Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 14:47 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 14:47 |
Очікувана вартість: | 10 695 822,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 958,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 213916.44 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | депозит |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником на підставі акту приймання наданих послуг протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 16:51 |
Додаток 5.pdf | |
02 червня 2023 16:51 |
Додаток 4.pdf | |
02 червня 2023 16:51 |
Додаток 6.pdf | |
02 червня 2023 16:51 |
Тендерна документація.pdf | |
02 червня 2023 16:51 |
Додаток 3.pdf | |
02 червня 2023 16:51 |
Додаток 1.pdf | |
02 червня 2023 16:51 |
Додаток 2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000013 ● 53fdb7c3b9f14727a9e7d96f7c6c87ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 37-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.09.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.09.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-02-012446-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 09:17:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту дороги по вул.Академіка Шалімова в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування) (код ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів,ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-06-02-012446-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати пояснення, щодо відповідності пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд»:
- вимогам пункту 7 розділу I тендерної документації про необхідність надання автентичного перекладу українською мовою копій документів, а саме, поданих витягів з трудових книжок працівників: Борейко О.А., Кузьмінський П.А., Кульбіцький М.П., Піший В.І., Кузьменко М.М., Курський І.В., Льовочкін Я.В., Мороз В.М., Прокопчук В.Д., Шандурський Д.П, які викладені частково (перша сторінка) на російській мові;
- вимогам пункту 1.2 Додатку №1 до тендерної документації щодо необхідності надання чинного сертифікату/свідоцтва/атестату відповідності лабораторії вимогам Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення»;
- вимогам пункту 1.2 Додатку №1 до тендерної документації щодо необхідності надання документів (атестати акредитації, тощо), які підтверджують повноваження органів оцінки відповідності, які видали сертифікати/свідоцтва/атестати на дорожньо-випробувальну лабораторію (у складі пропозиції подано сертифікати на лабораторії від 01.07.2022 №ПТ-101/22, від 29.12.2022 №ПТ-315/22 які видані органом оцінки відповідності – ДП «Укрметртестстандарт»).
4. Яким саме чином обґрунтовується встановлення розміру забезпечення тендерної пропозиції в грошовому виразі в сумі 2% від очікуваної вартості закупівлі під час проведення Вами закупівлі робіт з капітального ремонту.
Пояснення, інформацію та документи які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 21:47:12
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 18.09.2023 року о 09:17 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкту на: «Капітальний ремонт дороги по вул. Академіка Шалімова в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)», який розроблений на підставі — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дороги по вул. Академіка Шалімова в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)». Експертиза проведена ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», що органам місцевого самоврядування рекомендовано здійснювати публікації, а не зобов’язано.
Трудові книжки працівників Борейко О.А., Кузьмінський П.А., Кульбіцький М.П., Піший В.І., Кузьменко М.М., Курський І.В., Льовочкін Я.В., Мороз В.М., Прокопчук В.Д., Шандурський Д.П видані відповідно до постанови Ради Міністрів СРСР та ВЦРПС від 06.09.1973 № 656. Враховуючи, що СРСР – держава яка існувала з 1922 року по 1991 рік, заснована на підставі Договору про утворення СРСР, укладеного 30.12.1922 в т.ч. Українською Радянською Соціалістичною Республікою (УРСР), правонаступницею якої є Україна, та розпущена Угодою про створення Співдружності Незалежних Держав, яка була підписана 08.12.1991 та ратифікована постановою Верховної Ради України від 10.12.1991 № 1458-ХІІ, трудові книжки видані цією державою не являються документами, що видані органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав, так як СРСР, відповідно до вищенаведених нормативно-правових актів, по-перше не являється іноземною державою, оскільки однією із рівноправних її засновників була УРСР, по-друге з 1991 року взагалі не являється державою. Положеннями статті 48 Кодексу законів про працю України встановлено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України. До 1993 року чинним був бланк трудової книжки, затверджений постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 «Про трудові книжки робітників і службовців». На виконання вимог статті 48 КЗпП України, 27.04.1993 Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №301 «Про трудові книжки працівників», якою затверджено зразки бланків трудової книжки і вкладиша до неї, а також скасовано дію постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973. Абзацом другим пункту 1 Постанови №301 визначено, що трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають.
Трудові книжки працівників Борейко О.А., Кузьмінський П.А., Кульбіцький М.П., Піший В.І., Кузьменко М.М., Курський І.В., Льовочкін Я.В., Мороз В.М., Прокопчук В.Д., Шандурський Д.П. заповнені в період з 1976 року по 1991 рік, завантажені у складі тендерної пропозиції ТОВ "СБМУ "Підряд", є документами раніше встановленого зразка (видані до 1993 року), які й на даний час зберігають свою дію на території України, не потребують перекладу українською мовою та не підлягають обміну у відповідності до положень чинного законодавства.
При публікації процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Капітальний ремонт дороги по вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування) (код ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь) в пункті 2 розділу 3 тендерної документації була допущена описка при зазначенні розміру забезпечення тендерної пропозиції 2% замість 0,5%, так як в той період часу Замовником опубліковувалась значна кількість процедур відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг з поточного ремонту. Також звертаємо Вашу увагу, що жоден з Учасників (при 48 переглядах) не звертався до Замовника за роз’ясненням чи вимогою щодо усунення невідповідності тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
- UA-M-2023-09-11-000018 ● 40d846c4bc7d46e1b90934e4f56f736e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 37-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.09.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.09.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-02-012446-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
7 997 362,56
UAH з ПДВ
|
7 997 362,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
9 075 217,80
UAH з ПДВ
|
9 075 217,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
7 997 362,56
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 09:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2023 17:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Переможець |
9 075 217,80
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2023 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 16:21
|
ДУ_2_279.pdf | укладений |
23 жовтня 2023 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 16:19
|
ДУ_2_279.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 15:49
|
ДУ_1_279.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 08:47
|
279.pdf | укладений |
12 липня 2023 08:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строків у зв'язку з об'єктивними обставинами |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю виконання додаткових обсягів робіт та зміни проектних рішень по Договору від 12.07.2023 № 279 (далі – Договір), зважаючи на проведення коригування проекту та позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 12.07.2023 року за робочим проектом «Капітальний ремонт дороги по вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)» відповідно до проведених переговорів та консультацій Замовником та Підрядником, враховуючи п. 2.3, 3.6 Договору, Сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 95,40 грн. (дев’яносто п’ять гривень 40 коп.) з ПДВ і викласти пункт 3.1 розділу «3. Договірна ціна. Порядок розрахунків» Договору та викласти їх у наступній редакції: « 3.1. Договірна ціна робіт є динамічною і складає 9 075 122,40 грн (дев’ять мільйонів сімдесят п’ять тисяч сто двадцять дві гривні 40 копійок), в тому числі ПДВ -20% - 1 512 520,40 грн». Сторони дійшли згоди викласти Додаток №1 «Договірна ціна» викласти у новій редакції, що є додатком 1 до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 липня 2023 — 23 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
9 075 122,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 512 520,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. З "23" жовтня 2023 року зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли за Договором. |