Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33071141 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин(пн), пл.Соборна, будинок 6А |
Контактна особа: |
Кулаківська Світлана Олександрівна 0962130050 malosvitapzak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 41 559 788,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 207 798,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови та розмір забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п.п.2,3 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 203643 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На протязі 5-и банківських днів з дати надходження бюджетних коштів здійснюється авансовий платіж в розмірі 30% виділених бюджетних призначень на відповідний бюджетний рік за договором. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Остаточні розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів по факту виконання робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 13:35 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx | |
07 червня 2023 13:35 |
Тендерна документація (нова редакція).docx |
07 червня 2023 13:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2023 13:35 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx
|
|||
07 червня 2023 13:35 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи вищевикладене, прошу привести у відповідність ТД чинному законодавству та внести відповідні зміни до ТД.
У зв’язку з тим, що навчальний заклад діючий та проведення робіт буде здійснюватися паралельно з навчальним процесом, вимога Замовника, що Учасник повинен володіти успішним досвідом повного виконання не менше одного договору з капітального ремонту закладу освіти, обумовлена необхідністю врахування вимог щодо інсоляції та рівня шуму у приміщеннях, правил протипожежної безпеки, норм щодо організації навчання. При проведенні робіт з капітального ремонту інших будівель, споруд не завжди усі ці норми враховуються, а відповідно, є ризик придбати неякісні роботи та зірвати навчальний процес.
Таким чином, дана умова тендерної документації жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежує права учасників на участь у даній закупівлі та не є дискримінаційною, адже є підтвердженням від Учасника повної відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам тендерної документації
Виходячи з вищенаведеного, вимога ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГ-БУД» підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000054 ● 5db6e0dc3c04486cb391cae0646b9af6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2023 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2023
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.07.2023 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-06-02-010814-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 17:22:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт Гранітнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: смт. Гранітне, Коростенського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-010814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2)Відповідно до пункту 8 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Достовірна інформація у вигляді гарантійного листа довільної форми, у якій зазначаються зобовʼязання, у разі визначення учасника переможцем закупівлі, надання до моменту підписання договору декларації (ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт підвищеної небезпеки, які входять до складу предмета закупівлі, відповідно до Переліку, затвердженогопостановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р. (в редакції постанови КМУ від 03.02.2021 р. № 77), за місцем виконання робіт.
У випадку ненадання переможцем декларації (ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт підвищеної небезпеки, які входять до складу предмета закупівлі, відповідно до Переліку, затвердженого постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р. (в редакції постанови КМУ від 03.02.2021 р. № 77), за місцем виконання робіт, переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 41 Особливостей.»
Таким чином, до моменту підписання договору учасник ТОВ «НОВЕ СТОЛІТТЯ ХХІ» мав надати декларації (ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт підвищеної небезпеки. Отже, надайте декларації (ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт підвищеної небезпеки, які надав учасник ТОВ «НОВЕ СТОЛІТТЯ ХХІ» до підписання договору.
3) Відповідно до пункту 2 розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року.), а також підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); розрахунок загальновиробничих витрат; пояснювальна записка.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВЕ СТОЛІТТЯ ХХІ» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Інші розрахунки до ДЦ») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 2 розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОВЕ СТОЛІТТЯ ХХІ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-14 12:20:54
Щодо надання пояснень по моніторингу
Щодо першого питання моніторингу: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі опубліковано на власному веб-сайті замовника за посиланням: http://osvita.zt.ua/prozoro/.
Щодо другого питання моніторингу:
Надаємо декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (додається), що була надана переможцем закупівлі на виконання умов тендерної документації. Також переможцем закупівлі надано лист Центрально-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці щодо отримання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що додається.
Щодо третього питання моніторингу:
Пунктом 1 Розділу 2 «Загальні вимоги» Додатку 2 до тендерної документації вимагалось:
«1. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281. Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів виконання робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт за місцем їх виконання, відповідно до замовлення та діючих цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до Технічного завдання щодо використання конкретних матеріалів і конструкцій; якості виконання робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Вид договірної ціни – тверда.
В складі кошторисної документації Учасником надається:
– договірна ціна;
– локальний(і) кошторис(и);
– зведений кошторисний розрахунок;
– підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису;
– розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису
- розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- розрахунок інших витрат.
Всі вище перелічені документи були надані учасником, в складі тендерної пропозиції, в повному обсязі.
Додаткових вимог щодо розрахунку певних видів витрат (в тому числі адміністративних) чи розрахунків до них - не вимагалось тендерною документацією.
Крім того, жодних посилань на конкретні пункти чи Додатки Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281 для розрахунку витрат - тендерна документація та додатки до неї не містили.
А отже, на підставі вищенаведеного, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі як такої, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-04 11:46:02
Щодо оскарження в суді
Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради повідомляє про оскарження висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2023 р. про результати моніторингу процедури закупівлі - Капітальний ремонт Гранітнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: смт. Гранітне, Коростенського району Житомирської області (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-02-010814-a) до Житомирського окружного адміністративного суду. Відповідний документ був сформований в системі «Електронний суд» 03.08.2023 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись зобов’язаннями, викладеними у висновку моніторингу, відповідно до вимог ч.2 ст.202 Господарського кодексу України, з урахуванням вимог частини 1 статті 206 та частини 2 статті 188 Господарського кодексу України, Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області було надіслано ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВЕ СТОЛІТТЯ ХХІ» пропозицію про розірвання договору (копія листа – пропозиції з додатком та документи, що підтверджують їх надіслання, додаються).
2023-07-27 09:29:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 04.08.2023 року у справі №240/22876/23 прийнято до розгляду позовну заяву управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради до Північного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку. |
Дата публікації: | 08 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 240/22876/23 |
Дата відкриття провадження: | 04 серпня 2023 |
Документи:
08 серпня 2023 11:23
|
Електронний підпис |
08 серпня 2023 11:21
|
Електронний підпис |
08 серпня 2023 11:21
|
Ухвала.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОВЕ СТОЛІТТЯ ХХІ" |
34 515 481,37
UAH з ПДВ
|
34 515 481,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОВЕ СТОЛІТТЯ ХХІ" #42015229 |
Переможець |
34 515 481,37
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 12:43
|
Договір 165 26.06.2023.pdf | укладений |
26 червня 2023 12:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт Гранітнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: смт. Гранітне, Коростенського району Житомирської області | 1 | роботи |
34 515 481,37
UAH
|