Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03345998 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9 |
Контактна особа: |
Марія Бухтарьова +380347262968 ujkgkalushtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 14:31 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 14:31 |
Очікувана вартість: | 8 891 508,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 915,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 15:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
01 червня 2023 15:16 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-14-000005 ● 6d169c10748e4aa98862e0adbd44ce56
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.09.2023 № 47-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-06-01-010221-a 01.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-25 14:36:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітальний ремонт тротуарів на пр. Л.Українки в м. Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)» за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 8 891 508,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-01-010221-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 12:08:23
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Північного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 25 вересня о 14:36 год., виходячи зі змісту Запиту повідомляю наступне :
01.06.2023р. відділом закупівель УЖКГ Калуської міської ради в системі публічних закупівель «Prozorro» на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua розміщено оголошення щодо закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів на пр. Л.Українки в м. Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)»- UA-2023-06-01-010221-a, за процедурою відкриті торги (з особливостями).
З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. N 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів на пр. Л.Українки в м. Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)»- UA-2023-06-01-010221-a, уповноваженою особою було оприлюднено на офіційному сайті Калуської міської ради обґрунтування розміру бюджетного призначення, вартості предмета закупівлі, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням сесії Калуської міської ради № 2075 від 11.04.2023р. «Про внесення змін до Програми капітального ремонту та утримання об’єктів благоустрою і дорожньо-мостового господарства Калуської міської територіальної громади на 2022-2024 роки» на роботи з капітального ремонту тротуарів на пр. Л.Українки в м. Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації) з місцевого бюджету передбачено 10 000 000,00 грн.
2. Обґрунтування очікуваної вартості щодо закупівлі:
Очікувана вартість щодо закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів на пр. Л.Українки в м. Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)» визначена на підставі розробленого робочого проєкту «Капітальний ремонт тротуарів на пр. Л.Українки в м. Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)», 2023р., із врахуванням передбачених бюджетних призначень у 2023 році.
3. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:
У зв’язку з виникненням необхідності у капітальному ремонті тротуарів на пр. Л.Українки, розроблено тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт тротуарів на пр. Л.Українки в м. Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)».
Роботи повинні бути виконані відповідно до Технічної специфікації:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ДО ЗАКУПІВЛІ
«Капітальний ремонт тротуарів на пр. Л.Українки в м. Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)»
№ з/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка
1 Розбирання бортових каменів м 1932
2 Розбирання покриттів та основ бруківки з булижного каменю механізованим способом (1142 м2) м3 114,2
3 Розбирання цементно-бетонних покриттів (21 м2) м3 2,1
4 Розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом (5547 м2) м3 222
5 Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,4 м3 т сміття 599,669
6 Перевезення сміття до 5 км т 599,669
7 Улаштування дорожніх корит коритного профілю із застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм (270 мм) м2 482
8 Перевезення грунту до 5 км без навантаження т 227,745
9 Ремонт окремих ділянок цегляних горловин оглядових каналізаційних колодязів без заміни люка, поверхня з твердим покриттям колодязь 29
10 Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів м 369
11 Камені бортові БР 100.30.18 м 369
12 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу м 2208
13 Поребрик 100.20.8 м 2208
14 Улаштування основи тротуарів із щебеню: за товщини шару 14 см м2 7192
15 Улаштування покриття з фігурних елементів мощення (ФЕМ) з приготуванням піщано-цементної суміші: площадок та тротуарів, ширина понад 2 м м2 7192
16 Бруківка "Старе місто" 6 см м2 7199,12
17 Плитка тактильна (24 компл) м2 64,8
18 Круг відрізний алмазний, діаметр 230 мм шт 61,132
Із обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням :
https://kalushcity.gov.ua/news/01-06-2023r-viddilom-zakupivel-uzhkg-kaluskoyi-miskoyi-radi-v-sistemi-publichnih-zakupivel-prozorro-na-veb-portali-upovnovazhenogo-organu-prozorro-gov-ua-rozmisheno-ogoloshennya-shodo-zakupivli-kapitalnij-remont-trotuariv-na-pr-l-ukrayinki-v-m-kalushi-ivano-frankivskoyi-oblasti-v-tomu-chisli-vigotov
Принагідно хочу додати, що економія коштів місцевого бюджету за результатом проведення даної закупівлі склала 2 642 508,00 грн.
Додатково додаються скановані копії:
- експертного звіту (позитивного);
- Витягу з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проектні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
- локального кошторису;
- зведеного кошторисного розрахунку;
- підсумкової відомості ресурсів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 10:16:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітальний ремонт тротуарів на пр. Л.Українки в м. Калуші Івано-Франківської області (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)» за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 8 891 508,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-01-010221-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати підтверджуючі документи про перехід переможця процедури закупівлі ФОП «Коневич Валерій Ярославович» зі спеціальної групи зі ставкою єдиного податку 2 % на ставку єдиного податку 5 %.
Також, просимо надати інформацію про стан виконання договору від 03.07.2023 № 96 на момент підписання додаткової угоди до договору від 22.09.2023 № 1/171 (обсяг виконаних робіт та суму оплати за виконані роботи, з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 14:22:18
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Північного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 26 вересня о 10:16 год., виходячи зі змісту Запиту повідомляю наступне:
Щодо першого питання:
На підтвердження переходу фізичної особи – підприємця Коневича Валерія Ярославовича зі спеціальної групи зі ставкою єдиного податку 2 % на ставку єдиного податку 5 % надаємо Вам скановану копію Витягу з реєстру платників єдиного податку.
Щодо другого питання:
Надаємо інформацію про стан виконання договору від 03.07.2023 № 96 на момент підписання додаткової угоди до договору від 22.09.2023 № 1/171, а саме:
щодо обсягу виконаних робіт – скановані копії Актів приймання виконаних будівельних робіт № 96/1 від 28.07.2023р. та № 96/2 від 15.08.2023р.;
щодо суми оплати за виконані роботи – надаємо скановану копію платіжного доручення № 286542478 від 28.07.2023р. до Акту № 96/1 від 28.07.2023р. та скановану копію платіжного доручення № 289199779 від 15.08.2023р. до Акту № 96/2 від 15.08.2023р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОРЛЕНД" |
7 300 000,00
UAH з ПДВ
|
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" |
7 450 000,00
UAH з ПДВ
|
6 248 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Коневич Валерій Ярославович" |
6 340 000,00
UAH з ПДВ
|
6 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГРИНЬКІВ РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
7 250 000,00
UAH з ПДВ
|
7 071 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРЛЕНД" #39714851 |
Рішення скасоване |
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 10:14
|
ТОВ "ДОРЛЕНД" #39714851 |
Відхилено |
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 10:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" #40729410 |
Рішення скасоване |
6 248 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2023 08:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-РЕМДОРБУД" #40729410 |
Відхилено |
6 248 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2023 08:44
|
ФОП "Коневич Валерій Ярославович" #2793819155 |
Переможець |
6 249 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2023 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:10
|
ДУ 3 до договору.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 14:47
|
Лист.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2023 14:38
|
Технічна специфікація (зміни).PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2023 14:38
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2023 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 12:00
|
ДОДАТКОВА УГОДА.PDF | зміни до договору |
22 вересня 2023 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 14:36
|
Договір 96.PDF | укладений |
03 липня 2023 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із скасуванням спеціальної групи зі ставкою 2% єдиного податку відповідно до прийнятого Закону України № 3219 від 30.06.2023 року, керуючись підпунктом 6 пункту 19 Особливостей та п.11.1. і пп.6 п.11.4. Договору № 96 від 03.07.2023р. сторони домовились збільшити суму договору на 175 183,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/171 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підставі листа УЖКГ Калуської міської ради № 04-08/1570 від 25.10.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/216 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/291 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |