Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42920331 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalna-ustanova-dniprovskij-miskij-teritorialnij-centr-socialnogo-obslugovuvannya-nadannya-socialnih-poslug-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 95 |
Контактна особа: |
Ксенія Єлісєєва +380503242661 kseniia.rogoveno@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 137 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 372,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | підписання акту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 13:23 |
Тендерна документація_Охорона липень-грудень.doc | |
05 червня 2023 13:23 |
Тендерна документація_Охорона липень-грудень.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-10-000053 ● 01ebb388b8784ec58459360bd2064fb2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 15:04 |
10.08.2023 № 167 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2023 № 167
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2023-06-05-007045-a
05.06.2023
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 13:08:35
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Послуги з охорони об’єкта: м. Дніпро, вул. В. Чапленка, 2» (ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послугини) (UA-2023-06-05-007045-a) очікуваною вартістю 137 220,00 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
До тендерної документації включена вимога, яка суперечить пункту 3 частини 1 статті 5 та статті 12 Закону № 922-VIII в частині прозорості, а саме: П. 15 додатку 3 «Інша інформація» Учасник, протягом 3-х робочих днів з моменту визначення його переможцем, повинен надати Замовнику в паперовому вигляді договір, копію ліцензії, документи дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (за підписом та печаткою Учасника) за адресою: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Панікахи, 95.
Прошу надати розрахунок годин:
липень – 560 год.
серпень – 552 год.
вересень – 537,25 год.
жовтень - 560 год.
листопад – 527 год.
грудень – 570,25 год.
Якщо врахувати час охорони «Об’єкту»: з 17-00 до 8-00 години чотири дні на тиждень, в п’ятницю та передсвяткові дні з 15.45 до 8-00, в вихідні та святкові дні цілодобово. То в серпні 285 год в будні, 65 год. по п’ятницях, 192 год. вихідні і разом 542 год. У Замовника в розрахунку 552 год.
Також різниця в 0,15 годин у вересні 240+81,15+216 дорівнює 537,15 год.
Різниця в 9 годин у жовтні 270+65+216 дорівнює 551 год.
Різниця в 9,45 годин у грудні 240+81,15+240 дорівнює 561,15 год.
Обрахунок зроблено з урахуванням Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями.
Абзацем 4 підпункту 10.10 додатку 3 «Інша інформація» тендерної документації передбачено, копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, які підтверджують проходження особою обов’язкового, профілактичного наркологічного огляду. Також підпунктом 10.12. додатку 3 «Інша інформація» тендерної документації на фахівця з організації заходів охорони передбачена сертифікат про перевірку нарколога.
Підпунктом 10.11. додатку 3 «Інша інформація» тендерної документації передбачена довідка про забезпечення за свій рахунок та своїми силами охоронців (своїх працівників) відповідною екіпіровкою: форменим (спеціалізованим) одягом у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу).
Прошу надати посилання в тендерній пропозиції учасника на зазначені довідки з зазначенням файлу або пояснити не відхилення пропозиції.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-18 08:42:07
Відповідь на звернення
Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради (далі – Територіальний центр) розглянуто запит про надання пояснень Державній аудиторській службі України, розміщений 15.08.2023 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-05-007045-a, предмет закупівлі – Послуги з охорони об’єкта: м. Дніпро, вул. В. Чапленка, 2.
За результатами розгляду інформуємо:
1. До тендерної документації включена вимога, яка суперечить пункту 3 частини 1 статті 5 та статті 12 Закону № 922-VIII в частині прозорості, а саме: П. 15 додатку 3 «Інша інформація» Учасник, протягом 3-х робочих днів з моменту визначення його переможцем, повинен надати Замовнику в паперовому вигляді договір, копію ліцензії, документи дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (за підписом та печаткою Учасника) за адресою: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Панікахи, 95.
Уповноваженою особою врахована дана невідповідність і виключена з тендерної документації для майбутніх закупівель.
