Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Уляна Долаврук +380343320759 towerko_prkb.ulyana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 13 324 611,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 623,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 10:21 |
Тендерна документація робіт по ремонту обєкту на вул. Гетьманській.docx | |
12 квітня 2023 10:21 |
Додаток 6 до тендерної документації на роботи по обєкту на вул.Гетьманській..doc | |
12 квітня 2023 10:21 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги п.44 Особливостей ремонт по обєкту на вул.Гетьманській.docx | |
12 квітня 2023 10:21 |
Додаток 5 до тендерної документації ремонт по обєкту на вул.Гетьманській.docx | |
12 квітня 2023 10:21 |
Додаток 3 до тендерної документації ремонту по обєкту на вул. Гетьманській.docx | |
12 квітня 2023 10:21 |
Додаток 4 до тендерної документації ремонту по обєкту на вул.Гетьманській.docx | |
12 квітня 2023 10:21 |
Додаток 2 до тендерної документації.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.60 Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) – Поребрик БР 100.20.8;
п.62 Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації)- передбачено улаштування покриттів з плит бетонних тротуарних фігурних, товщиною 60 мм.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-01-000019 ● 0ef1bedd0f384d50b1f968a547d2cf59
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 11:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2023 №24-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.05.2023 №24-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2023-04-12-001982-a 12.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 13:58:36
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Гетьманська в м. Коломиї». Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-12-001982-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" те, що ним не надано повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, дійсний не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа, як це вимагалось у частині 3 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-10 14:10:00
Пояснення на запит
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" встановлено, що переможцем надано ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" станом на 17.03.2023 року на керівника Гавриліва Романа Ярославовича, 17.08.1976 року народження та лист-витяг про несудимість ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" від 28.04.2023 №14 щодо нестабільної роботи сайту МВС, внаслідок чого вчасно не подано зазначений витяг. (витяг про несудимість ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" від 28.04.2023 №14 додається).
Таким чином, замовником, протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.04.2023 року №86, було прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" з найменшою ціновою пропозицією 10 140 278,00гривень.
Разом з цим, переможцем торгів ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" надано замовнику витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" станом на 17.03.2023 року на керівника Гавриліва Романа Ярославовича, 17.08.1976 року народження.(витяг додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт дорожнього і тротуарного покриття вул. Гетьманська в м. Коломиї». Коригування» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-12-001982-a) повідомляємо, що зауваження, викладені у висновку прийняті до відома посадовою особою Управління комунального господарства Коломийської міської ради. В подальшому, при складанні тендерної документації в процедурах закупівель зобов’язується не допускати порушення вимог пункту 28 Постанови №1178.
2023-05-12 10:41:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
10 140 278,00
UAH з ПДВ
|
10 140 278,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Шляхбуд-Лім |
10 487 514,61
UAH з ПДВ
|
10 487 514,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
10 633 295,20
UAH з ПДВ
|
10 633 295,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
12 199 289,60
UAH з ПДВ
|
12 199 289,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Переможець |
10 140 278,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2023 11:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2023 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 08:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 08:22
|
Дод.угода №3.91 від 02.010.2023.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 08:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2023 14:23
|
Додаткова угода 1.91 від 19.06.2023.pdf | зміни до договору |
20 червня 2023 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2023 17:03
|
Договір №91 від 08.05.2023 р..pdf | укладений |
08 травня 2023 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/91 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/91 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |