Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 719 954,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 199,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 34399.08 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | депозит |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником на підставі акту приймання наданих послуг протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 16:55 |
ТД.pdf | |
24 травня 2023 16:55 |
Додаток 5.pdf | |
24 травня 2023 16:55 |
Додаток 4.pdf | |
24 травня 2023 16:55 |
Додаток 6.pdf | |
24 травня 2023 16:55 |
Додаток 3.pdf | |
24 травня 2023 16:55 |
Додаток 1.pdf | |
24 травня 2023 16:55 |
Додаток 6.pdf | |
24 травня 2023 16:55 |
Додаток 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-01-000011 ● 7d60b7f9640a48998bbc06c8a5e9233e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2023 №38-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.09.2023 №38-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-05-24-013913-a 24.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-01 14:15:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Оксамитова в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-24-013913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-04 16:13:04
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 01.09.2023 року о 14:15 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкту на: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Оксамитова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області», який розроблений на підставі — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації по робочому проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Оксамитова в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Експертиза проведена ТОВ «Експерт Проект Груп».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», що органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано здійснювати публікації, а не зобов’язано.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 16:44:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Оксамитова в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-24-013913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР», а саме:
вказати документи у складі його тендерної пропозиції (протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів щодо автомобілів вантажних-самоскидів КАМАЗ 5511, 54112, та поливомийну машину ЗІЛ 433362) на вимогу додатку 1 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 23:45:03
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 07.09.2023 року о 16:44 год.
Повідомляє Вам, що Замовником встановлена вимога щодо надання Учасником Протоколу перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів (н-д бульдозери, котки, грейдери, екскаватори, скрепери дорожні фрези, асфальтоукладальники та ін.), не дорожніх автомобілей (машин). Окрім того, Учасниками в довідці підтверджувався стан обладнання, машин та механізмів. У зв’язку з чим Учасника не було відхиллено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Оксамитова в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті https://brada.gov.ua/informatsiia-shchodo-protsedur/
2023-10-03 17:44:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови № 710.) • усунуто
.
2023-10-09 09:14:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
1 642 080,24
UAH з ПДВ
|
1 642 080,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Переможець |
1 642 080,24
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 17:50
|
ДУ_1_247.pdf | укладений |
04 грудня 2023 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 17:49
|
ДУ_1_247.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 14:50
|
247.pdf | укладений |
21 червня 2023 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 274,26 грн. з ПДВ і викласти пункт 2.1 розділу 2 «Ціна Договору та порядок проведення розрахунків» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 247 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 червня 2023 — 04 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 641 805,98
UAH (в тому числі ПДВ 273 634,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. |