Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04060766 |
Вебсайт: | http://starkon.km.ua |
Місцезнаходження: | 31100, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул.Острозького, 41 |
Контактна особа: |
Петлюк Віталій Олександрович +380385430560 starkonekonom@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 900 897,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 504,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 15:25 |
2.5. Проєкт договору.doc | |
31 березня 2023 15:25 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
31 березня 2023 15:25 |
2.3. Технічне завдання.docx | |
31 березня 2023 15:25 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.docx | |
31 березня 2023 15:25 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx | |
31 березня 2023 15:25 |
2. ТД Острозького 70.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-28-000018 ● dfc608a3c777404c8892c978827c8ace
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2024 № 61-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.08.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15
UA-2023-03-31-006700-a 31.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 12:17:06
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень будівлі адмінбудинку по вул. Острозького, 70 в м. Старокостянтинові, Хмельницької області (коригування) за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-31-006700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, а саме: зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, експертній звіт тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 12.1 договору про закупівлю робіт від 25.04.2023 №102 (далі – Договір) Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Прошу надати інформації щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 16:16:21
Пояснення на запит
Виконавчим комітетом Старокостянтинівської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Проектно-кошторисна документація, а саме: зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, експертній звіт, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надаються.
2) Надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://starkon.gov.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/7255-obgruntuvannia-zakupivli-na-2023-rik-kapitalnyi-remont-prymishchen-budivli-adminbudynku-po-vul-ostrozkoho-70-v-m-starokostiantynovi-khmelnytskoi-oblasti-koryhuvannia.
3) Відповідно до листа відділу бухгалтерського обліку Виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради фактичне виконання договірних зобов’язань по договору №102 від 25.04.2023 становить 2 868 757,82 грн.
- Скани містобудування моніторинг 02.09.2024.rar.RAR
- Скани містобудування моніторинг 02.09.2024.rar.RAR
- Об_рунтування.doc
- Лист Фоміної по моніторингу 02.09.2024.pdf
- Об_рунтування.doc
- Лист Фоміної по моніторингу 02.09.2024.pdf
- Об_рунтування.doc
- Лист Фоміної по моніторингу 02.09.2024.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-03 16:19:46
Пояснення з власної ініціативи
Додаємо документи, які вимагалися згідно запиту
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС #40759107 |
Переможець |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 15:05
|
Договір Острозького 70.pdf | укладений |
26 квітня 2023 15:02
|