Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36916734 |
Місцезнаходження: | 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128 |
Контактна особа: |
Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради +380665258959, +380970766875 z.vodypr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2023 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2023 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2023 11:01 |
Тендерна документація - Поточний ремонт внутрішньодворові проїзди.docx | |
30 травня 2023 11:01 |
Додаток 3 Проєкт договору поточний ремонт проїздів.docx | |
30 травня 2023 11:01 |
Додаток_1.docx | |
30 травня 2023 11:01 |
Додаток 2 Дефектний акт - поточний ремонт внутрішньодворових проїздів .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-10-000037 ● 18504b2ee04b4464973afb8574c41a60
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.08.2023 №31-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 10.08.2023.
В.о.начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
10.08.2023 №31-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-30-003205-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 14:37:09
запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньодворових проїздів (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-05-30-003205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1) просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) на яку суму відбулась оплата за надані послуги по договору за №75 від 14.06.2023 станом на 10.08.2023?
Пояснення, інформацію та документи з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 09:28:19
Відповідь на запит
Відповідь надано в окремому файлі.
1) посилання на сторінку веб-сайту Жовтоводської міської територіальної громади, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://zhv.dp.gov.ua/novini/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmetiv-zakupivli_17;
2) станом на 10.08.2023 року відсутня оплата за надані послуги згідно договору №75 від 14.06.2023 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
припинено зобов'язання за договором №75 від 14.06.2023 року відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-003205-a, проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 15.08.2023 року та надані аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
2023-08-18 15:47:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуті
2023-08-21 10:07:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" |
1 381 592,00
UAH з ПДВ
|
1 381 592,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" #1927208672 |
Переможець |
1 381 592,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 15:25
|
дод. угода 2.pdf | укладений |
18 серпня 2023 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2023 11:55
|
дод, уг.1.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 15:06
|
6030 дог75.pdf | укладений |
14 червня 2023 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа ФОП Бойко В.П. від 14.08.2023 року №20/08/23 Сторони дійшли згоди подовжити термін надання послуги до 15.09.2023 року, відповідно пункт 5.1. Договору викласти в новій редакції: "5.1. Термін надання послуг: до 15.09.2023 року". |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Керуючись висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-003205-a, наданим Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 15.08.2023 року, Сторони дійшли згоди припинити зобов'язання за Договором, зменшивши суму Договору на 1 381 592,00 грн. (один мільйон триста вісімдесят одна тисяча п'ятсот дев'яносто дві грн. 00 коп.). |