Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі в школі І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2023-05-22-010894-a 2c6d996b5f18405581c1a81e97c98e47
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Юлія Олександрівна

380689838359 sh308tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22868696
Місцезнаходження: 02034, Україна , Київська обл., Київ, Градинська, 6-Б
Контактна особа: Орлова Юлія Олександрівна
380689838359
sh308tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2023 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2023 00:00
Початок аукціону: 02 червня 2023 14:13
Початок аукціону: 02 червня 2023 14:13
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт покрівлі в школі І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02034, Україна, Київська область, Київ, Градинська, 6-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 15:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 травня 2023 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 травня 2023 15:41
Зміни.docx
26 травня 2023 15:41
Тендерна документація Покрівля зі змінами.docx
26 травня 2023 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2023 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 травня 2023 15:41
Зміни.docx
26 травня 2023 15:41
Тендерна документація Покрівля зі змінами.docx
22 травня 2023 15:56
Тендерна документація Покрівля (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 23 травня 2023 12:14
Дата відповіді: 24 травня 2023 13:22
Шановний замовнику поясніть чим обумовлена необхідність у трьох виконавцях робіт на даному об'єкті. Відповідно до ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Кваліфікаційними характеристиками Виконавця робіт передбачене коло його обов'язків, які при обсягах вказаних у технічному завдання повноцінно може виконати один виконавець робіт. Просимо внести зміни в документацію та викласти вимогу щодо наявності одного виконавця робіт в учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації встановлені у відповідності до норм чинного законодавства.
Вимога щодо наявності працівників передбачена чинним законодавством України, зокрема статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», серед кваліфікаційних критеріїв якої є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Об’єкт виконання робіт за даною закупівлею є «складним» та перебуває в задовільному стані, тому наявність висококваліфікованого персоналу, в тому числі виконавців робіт є необхідною.
Крім того зазначаємо, що Вами не доведено можливість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, тільки одним виконавцем робіт.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-22-010894-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 26 травня 2023 10:47
Дискримінаційні вимоги у ТД
Відповідно до додатку 3 п.1 п.1.1. Тендерної документації:
«Для підтвердження наявності технологій надати:
- копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (або сертифікат стандарту ISO 45001 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності);
- копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 (або сертифікат стандарту ISO 23932 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності).
Сертифікати повинні бути дійсними (підтвердити шляхом надання у складі пропозиції звіту по первинному або щорічному аудиту не більше річної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій)»
Дана вимога є абсолютно незаконною, встановленою з порушенням законодавства про публічні закупівлі, призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників з огляду на наступне.
Відповідно до розміщеної у до додатку 3 п.1 п.1.1. Тендерної документації інформації, вимагається наявність:
- копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (або сертифікат стандарту ISO 45001 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності);
- копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 (або сертифікат стандарту ISO 23932 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності)..
Замовник не має право вимагати те що не узаконено Законом Щодо сертифікатів ISO Загальне запитання щодо оголошення Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо надання - сертифікату на «Інжиніринг пожежної безпеки» у сфері будівництва, так як відповідно до норм чинного законодавства сертифікація є необов’язковою.
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на «Інжиніринг пожежної безпеки» Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату на «Інжиніринг пожежної безпеки» не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат на «Інжиніринг пожежної безпеки» не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Даний сертифікат ISO 23932:2018 – міжнародний стандарт, розроблений всесвітньою організацією зі стандартизації ISO для інженерів з метою оцінки рівня пожежної безпеки. У цьому документі описано загальні принципи проектування та вимоги до техніки пожежної безпеки. Вони необхідні у таких випадках:
- на етапі проектування пожежної безпеки;
- під час виконання проектних планів пожежної безпеки;
- для керування пожежною безпекою.
Цей сертифікат не є докладним технічним посібником з проектування. Це, швидше за все, перелік ключових моментів, які є важливими для практикуючих інженерів з техніки пожежної безпеки та експертних рецензентів, які перевіряють роботу цих фахівців. А для керівників розробки послідовного набору технічних документів із пожежної безпеки сертифікат є своєрідним шаблоном.
Виходячи з сфери застосування даного сертифіката і робіт, які плануються виконувати на об’єкті Замовника він не є обов’язковим.

Відповідно до додатку 3 п.2 п.2.1. Тендерної документації:
«2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про посаду, прізвище та ініціали працівників, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності).
Обов’язкова наявність: у штаті головного інженера, який повинен мати вищу освіту в галузі «Будівництво» та/або «Архітектура і будівництво», що підтверджується копією диплому цього працівника у складі пропозиції.
В довідці зазначити не менше трьох виконавців робіт, головного інженера. Загальна кількість працівників, які мають виконувати роботи, повинна бути не менше п’яти осіб (зазначити в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації) та надати медичні книжки працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці.»

Відповідно до розміщеної у до додатку 3 п.2 п.2.1. Тендерної документації інформації, вимагається наявність не менше трьох виконавців робіт.
Дана вимога є абсолютно незаконною, встановленою з порушенням законодавства про публічні закупівлі, призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників з огляду на наступне.
Відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «про публічні закупівлі»:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

Тобто, законодавство передбачає можливість Замовника встановити кваліфікаційний критерій відносно наявності працівників, що мають необхідні знання, однак не передбачає обмеження по кількості працівників певної спеціалізації.
Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність наявності не менше трьох виконавців робіт.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників закупівлі, позбавляючи можливості прийняти участь у закупівлі тих потенційних учасників, кількість виконавців робіт у яких становить менше трьох осіб, визначеною вимогою Замовником у Тендерній документації як вимогу до працівників.
Крім того, Замовником жодним чином не обґрунтовано неможливість виконання робіт, передбачених даною закупівлею, меншою кількістю виконавців робіт, або будь-який вплив наявної кількості у потенційного учасника кількості виконавців робіт на якість та спроможність належним чином виконати договір про виконання робіт по даній закупівлі.
Враховуючи зазначені вище вимоги, складається враження, що тендерні вимоги прописані під конкретного учасника процедури закупівлі. Тому у разі ігнорування Замовником законних вимог потенційного учасника, залишаємо за собою право на звернення до органів оскарження та правоохоронних органів для надання правової оцінки діяльності уповноваженої особи Замовника.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2023 15:39
«Шановний Учаснику, тендерна документація розроблена у відповідності до норм чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 статті 1 Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій», технологія – результат науково – технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг.
Таким чином, сертифікати ISO – є технологією.
Зазначаємо, що дискримінація – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Відповідно до Наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 11.04.2018 № 96 «Про прийняття національного нормативного документа, гармонізованого з міжнародним нормативним документом», прийняти національний нормативний документ, гармонізований з міжнародним нормативним документом, методом підтвердження з наданням чинності з 12 квітня 2018 року: ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи – Вперше.
Наявність сертифікату ISO є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні роботи та сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та є предметом закупівлі, а також свідчить про відповідність організації вимогам стандартів на міжнародному рівні.
Більш того, отримати сертифікат ISО може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, що працює у відповідності до вимог стандарту ISO.
В будь – якому випадку така вимога не є дискримінаційною, адже Учасник має право надати інший аналогічний сертифікат, отриманий на підставі діючого на даний час нормативного документу.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Щодо наявності трьох виконавців робіт Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.»
ВИМОГУ ЗАДОВІЛЬНИТИ ЧАСТКОВО

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2023 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." 2 965 722,91
UAH з ПДВ
2 965 722,91
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД" 3 448 540,07
UAH з ПДВ
3 448 540,07
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 червня 2023 23:13
Електронний підпис
01 червня 2023 23:11
24. Кошторис.pdf.p7s
01 червня 2023 23:11
28. ПРОЄКТ Договору.pdf
01 червня 2023 23:11
21. Банк рахунок 01.06.pdf
01 червня 2023 23:11
4. Сертифікат 23932_2018.pdf
01 червня 2023 23:11
26.1 Згода Павленко.pdf
01 червня 2023 23:11
17. сертифікат ISO 9001-2015.PDF
01 червня 2023 23:11
1. Форма пропозиції.pdf
01 червня 2023 23:11
23. Лист-погодження.pdf
01 червня 2023 23:11
13.1Договір АВК+акт.pdf
01 червня 2023 23:11
13. Ліцензія АВК.pdf
01 червня 2023 23:11
24. Кошторис.pdf
01 червня 2023 23:11
19. Акт огляду.jpg
01 червня 2023 23:11
1. Форма пропозиції.pdf.p7s
01 червня 2023 23:11
28. ПРОЄКТ Договору.pdf.p7s
01 червня 2023 23:11
24.1 Кошторис.imd
01 червня 2023 23:11
30. Лист-погодження з ТД.pdf
01 червня 2023 23:11
3. сертифікат ISO 45001-2018.PDF
01 червня 2023 23:11
23. Лист-погодження.pdf.p7s
01 червня 2023 23:11
6.1ДОГОВІР № 26_10-2022.pdf
01 червня 2023 23:11
24.1 Кошторис.imd.p7s

Публічні документи

09 червня 2023 13:53
Електронний підпис
09 червня 2023 13:53
Документи переможця.pdf.p7s
09 червня 2023 13:53
Довідка.pdf.p7s
09 червня 2023 13:53
Витяг з МВС за 22.05.2023.pdf.p7s
09 червня 2023 13:53
1Довідка.pdf.p7s
09 червня 2023 13:53
Документи переможця.pdf
09 червня 2023 13:53
Довідка.pdf
09 червня 2023 13:53
Витяг з МВС за 22.05.2023.pdf
09 червня 2023 13:53
1Довідка.pdf
01 червня 2023 18:12
Електронний підпис
01 червня 2023 18:12
Кошторис.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
34.imd.p7s
01 червня 2023 18:12
Кошторис.pdf
01 червня 2023 18:12
34.imd
01 червня 2023 18:12
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2023 18:12
Довідки з банку.pdf
01 червня 2023 18:12
Різні накази.pdf
01 червня 2023 18:12
Сертифікати ISO.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
Проект договору.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
Дозвільні документи.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
Сертифікати ISO.pdf
01 червня 2023 18:12
Довідки.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
Довідки з банку.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
Акт огляду.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
Фінансова звітність.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
Дозвільні документи.pdf
01 червня 2023 18:12
Довідки.pdf
01 червня 2023 18:12
Проект договору.pdf
01 червня 2023 18:12
Установчі документи.pdf.p7s
01 червня 2023 18:12
Фінансова звітність.pdf
01 червня 2023 18:12
Акт огляду.pdf
01 червня 2023 18:12
Установчі документи.pdf
01 червня 2023 18:12
Різні накази.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
#44668048
Відхилено 2 965 722,91
UAH з ПДВ
06 червня 2023 17:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД"
#41795711
Переможець 3 448 540,07
UAH з ПДВ
07 червня 2023 20:28

Документи

06 червня 2023 17:25
Електронний підпис
06 червня 2023 17:23
SCAN0096.PDF
06 червня 2023 17:17
SCAN0095.PDF

Документи

09 червня 2023 00:49
Довідка НАЗК
08 червня 2023 23:22
Довідка НАЗК
07 червня 2023 20:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2023 20:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД"
#41795711
3 448 540,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2023 00:49
Довідка НАЗК
08 червня 2023 23:22
Довідка НАЗК
07 червня 2023 20:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 11:00
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2023 13:15
SCAN0200.PDF зміни до договору
31 серпня 2023 13:11
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2023 15:31
SCAN0111.PDF зміни до договору
29 червня 2023 15:29
Електронний підпис укладений
22 червня 2023 18:57
Договір №25.pdf укладений
22 червня 2023 18:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт покрівлі в школі І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва 1 Роботи 3 448 540,07
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 1.1 та додатку 2
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою відповідно до пунктів 4.3, 15.2 Договору підряду №25 від 21.06.2023 з урахуванням висновків експертизи проєктної документації уклали додаткову угоду на зменшення ціни Договору отримано експертний звіт
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт покрівлі в школі І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва 1 Роботи 3 444 143,28
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 444 143,28
UAH (в тому числі ПДВ 574 023,88 UAH)