Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Київська міська дитяча клінічна лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 04350694 |
Місцезнаходження: | 04209, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богатирська, буд 30 |
Контактна особа: |
Гондарук Леся Сергіївна 380442013256 fin_kmdkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 32 532 310,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 661,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 09:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 09:46 |
Тендерна бесейн.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000026 ● 4b03ea622bf54c93ad9deb0b67d9b27a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2023-05-12-001520-a 12.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 15:59:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «(ДК 021:2015: 45450000–6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БАСЕЙНІВ З ЗАМІНОЮ ОБЛАДНАННЯ ВІДДІЛЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1», ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ. БОГАТИРСЬКА, 30 В ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-001520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання Замовником вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та частини 3 додатку 3 до тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-21 14:40:32
Надання інформації
Комунальним некомерційним підприємством «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Підприємство) (код ЄДРПОУ – 04350694) було отримано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, згідно ДК 021:2015: 45450000–6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БАСЕЙНІВ З ЗАМІНОЮ ОБЛАДНАННЯ ВІДДІЛЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1», ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ. БОГАТИРСЬКА, 30 В ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА» ), UA-2023-05-12-001520-a (далі – Закупівля).
За результатом розгляду повідомляємо про наступне.
Щодо питання 1 – Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Перед початком проведення процедури Закупівлі Підприємством було отримано проектно – кошторисну документацію по об'єкту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БАСЕЙНІВ З ЗАМІНОЮ ОБЛАДНАННЯ ВІДДІЛЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1», ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ. БОГАТИРСЬКА, 30 В ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА» та позитивний експертний звіт до неї. Згідно даної проектно – кошторисної документації та позитивного експертного звіту було визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (копії додаються).
Щодо питання 2 - Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання Замовником вимог частини другої статті 41 Закону.
На виконання вимог частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем Закупівлі надано наказ про призначення на посаду з правом першого підпису всіх господарсько – фінансових документів, а також копію рішення єдиного учасника із зазначенням коду основного виду діяльності (КВЕД 43.39 – Інші роботи із завершення будівництва (основний), засвідчений нотаріально.
Щодо питання 3 - Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та частини 3 додатку 3 до тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем закупівлі було виконано умови пункту 6 розділу VI тендерної документації та частини 3 додатку 3 до тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Між Підприємством та переможцем закупівлі підписано договір забезпечення виконання договору про закупівлю від 09 червня 2023 року №1-2023/3.
Додатки:
- копія позитивного експертного звіту, на 1 арк.;
- копія наказу про призначення на посаду з наданням права першого підпису, на 1 арк.;
- копія рішення єдиного учасника ТОВ «Будівельна компанія статус лідер», на 1 арк.;
-копія договору забезпечення виконання договору про закупівлю від 09 червня 2023 року №1-2023/3, на 3 арк.;
-копія платіжної інструкції, щодо внесення забезпечення договору, на 1 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-27 12:56:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «(ДК 021:2015: 45450000–6 Інші завершальні будівельні роботи
(45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт басейнів з заміною обладнання відділення реабілітації комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1», за адресою
вул. Богатирська, 30-в оболонському районі м. Києва»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-05-12-001520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Будівельна компанія статус лідер» вимогам пункту 2.1. додатку № 1 до тендерної документації в частині підтвердження останнім трудових відносин з сертифікованим провідним інженером-консультантом (будівництво) та сертифікованим інженером з охорони праці (будівництво) Весеньовим О.В ?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-01 11:44:33
надання пояснень
Комунальним некомерційним підприємством «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Підприємство) (код ЄДРПОУ – 04350694) у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «(ДК 021:2015: 45450000–6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт басейнів з заміною обладнання відділення реабілітації комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1», за адресою вул. Богатирська, 30-в оболонському районі м. Києва»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-001520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів Підприємством визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Будівельна компанія статус лідер» вимогам пункту 2.1. додатку № 1 до тендерної документації в частині підтвердження останнім трудових відносин з сертифікованим провідним інженером-консультантом (будівництво) та сертифікованим інженером з охорони праці (будівництво) Весеньовим О.?
За результатом розгляду повідомляємо про наступне.
Згідно умов пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво), який має сертифікат понад 1 рік та сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво), який має відповідний сертифікат, учасники мають надати:
- Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво), Учасник надає у складі тендерної пропозиції: копію чинного сертифікату фахівця будівельної галузі, який підтверджує що особа сертифікована згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі як провідний інженер консультант, виданий органам з оцінки відповідності персоналу акредитованим на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024; копію наказу та/або витяг з трудової книжки із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, та/або трудовий договір, та/або чинний договір цивільно-правового характеру, у тому числі з фізичною особою-підприємцем тощо;
- Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво), Учасник надає у складі пропозиції: копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) фахівця будівельної галузі, який підтверджує що особа сертифікована згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, виданий органом з оцінки відповідності персоналу, акредитованим на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024; копію наказу та/або витяг з трудової книжки із записами щодо прийняття на роботу такого(-их) працівника(-ів), та/або трудовий договір, та/або чинний договір цивільно-правового характеру, у тому числі з фізичною особою-підприємцем тощо.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія статус лідер» наявний чинний договір про надання послуг № 15-05/2023 від 15.05.2023 року укладений із ФОП Васеньов О.В. щодо надання послуг інженера-консультанта (будівництво) категорії «провідний» та інженера з охорони праці (будівництво) на об’єкті «Капітальний ремонт басейнів з заміною обладнання відділення реабілітації комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1», за адресою вул. Богатирська, 30-в оболонському районі м. Києва»)» (файл «Договір_ІК_1дитяча_басейн.pdf»), який є договором цивільно-правового характеру з фізичною особою-підприємцем та відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Слід зазначити, що умовами тендерної документації не передбачено підтвердження виключно трудових відносин із сертифікованим провідним інженером-консультантом (будівництво), який має сертифікат понад 1 рік та сертифікованим інженером з охорони праці (будівництво), який має відповідний сертифікат.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-27 13:14:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «(ДК 021:2015: 45450000–6 Інші завершальні будівельні роботи
(45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт басейнів з заміною обладнання відділення реабілітації комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1», за адресою
вул. Богатирська, 30-в оболонському районі м. Києва»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-05-12-001520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Будівельна компанія статус лідер» вимогам пункту 2.1. додатку № 1 до тендерної документації в частині підтвердження останнім трудових відносин з сертифікованим провідним інженером-консультантом (будівництво) та сертифікованим інженером з охорони праці (будівництво) Весеньовим О.В ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-01 11:42:01
надання пояснень
Комунальним некомерційним підприємством «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Підприємство) (код ЄДРПОУ – 04350694) у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «(ДК 021:2015: 45450000–6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт басейнів з заміною обладнання відділення реабілітації комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1», за адресою вул. Богатирська, 30-в оболонському районі м. Києва»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-001520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів Підприємством визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Будівельна компанія статус лідер» вимогам пункту 2.1. додатку № 1 до тендерної документації в частині підтвердження останнім трудових відносин з сертифікованим провідним інженером-консультантом (будівництво) та сертифікованим інженером з охорони праці (будівництво) Весеньовим О.?
За результатом розгляду повідомляємо про наступне.
Згідно умов пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво), який має сертифікат понад 1 рік та сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво), який має відповідний сертифікат, учасники мають надати:
- Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво), Учасник надає у складі тендерної пропозиції: копію чинного сертифікату фахівця будівельної галузі, який підтверджує що особа сертифікована згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі як провідний інженер консультант, виданий органам з оцінки відповідності персоналу акредитованим на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024; копію наказу та/або витяг з трудової книжки із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, та/або трудовий договір, та/або чинний договір цивільно-правового характеру, у тому числі з фізичною особою-підприємцем тощо;
- Для документального підтвердження наявності у Учасника сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво), Учасник надає у складі пропозиції: копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) фахівця будівельної галузі, який підтверджує що особа сертифікована згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, виданий органом з оцінки відповідності персоналу, акредитованим на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024; копію наказу та/або витяг з трудової книжки із записами щодо прийняття на роботу такого(-их) працівника(-ів), та/або трудовий договір, та/або чинний договір цивільно-правового характеру, у тому числі з фізичною особою-підприємцем тощо.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія статус лідер» наявний чинний договір про надання послуг № 15-05/2023 від 15.05.2023 року укладений із ФОП Васеньов О.В. щодо надання послуг інженера-консультанта (будівництво) категорії «провідний» та інженера з охорони праці (будівництво) на об’єкті «Капітальний ремонт басейнів з заміною обладнання відділення реабілітації комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1», за адресою вул. Богатирська, 30-в оболонському районі м. Києва»)» (файл «Договір_ІК_1дитяча_басейн.pdf»), який є договором цивільно-правового характеру з фізичною особою-підприємцем та відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Слід зазначити, що умовами тендерної документації не передбачено підтвердження виключно трудових відносин із сертифікованим провідним інженером-консультантом (будівництво), який має сертифікат понад 1 рік та сертифікованим інженером з охорони праці (будівництво), який має відповідний сертифікат.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-12-001520-a, адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Підприємство) повідомляє наступне. Підприємством опрацьовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-12-001520-a та вжито заходів, щодо недопущення аналогічних порушень законодавства в подальшому. Адміністрацією Підприємства було розглянуто питання про притягнення до відповідальності осіб винних у допущеному порушенні, згідно з чинним законодавством.
2023-08-09 15:35:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" |
32 215 500,00
UAH з ПДВ
|
32 215 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" #43560780 |
Переможець |
32 215 500,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 13:44
|
дод угода 5.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 13:44
|
дод.уг.до дог1-БР.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:40
|
ДУ № 3 до Договору № 1-БР (календар графік+план фінанс).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:31
|
ДУ №2 до договору №1-БР.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 15:49
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 14:40
|
Дефектний акт 12.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:24
|
Дефектний акт 14.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:24
|
Дефектний акт 13.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:24
|
Дефектний акт 11.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:24
|
Дефектний акт 2.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:24
|
Дефектний акт 7.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:23
|
Дефектний акт 9.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:23
|
Дефектний акт 10.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:23
|
Дефектний акт 8.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:23
|
Дефектний акт 5.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:23
|
Дефектний акт 3.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:23
|
Дефектний акт 1.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:23
|
Дефектний акт 4.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:23
|
Дефектний акт 6.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:23
|
підсумкова відомість.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:22
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-12.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:21
|
Локальний кошторис на будывельны роботи 02-01-14.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:21
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-11.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:21
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-02.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:21
|
Локальний кошторисна будівельні роботи 02-01-10.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:21
|
Локальний кошторис на придбання, меблів та інвентарю 02-01-04.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:21
|
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблі та інвентарю 02-01-13.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:21
|
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю 02-01-06.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:20
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-05.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:20
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-07.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:20
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-09.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:20
|
Локальний коштирис на будівельні роботи 02-01-03.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:20
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-08.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:20
|
Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-01.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:20
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:20
|
Зведений кошторис.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:20
|
План фінансування.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:19
|
Календарний графік.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:19
|
Договір підряду 1-БР.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:18
|
Договір забезпечення.pdf | укладений |
16 червня 2023 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1-БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1-БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1-БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1-БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |