Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лісовогринівецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403717 |
Місцезнаходження: | 31340, Україна , Хмельницька обл., село Лісові Гринівці, вулиця Центральна будинок 4 |
Контактна особа: |
Гусляков Гліб Володимирович +380382626823 lisovi_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2023 13:56 |
Початок аукціону: | 17 липня 2023 13:56 |
Очікувана вартість: | 2 010 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2023 12:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2023 11:52 |
Протокол про внесення змін.pdf | |
10 липня 2023 11:52 |
Перелік змін до ТД.docx | |
10 липня 2023 11:52 |
Додаток 2 Технічна характеристика нова редакція.docx | |
10 липня 2023 11:52 |
Додаток_1 Кваліфікаційні критерії нова редакція.docx | |
10 липня 2023 11:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ _ нова редакція.docx | |
12 червня 2023 15:16 |
Додаток_4 Цінова пропозиція.docx | |
12 червня 2023 15:16 |
Додаток_3 Проект договору.docx |
10 липня 2023 12:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2023 11:52 |
Протокол про внесення змін.pdf
|
|||
10 липня 2023 11:52 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
10 липня 2023 11:52 |
Додаток 2 Технічна характеристика нова редакція.docx
|
|||
10 липня 2023 11:52 |
Додаток_1 Кваліфікаційні критерії нова редакція.docx
|
|||
10 липня 2023 11:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ _ нова редакція.docx
|
|||
12 червня 2023 15:16 |
Додаток_4 Цінова пропозиція.docx
|
|||
12 червня 2023 15:16 |
Додаток_3 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимоги про вилучення вимоги тендерної документації щодо надання аналогічного договору, як способу документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору хочу звернути Вашу увагу на наступне:
Відповідно до п.3 ст. 16 Закону України про публічні закупівлі Замовнику надано право обирати один або декілька кваліфікаційних критеріїв . Одним із таких критерії нами, як Замовником встановлена вимога: «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом договору із датою виконання починаючи із 01 березня 2023 року.»
Наша вимога щодо досвіду який має датуватись не раніше 01 березня 2023 року обумовлена наступними правовими підставами:
• наказом ДП УкрНДНЦ від 6 грудня 2022 року №237 прийнятий новий стандарт ДСТУ 9195:2022 « Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу», який набрав чинності 1 березня 2023 року. Нові ДСТУ регламентують вимоги щодо проектування та виготовлення швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту модульного типу та їх окремих конструкцій з яких монтують (складають) та будують такі споруди у готовий виріб, а також способів забезпечення їх необхідними захисними властивостями (коефіцієнт захисту, гідроізоляція, вимоги щодо пожежної безпеки тощо.)Тобто на день оголошення нашої закупівлі пройшло близько 6 місяців для того, аби виробники перелаштувалися до вимог нового стандарту та почали застосовувати у виробництві вимоги передбачені новим ДСТУ.
• Ч.15 ст. 20 Кодексу цивільного захисту України на суб’єкти господарювання покладено обов’язки щодо забезпечення дотримання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, використання та реконструкції захисних споруд цивільного захисту
• За останні півроку на офійійному сайті ProZorro пройшла велика кількість тендерів із закупівлі швидкоспоруджувальних захисних споруд і наша громада налаштована на виробників швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту модульного типу за новим стандартом, тому вимогу щодо досвіду виготовлення та продажу укриттів, які відповідають новим державним стандартам не можливо вважати дискримінаційною.
• З метою якнайкращого використання бюджетних коштів, які виділено нашій громаді і для уникнення в майбутньому будь-яких удосконалень щодо предмета Закупівлі, у зв’язку із прийняттям спеціальних норм (ДСТУ 9195:2022) наша громада має на меті закупити не просто укриття, а укриття, яке буде відповідати всім вимогам, які передбачені законом тому і критерій досвіду визначено із зазначенням дати.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 червня 2023 13:18
Дата подання: 29 липня 2023 15:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-28-000001 ● 3108e200b3c1425da12162345bc53824
- Статус: завершено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 09:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2023 № 75-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 28.11.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-12-010912-a, 12.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 14:42:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-12-010912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 11:47:48
Пояснення
На запит про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби надаємо інформацію на поставлені запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Щодо обґрунтування розміру витрат
Повідомляємо що обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено виходячи з потреб громади. Згідно рішення Лісовогринівецької сільської ради від №14 від 31.03.2023 «Про внесення змін до бюджету Лісовогринівецької сільської ради» виділено кошти з вільних залишків, які утворилися станом на 01.01.2023 року на придбання укриттів цивільного захисту для забезпечення безпеки учнів і вчителів під час навчального процесу, функціонування навчальних закладів та відновлення навчального процесу
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі
Згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовникам пропонуються такі методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, як метод порівняння ринкових цін та розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Замовником застосовано метод порівняння ринкових цін та визначено очікувану вартість предмету закупівлі на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій і прайс-листів на момент вивчення ринку.
2. Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» не здійснювалося, оскільки для органів місцевого самоврядування воно має рекомендаційний характер.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2023 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "ПФ-ОНІКС" |
1 549 999,98
UAH з ПДВ
|
1 549 999,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІЯ ЛВ" |
1 798 999,92
UAH з ПДВ
|
1 798 999,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Хоббіт хаус" |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "ПФ-ОНІКС" #20844680 |
Відхилено |
1 549 999,98
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 09:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 липня 2023 16:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІЯ ЛВ" #34838314 |
Відхилено |
1 798 999,92
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2023 12:50
|
ТОВ "Хоббіт хаус" #44894815 |
Переможець |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 11:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2023 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 10:12
|
ДУ1_ТермінПоставки.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 14:58
|
Договір | укладений |
14 серпня 2023 14:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект модульного спеціалізованого залізобетонного укриття цивільного захисту або еквівалент для Стуфчинецького ліцею | 1 | штуки |
1 751 000,00
UAH
|
Комплект модульного спеціалізованого залізобетонного укриття цивільного захисту або еквівалент для ДНЗ «Пролісок» | 1 | штуки |
239 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект модульного спеціалізованого залізобетонного укриття цивільного захисту або еквівалент для Стуфчинецького ліцею | 1 | штуки |
1 751 000,00
UAH
|
Комплект модульного спеціалізованого залізобетонного укриття цивільного захисту або еквівалент для ДНЗ «Пролісок» | 1 | штуки |
239 000,00
UAH
|