2. Прошу надати розрахунок годин: липень – 560 год. серпень – 552 год. вересень – 537,25 год. жовтень - 560 год. листопад – 527 год. грудень – 570,25 год. Якщо врахувати час охорони «Об’єкту»: з 17-00 до 8-00 години чотири дні на тиждень, в п’ятницю та передсвяткові дні з 15.45 до 8-00, в вихідні та святкові дні цілодобово. То в серпні 285 год в будні, 65 год. по п’ятницях, 192 год. вихідні і разом 542 год. У Замовника в розрахунку 552 год. Також різниця в 0,15 годин у вересні 240+81,15+216 дорівнює 537,15 год. Різниця в 9 годин у жовтні 270+65+216 дорівнює 551 год. Різниця в 9,45 годин у грудні 240+81,15+240 дорівнює 561,15 год. Обрахунок зроблено з урахуванням Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями.
Уповноваженою особою закупівля була опублікована 05.06.2023 року, станом на цю дату воєнний стан був по 17.08.2023, відповідно до цього було розраховано:
Липень: 17 робочих днів х 15 год (з 17:00 по 8:00 годину = 15 год.) = 255 год.
4 п’ятниці х 16,25 год. (з 15:45 по 8:00 годину = 16,25 год.) = 65 год.
10 вихідних х 24 год. = 240 год.
РАЗОМ: 560 години
Серпень: 17 робочих днів х 15 год (з 17:00 по 8:00 годину = 15 год.) = 255 год.
1 робочий день передсвятковий на 1 годину меньший (23.08.)х 16 год. = 16 год.
4 п’ятниці х 16,25 год. (з 15:45 по 8:00 годину = 16,25 год.) = 65 год.
9 вихідних (з урахуванням 24.07 святковим) х 24 год. = 216 год.
РАЗОМ: 552 години
Так як воєнний стан був продовжений, Замовник зробив додатково угоду № 1 від 09.08.2023 (Додаток 1) на зменшення обсягу до 542 годин:
19 робочих днів х 15 год (з 17:00 по 8:00 годину = 15 год.) = 285 год.
4 п’ятниці х 16,25 год. (з 15:45 по 8:00 годину = 16,25 год.) = 65 год.
8 вихідних х 24 год. = 192 год.
РАЗОМ: 542 години
Вересень:16 робочих днів х 15 год (з 17:00 по 8:00 годину = 15 год.) = 240 год.
5 п’ятниць х 16,25 год. (з 15:45 по 8:00 годину = 16,25 год.) = 81,25 год.
9 вихідних х 24 год. = 216 год.
РАЗОМ: 537,25 години
У вересні святкових не передбачено, тому додатковою угодою від 09.08.2023 змін не внесено в обсяг.
Жовтень: 17 робочих днів х 15 год (з 17:00 по 8:00 годину = 15 год.) = 255 год.
4 п’ятниці х 16,25 год. (з 15:45 по 8:00 годину = 16,25 год.) = 65 год.
10 вихідних (з урахуванням переносу святкового дня 14.10 на понеділок 17.10) х 24 год. = 240 год.
РАЗОМ: 560 годин
Так як воєнний стан був продовжений, Замовник зробив додатково угоду № 1 від 09.08.2023 (Додаток 1) на зменшення обсягу до 551 години:
18 робочих днів х 15 год (з 17:00 по 8:00 годину = 15 год.) = 270 год.
4 п’ятниці х 16,25 год. (з 15:45 по 8:00 годину = 16,25 год.) = 65 год.
9 вихідних х 24 год. = 216 год.
РАЗОМ: 551 години
Листопад:18 робочих днів х 15 год (з 17:00 по 8:00 годину = 15 год.) = 270 год.
4 п’ятниці х 16,25 год. (з 15:45 по 8:00 годину = 16,25 год.) = 65 год.
8 вихідних х 24 год. = 192 год.
РАЗОМ: 527 годин
У листопаді святкових не передбачено, тому додатковою угодою від 09.08.2023 змін не внесено в обсяг.
Грудень:15 робочих днів х 15 год (з 17:00 по 8:00 годину = 15 год.) = 225 год.
5 п’ятниць х 16,25 год. (з 15:45 по 8:00 годину = 16,25 год.) = 81,25 год.
11 вихідних (з урахуванням 25.12 святковим) х 24 год. = 264 год.
РАЗОМ: 570,25 години
На даний час воєнний стан до 15 листопада, тому додатковою враховано не було змін в обсяг.
3. Абзацем 4 підпункту 10.10 додатку 3 «Інша інформація» тендерної документації передбачено, копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, які підтверджують проходження особою обов’язкового, профілактичного наркологічного огляду. Також підпунктом 10.12. додатку 3 «Інша інформація» тендерної документації на фахівця з організації заходів охорони передбачена сертифікат про перевірку нарколога.
На теперішній час втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 06.11.1997 р. №1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» (підстава - Постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. №577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих»). Також, 29.06.2023 р. втратив чинність наказ Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 р. №12 "Про затвердження Інструкції про проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів".
Замість Постанови КМ України від 06.11.1997 р. №1238 р. Постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. №577 введений та визначений термін «психічні розлади, зокрема спричинені вживанням психоактивних речовин».
Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 р. №651 (введений в дію 29.06.2023 р.) затверджений «Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», далі - «Порядок» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 червня 2022 р. за №648/37984).
Пунктом 1 «Порядку» встановлено, що «Цей Порядок визначає організаційні засади проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих».
Абзацом першим пункту 4 «Порядку» встановлено: «Обсяг Огляду включає в себе психіатричний огляд, проведений у відповідності до статті 11 Закону України «Про психіатричну допомогу», лабораторне визначення в крові карбогідрат-дефіцитного трансферину методом капілярного електрофорезу та в сечі наркотичних засобів і психотропних речовин».
Пунктом 1 «Порядку» встановлено, що «Після проведення Огляду особі видається єдина форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом».
Відповідно до вищезазначеного, Уповноваженою особою була врахована на виконання цього пункту довідка № 18 від 07.06.2023 (Додаток 2). Додатково зазначаємо, що якщо б були подані чинні на дату розкриття сертифікат про перевірку нарколога, то уповноваженою особою були б враховані вони.
В наступних закупівлях уповноваженою особою буде більш детально прописано надання підтверджуючих документів з урахування чинного законодавства.
4. Підпунктом 10.11. додатку 3 «Інша інформація» тендерної документації передбачена довідка про забезпечення за свій рахунок та своїми силами охоронців (своїх працівників) відповідною екіпіровкою: форменим (спеціалізованим) одягом у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу).
На виконання цього пункту ПП «Скорпіон – Охорона» була наданя довідка № 23 від 07.06.2023 (Додаток 3) з вказанням всієї необхідної інформації, що вимагалася. Також, додатково була надана довідка № 12 від 07.06.2023 (Додаток 4) та довідка № 14 від 07.06.2023 (Додаток 5).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради (далі – КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР) розглянуто висновок Східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Послуги з охорони об’єкта: м. Дніпро, вул. В. Чапленка, 2, за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-05-007045-a). З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень викладених у висновку про результати моніторингу від 25 серпня 2023 року, повідомляємо, що на виконання висновку 01.09.2023 р. була укладена додаткова угода № 2 до договору № 85, яка опублікована в системі 01.09.2023 р. Також висновок взято до уваги з метою врахування в роботі та недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Одночасно повідомляємо, що осіб, якими допущені порушення попереджено про недопущення подібних порушень у подальшій роботі та зобов’язано пройти навчання з підвищення кваліфікації з питань проведення публічних закупівель протягом місяця з дати закінчення проведення моніторингу.
2023-09-08 14:00:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ОХОРОНА" |
137 219,75
UAH з ПДВ
|
137 219,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ОХОРОНА" #34409113 |
Переможець |
137 219,75
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2023 15:39
|
Договір_Охорона_ Чапленка 2_Скорпіон липень-грудень_ДУ 3_зняття суми.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 12:40
|
Договір_Охорона_ Чапленка 2_Скорпіон липень-грудень.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:40
|
Договір_Охорона_ Чапленка 2_Скорпіон липень-грудень_ДУ 2_моніторинг.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 14:56
|
Договір_Охорона_ Чапленка 2_Скорпіон липень-грудень_ДУ 1_зняття суми.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми догововору |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у п. 1.5. договору на виконання вистовку моніторингу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми та обсягу |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |