Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі в школі І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2023-05-22-010894-a ● 2c6d996b5f18405581c1a81e97c98e47
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22868696 |
Місцезнаходження: | 02034, Україна , Київська обл., Київ, Градинська, 6-Б |
Контактна особа: |
Орлова Юлія Олександрівна 380689838359 sh308tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2023 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2023 14:13 |
Початок аукціону: | 02 червня 2023 14:13 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт покрівлі в школі І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02034, Україна, Київська область, Київ, Градинська, 6-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 15:41 |
Зміни.docx | |
26 травня 2023 15:41 |
Тендерна документація Покрівля зі змінами.docx |
26 травня 2023 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2023 15:41 |
Зміни.docx
|
|||
26 травня 2023 15:41 |
Тендерна документація Покрівля зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 23 травня 2023 12:14
Дата відповіді: 24 травня 2023 13:22
Шановний замовнику поясніть чим обумовлена необхідність у трьох виконавцях робіт на даному об'єкті. Відповідно до ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Кваліфікаційними характеристиками Виконавця робіт передбачене коло його обов'язків, які при обсягах вказаних у технічному завдання повноцінно може виконати один виконавець робіт.
Просимо внести зміни в документацію та викласти вимогу щодо наявності одного виконавця робіт в учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації встановлені у відповідності до норм чинного законодавства.
Вимога щодо наявності працівників передбачена чинним законодавством України, зокрема статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», серед кваліфікаційних критеріїв якої є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Об’єкт виконання робіт за даною закупівлею є «складним» та перебуває в задовільному стані, тому наявність висококваліфікованого персоналу, в тому числі виконавців робіт є необхідною.
Крім того зазначаємо, що Вами не доведено можливість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, тільки одним виконавцем робіт.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Вимога щодо наявності працівників передбачена чинним законодавством України, зокрема статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», серед кваліфікаційних критеріїв якої є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Об’єкт виконання робіт за даною закупівлею є «складним» та перебуває в задовільному стані, тому наявність висококваліфікованого персоналу, в тому числі виконавців робіт є необхідною.
Крім того зазначаємо, що Вами не доведено можливість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, тільки одним виконавцем робіт.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-22-010894-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 26 травня 2023 10:47
Дискримінаційні вимоги у ТД
Відповідно до додатку 3 п.1 п.1.1. Тендерної документації:
«Для підтвердження наявності технологій надати:
- копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (або сертифікат стандарту ISO 45001 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності);
- копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 (або сертифікат стандарту ISO 23932 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності).
Сертифікати повинні бути дійсними (підтвердити шляхом надання у складі пропозиції звіту по первинному або щорічному аудиту не більше річної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій)»
Дана вимога є абсолютно незаконною, встановленою з порушенням законодавства про публічні закупівлі, призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників з огляду на наступне.
Відповідно до розміщеної у до додатку 3 п.1 п.1.1. Тендерної документації інформації, вимагається наявність:
- копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (або сертифікат стандарту ISO 45001 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності);
- копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 (або сертифікат стандарту ISO 23932 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності)..
Замовник не має право вимагати те що не узаконено Законом Щодо сертифікатів ISO Загальне запитання щодо оголошення Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо надання - сертифікату на «Інжиніринг пожежної безпеки» у сфері будівництва, так як відповідно до норм чинного законодавства сертифікація є необов’язковою.
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на «Інжиніринг пожежної безпеки» Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату на «Інжиніринг пожежної безпеки» не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат на «Інжиніринг пожежної безпеки» не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Даний сертифікат ISO 23932:2018 – міжнародний стандарт, розроблений всесвітньою організацією зі стандартизації ISO для інженерів з метою оцінки рівня пожежної безпеки. У цьому документі описано загальні принципи проектування та вимоги до техніки пожежної безпеки. Вони необхідні у таких випадках:
- на етапі проектування пожежної безпеки;
- під час виконання проектних планів пожежної безпеки;
- для керування пожежною безпекою.
Цей сертифікат не є докладним технічним посібником з проектування. Це, швидше за все, перелік ключових моментів, які є важливими для практикуючих інженерів з техніки пожежної безпеки та експертних рецензентів, які перевіряють роботу цих фахівців. А для керівників розробки послідовного набору технічних документів із пожежної безпеки сертифікат є своєрідним шаблоном.
Виходячи з сфери застосування даного сертифіката і робіт, які плануються виконувати на об’єкті Замовника він не є обов’язковим.
Відповідно до додатку 3 п.2 п.2.1. Тендерної документації:
«2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про посаду, прізвище та ініціали працівників, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності).
Обов’язкова наявність: у штаті головного інженера, який повинен мати вищу освіту в галузі «Будівництво» та/або «Архітектура і будівництво», що підтверджується копією диплому цього працівника у складі пропозиції.
В довідці зазначити не менше трьох виконавців робіт, головного інженера. Загальна кількість працівників, які мають виконувати роботи, повинна бути не менше п’яти осіб (зазначити в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації) та надати медичні книжки працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці.»
Відповідно до розміщеної у до додатку 3 п.2 п.2.1. Тендерної документації інформації, вимагається наявність не менше трьох виконавців робіт.
Дана вимога є абсолютно незаконною, встановленою з порушенням законодавства про публічні закупівлі, призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників з огляду на наступне.
Відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «про публічні закупівлі»:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Тобто, законодавство передбачає можливість Замовника встановити кваліфікаційний критерій відносно наявності працівників, що мають необхідні знання, однак не передбачає обмеження по кількості працівників певної спеціалізації.
Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність наявності не менше трьох виконавців робіт.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників закупівлі, позбавляючи можливості прийняти участь у закупівлі тих потенційних учасників, кількість виконавців робіт у яких становить менше трьох осіб, визначеною вимогою Замовником у Тендерній документації як вимогу до працівників.
Крім того, Замовником жодним чином не обґрунтовано неможливість виконання робіт, передбачених даною закупівлею, меншою кількістю виконавців робіт, або будь-який вплив наявної кількості у потенційного учасника кількості виконавців робіт на якість та спроможність належним чином виконати договір про виконання робіт по даній закупівлі.
Враховуючи зазначені вище вимоги, складається враження, що тендерні вимоги прописані під конкретного учасника процедури закупівлі. Тому у разі ігнорування Замовником законних вимог потенційного учасника, залишаємо за собою право на звернення до органів оскарження та правоохоронних органів для надання правової оцінки діяльності уповноваженої особи Замовника.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
«Для підтвердження наявності технологій надати:
- копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (або сертифікат стандарту ISO 45001 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності);
- копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 (або сертифікат стандарту ISO 23932 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності).
Сертифікати повинні бути дійсними (підтвердити шляхом надання у складі пропозиції звіту по первинному або щорічному аудиту не більше річної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій)»
Дана вимога є абсолютно незаконною, встановленою з порушенням законодавства про публічні закупівлі, призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників з огляду на наступне.
Відповідно до розміщеної у до додатку 3 п.1 п.1.1. Тендерної документації інформації, вимагається наявність:
- копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (або сертифікат стандарту ISO 45001 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності);
- копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 (або сертифікат стандарту ISO 23932 іншої чинної редакції) щодо будівельних робіт (або подібних видів діяльності)..
Замовник не має право вимагати те що не узаконено Законом Щодо сертифікатів ISO Загальне запитання щодо оголошення Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо надання - сертифікату на «Інжиніринг пожежної безпеки» у сфері будівництва, так як відповідно до норм чинного законодавства сертифікація є необов’язковою.
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на «Інжиніринг пожежної безпеки» Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату на «Інжиніринг пожежної безпеки» не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат на «Інжиніринг пожежної безпеки» не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Даний сертифікат ISO 23932:2018 – міжнародний стандарт, розроблений всесвітньою організацією зі стандартизації ISO для інженерів з метою оцінки рівня пожежної безпеки. У цьому документі описано загальні принципи проектування та вимоги до техніки пожежної безпеки. Вони необхідні у таких випадках:
- на етапі проектування пожежної безпеки;
- під час виконання проектних планів пожежної безпеки;
- для керування пожежною безпекою.
Цей сертифікат не є докладним технічним посібником з проектування. Це, швидше за все, перелік ключових моментів, які є важливими для практикуючих інженерів з техніки пожежної безпеки та експертних рецензентів, які перевіряють роботу цих фахівців. А для керівників розробки послідовного набору технічних документів із пожежної безпеки сертифікат є своєрідним шаблоном.
Виходячи з сфери застосування даного сертифіката і робіт, які плануються виконувати на об’єкті Замовника він не є обов’язковим.
Відповідно до додатку 3 п.2 п.2.1. Тендерної документації:
«2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про посаду, прізвище та ініціали працівників, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності).
Обов’язкова наявність: у штаті головного інженера, який повинен мати вищу освіту в галузі «Будівництво» та/або «Архітектура і будівництво», що підтверджується копією диплому цього працівника у складі пропозиції.
В довідці зазначити не менше трьох виконавців робіт, головного інженера. Загальна кількість працівників, які мають виконувати роботи, повинна бути не менше п’яти осіб (зазначити в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації) та надати медичні книжки працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці.»
Відповідно до розміщеної у до додатку 3 п.2 п.2.1. Тендерної документації інформації, вимагається наявність не менше трьох виконавців робіт.
Дана вимога є абсолютно незаконною, встановленою з порушенням законодавства про публічні закупівлі, призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників з огляду на наступне.
Відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «про публічні закупівлі»:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Тобто, законодавство передбачає можливість Замовника встановити кваліфікаційний критерій відносно наявності працівників, що мають необхідні знання, однак не передбачає обмеження по кількості працівників певної спеціалізації.
Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність наявності не менше трьох виконавців робіт.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників закупівлі, позбавляючи можливості прийняти участь у закупівлі тих потенційних учасників, кількість виконавців робіт у яких становить менше трьох осіб, визначеною вимогою Замовником у Тендерній документації як вимогу до працівників.
Крім того, Замовником жодним чином не обґрунтовано неможливість виконання робіт, передбачених даною закупівлею, меншою кількістю виконавців робіт, або будь-який вплив наявної кількості у потенційного учасника кількості виконавців робіт на якість та спроможність належним чином виконати договір про виконання робіт по даній закупівлі.
Враховуючи зазначені вище вимоги, складається враження, що тендерні вимоги прописані під конкретного учасника процедури закупівлі. Тому у разі ігнорування Замовником законних вимог потенційного учасника, залишаємо за собою право на звернення до органів оскарження та правоохоронних органів для надання правової оцінки діяльності уповноваженої особи Замовника.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2023 15:39
«Шановний Учаснику, тендерна документація розроблена у відповідності до норм чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 статті 1 Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій», технологія – результат науково – технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг.
Таким чином, сертифікати ISO – є технологією.
Зазначаємо, що дискримінація – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Відповідно до Наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 11.04.2018 № 96 «Про прийняття національного нормативного документа, гармонізованого з міжнародним нормативним документом», прийняти національний нормативний документ, гармонізований з міжнародним нормативним документом, методом підтвердження з наданням чинності з 12 квітня 2018 року: ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи – Вперше.
Наявність сертифікату ISO є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні роботи та сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та є предметом закупівлі, а також свідчить про відповідність організації вимогам стандартів на міжнародному рівні.
Більш того, отримати сертифікат ISО може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, що працює у відповідності до вимог стандарту ISO.
В будь – якому випадку така вимога не є дискримінаційною, адже Учасник має право надати інший аналогічний сертифікат, отриманий на підставі діючого на даний час нормативного документу.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Щодо наявності трьох виконавців робіт Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.»
ВИМОГУ ЗАДОВІЛЬНИТИ ЧАСТКОВО
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 статті 1 Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій», технологія – результат науково – технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг.
Таким чином, сертифікати ISO – є технологією.
Зазначаємо, що дискримінація – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Відповідно до Наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 11.04.2018 № 96 «Про прийняття національного нормативного документа, гармонізованого з міжнародним нормативним документом», прийняти національний нормативний документ, гармонізований з міжнародним нормативним документом, методом підтвердження з наданням чинності з 12 квітня 2018 року: ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи – Вперше.
Наявність сертифікату ISO є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні роботи та сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та є предметом закупівлі, а також свідчить про відповідність організації вимогам стандартів на міжнародному рівні.
Більш того, отримати сертифікат ISО може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, що працює у відповідності до вимог стандарту ISO.
В будь – якому випадку така вимога не є дискримінаційною, адже Учасник має право надати інший аналогічний сертифікат, отриманий на підставі діючого на даний час нормативного документу.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Щодо наявності трьох виконавців робіт Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.»
ВИМОГУ ЗАДОВІЛЬНИТИ ЧАСТКОВО
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2023 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
2 965 722,91
UAH з ПДВ
|
2 965 722,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД" |
3 448 540,07
UAH з ПДВ
|
3 448 540,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
2 965 722,91
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 17:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД" #41795711 |
Переможець |
3 448 540,07
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 20:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 13:15
|
SCAN0200.PDF | зміни до договору |
31 серпня 2023 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2023 15:31
|
SCAN0111.PDF | зміни до договору |
29 червня 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 18:57
|
Договір №25.pdf | укладений |
22 червня 2023 18:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі в школі І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва | 1 | Роботи |
3 448 540,07
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 1.1 та додатку 2 |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою відповідно до пунктів 4.3, 15.2 Договору підряду №25 від 21.06.2023 з урахуванням висновків експертизи проєктної документації уклали додаткову угоду на зменшення ціни Договору отримано експертний звіт |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі в школі І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва | 1 | Роботи |
3 444 143,28
UAH з ПДВ
|