Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові. Коригування. Додаткові роботи
Очікувана вартість
33 598 291,25 UAH
UA-2023-06-12-008763-a 5d9c106a5e88489aa340f56430af65a2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яремчук Віталій

380931810592 lvivavtodorzakupky@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7
Контактна особа: Яремчук Віталій
380931810592
lvivavtodorzakupky@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові. Коригування. Додаткові роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

12 червня 2023 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2023 14:17
Протокол від 12.06.2023.pdf
12 червня 2023 14:17
Експертний звіт.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000006 ● 7f02f8a55b1c49fbbd07bb856d6bbd73
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 14:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.11.2023 № 42-з

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 листопада 2023 року № 42-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-06-12-008763-a від 12.06.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 17:28:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові. Коригування. Додаткові роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-12-008763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Чому у Додатку 2 до Договору від 09.06.2023 № 1421 у календарному графіку виконання робіт на об’єкті зазначено, що початок робіт «09 липня 2021 року»?

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-24 17:38:14

Пояснення

На Ваш запит від 21.11.2023 про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові. Коригування. Додаткові роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-12-008763-a) ЛКП «Львівавтодор», повідомляє таке.
В процесі виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові в межах авторського нагляду було виявлено невідповідність проектно-кошторисної документації.
Проектною організацією ЛКП «Інститут просторового розвитку» листом від 05.07.2021 № 4-2405-21391 було повідомлено ЛКП «Львівавтодор», що при розробці проектно-кошторисної документації «Реконструкція вул. П. Орлика» зазначалось наявність існуючої монолітної бетонної основи на ділянці ПК 01+51 – ПК 06+11(копія додається). При розробці проектно-кошторисної документації було прийнято рішення використати існуючу монолітну бетонну основу в місцях розширення проїзної частини із заходами по запобіганню усадки.
Підрядною організацією під час виконання будівельних робіт після демонтажу верхніх шарів дорожнього одягу на вказаній ділянці було виявлено основу із збірних залізобетонних плит, внаслідок чого виникла необхідність в коригуванні проектно-кошторисної документації.
При виконанні авторського нагляду ЛКП «Інститут просторового розвиту» було запропоновано 2 варіанти конструкції дорожнього одягу.
Відповідно до наданих варіантів було скликано технічну нараду 06.07.2021, за результатами якої було прийнято рішення про демонтаж збірних залізобетонних плит та влаштування нового дорожнього одягу за типом, що передбачено проектно-кошторисною документацією на поширенні проїзної частини.
06.07.2021 ЛКП «Львівавтодор» листом № 1497 (копія додається) надав підрядній організації для виконання додаткових будівельних робіт проектне рішення, яке в подальшому було включено в кориговану проектно-кошторисну документацію.
09.07.2021 представник підрядної організації офіційно отримав лист від 06.07.2021 № 1497 із додатками та приступив до виконання перших додаткових робіт.
Керуючись нормами Цивiльного кодексу України, в договорі підряду на виконання робіт було передбачено пункт 13.9., а саме: «В порядку ч. 3 cт. 631 Цивiльного кодексу Украiни, Сторони встановили, що умови цього Договору застосовуються до вiдносин мiж ними, якi виникли до його укладення».
Виходячи з вище зазначеного, у календарному графіку виконання робіт на об’єкті (Додаток 2 до Договору підряду від 09.06.2023 № 1421) початком додаткових робіт зазначено дату, коли підрядна організація приступила до виконання перших додаткових робіт, а саме «09 липня 2021 року».

Додатки:
1. Копія листа ЛКП «Інститут просторового розвитку» від 05.07.2021 № 4-2405-21391, на 2 аркушах.
2. Копія листа ЛКП «Львівавтодор» від 06.07.2021 № 1497, на 4 аркушах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 33 598 291,25
UAH з ПДВ
12 червня 2023 14:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 12:51
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2024 16:28
ДУ №4 від 05.02.2024.pdf зміни до договору
05 лютого 2024 16:28
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2023 17:16
ДУ № 1 від 04.07.2023.pdf зміни до договору
05 липня 2023 17:14
Договір № 1421 від 09.06.2023.pdf укладений
12 червня 2023 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: № 1421
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 1421
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 31 709 762,54
UAH (в тому числі ПДВ 5 284 960,42 UAH)