Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 45221000-2 – будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Очікувана вартість
17 652 014,40 UAH
UA-2023-05-11-014792-a 147cc2898d02436b962694422192cda3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барщовська Людмила Степанівна

+380978201032 poleva_komarno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 26411516
Місцезнаходження: 81562, Україна , Львівська обл., місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34
Контактна особа: Барщовська Людмила Степанівна
+380978201032
poleva_komarno@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2023 21:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 17 652 014,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 260,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81557, Україна, Львівська область, с. Монастирець, с. Монаститрець
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 4.1. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні коштів з джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту їх підписання. 4.2. Замовник має право затримувати остаточні розрахунки за роботи, виконані з вини Підрядника з недоробками і дефектами, виявленими при прийманні робіт до їх усунення. Пiсляоплата 30 Банківські 70
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату в розмірі, що становить не більше 30% від загальної вартості договору Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 травня 2023 21:12

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 травня 2023 21:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 травня 2023 21:12
Технічна специфікація.docx
11 травня 2023 21:12
Тендерна документація.doc
11 травня 2023 21:12
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-29-000027 ● 97201454121344c7a51db9664d3ae0d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2023 12:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З
29.08.2023 №56-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Марія СТОРОЩУК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.08.2023 № 56-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-05-11-014792-a 11.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-29 15:32:52

Запит Замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «"Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 45221000-2 – будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-11-014792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-31 11:20:34

Відповідь на запит

Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області в процесі моніторингу закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 45221000-2 – будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-05-11-014792-a в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Рішенням Комарнівської міської ради Львівського району Львівської області від 17.10.2022 № 1697 «Про внесення змін в рішення Комарнівської міської ради від 15.04.2021 №171 «Про затвердження інвестиційної програми Комарнівської міської ради на 2021-2023 роки». Згідно пункту 2 Додатку №1 даного рішення на 2023 рік передбачено кошти в сумі 2000,00 тис. грн. здійснення даних видатків, тим самим вирішено здійснити коригування кошторисної частини документації на даний об’єкт.
27.02.2023 року підписано договір № 78 на роботи по коригуванню кошторисної частини документації по об’єкту "Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008 р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області" (коригування). Замовник отримав кориговану кошторисну документацію по даному об’єкту.
Після отримання коригованої кошторисної документації дана документація була направлена у Державне підприємство "Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба Української державної будівельної експертизи", в результаті чого отримано експертний звіт (позитивний ) № 14-0136/01-23 від 03 квітня 2023 року із затвердженою кошторисною вартістю 27 639.107 тис. грн. (додається) в т.ч. із загальної вартості виконано 9534.847 тис. грн..
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, зокрема локального кошторису на будівельні роботи, а очікувана вартість предмета закупівлі – відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та розміщено на офіційному веб-сайті Комарнівської міської ради Львівського району Львівської області за посиланням https://komrada.gov.ua/news/1683881318/

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-06 12:27:31

Запит Замовнику про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області». Коригування (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 45221000-2 – будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-11-014792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. У Додатку 1 до ТД Замовник встановив вимогу щодо надання учасником (для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору) копії договору з додатками, зазначеними у ньому, і листа – відгука, що свідчить про виконання/проведення робіт за цим договором.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «Транс-Сервіс» вищезазначеним вимогам, якщо учасником надано договір субпідряду від 07.08.2020 №006/3/2020, укладений з ТОВ «Дрог-Буд» (Республіка Польща) «Представництво «Дрог-Буд « Сп. з о.о.», однак не надано лист-відгук, що свідчить про виконання/проведення робіт за цим договором?

2. Згідно пункту 1.2 Додатку 1 до ТД учасник включає у довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: інженерно-технічні працівники (головний інженер, інженер з якості, виконавець робіт, майстер, інженер з охорони праці), водії механізмів (механізатори) з розрахунку 1 водій на 1 механізм (крім випадків залучення Учасником машин, механізмів, техніки за договором надання послуг з екіпажем), дорожні робітники, бетоняр, арматурник, електрозварник/електрогазозварник та інші працівники, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «Транс-Сервіс» те, що у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 23.05.2023 №8, не включено водії механізмів (механізатори) з розрахунку 1 водій на 1 механізм, тоді як в довідці про наявність техніки від 23.05.2023 №7 вказані власні транспортні засоби та залучені згідно договорів оренди, договорів про надання послуг спецтехніки?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-08 14:03:54

Відповідь на запит

Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області в процесі моніторингу закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 45221000-2 – будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-05-11-014792-a в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
1. У додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: «Для підтвердження такого досвіду учасник надає копію договору з додатками, зазначеними у ньому, і лист – відгук, що свідчить про виконання/проведення робіт за цим договором». З даної вимоги вбачається, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації достатньо одного аналогічного договору з додатками. Тобто вжитий у Додатку 1 вираз: «копію договору з додатками» передбачає подання 1 аналогічного договору з додатками. Той факт, що ПП «Транс-Сервіс» у складі тендерної пропозиції подав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з переліком в кількості 6 договорів не зобов’язує Замовника розглядати усі вказані у Довідці аналогічні договори на відповідність вимогам тендерної документації. Подання ПП «Транс-Сервіс» даного переліку в кількості 6 договорів було за власним бажанням Учасника. Враховуючи п. 7 Розділу 1. Загальні положення тендерної документації замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Також просимо зауважити той факт, у тендерній документації не має прямої вимоги, що лист-відгук має бути наданий на усі договори, які вказані у Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. З чого вбачається, що Замовник у своїх вимогах встановив обов’язок для учасника подати 1 аналогічний договір з додатками до нього та лист-відгук до даного договору. Тому Замовник переконаний ПП «Транс-Сервіс» виконав вищезазначені вимоги тендерної документації.
2. Щодо зазначення водіїв механізмів (механізаторів) у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт повідомляємо наступне. ПП «Транс-Сервіс» у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у переліку вказано:
- автомобілі, що перебувають у власності ПП «Транс-Сервіс»: МАЗ та ПАЗ 3205 (що підтверджується наданим у складі тендерної документації свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу);
- автомобілі, що перебувають у оренді згідно договору оренди, що подано у складі тендерної пропозиції;
- машини, механізми та техніка залучені за договором надання послуг з екіпажем.
У додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога про включення у Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) водіїв механізмів (механізаторів) з розрахунку 1 водій на 1 механізм (крім випадків залучення Учасником машин, механізмів, техніки за договором надання послуг з екіпажем). З чого вбачається, що Замовником встановлена вимога про наявність водіїв механізмів (механізаторів) з розрахунку 1 водій на один механізм, а не усіх транспортних засобів, вказаних у даній довідці. Враховуючи той факт, що ПП «Транс-Сервіс» у власності немає механізмів, що вимагають наявність водіїв(механізаторів) та не залучають такі механізми за договором оренди ПП «Транс-Сервіс» підтвердив відповідність своєї кваліфікації кваліфікаційним вимогам, вказаним у тендерній документації. Також зазначаємо, що відповідність даній кваліфікаційній вимозі підтверджено договорами про надання послуг обладнанням та механізмами та спецтехнікою з екіпажем, що надані у складі тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що ПП «Транс-Сервіс» відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-11-014792-a "Аварійно-відновлювальні роботи по будівництву моста через р. Дністер на автомобільній дорозі Монастирець-Поляна (нове будівництво) по ліквідації наслідків стихійного лиха 23-27 липня 2008р. в с. Монастирець Городоцького району Львівської області". Коригування (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) - 45221000-2 – будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) повідомляє про здійснення заходів направлених на недопущення у подальшому порушень в частині складання тендерної документації на виконання вимог абзацу дев’ятого пункту 28 Постанови №1178 від 12.10.2022 року, а саме: Комарнівською міською радою Львівського району Львівської області проведено роз’яснювальну роботу, направлено головного спеціаліста з питань тендерів та закупівель відділу юридичної та кадрової роботи на навчання з питань проведення публічних закупівель відповідно до розпорядження міського голови №535 від 20.09.2023 року «Про направлення на навчання з публічних закупівель головного спеціаліста з питань тендерів та закупівель відділу юридичної та кадрової роботи Комарнівської міської ради Барщовську Людмилу Степанівну». Додатково повідомляємо про недопущення в подальшому порушень при складанні тендерної документації.

2023-09-22 15:09:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "ТРАНС-СЕРВІС" 16 567 947,00
UAH з ПДВ
16 567 947,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 травня 2023 12:32
Електронний підпис
23 травня 2023 21:14
Електронний підпис
23 травня 2023 21:14
10 Протокол ох праці.pdf
23 травня 2023 21:14
11 Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2023 21:14
12 Декларація ох праці.pdf
18 травня 2023 20:40
Електронний підпис
18 травня 2023 20:39
Договірна ціна.pdf
18 травня 2023 20:39
Довідки.pdf
18 травня 2023 20:39
Статутні документи.pdf
18 травня 2023 20:39
Аналогічні Договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "ТРАНС-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "ТРАНС-СЕРВІС"
#22345320
Переможець 16 567 947,00
UAH з ПДВ
25 травня 2023 09:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2023 17:24

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано у складі тендерної пропозиції Календарний графік виконання робіт відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2, проте у тендерній документації вказано вимогу надати проект календарного графіку робіт відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2; 2. Учасником надано у складі тендерної пропозиції проект плану фінансування будівництва відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2, проте у даному плані не вказано суми фінансування по роках; 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист про те, що гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва; 4. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідку довільної форми у разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт згідно договору про закупівлю; 5. Учасник у складі тендерної документації не надав лист-гарантію про те, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації; 6. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист, що товари, які будуть використовуватися про виконанні робіт не є товарами, що походять з Російської Федерації / Республіки Білорусь; 7. Учасником у складі тендерної документації надано Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), проте у колонці №6 рядків 1-11 не вказано номер і дату документу, в рядках 33-58 не вказано дату документу. У рядку 59 колонці 6 не вказано даних про документ, номер і дата; 8. У складі тендерної документації надано договір про надання послуг механізмами та обладнанням № 29/03/2023 від 29.03.2023 року, як підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Додатково було надано Гарантійний лист № 16/05 від 16.05.2023 року до даного договору, проте посилання на договір (дата і номер) не вірні; 9. У довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в рядку 39 колонки 3 «Тип/марка/модель» механізму не сходиться з даними, що вказані у договорі про надання послуг механізмами та обладнанням № 31/03/2023 від 31.03.2023 року; 10. У довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в рядку 40 колонки 3 «Тип/марка/модель» механізму не сходиться з даними, що вказані у договорі про надання послуг механізмами та обладнанням № 13/03/23 від 13.03.2023 року; 11. У складі тендерної документації надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт. У даній довідці потрібно було зазначити наступні дані: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода. Проте у довідці не зазначено наступні дані: освіта, найменування учбового закладу, спеціальність. 12. У довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що подана у складі тендерної документації не вказано працівників за такими спеціальностями: інженер з якості та виконавець робіт; 13. Також у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що подана учасником у складі тендерної пропозиції, як підтвердження кваліфікаційних критеріїв вказано інженера з охорони праці Ромашко Василя Арсеновича, проте на підтвердження кваліфікації працівника не долучено до тендерної пропозиції протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерної пропозицій; 14. У складі тендерної документації подано документ «Тендерна пропозиція» за формою, згідно додатку № до тендерної документації, проте учасник не вказав повну інформацію у рядку Відомості про керівництво, а саме: тел., e-mail за кожною позицією окремо (керівник учасника -; бухгалтер - ; уповноважена особа учасника -); 15. У складі тендерної пропозиції Учасником надано документ Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, проте у даному документі не вказано дані про реєстрацію декларації у територіальному органі Держпраці. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - Вимога 1-2 переліку виявлених невідповідностей зазначена у пп. 6.6.. п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; - Вимога 3 переліку виявлених невідповідностей зазначена у пп. 6.8.. п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; - Вимога 4 переліку виявлених невідповідностей зазначена у п. 7. Інформація про субпідрядника/співвиконавця Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; - Вимога 5 переліку виявлених невідповідностей зазначена у пп. 8 п. 2. Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації; - Вимога 6 переліку виявлених невідповідностей зазначена у пп. 12 п. 2. Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації; - Вимога 7-10 переліку виявлених невідповідностей зазначена у п. 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку 1 до тендерної документації; - Вимога 11-13 переліку виявлених невідповідностей зазначена у п. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт Додатку 1 до тендерної документації; - Вимога 14 переліку виявлених невідповідностей зазначена у Додатку 5 до тендерної документації; - Вимога 15 переліку виявлених невідповідностей зазначена у у пп. 6.8.. п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати документ, проект календарного графіку робіт відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2 (вимога 1); - Надати проект плану фінансування будівництва відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2 із заповненими сумами (вимога 2); - Надати гарантійний лист про те, що гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва (вимога 3); - Надати довідку довільної форми у разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт згідно договору про закупівлю (вимога 4); - Надати лист-гарантію про те, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації (вимога 5); - Надати гарантійний лист, що товари, які будуть використовуватися про виконанні робіт не є товарами, що походять з Російської Федерації / Республіки Білорусь (вимога 6); - Надати виправлену Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та підтвердні документи до даної довідки (вимога 7-10); - Надати виправлену Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт та підтвердні документи. (вимога 11-13); - Надати документ «Тендерна пропозиція» за формою, згідно додатку № до тендерної документації Вимога 14); - Надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану у територіальному органі Держпраці.

Документи

25 травня 2023 09:17
Електронний підпис
25 травня 2023 09:16
Протокол _ 86.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2023 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "ТРАНС-СЕРВІС"
#22345320
16 567 947,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2023 09:17
Електронний підпис
25 травня 2023 09:16
Протокол _ 86.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2024 13:41
ДУ _9.pdf зміни до договору
21 листопада 2024 13:38
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2024 12:30
ДУ _ 8 МІСТ.pdf зміни до договору
25 жовтня 2024 12:27
Електронний підпис укладений
09 серпня 2024 14:53
ДУ №7 до Договору №323.pdf зміни до договору
09 серпня 2024 14:51
Електронний підпис укладений
02 липня 2024 11:52
ДУ №6 до Договору №323.pdf зміни до договору
02 липня 2024 11:50
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 17:28
дОДАТКОВА УГОДА _ 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 17:24
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 16:20
додакова угода 4.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 16:19
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 16:03
додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 12:15
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2023 10:54
Дод. уг 2 до уг 323.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 10:52
Електронний підпис укладений
25 вересня 2023 09:16
Ддо. уг 1 до уг 323.pdf зміни до договору
25 вересня 2023 09:14
Електронний підпис укладений
02 червня 2023 11:05
Договір _323.pdf укладений
02 червня 2023 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторни домовилися вести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з надходженням додаткового фінансування Сторони дійшли згоди підписати дану додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звязку зі зміною плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із зміною плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною плану фінансування продовжено строк дії договору та виконання робіт до 31.12.2025 року
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів (додано рахунок)
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в плані фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML