Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Руслан Чорноконь +380442862705 chornik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 867 484,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 674,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 10:58 |
Додаток_2.doc | |
05 червня 2023 10:58 |
Додаток_4.doc | |
05 червня 2023 10:58 |
Додаток_5.doc | |
05 червня 2023 10:58 |
Додаток_3.doc | |
05 червня 2023 10:58 |
Тендерна документація.doc | |
05 червня 2023 10:58 |
Додаток_1.doc | |
05 червня 2023 10:58 |
Додаток_6.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000050 ● 93f1e3f19696471bac5877d46ea592e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2023 № 241
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.09.2023 № 241.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-05-003349-a, 05.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 15:15:15
Запит про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-05-003349-a, яка проводилась комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 07:35:05
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-06-05-003349-a
Державна аудиторська служба України
Пояснення
на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-06-05-003349-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання протиаварійних робіт на опорі Оп.9.1 та балках прогонової будови естакади з’їзду №1 (ПМП – с. Корчувате) транспортної розв’язки через Наддніпрянське шосе на південному мостовому переході через р. Дніпро в м. Київ)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-05-003349-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 05 травня 2023 р. № 02127-23. (додається)
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Додатки: експертна оцінка на 1 арк.
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-25 10:32:16
Звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку по закупівлі UA-2023-06-05-003349-a
Державна аудиторська служба України
Звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку по закупівлі UA-2023-06-05-003349-a
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-06-05-003349-a.
В констатуючій частині висновку по закупівлі UA-2023-06-05-003349-a Державною аудиторською службою України встановлено, що «В опублікованому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за ID: UA-2023-06-05-003349-a зазначено наступну умову оплати послуг: післяоплата у розмірі 90 відсотків протягом 100 календарних днів».
Однак, в опублікованому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за ID: UA-2023-06-05-003349-a зазначено наступні умови оплати, а саме «Тип оплати: післяоплата, Розмір оплати: 100% Період (днів): 90 (календарні)».
Отже, інформація, яка зазначена у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-06-05-003349-a в частині умова оплати не відповідає дійсності.
Також, в констатуючій частині висновку по закупівлі UA-2023-06-05-003349-a Державною аудиторською службою України встановлено, що «В оприлюдненому Замовником Додатку 4 (Проект Договору про надання послуг, розділ 5) до тендерної документації, а також в укладеному за результатами тендеру договорі від 04.07.2023 №07-04 передбачено можливість надання виконавцю (за його письмовим зверненням) авансу за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів строком не більше трьох місяців із зазначенням, що у разі виплати виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються по факту наданих послуг при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 90 календарних днів на підставі актів приймання виконаних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. Таким чином, в опублікованому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів вказано недостовірну (неповну) інформацію щодо умов оплати надання послуг, чим порушено норми пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону.».
Відповідно до пункту 5.1 проекту Договору, зазначеного у Додатку 4 до тендерної документації, а також в укладеному за результатами тендеру договорі від 04.07.2023 № 07-04 визначено, що за письмовим зверненням Виконавця Замовник одноособово приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на надання послуг. Такий аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір авансу на надання послуг визначається одноособово Замовником та не може перевищувати розміру встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070. Погоджена Замовником сума авансу перераховується Виконавцю на підставі рахунку Виконавця.
Зазначений пункт не зобов’язує Замовника 100% сплачувати аванс Учаснику, а лише передбачає можливість його надання з дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. У зв’язку з цим інформація щодо надання авансу не вносилась в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель. У разі внесення інформації щодо надання авансу Учаснику в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель, зазначене зобов’яже Замовника надавати аванс, а Учасника вимагати виконати умови щодо надання авансу за умовами проведеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись частиною 8 статті 8 Закону, просимо розглянути звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку по закупівлі UA-2023-06-05-003349-a та підтвердити відсутність Замовником порушення зазначеного у Висновку.
Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-10-02 14:57:13
Відповідь на запит за роз’ясненням, щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Відповідь до оприлюдненого Замовником звернення за роз'ясненням щодо висновку (25.09.2023) за процедурою закупівлі ID: UA-2023-06-05-003349-a (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання протиаварійних робіт на опорі Оп.9.1 та балках прогонової будови естакади з’їзду №1 (ПМП – с. Корчувате) транспортної розв’язки через Наддніпрянське шосе на південному мостовому переході через р. Дніпро в м. Київ).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Зокрема, за нормою пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати.
Повідомляємо, що в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі органом державного фінансового контролю при зазначенні умови оплати послуг (післяоплата у розмірі 90 відсотків протягом 100 календарних днів) допущена механічна помилка.
Разом з тим, в оприлюдненому Замовником Додатку 4 (Проект Договору про надання послуг, розділ 5) до тендерної документації, а також в укладеному за результатами тендеру договорі від 04.07.2023 №07-04 передбачено можливість надання виконавцю (за його письмовим зверненням) авансу за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів строком не більше трьох місяців із зазначенням, що у разі виплати виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються по факту наданих послуг при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 90 календарних днів на підставі актів приймання виконаних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів.
Звертаємо увагу на те, що дана норма імперативно визначає, яку саме інформацію повинно містити оголошення і не встановлює винятків щодо можливості її незазначення, або зазначення не в повному обсязі.
Крім того варто зазначити, що немає жодних технічних перешкод для зазначення в оголошенні відповідної інформації.
Тому, в опублікованому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів вказано недостовірну (неповну) інформацію щодо умов оплати надання послуг, чим порушено норми пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-06-05-003349-a Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-06-05-003349-a. В констатуючій частині висновку по закупівлі UA-2023-06-05-003349-a Державною аудиторською службою України встановлено, що «В опублікованому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за ID: UA-2023-06-05-003349-a зазначено наступну умову оплати послуг: післяоплата у розмірі 90 відсотків протягом 100 календарних днів». Однак, в опублікованому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за ID: UA-2023-06-05-003349-a зазначено наступні умови оплати, а саме «Тип оплати: післяоплата, Розмір оплати: 100% Період (днів): 90 (календарні)». Отже, інформація, яка зазначена у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-06-05-003349-a в частині умова оплати не відповідає дійсності. Також, в констатуючій частині висновку по закупівлі UA-2023-06-05-003349-a Державною аудиторською службою України встановлено, що «В оприлюдненому Замовником Додатку 4 (Проект Договору про надання послуг, розділ 5) до тендерної документації, а також в укладеному за результатами тендеру договорі від 04.07.2023 №07-04 передбачено можливість надання виконавцю (за його письмовим зверненням) авансу за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів строком не більше трьох місяців із зазначенням, що у разі виплати виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються по факту наданих послуг при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 90 календарних днів на підставі актів приймання виконаних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. Таким чином, в опублікованому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів вказано недостовірну (неповну) інформацію щодо умов оплати надання послуг, чим порушено норми пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону.». Відповідно до пункту 5.1 проекту Договору, зазначеного у Додатку 4 до тендерної документації, а також в укладеному за результатами тендеру договорі від 04.07.2023 № 07-04 визначено, що за письмовим зверненням Виконавця Замовник одноособово приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на надання послуг. Такий аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір авансу на надання послуг визначається одноособово Замовником та не може перевищувати розміру встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070. Погоджена Замовником сума авансу перераховується Виконавцю на підставі рахунку Виконавця. Зазначений пункт не зобов’язує Замовника 100% сплачувати аванс Учаснику, а лише передбачає можливість його надання з дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. У зв’язку з цим інформація щодо надання авансу не вносилась в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель. У разі внесення інформації щодо надання авансу Учаснику в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель, зазначене зобов’яже Замовника надавати аванс, а Учасника вимагати виконати умови щодо надання авансу за умовами проведеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, керуючись частиною 8 статті 8 Закону, просимо розглянути аргументовані заперечення до висновку та підтвердити відсутність Замовником порушення зазначеного у Висновку. Уповноважена особа __________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ
2023-09-15 10:12:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДМІСТ" |
8 810 000,00
UAH з ПДВ
|
8 810 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДМІСТ" #43506497 |
Переможець |
8 810 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2023 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 11:16
|
07-04 Додаткова угода 3.pdf | укладений |
05 грудня 2023 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2023 09:11
|
Додаткова № 5 Лінійний графік.pdf | зміни до договору |
07 липня 2023 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 15:31
|
07-04 ТОВ УКРБУДМІСТ.pdf | укладений |
04 липня 2023 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07-04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 липня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
3 116 933,49
UAH (в тому числі ПДВ 519 488,91 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись нормами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, пунктами 13.1 та 13.2 Договору, Сторони уклали цю додаткову угоду про дострокове припинення дії Договору |