації позивача є безпідставним. Також суд встановив, що зазначивши у висновку про необхідність усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель шляхом недопущення таких порушень в подальшому та оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення законодавства (вжиття таких заходів) протягом п`яти робочих днів, відповідач не конкретизував, які саме заходи повинен вжити позивач, а також спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень у майбутньому. Суд звертає увагу на те, що під час моніторингу вказаної процедури закупівлі відповідачем не було встановлено будь-яких порушень, які спричинили конкретні негативні наслідки для бюджету. Висновок не містить відомостей стосовно неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів, не встановлені обставини, що свідчать про зловживання учасників торгів та порушення інтересів сторін правочину. Встановлені відповідачем обставини не пов'язані із порушенням Замовником принципів забезпечення ефективних та прозорих закупівель, засад конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, заходів запобігання проявам корупції у цій сфері або недобросовісної конкуренції». Зважаючи на викладене вище, відсутнє обмеження конкуренції даною вимогою, крім того вона не призводить до дискримінації учасників, оскільки направлена виключно на можливість реалізації прав замовника та учасників, що закріплені в пункті 31 Особливостей та Законі. Враховуючи викладене, Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, при цьому висновок Державної аудиторської служби України щодо наявності порушення є невірним, ймовірно, через помилкове тлумачення законодавства та умов тендерної документації. Наголошуємо на тому, що закупівля лікарських засобів, медичних виробів та медичного обладнання у воєнний час є надзвичайно важливою та критично необхідною для забезпечення медичної допомоги пацієнтам, військовим, пораненим та цивільним особам, сприяє забезпеченню належної медичної допомоги населенню, а також при цьому забезпечує оптимальне використання фінансових ресурсів. У статті 3 Конституції України вказано, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, у статті 27, що «обов’язок держави – захищати життя людини. Враховуючи пріоритетність завдань, спрямованих на порятунок життя та збереження здоров’я людей, гостро стоїть питання забезпечення поставок лікарських засобів, медичних виробів та медичного обладнання. Основними завданнями Держаудитслужби є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів (Положення про Державну аудиторську службу України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 43). Отже, втручатися органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі доцільно у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету. Відповідно до статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси. З огляду на зазначене, ДП «Медзакупівлі України» має намір звернутися до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів, що порушені Державною аудиторською службою України. Варто зазначити, що за результатами численних моніторингів Процедур закупівель ДП «Медзакупівлі України» в попередні періоди в частині інформації, зазначеної у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації, порушень Державною аудиторською службою України не виявлено. Цей факт може свідчити про упереджене суб’єктивне ставлення до конкретної Процедури закупівлі, або ж невірне трактування законодавства та умов тендерної документації. Додатки: на 3 арк.
2023-12-26 12:09:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовником 27.12.2023 подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі "ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла))" (UA-2023-07-06-012415-a). |
Дата публікації: | 28 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/15366/24 |
Дата відкриття провадження: | 10 квітня 2024 |
Документи:
12 квітня 2024 13:34
|
Електронний підпис |
28 грудня 2023 11:25
|
Опис та чек.pdf |
28 грудня 2023 11:25
|
Позовна заява ДАСУ 012415-a.pdf |
12 квітня 2024 13:34
|
Електронний підпис |
28 грудня 2023 11:28
|
Електронний підпис |
28 грудня 2023 11:25
|
Опис та чек.pdf |
28 грудня 2023 11:25
|
Позовна заява ДАСУ 012415-a.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2023 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" |
300 000 000,00
UAH
|
278 997 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Астріум" |
312 000 000,00
UAH
|
278 998 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АФС Медицинтехнік" |
384 000 000,00
UAH
|
280 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» |
343 360 000,00
UAH
|
281 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА" |
348 000 000,00
UAH
|
299 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ |
368 000 000,00
UAH
|
368 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" #38865928 |
Рішення скасоване |
278 997 000,00
UAH
|
17 жовтня 2023 11:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2023 16:47
|
ТОВ "Астріум" #33603690 |
Рішення скасоване |
278 998 000,00
UAH
|
17 жовтня 2023 11:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" #38865928 |
Переможець |
278 997 000,00
UAH
|
17 жовтня 2023 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2024 16:23
|
Dodatkova uhoda 5 do Dohovoru pro zakupivliu 09-552-11-2023 vid 09.11.2023 r..zip | зміни до договору |
25 листопада 2024 16:21
|
Dodatkova uhoda 5 do Dohovoru pro zakupivliu 09-552-11-2023 vid 09.11.2023 r..pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2024 19:55
|
Dodatkova uhoda 4 do Dohovoru pro zakupivliu 09-552-11-2023 vid 09.11.2023 r..zip | зміни до договору |
28 жовтня 2024 19:54
|
Dodatkova uhoda 4 do Dohovoru pro zakupivliu 09-552-11-2023 vid 09.11.2023 r..pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2024 19:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 10:59
|
ДУ № 3 09_552-11_2023.pdf | зміни до договору |
26 червня 2024 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2024 14:23
|
ДУ 2 09_552-11_2023.pdf | зміни до договору |
28 березня 2024 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2024 14:05
|
ДУ 1 09_552-11_2023.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 18:00
|
Протокол УО № 1963 від 13.11.2023 про виправл помилки у КЕКВ (МРТ 1,5 Т).docx | зміни до договору |
13 листопада 2023 17:49
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 19:03
|
Договір 09_552-11_2023.pdf | укладений |
10 листопада 2023 18:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування даної закупівлі здійснюється за КЕКВ 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Після оприлюднення договору було з’ясовано, що при заповненні електронних полів Системи на етапі оприлюднення річного плану було допущено технічну помилку, а саме: в полі «КЕКВ» обрано код «2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)», замість коду «3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)». Інформацію в інших полях річного плану зазначено вірно. Оскільки на даному етапі закупівлі в Системі відсутня технічна можливість внести будь-які зміни до електронних полів річного плану, вирішено виправити виявлену помилку шляхом зазначення правильного коду КЕКВ у Системі за допомогою застосування функціоналу оприлюднення змін до договору, а також оприлюднити протокол про технічну помилку. Зазначене виправлення технічної помилки не змінює предмет закупівлі чи умов договору. Дана підстава для внесення змін (покращення якості предмета закупівлі) обрана через відсутність в Системі іншого варіанту, відповідного до цієї події. |
Номер договору про закупівлю: | 09/552-11/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол про технічну помилку КЕКВ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки 1 од. продукції. |
Номер договору про закупівлю: | 09/552-11/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції та строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 09/552-11/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 09/552-11/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції та строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 09/552-11/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції та строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 09/552-11/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |