Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 20:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 116 075 696,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 160 756,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 580 000,00 (п’ятсот вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Гарантія повинна бути складена за формою, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна відповідати Вимогам до гарантії затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Реквізити для оформлення гарантії: Державне підприємство "Агентство місцевих автомобільних доріг", вул. Преображенська, 2, м. Кропивницький, 25006; код ЄДРПОУ 42852223; р/р UA408201720355149001000162452, Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Кіровоградській області, Код банку 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику при виникненні обставин, вказаних у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції. На гарантію та документи передбачені цим пунктом повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи яка вказана як підписант в самому документі на який накладається КЕП. Разом із електронною банківською гарантією надаються завірені банком: копія ліцензії/витягу з державного реєстру банків. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 580000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2023 20:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2023 20:30 |
ТД Кап. рем. Героїв України, Кропивницький 1 .doc | |
14 червня 2023 20:30 |
Додаток 3 (проект договору).doc | |
14 червня 2023 20:30 |
Додаток 2 .doc | |
14 червня 2023 20:30 |
Перелік змін до тендерної документації 1.doc |
14 червня 2023 20:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2023 20:30 |
ТД Кап. рем. Героїв України, Кропивницький 1 .doc
|
|||
14 червня 2023 20:30 |
Додаток 3 (проект договору).doc
|
|||
14 червня 2023 20:30 |
Додаток 2 .doc
|
|||
14 червня 2023 20:30 |
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-30-000004 ● a42303cf54834658827bc690fe11507c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2023 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.08.2023 №32-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 серпня 2023 року № 32-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-06-09-013289-а від 09.06.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 16:08:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Героїв України (від вул. Героїв-рятувальників до вул. Генерала Жадова), м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-013289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте інформацію (пояснення) та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем ТОВ «РДС» вимог пункту 2 розділу 5 тендерної документації в частині надання Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, договірної ціни та підтверджуючих до неї розрахунків (пояснювальна записка; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості послуг з капітального ремонту; Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; Розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат; Розрахунок прибутку; Розрахунки інших витрат (у разі необхідності); Розрахунок витрат на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; Календарний план виконання робіт).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 16:30:58
Відповідь на запит від 05.09.23
На Ваш запит від 05.09.2023, повідомляємо наступне по суті заданих питань.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі (відповідно до) зведеного кошторисного розрахунку, що є частиною проектно-кошторисної документації, експертного звіту (позитивного) та розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 01.03.2023р. №207-р «Про затвердження напрямків використання коштів субвенції та переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, фінансування яких буде здійснюватися у 2023 році за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах . Окрім цього надаємо копії (додаються в окремих файлах) зведеного кошторисного розрахунку, експертного звіту (позитивного) та копію розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 01.03.2023р. №207-р.
2. Переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі ТОВ «РДС»), в повному обсязі дотримані вимоги пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «Договірна ціна, на суму, що склалася за результатами аукціону, без зміни видів і обсягу робіт, зазначених в Додатку 2 до цієї тендерної документації та підтверджуючі до неї розрахунки, надані Переможцем Замовнику, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення (на веб-порталі Уповноваженого органу) повідомлення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 08.07.2023р. Документи надані переможцем 13.07.2023р. Тобто переможцем надані в повному обсязі документи передбачені Тендерною документацією у встановлені строки на підтвердження чого надаємо копію супровідного листа ТОВ «РДС» з переліком наданих документів "№12/07/23-Р від 12.07.2023р. (додається в окремому файлі).
Тобто переможцем надані в повному обсязі документи передбачені Тендерною документацією на підтвердження чого надаємо копію супровідного листа ТОВ «РДС» з переліком наданих документів "№12/07/23-Р від 12.07.2023р. (додається в окремому файлі).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 12:45:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Героїв України (від вул. Героїв-рятувальників до вул. Генерала Жадова), м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-013289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Відповідно до вимог кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», викладених Додатку № 1 до тендерної документації, у разі надання Учасником підтверджуючих документів щодо мобільного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів)/ установки (ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону або ЩМАС тощо), який планується переміщати для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання, Учасник додатково надає: - картку обліку основних засобів/ витяг з балансу підприємства та/або інвентарна картка власника асфальтобетонного заводу; - копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки на якій планується розташування АБЗ; - лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території - документи, що підтверджують право власності/постійного користування на земельну ділянку.
Яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТДОРСТРОЙ» виконав зазначені вище вимоги, якщо учасник закуповує асфальтобетонні суміші, що виготовляються на мобільному асфальтобетонному заводі, щодо якого (АБЗ) надані підтверджуючі документи?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 17:20:58
Відповідь на запит від 08.09.23
На Ваш запит від 08.09.2023, повідомляємо наступне по суті заданих питань.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «РДС» в повному обсязі виконав вимоги тендерної документації (далі – ТД) в тому числі в частині надання підтверджуючих документів стосовно асфальтобетонного заводу (АБЗ), що доводиться нижченаведеним.
Як і зазначено в Запиті в Додатку 1 тендерної документації встановлена наступна вимога:
У разі надання Учасником підтверджуючих документів щодо мобільного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів)/ установки (ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону або ЩМАС тощо), який планується переміщати для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання, Учасник додатково надає:
- картку обліку основних засобів/ витяг з балансу підприємства та/або інвентарна картка власника асфальтобетонного заводу.
- копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки на якій планується розташування АБЗ,
- лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території - документи, що підтверджують право власності/постійного користування на земельну ділянку.
Тобто виходячи з вимоги ТД надання вищенаведених документів є обов’язковим для надання Учасниками лише у випадку якщо планується переміщення мобільного АБЗ для виконання робіт на конкретному об’єкті, що є предметом закупівлі відповідно до конкретного Технічного завдання (в даному випадку саме адресно для виконання робіт на вул. Героїв України в м. Кропивницький).
Виходячи з наданих в складі пропозиції Учасника ТОВ «РДС» документів стосовно залученого АБЗ, а також аналізу інших процедур закупівель в системі «Прозоро» де також надавались підтверджуючі документи стосовно даного АБЗ цілком є очевидним, що даний АБЗ не планується переміщати для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання саме для виконання робіт на вул. Героїв України в м. Кропивницький.
Так в складі пропозиції ТОВ «РДС» на виконання вимог ТД надана «Інформаційна довідка про наявність АБЗ» в якій зазначено, що залучається мобільний асфальтобетонний завод MARINI BE TOWER ECO 2000P з місцезнаходженнм АБЗ (адреса) м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. Також зазначено, що АБЗ залучається на підставі договору поставки №16/2 від 16.02.2022р. Даний договір поставки наданий в складі пропозиції з якого вбачається, що власником АБЗ є ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ» в підтвердження чого надана інвентарна картка на АБЗ.
Окрім цього в складі пропозиції на вимогу ТД надана Транспортна схема згідно з якою підтверджено, що постачання асфальтобетонної суміші на об’єкт капітального ремонту буде здійснюватися з АБЗ з місцем виробництва м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27 постачальником ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ»
Також на вимогу ТД в складі пропозиції наданий Атестат виробництва виданий ДП «Дорцентр» 02.11.2022р. власнику ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ» зі строком дії до 01.11.2023р. стосовно АБЗ MARINI BE TOWER ECO 2000P. В атестаті також зазначена адреса розташування АБЗ м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. Також на цей факт вказує п 1.1 наданого Договору №315/22 від 24.10.2022р. на надання науково-технічних послуг укладений між ДП «Дорцентр» та ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ» в якому зазначено, що буде проведена атестація АБЗ MARINI BE TOWER ECO 2000P за адресою розташування АБЗ м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27.
Таким чином, як випливає з Атестату виробництва та договору №315/22 від 24.10.2022р. в період з 02.11.2022 року (майже за 7 місяців до даного тендеру), на момент проведення даних торгів та як мінімум до 01.11.2023р. (майже до закінчення робіт по об’єкту) АБЗ перебуває/буде знаходитись за адресою м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27.
Поряд з цим в складі пропозиції на вимогу ТД наданий Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами виданий ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ» із зазначеною адресою/ місцезнаходженням об’єкту (Додаток 1 до дозволу) м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. Поряд з цим в Дозволі зазначений строк дії дозволу: 10 років з 18.08.21р. по 18.08.2031р.
Виходячи з вищенаведеного АБЗ MARINI BE TOWER ECO 2000P був розташований за адресою м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. з 18.08.21р. і буде там перебувати як мінімум до 18.08.2031р без будь-якого переміщення. Також відповідна інформація про місце розташування АБЗ за за адресою м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27 зазначена в листах за 2021 рік Кіровоградської міської ради, ГУ Дерпродспоживслужби в Кіровоградській області та Департаменту екології та природних ресурсів Кіроворгадської ОДА наданих на підтвердження вищезазначеного в складі пропозиції Учасника.
Таким чином, виходячи з вищенаведених документів наданих Учасником в складі пропозиції залучений для випуску асфальтобетонної суміші АБЗ не планується до преміщення для виконання робіт на конкретному об’єкті, що є предметом закупівлі відповідно до конкретного Технічного завдання (в даному випадку саме адресно для виконання робіт на вул. Героїв України в м. Кропивницький) тому Учаснику відповідно до вимог ТД не потрібно надавати в складі пропозиції додатково документи про які іде мова у Висновку стосовно АБЗ, а саме:
- копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки на якій планується розташування АБЗ,
- лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території - документи, що підтверджують право власності/постійного користування на земельну ділянку.
Такі документи надаються лише стосовно АБЗ які плануються до переміщати для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання.
Поряд з вищенаведеним як вбачається з моніторингу та аналізу процедур закупівель в системі «Прозоро» в яких брав участь ТОВ «РДС» в період з 2021 по 2023 рік, зокрема закупівлі UA-2023-06-09-013315-a; UA-2021-10-25-010188-b; UA-2021-12-17-003839-b; UA-2021-10-21-004109-a; UA-2021-12-17-006770-b; UA-2021-12-17-002591-b, в даних закупівлях Учасник надавав ідентичні підтверджуючі документи стосовно того ж самого АБЗ MARINI BE TOWER ECO 2000P (довідку про АБЗ, атестат виробництва, дозвіл на викиди) розташованого за адресою м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27, а також транспортні схеми які свідчать про поставку асфальтобетонної суміші на різні об’єкти з даного АБЗ з місцем розташування м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. Тобто про будь-яке переміщення АБЗ для виконання робіт на конкретному об’єкті, що є предметом закупівлі відповідно до конкретного Технічного завдання (в даному випадку саме адресно для виконання робіт на вул. Героїв України в м. Кропивницький) мова не іде взагалі.
Визодячи з вищенаведеного ТОВ «РДС» в повному обсязі виконано вимоги ТД.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РДС" |
112 543 939,03
UAH з ПДВ
|
112 543 939,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РДС" #33658865 |
Переможець |
112 543 939,03
UAH з ПДВ
|
08 липня 2023 15:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 09:17
|
ДУ 108-23-22 (22.04.24).pdf | зміни до договору |
25 квітня 2024 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:43
|
ДУ 108-23-241 (Г. України) 26.12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 17:55
|
ДУ 108-23-177 (23.11).pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 17:35
|
ДУ 108-23-156 Г. України (11.10.23).pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 08:33
|
108-23 (Г.України).pdf | укладений |
14 липня 2023 08:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 108/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 108/23/156 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 108/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 108/23/177 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 108/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 108/23/241 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 108/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 108/23/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |