Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт та часткове перепланування приміщень правого крила двосекційного 9-поверхового гуртожитку по проспекту Валерія Лобановського, 98 у Солом’янському районі в м. Києві»
Очікувана вартість
56 078 496,00 UAH
UA-2023-04-20-010061-a ● af01b4af5dd54946aebc419d025188b8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" |
Код ЄДРПОУ: | 20001823 |
Вебсайт: | http://www.academy.ssu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 |
Контактна особа: |
Юрій Примак +380445277638 tender-nasbu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2023 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2023 15:03 |
Очікувана вартість: | 56 078 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560 784,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини першої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Підрядник під час укладання договору надає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, що має містити ствердження про безумовне виконання зобов’язань щодо сплати коштів замовнику у розмірі 1% відсотків вартості договору в разі невиконання ним умов цього Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт та часткове перепланування приміщень правого крила двосекційного 9-поверхового гуртожитку по проспекту Валерія Лобановського, 98 у Солом’янському районі в м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03118, Україна, м. Київ, Київ, пр-т. В. Лобановського, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 15:14 |
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою внесення змін - 2.docx | |
05 травня 2023 15:14 |
Документація_капітальний ремонт праве крило Лобановського зі змінами - 2.doc | |
20 квітня 2023 15:59 |
ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.7z |
05 травня 2023 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 травня 2023 15:14 |
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою внесення змін - 2.docx
|
||||||
05 травня 2023 15:14 |
Документація_капітальний ремонт праве крило Лобановського зі змінами - 2.doc
|
||||||
20 квітня 2023 15:59 |
ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.7z
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідність інформаційної моделі
Дата подання: 25 квітня 2023 10:30
Дата відповіді: 27 квітня 2023 18:30
Просимо Вас за можливості викласти інформаційну модель, у будь якому форматі, наданого інвесторського кошторису, оскільки це суттєво скороте час на підготовку комерційної пропозиції
Відповідь: Відповідно до п. 5.6. Договору на виконання проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт та часткового перепланування приміщень правого крила двосекційного 9-поверхового гуртожитку по проспекту Валерія Лобановського, 98 у Солом’янському районі в м. Києві» Виконавець передає Замовнику проект у 4 (чотирьох) примірниках на паперовому носії та 1 (один) примірник на електронному носії у форматі *pdf.
Питання щодо кількості працівників
Дата подання: 27 квітня 2023 19:58
Дата відповіді: 28 квітня 2023 18:44
Умовами тендерної документації визначено, що строк та термін виконання робіт передбачається на 2023-2024 роки. При цьому не зафіксовано чіткий перелік видів робіт, що має бути виконаний в кожному календарному році з визначеного строку окремо. А також згідно Додатку №3 до тендерної документації встановлено, що кількість робітників повинна відповідати показнику загальної кошторисної трудомісткості 136,33556 тис.люд/год, орієнтовно 40 робітників, без інженерно-технічного персоналу. По нашим попереднім розрахункам з відповідною кількістю працівників, роботи що становлять предмет закупівлі можливо виконати в орієнтовний строк 150 робочих днів, що є значно меншим в порівнянні з визначеним Вами строком виконання робіт, по 2023-2024 календарних роках. Звідси просимо уточнити необхідну чисельність працівників, що повинна бути підтверджена учасником в складі його тендерної пропозиції? Або надайте пояснення як слід трактувати поняття «орієнтовно», чи це може бути менше?
Наперед дякуємо за надання вчасної відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо графіку виконання робіт, Замовник тендерною документацією визначив суму асигнувань державного бюджету, яку заплановано на 2023 рік. Разом з цим, Учасник торгів, у відповідності до свого розрахунку вартості робіт, повинен скласти детальний календарний графік, в якому визначити види робіт які він планує виконати у 2023 році виходячи з запланованої суми.
Стосовно строків виконання робіт, тендерною документацією визначений термін виконання робіт, який влаштовує Замовника. При цьому, Учасник має право розробити графік з меншим терміном виконання робіт, що передбачено п 3.3. проекту договору (додаток 4 до тендерної документації).
Щодо наявності персоналу відповідної кваліфікації, які залучатимуться до безпосереднього виконання робіт, Замовник орієнтовно визначив необхідну кількість працівників виходячи з кошторисної трудомісткості за умови шести денного восьми годинного робочого дня. Разом з цим, Учасник розраховує необхідну кількість працівників виходячи з розробленого графіку виконання робіт.
Щодо графіку виконання робіт, Замовник тендерною документацією визначив суму асигнувань державного бюджету, яку заплановано на 2023 рік. Разом з цим, Учасник торгів, у відповідності до свого розрахунку вартості робіт, повинен скласти детальний календарний графік, в якому визначити види робіт які він планує виконати у 2023 році виходячи з запланованої суми.
Стосовно строків виконання робіт, тендерною документацією визначений термін виконання робіт, який влаштовує Замовника. При цьому, Учасник має право розробити графік з меншим терміном виконання робіт, що передбачено п 3.3. проекту договору (додаток 4 до тендерної документації).
Щодо наявності персоналу відповідної кваліфікації, які залучатимуться до безпосереднього виконання робіт, Замовник орієнтовно визначив необхідну кількість працівників виходячи з кошторисної трудомісткості за умови шести денного восьми годинного робочого дня. Разом з цим, Учасник розраховує необхідну кількість працівників виходячи з розробленого графіку виконання робіт.
Стосовно строків виконання робіт, тендерною документацією визначений термін виконання робіт, який влаштовує Замовника. При цьому, Учасник має право розробити графік з меншим терміном виконання робіт, що передбачено п 3.3. проекту договору (додаток 4 до тендерної документації).
Щодо наявності персоналу відповідної кваліфікації, які залучатимуться до безпосереднього виконання робіт, Замовник орієнтовно визначив необхідну кількість працівників виходячи з кошторисної трудомісткості за умови шести денного восьми годинного робочого дня. Разом з цим, Учасник розраховує необхідну кількість працівників виходячи з розробленого графіку виконання робіт.
Щодо графіку виконання робіт, Замовник тендерною документацією визначив суму асигнувань державного бюджету, яку заплановано на 2023 рік. Разом з цим, Учасник торгів, у відповідності до свого розрахунку вартості робіт, повинен скласти детальний календарний графік, в якому визначити види робіт які він планує виконати у 2023 році виходячи з запланованої суми.
Стосовно строків виконання робіт, тендерною документацією визначений термін виконання робіт, який влаштовує Замовника. При цьому, Учасник має право розробити графік з меншим терміном виконання робіт, що передбачено п 3.3. проекту договору (додаток 4 до тендерної документації).
Щодо наявності персоналу відповідної кваліфікації, які залучатимуться до безпосереднього виконання робіт, Замовник орієнтовно визначив необхідну кількість працівників виходячи з кошторисної трудомісткості за умови шести денного восьми годинного робочого дня. Разом з цим, Учасник розраховує необхідну кількість працівників виходячи з розробленого графіку виконання робіт.
Уточнення по виду небезпечних робіт
Дата подання: 27 квітня 2023 19:59
Дата відповіді: 28 квітня 2023 18:45
Згідно пункту 6 Додатку №3 до тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати копію дозволу/декларації Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки на виконання робіт з підвищеною небезпекою, зокрема на ВИКОНАННЯ РОБІТ НА ВИСОТІ, ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ АБО РИШТУВАНЬ.
Дійсним інформуємо Вас про таке, Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зі змінами не передбачає вказаного Вами небезпечного виду робіт ані в групі А, ані в групі Б.
Відтак, просимо уточнити, часом не помилково Вами визначено такий вид небезпечних робіт, як РОБОТИ НА ВИСОТІ, ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ АБО РИШТУВАНЬ. Адже не можливо отримати дозвільний документ на те чого не існує.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо пункту 6 Додатку No3 до тендерної документації Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 27 квітня 2023 20:00
Дата відповіді: 28 квітня 2023 18:46
Уточнення щодо розміру забезпечення виконання договору. Згідно оголошення про початок проведення процедури закупівлі Вами вказано, що розмір забезпечення виконання договору має складати 1 % від вартості самого договору про закупівлю. Однак, пунктом 6 розділу VI тендерної документації вказано, що розмір забезпечення виконання договору має становити 3% від вартості договору. Звідси прохання прояснити, яка інформація є вихідною?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Забезпечення виконання договору Замовником визначений у розмірі - 1 %. Таким чином, будуть внесені зміни до пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Необхідність коригування вимог щодо кваліфікації працівників по охороні праці.
Дата подання: 02 травня 2023 11:22
Дата відповіді: 04 травня 2023 20:22
Додатком №3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вами зокрема встановлено такі вимоги:
1) Згідно пункту 5 вказаного додатку, Учасник повинен мати та відобразити в складі своєї пропозиції наступні категорії працівників інженерно-технічного відділу, як: Директор; Головний інженер; Виконроб; Працівник виробничо-технічного відділу; Інженер з охорони праці.
Поряд з тим, пункт 5.1. Додатку №3 до тендерної документації вимагає, що 5.1. Інженерно-технічні працівники, які зазначені в довідці (Директор; Головний інженер; Виконроб; Працівник виробничо-технічного відділу; Інженер з охорони праці) повинні пройти навчання з питань охорони праці мінімально за наступними напрямками (надати копії протоколів (витягів та діючих посвідчень), зокрема щодо ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНОГО МІНІМУМУ (далі ПТМ).
Варто наголосити, відповідно до статті 40 Кодексу цивільного захисту України та пункту 16 Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444, з метою встановлення вимог щодо організації навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників, підвищення їх рівня знань і обізнаності щодо забезпечення пожежної безпеки та зменшення кількості пожеж на об’єктах державної власності та суб’єктів господарювання видано наказ МВС України № 1021 від 05.12.2019 року «Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням» (далі - Порядок).
Так ось, відповідно до пунктів 1,2 розділу ІІІ Порядку зазначено наступне: «1. ПОСАДОВІ ОСОБИ до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ.
Навчання здійснюють суб’єкти, які навчають, за програмами навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки. Загальна тривалість навчання не менше ніж 8 годин.
2. ОСОБИ, ЯКИХ ПРИЙМАЮТЬ НА РОБОТУ, ПОВ’ЯЗАНУ З ПІДВИЩЕНОЮ ПОЖЕЖНОЮ НЕБЕЗПЕКОЮ, ПОВИННІ ПОПЕРЕДНЬО ПРОЙТИ СПЕЦІАЛЬНЕ НАВЧАННЯ (ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНИЙ МІНІМУМ).
Навчання здійснюють суб’єкти, які навчають, за програмами спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум). Загальна тривалість навчання не менше ніж 16 годин.
Таке навчання передбачає поглиблене вивчення питань, визначених пунктом 1 розділу II цього Порядку, специфіки проведення пожежонебезпечних робіт під час застосування обладнання і матеріалів, що використовуються на робочому місті, з практичним відпрацюванням навичок їх використання.
Працівники підприємств, де немає можливості проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум), можуть проходити його на інших подібних за видом діяльності підприємствах за відповідними програмами.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки.».
Таким чином, ми наголошуємо на тому, що програми навчання з «пожежної безпеки» та «ПТМ» є суттєво різні програми, котрі застосовуються до відповідних категорій працівників, а також включно з їхніми посадовими інструкціями. Тобто, наприклад якщо директор, котрий відноситься до категорії інженерно-технічних працівників не має безпосереднього контакту з обладнанням/механізмом що належить до об’єктів підвищеної пожежної небезпеки, то відповідно такий працівник не повинен проходити навчання по програмі «ПТМ», натомість директор, як посадова особа повинна один раз на три роки пройти навчання по програмі «пожежної безпеки». Відповідні обставини мають пряме відношення до усіх категорій працівників перелічених Вами за пунктом 5 додатку №3 до тендерної документації.
Відтак, наголошуємо, що вимагати від учасника подання копії протоколів (витягів та діючих посвідчень), зокрема щодо ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНОГО МІНІМУМУ на Директора; Головного інженера; Виконроба; Працівника виробничо-технічного відділу; Інженера з охорони праці – НЕКОРЕКТНО! Адже, дана категорія працівників не має безпосереднього контакту з об’єктами підвищеної пожежної небезпеки. Натомість, вірною позицією буде вимагати підтвердження на вказаних працівників, підтвердження проходження знань з охорони праці за програмою «пожежної безпеки» та/або «правила пожежної безпеки».
Відтак, наполегливо рекомендуємо відкоригувати умови тендерної документації, котрі згадуються в нашому запитанні, задля уникнення не порозумінь та появи негативних наслідків для сторін закупівельного процесу.
Повторно хочемо зосередити Вашу увагу, що доцільно прибрати некоректно встановлену вимогу щодо підтвердження проходження знань з охорони праці за програмою ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНИЙ МІНІМУМ, адже навчальні центри не зможуть провести навчання тих працівників, які не мають відношення, згідно своїх посадових інструкцій, відповідно до такої програми.
Сподіваємося на об’єктивність наведеної інформації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації, а
саме: абзац перший пункту 5.1. Додатку 3 Тендерної документації викласти в
наступній редакції:
«- Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці
працівників та проходження знань з охорони праці за програмою «пожежної
безпеки» та/або «правила пожежної безпеки».
саме: абзац перший пункту 5.1. Додатку 3 Тендерної документації викласти в
наступній редакції:
«- Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці
працівників та проходження знань з охорони праці за програмою «пожежної
безпеки» та/або «правила пожежної безпеки».
Уточнення по будівельним матеріалам та їх призначенню
Дата подання: 15 травня 2023 12:28
Дата відповіді: 15 травня 2023 15:26
Технічним завданням (робочим проектом) по предмету закупівлі нами виявлено таку потребу як: встановлення ролетів на вікна з відповідним розмірами. Звідси питання: які саме мають бути ролети зовнішні чи внутрішні та їх цільове призначення??
Відповідь: Проектом передбачається встановлення внутрішніх сонцезахисних ролетів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-20-010061-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:41202888
Дата подання: 30 травня 2023 15:13
Вимога
Доброго дня, звертаємо увагу Замовника, що переможець ТОВ "СБП ГРУП" не виконав вимоги тендерної документації, а саме: 1) В локальному кошторисі № 02-01-01 переможця наявний п. 334 Установлення металевих огорож з поручнями з твердолистяних порід - 100м-0,48, однак дана робота відсутня в локальному кошторисі № 02-01-01 замовника, який входить до складу проектно-кошторисної документації Замовника, Додаток 1. 2) У підсумковій відомості ресурсів до локального кошториса № 02-01-01 наявні наступні невідповідності проектно-кошторисної документації: п. 52 Болти будівельні з гайками та шайбами т 0,05196 (повинно бути (т 0,05195933); п. 163 Розчин готовий кладковий важкий
цементний, марка М100 м3 43,32188 (повинно бути т 43,321877); п. 164 Розчин готовий кладковий важкий
цементний, марка М150 м3 64,10251 (повинно бути т 64,102512); п. 204 Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм т 0,00269748 (повинно бути т 0,0026975). 3) Наданий переможцем розрахунок заробітної плати на 12594,43 грн., але в пояснювальній записці вказано, що рівень заробітної плати при складанні кошторису взятий 12558,80 грн., що не відповідає Наказу Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281. Звертаємо увагу, що в Додатку 1 чітко вказано, що невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до Локальних кошторисів та підсумкових відомостей ресурсів, які надається окремим файлами під назвою: ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.7z.
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "СБП ГРУП", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
цементний, марка М100 м3 43,32188 (повинно бути т 43,321877); п. 164 Розчин готовий кладковий важкий
цементний, марка М150 м3 64,10251 (повинно бути т 64,102512); п. 204 Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм т 0,00269748 (повинно бути т 0,0026975). 3) Наданий переможцем розрахунок заробітної плати на 12594,43 грн., але в пояснювальній записці вказано, що рівень заробітної плати при складанні кошторису взятий 12558,80 грн., що не відповідає Наказу Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281. Звертаємо увагу, що в Додатку 1 чітко вказано, що невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до Локальних кошторисів та підсумкових відомостей ресурсів, які надається окремим файлами під назвою: ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.7z.
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "СБП ГРУП", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скасована
Дата: 02 червня 2023 13:03
Причина: Переглянули доказовість зазначених підстав та визначили дані порушення як несуттєві, що не може вплинути на результат торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» |
49 276 472,43
UAH з ПДВ
|
49 276 472,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" |
49 570 371,19
UAH з ПДВ
|
49 570 371,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПБІК „БУДІВЕЛЬНІ ТРАДИЦІЇ“" |
50 629 967,19
UAH з ПДВ
|
50 629 967,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АРТЕМЗБУД |
53 995 351,66
UAH з ПДВ
|
53 995 351,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСПЕКТ СПЕЦБУД" |
55 804 564,80
UAH з ПДВ
|
55 804 564,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» #41047917 |
Переможець |
49 276 472,43
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 19:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 18:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2024 13:23
|
Дод угода № 6 до 108 від 07.06.24.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2024 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2024 16:05
|
Додаткова угода №5 від 20.06.2024 до договору №108 від 07.06.2023.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 17:48
|
Додаткова угода №4 від 21.05.2024 до договору №108 від 07.06.2023.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:53
|
Додаткова угода № 3 від 25.12.23 до № 108 від 07.06.23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 20:01
|
Додаткова угода №2 від 29.11.2023 до договору №108 від 07.06.2023.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 19:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 11:35
|
Додаткова угода №1 від 16.10.2023 до договору №108 від 07.06.2023.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 18:29
|
Договір №108 від 07.06.2023.pdf | укладений |
12 червня 2023 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення обсягу фінансування в 2024 році на 4 100 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |