Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА
Очікувана вартість
964 800,00 UAH
UA-2023-05-05-007622-a ● 9281d13571f24969865461c66d95dcd1
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів |
Код ЄДРПОУ: | 41037901 |
Вебсайт: | https://arma.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1 |
Контактна особа: |
Сергій Грибань +380442900868, +380442900868 s.griban@arma.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2023 13:09 |
Початок аукціону: | 19 травня 2023 13:11 |
Очікувана вартість: | 964 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 824,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2023
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 13:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 13:18 |
ТД_.Аудит.docx | |
05 травня 2023 13:18 |
Договір аудит 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договір страхування
Дата подання: 12 травня 2023 16:39
Дата відповіді: 15 травня 2023 15:01
Шановний замовник, доброго дня!
У технічному завданні є посилання на вимогу:
Учасник повинен мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національним банком України
Відповідно до розпорядження, Договір від 13.11.2018 № 1977 типовий договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами затверджено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг..
Просимо це врахувати та внести відповідні зміни. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до абзацу першого частини другої статті 43 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» суб'єкт аудиторської діяльності, який провадить обов'язковий аудит фінансової звітності, зобов'язаний мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національним банком України за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.
Разом із тим, згідно пункту 3 розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг» від 12.09.2019 № 79- IX:
«Акти Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, видані до 1 липня 2020 року, діють до визнання їх такими, що втратили чинність, відповідними нормативно-правовими актами Національного банку України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, прийнятими в межах повноважень, встановлених Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг».
Враховуючи, що розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 13.11.2019 № 1977 «Про затвердження Типового договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2018 р. за № 1348/32800, не втратило чинність відповідно до нормативно-правового акта Національного банку України, учасник повинен мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, яка на сьогоднішній день чинна
Разом із тим, згідно пункту 3 розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг» від 12.09.2019 № 79- IX:
«Акти Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, видані до 1 липня 2020 року, діють до визнання їх такими, що втратили чинність, відповідними нормативно-правовими актами Національного банку України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, прийнятими в межах повноважень, встановлених Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг».
Враховуючи, що розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 13.11.2019 № 1977 «Про затвердження Типового договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2018 р. за № 1348/32800, не втратило чинність відповідно до нормативно-правового акта Національного банку України, учасник повинен мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, яка на сьогоднішній день чинна
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-05-007622-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:23731031
Дата подання: 11 травня 2023 17:24
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, Вами встановлено дискримінаційні вимоги, які є незаконними та повинні бути виключені з Документації, зокрема пунктом №2 додатку 3 кваліфікаційні критерії до учасників за предметом закупівлі бухгалтерські та аудиторські послуги ДК 021:2015 79210000-9 (послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА), встановлено вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та їх документальнe підтвердження, а саме:
- 4) Довідку в довільній формі про наявність у штаті Учасника не менше 1 працівника у штаті, який має свідоцтво на заняття адвокатською діяльністю. На підтвердження надати копію диплома, копію свідоцтва на заняття адвокатською діяльністю.
- 5) Довідку в довільній формі про наявність у штаті Учасника не менше 1-го спеціаліста, який має кваліфікацію «Master of Business Administration». На підтвердження надати копію диплому «Master of Business Administration».
Жодним нормативним актом не визначено необхідність залучення для надання послуг з проведення щорічних зовнішніх аудитів, працівника, який повинен мати свідоцтво на заняття адвокатською діяльністю та спеціаліста, який повинен мати кваліфікацію «Master of Business Administration». Дана вимога не обґрунтована належним чином та документально не підтверджено необхідність встановлення даної вимоги для надання послуг за даним предметом закупівлі (оскільки мова йде не про послуги з юридичного консультування, юридичного представництва тощо, а про аудиторські послуги).
Згідно статті 6 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» - адвокатом може бути фізична особа, яка має повну вищу юридичну освіту, володіє державною мовою відповідно до рівня, визначеного згідно із Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», має стаж роботи в галузі права не менше двох років, склала кваліфікаційний іспит, пройшла стажування (крім випадків, встановлених цим Законом), склала присягу адвоката України та отримала свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Згідно статті 4 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» визначено, що адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об'єднання (організаційні форми адвокатської діяльності). Адвокат вільний у виборі організаційної форми адвокатської діяльності.
Відповідно до статті 13 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокат, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально, є самозайнятою особою.
Також Замовником встановлено дискримінаційні вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі спеціалізованого програмного забезпечення для виконання аудиторських послуг (IT Аудит та/або ІТ рішення на базі Mercia, та/або Case Ware та/або інші аналоги) з документом, що підтверджує офіційне використання програмного забезпечення. Зазначимо, що деяке програмне забезпечення було розроблено РФ, і відсутність даного програмного забезпечення жодним чином не впливає на якість надання послуг.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так у Постанові Верховного Суду від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
Відповідно частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Наявність в учасника процедури закупівлі спеціалізованого програмного забезпечення означає, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають визначене програмне забезпечення.
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційні кваліфікаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
- 4) Довідку в довільній формі про наявність у штаті Учасника не менше 1 працівника у штаті, який має свідоцтво на заняття адвокатською діяльністю. На підтвердження надати копію диплома, копію свідоцтва на заняття адвокатською діяльністю.
- 5) Довідку в довільній формі про наявність у штаті Учасника не менше 1-го спеціаліста, який має кваліфікацію «Master of Business Administration». На підтвердження надати копію диплому «Master of Business Administration».
Жодним нормативним актом не визначено необхідність залучення для надання послуг з проведення щорічних зовнішніх аудитів, працівника, який повинен мати свідоцтво на заняття адвокатською діяльністю та спеціаліста, який повинен мати кваліфікацію «Master of Business Administration». Дана вимога не обґрунтована належним чином та документально не підтверджено необхідність встановлення даної вимоги для надання послуг за даним предметом закупівлі (оскільки мова йде не про послуги з юридичного консультування, юридичного представництва тощо, а про аудиторські послуги).
Згідно статті 6 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» - адвокатом може бути фізична особа, яка має повну вищу юридичну освіту, володіє державною мовою відповідно до рівня, визначеного згідно із Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», має стаж роботи в галузі права не менше двох років, склала кваліфікаційний іспит, пройшла стажування (крім випадків, встановлених цим Законом), склала присягу адвоката України та отримала свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Згідно статті 4 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» визначено, що адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об'єднання (організаційні форми адвокатської діяльності). Адвокат вільний у виборі організаційної форми адвокатської діяльності.
Відповідно до статті 13 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокат, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально, є самозайнятою особою.
Також Замовником встановлено дискримінаційні вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі спеціалізованого програмного забезпечення для виконання аудиторських послуг (IT Аудит та/або ІТ рішення на базі Mercia, та/або Case Ware та/або інші аналоги) з документом, що підтверджує офіційне використання програмного забезпечення. Зазначимо, що деяке програмне забезпечення було розроблено РФ, і відсутність даного програмного забезпечення жодним чином не впливає на якість надання послуг.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так у Постанові Верховного Суду від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
Відповідно частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Наявність в учасника процедури закупівлі спеціалізованого програмного забезпечення означає, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають визначене програмне забезпечення.
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційні кваліфікаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2023 14:44
Шановний учасник, повідомляємо про наступне.
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) (далі – Закон) та з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Також слід зазначити, що при закупівлі товарів, робіт і послуг замовник дотримується принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників згідно з нормами частини першої статті 5 Закону, а саме, закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії, ефективності та пропорційності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
- об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником, в якій повинні зазначатися відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Кваліфікаційні критерії – це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі.
Окрім того, відповідно до вимог частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Разом із тим, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Щодо твердження що деяке програмне забезпечення було розроблено РФ варто зауважити наступне:
- з інформації, зазначеної на офіційному сайті https://www.caseware.com/us вбачається, що компанія Caseware International Inc., яка реалізує програмне забезпечення CaseWare, заснована у Канаді, офіс якої розташовано у місті Торонто (351 King St E, Suite 1100 Toronto, ON M5A 2W4 Canada);
- з інформації, зазначеної на офіційному сайті https://www.mercia-group.com/ вбачається, що компанії Mercia Group Ltd, та Mercia Ireland Ltd., які реалізують програмне забезпечення Mercia, зареєстровані на території Великої Британії та Ірландії (Wilmington plc, 5th Floor, 10 Whitechapel High Street, London, E1 8QS.; 13 Baggot Street Upper, 2nd Floor, Dublin 4, Ireland, D04 W7K5).
Технічним завданням закупівлі № UA-2023-05-05-007622-a визначено надання не лише послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності, а й обов’язково здійснити операційний аудит (управлінський аудит) діяльності АРМА.
Відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 12 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» зовнішній аудит діяльності Національного агентства проводиться виключно міжнародною або національною аудиторською компанією, яка є визнаною та має високу ділову репутацію на відповідному ринку України.
Аудитори Учасника зобов’язані при наданні Послуг забезпечити надання послуг професійно, компетентно, з урахуванням міжнародних стандартів та законодавства України.
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) (далі – Закон) та з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Також слід зазначити, що при закупівлі товарів, робіт і послуг замовник дотримується принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників згідно з нормами частини першої статті 5 Закону, а саме, закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії, ефективності та пропорційності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
- об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником, в якій повинні зазначатися відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Кваліфікаційні критерії – це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі.
Окрім того, відповідно до вимог частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Разом із тим, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Щодо твердження що деяке програмне забезпечення було розроблено РФ варто зауважити наступне:
- з інформації, зазначеної на офіційному сайті https://www.caseware.com/us вбачається, що компанія Caseware International Inc., яка реалізує програмне забезпечення CaseWare, заснована у Канаді, офіс якої розташовано у місті Торонто (351 King St E, Suite 1100 Toronto, ON M5A 2W4 Canada);
- з інформації, зазначеної на офіційному сайті https://www.mercia-group.com/ вбачається, що компанії Mercia Group Ltd, та Mercia Ireland Ltd., які реалізують програмне забезпечення Mercia, зареєстровані на території Великої Британії та Ірландії (Wilmington plc, 5th Floor, 10 Whitechapel High Street, London, E1 8QS.; 13 Baggot Street Upper, 2nd Floor, Dublin 4, Ireland, D04 W7K5).
Технічним завданням закупівлі № UA-2023-05-05-007622-a визначено надання не лише послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності, а й обов’язково здійснити операційний аудит (управлінський аудит) діяльності АРМА.
Відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 12 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» зовнішній аудит діяльності Національного агентства проводиться виключно міжнародною або національною аудиторською компанією, яка є визнаною та має високу ділову репутацію на відповідному ринку України.
Аудитори Учасника зобов’язані при наданні Послуг забезпечити надання послуг професійно, компетентно, з урахуванням міжнародних стандартів та законодавства України.
Номер вимоги: UA-2023-05-05-007622-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:32650907
Дата подання: 12 травня 2023 13:10
Проект договору
Шановний Замовник, доброго дня! Уважно вивчивши проект договору, просимо розглянути можливість внесення змін, а саме:
4.2.1 Виконавець зобов'язується надати послуги, передбачені п. 1.1 цього Договору, в строк, що встановлений п.4.2 цього Договору за умови, що Замовник своєчасно надасть та Виконавець отримає доступ до всіх документів, записів, пояснень та інформації, які вважаються необхідними для здійснення аудиту в строк до __________.
Сторони погодили, що у випадку, якщо Виконавцю своєчасно не надано доступу до всіх книг, записів і пояснень, що вважаються необхідними для проведення аудиту, або Замовник надає доступ до всіх книг, записів і пояснень настільки повільно, що закінчення надання послуг у строк стає явно неможливим, і це порушення не буде усунено Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати повідомлення, строк виконання послуг автоматично (без необхідності укладення додаткової угоди до цього Договору) відповідно збільшується на строк затримки в отриманні доступу до всіх книг, записів і пояснень.
5.1.6. Якщо, на думку Замовника, надані послуги не відповідають умовам Договору, то Замовник повинен представити обґрунтовані зауваження до якості послуг у формі проекту двостороннього акту зауважень із переліком необхідних доробок і строків їх виконання. Якщо в зазначений у п. 5.1.5 Договору строк Виконавець не отримає підписаний акт приймання-здачі наданих послуг (виконаних робіт) або обґрунтовані зауваження, послуги вважаються наданими належним чином, прийнятими Замовником і підлягають оплаті незалежно від факту підписання або непідписання акту приймання-здачі наданих послуг (виконаних робіт).
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
4.2.1 Виконавець зобов'язується надати послуги, передбачені п. 1.1 цього Договору, в строк, що встановлений п.4.2 цього Договору за умови, що Замовник своєчасно надасть та Виконавець отримає доступ до всіх документів, записів, пояснень та інформації, які вважаються необхідними для здійснення аудиту в строк до __________.
Сторони погодили, що у випадку, якщо Виконавцю своєчасно не надано доступу до всіх книг, записів і пояснень, що вважаються необхідними для проведення аудиту, або Замовник надає доступ до всіх книг, записів і пояснень настільки повільно, що закінчення надання послуг у строк стає явно неможливим, і це порушення не буде усунено Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати повідомлення, строк виконання послуг автоматично (без необхідності укладення додаткової угоди до цього Договору) відповідно збільшується на строк затримки в отриманні доступу до всіх книг, записів і пояснень.
5.1.6. Якщо, на думку Замовника, надані послуги не відповідають умовам Договору, то Замовник повинен представити обґрунтовані зауваження до якості послуг у формі проекту двостороннього акту зауважень із переліком необхідних доробок і строків їх виконання. Якщо в зазначений у п. 5.1.5 Договору строк Виконавець не отримає підписаний акт приймання-здачі наданих послуг (виконаних робіт) або обґрунтовані зауваження, послуги вважаються наданими належним чином, прийнятими Замовником і підлягають оплаті незалежно від факту підписання або непідписання акту приймання-здачі наданих послуг (виконаних робіт).
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2023 14:46
Шановний учасник, Договір укладається з урахуванням норм Цивільного, Господарського та Бюджетного кодексів України, законів України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 874 «Деякі питання оформлення звіту про зовнішній аудит діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого Міністерством юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783, та інших нормативно-правових актів.
Проект договору, який оприлюднено за ідентифікатором закупівлі UA-2023-05-05-007622-a, розроблено з урахуванням вищезазначених актів законодавства та містить усі істотні умови договору і необхідні умови договору для договору даного виду, що відповідає вимогам частини першої статті 638 Цивільного кодексу України.
Слід зазначити, що в умовах проекту договору чітко зазначено права та зобов’язання сторін, та відсутні суперечності у тексті проекту договору.
Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Зміст правочину не може суперечити Цивільному кодексу України, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
З огляду на зазначене, умови проекту договору узгоджуються з актами законодавства і відсутні підстави для внесення змін до проекту договору.
Проект договору, який оприлюднено за ідентифікатором закупівлі UA-2023-05-05-007622-a, розроблено з урахуванням вищезазначених актів законодавства та містить усі істотні умови договору і необхідні умови договору для договору даного виду, що відповідає вимогам частини першої статті 638 Цивільного кодексу України.
Слід зазначити, що в умовах проекту договору чітко зазначено права та зобов’язання сторін, та відсутні суперечності у тексті проекту договору.
Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Зміст правочину не може суперечити Цивільному кодексу України, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
З огляду на зазначене, умови проекту договору узгоджуються з актами законодавства і відсутні підстави для внесення змін до проекту договору.
Номер вимоги: UA-2023-05-05-007622-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:32650907
Дата подання: 12 травня 2023 14:40
Вимога: наявність програмного забезпечення
Шановний замовник, доброго дня!
Ми як потенційний учасник маємо зауваження до вимоги стосовно наявності програмного забезпечення та у разі якщо замовником буде вирішено залишити цю умову, просимо доповнити можливістю надання довідки/або сертифікату/або іншого підтверджуючого документу виданого учаснику (або міжнародній мережі, членом якої є учасник) та прописати вимогу так:
Для підтвердження матеріально-технічної бази та технологій учасник надає довідку про наявність спеціалізованого програмного забезпечення для виконання аудиторських послуг (IT Аудит та/або ІТ рішення на базі Mercia, та/або Case Ware та/або інші аналоги) з документом, що підтверджує офіційне використання програмного забезпечення (оригінал або завірену копію довідки/або сертифікату/або іншого підтверджуючого документу, виданого учаснику (або міжнародній мережі, членом якої є учасник) та який виданий виробником або офіційним представником виробника такого програмного продукту або завірену копію договору з виробником такого програмного продукту).
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Ми як потенційний учасник маємо зауваження до вимоги стосовно наявності програмного забезпечення та у разі якщо замовником буде вирішено залишити цю умову, просимо доповнити можливістю надання довідки/або сертифікату/або іншого підтверджуючого документу виданого учаснику (або міжнародній мережі, членом якої є учасник) та прописати вимогу так:
Для підтвердження матеріально-технічної бази та технологій учасник надає довідку про наявність спеціалізованого програмного забезпечення для виконання аудиторських послуг (IT Аудит та/або ІТ рішення на базі Mercia, та/або Case Ware та/або інші аналоги) з документом, що підтверджує офіційне використання програмного забезпечення (оригінал або завірену копію довідки/або сертифікату/або іншого підтверджуючого документу, виданого учаснику (або міжнародній мережі, членом якої є учасник) та який виданий виробником або офіційним представником виробника такого програмного продукту або завірену копію договору з виробником такого програмного продукту).
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2023 15:00
Шановний учасник, у Вашому зверненні не розкрито суті зауважень щодо технічної умови та необхідності доповнення технічних вимог.
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) (далі – Закон) та з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей.
Таким чином, тендерна документація розробляється та затверджується замовником, в якій повинні зазначатися відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Кваліфікаційні критерії – це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі.
Окрім того, відповідно до вимог частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Разом із тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) (далі – Закон) та з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей.
Таким чином, тендерна документація розробляється та затверджується замовником, в якій повинні зазначатися відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Кваліфікаційні критерії – це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі.
Окрім того, відповідно до вимог частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Разом із тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації
Номер вимоги: UA-2023-05-05-007622-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:34764976
Дата подання: 25 травня 2023 17:52
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Шановні уповноважені особи АРМА,
Відповідно до протоколу ПРОТОКОЛ № 21/33 пропозицію ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» відхилено оскільки "у тендерної складі пропозиції не надано копію страхового сертифікату на суму не менше 50 млн грн."
Разом з тим інформуємо вас, що у складі пропозиції учасника надано копію Страхового Договору No_303508156.22 від «19» грудня 2022 року. Додатковою уродою №1 встановлено, що страхова сума становить 50 000 000,00 (П'ятдесят мільйонів гривень 00 копійок) гривень.
Відповідно учасником ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» надано документ, та немає підстав для дискваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу ПРОТОКОЛ № 21/33 пропозицію ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» відхилено оскільки "у тендерної складі пропозиції не надано копію страхового сертифікату на суму не менше 50 млн грн."
Разом з тим інформуємо вас, що у складі пропозиції учасника надано копію Страхового Договору No_303508156.22 від «19» грудня 2022 року. Додатковою уродою №1 встановлено, що страхова сума становить 50 000 000,00 (П'ятдесят мільйонів гривень 00 копійок) гривень.
Відповідно учасником ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» надано документ, та немає підстав для дискваліфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2023 15:27
У технічних вимогах до предмета закупівлі бухгалтерські та аудиторські послуги ДК 021:2015 79210000-9 (послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА) (додатку 2 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено, що учасник повинен мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національним банком України. Строк дії договору повинен діяти протягом усього періоду надання послуг Замовникові. З метою підтвердження даної вимоги, Учасник надає копію договору страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами та копію страхового сертифікату на суму не менше 50 млн грн.
Оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» відсутня копія страхового сертифікату, то відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» відсутня копія страхового сертифікату, то відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Номер вимоги: UA-2023-05-05-007622-a.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:34764976
Дата подання: 30 травня 2023 22:15
вимога на кваліфікацію
Шановні уповноважені особи,
Звертаємо вашу увагу, наявність договору страхування регламентується ст. 43 Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" (Документ 2258-VIII, Редакція від 01.01.2023), що має бути складений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національним банком України, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.
Жодний з документів, ні вищезазначений Закон України, ні Положення "про затвердження Типового договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами" не містить вимог щодо наявності страхового сертифікату на додаток до страхового договору.
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації:
"Документи, які не передбачені законодавством для юридичних та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції."
Разом з тим, Страховий сертифікат - це документ, виданий страховою установою, в якому зазначається суб'єкт, об'єкт та умови страхування. Звертаємо Вашу увагу, що страховий договір, наданний участником ТОВ "Грант Торнтон Легіс" містить всю необхідну та вичерпну інформацію, щодо суб'єкта, об'єкта та умов страхування. Документ складено відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національним банком України, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. А тому вважаємо, що наданої інформації у повній мірі достатньо для підтверження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної пропозиції.
Ще раз звертаємось до вас з проханням переглянути рішення уповноваженої особи щодо дискваліфікації пропозиції участника ТОВ "Грант Торнтон Легіс", оскільки відсутні об'єктивні підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу, наявність договору страхування регламентується ст. 43 Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" (Документ 2258-VIII, Редакція від 01.01.2023), що має бути складений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національним банком України, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.
Жодний з документів, ні вищезазначений Закон України, ні Положення "про затвердження Типового договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності перед третіми особами" не містить вимог щодо наявності страхового сертифікату на додаток до страхового договору.
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації:
"Документи, які не передбачені законодавством для юридичних та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції."
Разом з тим, Страховий сертифікат - це документ, виданий страховою установою, в якому зазначається суб'єкт, об'єкт та умови страхування. Звертаємо Вашу увагу, що страховий договір, наданний участником ТОВ "Грант Торнтон Легіс" містить всю необхідну та вичерпну інформацію, щодо суб'єкта, об'єкта та умов страхування. Документ складено відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національним банком України, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. А тому вважаємо, що наданої інформації у повній мірі достатньо для підтверження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної пропозиції.
Ще раз звертаємось до вас з проханням переглянути рішення уповноваженої особи щодо дискваліфікації пропозиції участника ТОВ "Грант Торнтон Легіс", оскільки відсутні об'єктивні підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2023 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" |
708 000,00
UAH з ПДВ
|
708 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ "ДЕ ВІЗУ" |
861 500,00
UAH з ПДВ
|
861 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ЕЙВІАР" |
924 000,00
UAH з ПДВ
|
924 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" #34764976 |
Відхилено |
708 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 16:58
|
ТОВ "МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ "ДЕ ВІЗУ" #31441657 |
Відхилено |
861 500,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 17:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ЕЙВІАР" #32559651 |
Відхилено |
924 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 17:04
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій