Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44902878 |
Місцезнаходження: | 48260, Україна , Тернопільська обл., Чортківський р-н., місто Копичинці , вул. Шевченка, будинок 15 |
Контактна особа: |
Ольга Жаркова +380969160404 kp-blago@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 22:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 3 959 506,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 595,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 22:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 22:47 |
Тендерна документація ПР 22 Січня.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-12-000014 ● ddb9ffa8c8154f68937204341437c973
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2023
№ 55-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2023 № 55-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-06-05-014568-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 17:56:08
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт тротуару на вул. 22-го Січня (ділянка від вул. Шевченка до вул. Івана Франка) у м. Копичинці, Чортківського району, Тернопільської області (1-черга)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-05-014568-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість з наданням документального підтвердженн.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП Чемеровецька будівельна компанія на відповідність тендерній документації КП «Благоустрій» Копичинецької міської ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 22:12:35
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2023 року
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 12.09.2023 року :
1) Щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі.
Об’єкт закупівлі «Поточний ремонт тротуару на вул. 22-го Січня (ділянка від вул. Шевченка до вул. Івана Франка) у м. Копичинці, Чортківського району, Тернопільської області (1-черга)» (Код за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Роботи і матеріальні ресурси, які необхідні для виконання, передбачені у розробленій та затвердженій в установленому порядку проектно-кошторисні документації яка пройшла експертизу (позитивну) від від 05.05.2023 р. №04-09-23 у ТОВ «Будексперт-ІФ» та відповідає державним стандартам, будівельним нормам, у відповідності до якої визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені Додатку 2 Тендерної документації. Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: «Поточний ремонт тротуару на вул. 22-го Січня (ділянка від вул. Шевченка до вул. Івана Франка) у м. Копичинці, Чортківського району, Тернопільської області (1-черга)» у сумі 3 959 506,80 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженого наказом від 05.06.2023 року №30 із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі також визначено відповідно до рішення сесії Копичинецької міської ради «Про внесення змін до бюджету Копичинецької територіальної громади на 2023 рік»: від 29.03.2023 №2160 та від 17 травня 2023 року № 2226.
Зазначаю, що відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) (яка не є обов’язковою для виконання комунальними підприємствами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/kopychynecka/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-taabo-ochikuvanih-vartostej-predme-15-47-56-15-09-2023/
2) Уповноваженою особою було встановлені формальні (несуттєві) помилки при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП Чемеровецька будівельна компанія допущення учасником яких не призводило до відхилення його пропозицій згідно тендерної документації.
Вказані формальні помилки висвітлені в протоколі уповноваженої особи від 12.06.2023 р. №13/06 (додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Чемеровецька будівельна компанія |
3 910 101,83
UAH з ПДВ
|
3 910 101,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Чемеровецька будівельна компанія #33246889 |
Переможець |
3 910 101,83
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 22:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 08:21
|
ду чемирівці.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 22:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 09:46
|
Договір-10.pdf | укладений |
21 червня 2023 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |