Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04014080 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20 |
Контактна особа: |
Тараненко Оксана Сергіївна 380664773581 taranenko@kharkivoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 15:04 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 15:04 |
Очікувана вартість: | 130 951 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 654 755,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 654755 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до Тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2023 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2023 15:45 |
Проєкт_договору_ДКБ.doc | |
15 червня 2023 15:45 |
ТД_Ізюм_Центральна_1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000006 ● bb2c82589ffb4ce8b9076210062505fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2023 Одеса № 215
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2023 № 215
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
19 UA-2023-06-15-012472-a 15.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 12:48:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника приватного підприємста «Будівельна фірма «Промтекс» (далі – ПП «БФ «Промтекс») вимогам підпункту 1.1.2 пункту 1.1 частини 1 додатка 2 до тендерної документації (далі - ТД), тоді як учасник на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, надав довідку про наявність обладнання матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі б/д б/н, в якій у пунктах 1 та 6 розділу 1 «Власна техніка» зазначено: «Вібротрамбовка EMR 70H Honda GX 160 5.5 70 кг», при цьому учасником підтверджено наявність тільки однієї вищезазначеної вібротрамбівки?
3. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі - Типове положення), працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Відповідно до пункту 3.6 розділу 3 Типового положення особи, які суміщують професії, проходять навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці як з їхніх основних професій, так і за професіями, що суміщуються.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «БФ «Промтекс» вимогам підпункту 1.2.4 пункту 1.2 частини 1 додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопії оригіналів посвідчень з охорони праці головного інженера, а також надав сканкопії посвідчень виконавця робіт Гладченка Р.О., де зазначено місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна»?
Яким чином Замовник переконався що Гуля О.А. та Гладченко Р.О., на яких учасник у складі тендерної пропозиції надав посвідчення з охорони праці, працюють у ПП «БФ «Промтекс» за сумісництвом?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «БФ «Промтекс» вимогам частини 2
розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав договір між банком-гарантом та учасником, а саме: договір на комплексне банківське обслуговування від 21 березня 2016 року № 24340261, у зв’язку з тим, що у тексті банківської гарантії від 22.06.2023 № IG27/20230096/DKBO, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, наявне посилання на вищезазначений договір?
5. Між Замовником та ПП «БФ «Промтекс» укладено договір про зпкупівлю робіт по об’єкту: «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі Ізюмської міської ради, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, площа Центральна, 1» (далі – Договір).
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Договору договірна ціна цього Договору складає 129 683 387,69 грн.
Відповідно до результатів електронного аукціону ціна тендерної пропозиції переможця ПП «БФ «Промтекс» становить 130 100 508,80 грн.
Надайте пояснення чому умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ПП «БФ «Промтекс»?
6. Надайте інформацію та її документальне підтвердження (довідка видана банком-гарантом, завірена уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПП «БФ «Промтекс» вимог частини 6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» ТД, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, яка повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 16:16:46
Пояснення
Пояснення
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позов |
Дата публікації: | 09 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №: 520/28124/23 |
Дата відкриття провадження: | 09 жовтня 2023 |
Документи:
12 жовтня 2023 16:17
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2023 12:34
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2023 12:34
|
Позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2023 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" |
130 755 263,81
UAH з ПДВ
|
130 100 508,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДРОГОН ЕКО» |
130 852 578,17
UAH з ПДВ
|
130 197 823,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" #24340261 |
Переможець |
130 100 508,80
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 08:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2023 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 09:40
|
ДУ_10_до_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2024 10:16
|
ДУ_9_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
16 липня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:11
|
ДУ_8_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 15:31
|
ДУ_7_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:34
|
ДУ_6_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:33
|
ДУ_5_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:40
|
ДУ_4_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:18
|
ДУ_3_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 13:13
|
ДУ_2_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2023 09:43
|
ДУ_1_дог_19-23.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2023 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 16:02
|
Договір_19-23.pdf | укладений |
11 липня 2023 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фіінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 19-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |