Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 45017103 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького,36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 ddtie_ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2023 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 77 197 339,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 385 986,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 385 000,00 грн. (Триста вісімдесят п'ять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, установлений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 385000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (три відсотка) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Виконавця актів наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2023 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2023 10:19 |
ТД поточний ремонт доріг (09.05).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000015 ● 3739eab49b7c41e3bbe9491a42f2f146
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 14:20 |
Н А К А З
28.08.2023 № 176
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.08.2023 № 176
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-05-09-002577-a 09.05.2023 Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 17:10:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вулиць і доріг м.Черкаси код згідно ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-09-002577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено
обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
2. Яким чином здійснено обрахування кількісних показників закупівлі
послуг та на підставі яких документів.
3. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік
документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації Замовником визначено вимогу надання довідки за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції. У тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Колтекс Транс» у файлі «12.Кошторис.pdf» міститься підсумкова відомість ресурсів, згідно з якою під номером 14 зазначено використання полививально-мийної машини (FREIGHT-SPECIALIZED) цистерна.
Моніторингом встановлено, що в документах та інформації, які подані Учасникм ТОВ «Колтекс Транс» у складі тендернї пропозиції, відсутня поливально-мийна машина (FREIGHT-SPECIALIZED) цистерна.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам .
Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Колтекс Транс» як така, що не відповідає умовам тендерної документації та пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Додатково повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 17:51:13
Пояснення замовника
За результатами розгляду запиту Управління Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вулиць і доріг м.Черкаси код згідно ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-09-002577-a) маємо наступні пояснення:
1) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, згідно дефектного акту на послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі м. Черкаси (затверджено 20.04.2023) та розробленої кошторисної документації (затверджено 08.05.2023) (додається).
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 та абзацу третього пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а ОРГАНАМ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РЕКОМЕНДОВАНО забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Про рекомендаційний характер Постанови №710 для органів місцевого самоврядування також зазначено в листі Державної аудиторська служба України від 09.06.2021р. N 003100-14/7175-2021 «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. N 1266» (додається).
Отже, Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради, як орган місцевого самоврядування не зобов’язаний оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) щодо обрахунку кількісних показників закупівлі послуг:
Кількісні показники послуг визначені відповідно до дефектного акту на послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі м. Черкаси (затверджено 20.04.2023) та розробленої кошторисної документації (затверджено 08.05.2023).
3) щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» вимогам тендерної документації:
Згідно пункту 1.1. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції.
На виконання даної вимоги, в складі тендерної пропозиції ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» міститься довідка №15/1 від 15.05.2023 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування). Згідно пункту 7 вищевказаної довідки Учасник інформує про наявність машини поливальномийної ЗИЛ ВАНТАЖНИЙ – СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ FREIGHT-SPECIALIZED цистерна, АЕ1120ОЕ, що орендується у ТОВ «ВАЙТ» на підставі договору найму (оренди) транспортних засобів №0201-2023 від 02.01.2023 року. На підтвердження інформації зазначеної у довідці в складі пропозиції ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» міститься копія договору найму (оренди) транспортних засобів №0201-2023 від 02.01.2023, умовами якого передбачено передача Учаснику транспортних засобів, у тому числі – Реєстраційний номер: АЕ1120ОЕ; марка: ЗИЛ; модель: 431410; номер шасі (кузова, рами): 2641149; тип: ВАНТАЖНИЙ - СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ FREIGHT-SPECIALIZED цистерна; рік випуску: 1987. До вищевказаного договору оренди учасником додано Акт приймання-передачі від 02.01.2023, лист-згоду ТОВ «ВАЙТ» від 12.05.2023 №261/1 на використання Учасником техніки для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, а також посвідчене власником свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС 702164 від 16.09.2020.
Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС 702164 від 16.09.2020 містить особливі відмітки, а саме: «СХС702116 від 11.09.2020, ПОЛИВОМИЙНЕ ОБЛ.ПМ-130, ДИЗ.ДВ.Д-245 ДКП ТСЦ5942/2020/2204091 від 15.09.2020», що вказує на те, що на транспортний засіб ЗИЛ 431410 ВАНТАЖНИЙ - СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ FREIGHT-SPECIALIZED цистерна (АЕ1120ОЕ) встановлено поливомийне обладнання.
З наведеного вище слідує, що учасником виконано вимогу пункту 1.1. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності техніки, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок від 19.09.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-09-002577-a Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, 09 травня 2023 року Департаментом дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради було оголошено відкриті торги на закупівлю послуг: «Послуги з поточного ремонту вулиць і доріг м.Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-09-002577-a). На підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.08.2023 №176 було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2023-05-09-002577-a. За результатами проведеного моніторингу в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-09-002577-a, в якому зазначено, що встановлено порушення вимог пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266): Замовником не оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Вважаємо, що висновок за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-09-002577-a від 19 вересня 2023 року (в подальшому – висновок) є незаконним, та необґрунтованим, у зв’язку з чим підлягає скасуванню виходячи з наступного. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 та абзацу третього пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а ОРГАНАМ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РЕКОМЕНДОВАНО забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Про рекомендаційний характер Постанови №710 для органів місцевого самоврядування також зазначено в листі Державної аудиторська служба України від 09.06.2021р. N 003100-14/7175-2021 «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. N 1266». Отже, Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради, як орган місцевого самоврядування не зобов’язаний оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо висновок незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
2023-09-21 16:24:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок від 19.09.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-09-002577-a оскаржено до Черкаського окружного адміністративного суду 03.10.2023 |
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | номер справи 580/9190/23; номер судового провадження: не визначено; оприлюднено 13.10.2023 |
Дата відкриття провадження: | 09 жовтня 2023 |
Документи:
16 жовтня 2023 10:18
|
Електронний підпис |
03 жовтня 2023 12:42
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
69 390 000,00
UAH з ПДВ
|
69 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" |
76 840 017,18
UAH з ПДВ
|
76 840 017,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Відхилено |
69 390 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2023 20:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459 |
Переможець |
76 840 017,18
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 10:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2023 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 13:14
|
Додаткова угода _ 8 до договору _ 37-2023.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 10:39
|
ДУ _ 7 до договору _ 37-2023.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 21:10
|
Додаткова 6 Поточний ремонт.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2023 21:07
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 18:39
|
ДУ5-37-2023.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 18:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2023 10:55
|
Додаткова угода _ 4 до договору _ 37-2023.pdf | зміни до договору |
26 липня 2023 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 13:53
|
ДУ 3_ поточний ремонт.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 10:31
|
ДУ2 до договору _ 37-2023.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 14:09
|
37-2023-ДУ1.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 12:17
|
37-2023.pdf | укладений |
08 червня 2023 12:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.12.2 та п.12.3 Договору уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Додатки №1, 4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 37-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.12.2 та п.12.3 Договору уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Додатки №1, 4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 37-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.12.2 та п.12.3 Договору уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Додатки №1, 4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 37-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.12.2 та п.12.3 Договору уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Додатки №1, 4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 37-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.12.2 та п.12.3 Договору уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Додатки №1, 4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 37-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.12.2 та п.12.3 Договору уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Додатки №1, 4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 37-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.12.2 та п.12.3 Договору уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Додатки №1, 4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. 3. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 37-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пп.1, 3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, п.12.2 та п.12.3 Договору уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Викласти п.3.1. договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 76114331,04 грн., у тому числі ПДВ – 12685721,84 грн.» 2. Додатки № 1, 2, 3, 4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. 4. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 37-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |