Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38468277 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7 |
Контактна особа: |
Ольга Степура +380535552207 stepura_ol@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 930 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умовами даної закупівлі передбачено аукціон. Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг робіт визначений Технічним завданням.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником на протязі 10 банківських днів з моменту підписання акта здавання-приймання виконаних робіт (форми – КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми – КБ-3) і рахунків приймання-передачі виконаних робіт, по надходженню фінансування, та з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 11:48 |
Додаток №4 - Лист-згода на обробку даних.docx | |
26 травня 2023 11:48 |
Додаток №6 - Інші документи.docx | |
26 травня 2023 11:48 |
Додаток №3 - Тендерна пропозиція.docx | |
26 травня 2023 11:48 |
Тендерна документація з аукціоном.docx | |
26 травня 2023 11:48 |
Додаток №2 - Проект договору про закупівлю (договору підряду).doc | |
26 травня 2023 11:48 |
Додаток №5 - кваліфікаційні критерії.docx | |
26 травня 2023 11:48 |
Додаток №1 - технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000019 ● 22238963fbff44f6ae4f1eb519205123
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:54 |
15.09.2023 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2023 № 186
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-05-26-005255-a 26.05.2023 Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-25 16:38:56
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги «ДК 021:2015 - 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Петрівській в м. Миргород Полтавської області)», код за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-005255-a), яку проведено Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/38468277/info) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 14:36:00
Пояснення Замовника на запит Держаудитслужби
1. Очікувана вартість поточного ремонту визначена на підставі обґрунтованих трудових та матеріально технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін, а також відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 (далі – Методика), із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 887 від 25.11.2022.
Очікувану вартість та розмір бюджетного призначення розраховано на підставі дефектного акта, яким визначено обсяг необхідних робіт (послуг), які потребують проведення в поточному році. Розрахунковим методом вираховано орієнтовну вартість предмету закупівлі, виходячи з розрахунку фактичної вартості 1 м2 ремонту асфальтобетонного покриття з попереднього року - 961 грн/м2, часткової інфляції вартості матеріальних ресурсів та паливно-мастильних матеріалів, вартості асфальтобетонної суміші з транспортуванням на відстань від асфальтобетонного заводу на 30 км (як зазначено у вимогах до предмету закупівлі – відстань від АБЗ до місця виконання послуг не повинна перевищувати 30 км). Також враховано, що в даній закупівлі частково планується влаштування дорожнього покриття із плит на перехрестях доріг.
Крім того, відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» в очікувану вартість предмета закупівлі було закладено витрати на відрядження (якщо переможцем буде визначено підрядну організацію, яка знаходиться за межами Миргородського району та Полтавської області, та робітників якої необхідно буде направити у відрядження на період виконання послуг з поточного ремонту).
Враховуючи все вищевикладене спеціалістами за допомогою програмного комплексу АВК було визначено, що орієнтовна вартість послуг у відповідності з технічним завданням буде становити 2 930,0 тис. грн. Підсумовуючи вищезазначене, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін, та з урахуванням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами і доповненнями від 19.11.2018 року), ДБН В 2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Правил благоустрою території міста, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
2. ВКБ Миргородської міської ради власного веб-сайту не має, тому розміщує відповідну інформацію на офіційному сайті міської ради за посиланням: https://myrgorod.pl.ua/page/miska-vlada/derzhavni-zakupivli .
3. Обгрунтування закупівлі UA-2023-05-26-005255-a за посиланням: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://myrgorod.pl.ua/files/zip/Tendera/2023/VKB/obgruntuv-5.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради з метою забезпечення виконання рішення Східного офісу Держаудитслужби, викладеного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-26-005255-a, яким встановлено порушення абзацу третього пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 та пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в частині не оприлюднення назви номенклатурної позиції предмета закупівлі, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі, повідомляє про таке. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель ДАСУ зобов’язала ВКБ Миргородської міської ради (Замовник) здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи те, що на стадії виконання договору про закупівлю Замовник не має технічної можливості оприлюднити необхідну інформацію в електронній системі закупівель, начальником ВКБ Миргородської міської ради були здійснені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому, зокрема: проведено роз’яснювальну бесіду із уповноваженою особою відділу, в тому числі рекомендовано пройти навчання у сфері здійснення публічних закупівель найближчим часом. Уповноважена особа уважно ознайомилась із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-26-005255-a, вживатиме максимальних заходів для дотримання законодавства в сфері публічних закупівель та недопущення їх повторення в подальшому. Зокрема, з моменту оприлюднення Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-26-005255-a уповноважена особа прийняла участь в безкоштовних навчаннях Академії «Радник», розміщеним на їх веб-сайті за посиланням https://radnyk.academy/bezkoshtovne (зокрема, https://www.youtube.com/watch?v=L6_Lwkmesc8 ). Крім того, уповноважена особа відвідала он-лайн вебінар ДП «Прозорро» «ПРО НОВІ ЗМІНИ ДО ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/vebinar-pro-novi-zmini-do-osoblivostey-provedennya-publichnih-zakupivel-pid-chas-voyennogo-stanu . Крім того, уповноважена особа переглянула запис вебінару програми USAID DOBRE «Актуальні питання здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану» за посиланням: https://decentralization.gov.ua/news/17232 . Крім того, 03 жовтня 2023 р. уповноважена особа зареєструвалась на курс Prometheus PPTP101 «Публічні закупівлі: від теорії до практики», який на данний час проходить (скріншоти додаємо).
2023-10-03 13:26:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД" |
2 919 704,00
UAH з ПДВ
|
2 919 704,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД" #31889628 |
Переможець |
2 919 704,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 09:35
|
Договір підряду №73.pdf | укладений |
12 червня 2023 09:34
|
Додаток 1 - Договірна ціна.pdf | укладений |
12 червня 2023 09:34
|
Додаток 2 - Дефектний акт.pdf | укладений |
12 червня 2023 09:34
|
Додаток 3 - Календарний графік.pdf | укладений |
12 червня 2023 09:34
|