Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається Замовнику за Формою, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 65000,00 грн (шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) 0.5 відсотків від суми закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону (далі — гарантія), банками (далі — гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі. Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 17:15 |
Додаток № 6.doc | |
12 травня 2023 17:15 |
Додаток № 5.doc | |
12 травня 2023 17:15 |
Додаток № 4.doc | |
12 травня 2023 17:15 |
Додаток № 3.doc | |
12 травня 2023 17:15 |
Додаток № 2.doc | |
12 травня 2023 17:15 |
Додаток № 1.doc | |
12 травня 2023 17:15 |
ТД кап ремонт фасаду ЗДО 800,.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000028 ● aa86cb3ed95f4416aeabc8a970427598
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-05-12-012246-a 12.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-19 09:06:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 800 на вулиці Тростянецькій, 3 А Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-012246-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-22 10:18:13
Відповідь на запит
Заступнику голови
Державної аудиторської служби України
Юлії СОЛЯНІК
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 16.06.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №800 на вулиці Тростянецькій, 3 А Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
, у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, а саме: Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №800 на вулиці Тростянецькій, 3 А Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №800 на вулиці Тростянецькій, 3 А Дарницького району м. Києва для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2023 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Після включення до Адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2023 рік, Затвердженого розпорядженням Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 25.01.2023 № 51 (в редакції розпорядження Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 07.04.2023 № 201), виділення коштів, та враховуючи наведене вище визначається очікувана вартість для здійснення відповідної закупівлі
За результатами договору з переможцем торгів на Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №800 на вулиці Тростянецькій, 3 А Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), відповідно до п. 3.4. Договору, після отримання експертного звіту, сума договору буде корегуватися у відповідності до суми експертного звіту, але не більше реального фінансування видатків.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Додатки:
1. Копія кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів та на Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №800 на вулиці Тростянецькій, 3 А Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
2. Адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2023 рік, Затверджений розпорядженням Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 25.01.2023 № 51 (в редакції розпорядження Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 07.04.2023 № 201)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 09:17:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 800 на вулиці Тростянецькій, 3 А Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-012246-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) на підставі яких документів вами підтверджено виконання переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації в частині наявності витягу з протоколу та посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1-15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та пункту 2.4. Додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-28 11:49:46
відповідь на запит
Заступнику голови
Державної аудиторської служби України
Юлії СОЛЯНІК
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 23.06.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №800 на вулиці Тростянецькій, 3 А Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Відповідно до вимог пункту 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації частині наявності витягу з протоколу та посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1-15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», обовязкова наявність витягу з протоколу та посвідчень на монтажника систем утеплення будівель – не менше 2 чоловік. На виконання даної вимоги учасник надав скан-копії витягів з протоколу № 233-2022 від 06.07.2022 р. та посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1-15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» № 233-2022-13, № 233-2022-14 на монтажників систем утеплень будівель Дерев’янко Володимира Григоровича та Дерев’янко Сергія Григоровича які зазначені за № з/п 7 та 8 таблиці Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вищезазначені документи містяться в оприлюдненому файлі від 19 травня 2023 18:30 «2. Довідка про працівників та підтвердж. документ..pdf» стор.16-18
2. Відповідно до п 2.4. Додатку № 1 замовником вимагається обов’язкове проходження навчання головного інженера з питань охорони праці та на підтвердження зазначеної інформації необхідно надати у складі пропозиції протокол або витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт». На виконання даної вимоги учасник надав копії витягу з протоколу № 394-2021 від 10.06.2021 р та посвідчення № 394-2021-21 на головного інженера Слонь Юрія Сергійовича, якого зазначено за № з/п 2 таблиці Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи те, що відповідно до абзацу четвертого статті 18. Закону України «Про охорону праці» посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці, надані учасником посвідчення є дійсними на момент проведення закупівлі.
Вищезазначені документи містяться в оприлюдненому файлі від 19 травня 2023 18:30 «2. Довідка про працівників та підтвердж. документ..pdf» стор.78-80.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС" |
12 802 598,21
UAH з ПДВ
|
12 802 598,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС" #42827806 |
Переможець |
12 802 598,21
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:50
|
ДУ № 3 до договору № 505.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2023 10:38
|
ДУ № 2 до дог. № 505;.pdf | зміни до договору |
27 липня 2023 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 16:31
|
ДУ № 1 до дог. № 505;.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 15:22
|
Договір № 505.pdf | укладений |
07 червня 2023 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись пунктами 3.4, 11.7 Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.1 викласти в наступній редакції: " 3.1. Ціна цього Договору визначається експертним звітом та згідно з договірною ціною становить : 12 802 288,60 грн.(дванадцять мільйонів вісімсот дві тисячі двісті вісімдесят вісім грн.60 коп.) в т.ч. ПДВ 2 132 520,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 505 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв"язку із зміною банківських реквізитів Підрядника керуючись пунктами 11.10 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 13 Договору та викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 505 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 3.4. п. 11.7. Договору від 07..06.2023 № 505, у зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведдо збільшення суми, визначеної у договорі, уклали дану додаткову угоду про наступне: 1 Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору визначається позитивним Експертним звітом, виданим ТОВ "ЕКОЕкспертиза" від 29.11.2023 року №0884Е-11/23 та згідно з Договоріною ціною становить 12 800 726.56 грн (дванадцять мільйонів вісімсот тисяч сімсот двадцять шість грн. 56 грн.. ) у т.ч. ПДВ - 2133454,43 грн. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (додаток 1) 2. Внести зміни у додатку до Договору: Додаток 1 - Протокол узгодження Договірної ціни, Додаток 2- Дефектний акт, Додаток 3- Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4- Локальний кошторис, Додаток 5- Договірна ціна (вид Тверда) , Додаток 6- Графік виконання робіт та фінансування робіт . |
Номер договору про закупівлю: | 505 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |