Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 149 964,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 499,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22999.28 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | депозит |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником на підставі акту приймання наданих послуг протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 17:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 17:49 |
Додаток 6.pdf | |
02 червня 2023 17:49 |
Тендерна документація.pdf | |
02 червня 2023 17:49 |
Додаток 4.pdf | |
02 червня 2023 17:49 |
Додаток 5.pdf | |
02 червня 2023 17:49 |
Додаток 3.pdf | |
02 червня 2023 17:49 |
Додаток 1.pdf | |
02 червня 2023 17:49 |
Додаток 2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-30-000011 ● 5987bf40b3c046989ac670b88869cdff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2023 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.08.2023 №54-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 30.08.2023 №54-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-06-02-012815-a від 02.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-30 16:51:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Миру в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-02-012815-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-04 15:57:59
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 30.08.2023 року о 16:51 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкту на: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Миру в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області», який розроблений на підставі — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації по робочому проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Миру в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Експертиза проведена ТОВ «Експерт Проект Груп».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», що органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано здійснювати публікації, а не зобов’язано.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 08:34:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Миру в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-02-012815-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.У пункті 8 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 2% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
У зв’язку з чим, прошу надати скан-копію документа який підтверджує виконання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» вищевказаної вимоги.
2. Згідно додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу: « Учасник повинен надати Протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів, які Учасник планує використовувати під час виконання робіт/надання послуг по даній Закупівлі».
Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» у складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 07.06.2023 за №17/06 (файл «17.Довідка МТБ. pdf.p7s»), у якій, окрім іншого, вказано про наявність :
- двох автомобілів-самоскидів: КАМАЗ 5511 (реєстраційний номер АА1309КІ) та КАМАЗ 54112 (реєстраційний номер АА9288МІ);
- машини поливально-мийної ЗИЛ 433362 (реєстраційний номер АА1086ОН);
- навантажувача одноковшового DISD SD300N (реєстраційний номер 66066AA).
Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» у файлі «24. Протоколи перевірки технічного стану_compressed.pdf.p7s» подано протоколи перевірки технічного стану окремих дорожньо-будівельних механізмів. Однак, протоколів щодо перевірки технічного стану КАМАЗ 5511 (реєстраційний номер АА1309КІ), КАМАЗ 54112 (реєстраційний номер АА9288МІ), машини поливально-мийної ЗИЛ 433362 (реєстраційний номер АА1086ОН), навантажувача одноковшового DISD SD300N (реєстраційний номер 66066AA) у складі пропозиції вказаного учасника не виявлено.
У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію чи подано у складі пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів (КАМАЗ 5511, КАМАЗ 54112, машини поливально-мийної ЗИЛ 433362, навантажувача одноковшового DISD SD300N, якщо подано вказати назву файла поданого у складі пропозиції та сторінку на якій він розміщені вказані документи, якщо ні пояснити причину не відхилення вказаного учасника?
3. Згідно додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено підсумкову відомість ресурсів щодо поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини, у якій, окрім іншого, вказано найменування необхідних матеріалів:
-Люк чавунний для колодязів важкий - 1 шт.;
- Фарба дорожня для розмітки (жовтий колір) - 0,0144585 т.;
- Бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4- 6,5 м, усі ширини, товщина 100,125 мм, ІV сорт – 0,0085 м.кв.;
- Бітуми нафтові дорожні БНД-40/60, перший сорт т 0,3708 32 – 0,3708 т.;
- Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг т 0,00048 31 – 0,00048 т.;
- Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 т 0,0015525 30 – 0,0015525 т.;
- Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм т 0,00005 29 -0,00005т.;
- Болти із шестигранною головкою, діаметр різьби 10 мм т 0,00048 28 – 0,00048 т.
Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» у складі пропозиції подано відомість ресурсів до локального кошторису та підсумкову відомість ресурсів у яких вказаних матеріалів немає.
У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції (відповідності її умовам тендерної документації) та обрання переможцем - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 23:39:46
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 12.09.2023 року о 08:34 год.
Щодо виконання вимог частини 8 розділу 6 тендерної документації Замовника, переможцем процедури закупівлі надано забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування коштів в розмірі 2% вартості договору (18 655 грн. 11 коп.) на розрахунковий рахунок Замовника відповідно з «ВИПИСКА З РАХУНКА» від 26.06.2023 року.
Повідомляє Вам, що Замовником встановлена вимога щодо надання Учасником Протоколу перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів (н-д бульдозери, котки, грейдери, екскаватори, скрепери дорожні фрези, асфальтоукладальники та ін.), не дорожніх автомобілей (машин). Окрім того, Учасниками в довідці підтверджувався стан обладнання, машин та механізмів.
Згідно додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено підсумкову відомість ресурсів щодо поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини, у якій, окрім іншого, вказано найменування необхідних матеріалів: - Фарба дорожня для розмітки (жовтий колір) - 0,0144585 т.; - Бітуми нафтові дорожні БНД-40/60, перший сорт – 0,3708 т.. Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» у складі пропозиції подано відомість ресурсів до локального кошторису та підсумкову відомість ресурсів у яких вказані аналогічні матеріали: - Фарба дорожня біла розмічальна - 0,01666 т.; - Емульсія бітумна, дорожна ЕКШ-50 – 0,414 т.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Миру в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь"), Договір №261 від 30.06.2023 року укладений між ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» та Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області буде розірвано (припинено).
2023-09-28 17:41:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
932 755,28
UAH з ПДВ
|
932 755,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Переможець |
932 755,28
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 16:34
|
ДУ_1_261.pdf | укладений |
12 жовтня 2023 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 16:29
|
ДУ_1_279.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 17:12
|
261.pdf | укладений |
30 червня 2023 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 17,93 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 261 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |